Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #25 : 07.11.2009 klo 19:02:04 |
|
Otan kaiken kunnian tästä ideasta, noi muut ovat halpoja kopioita " " Voi onko KuPS joutunut tämmöiselle listalle ja nyt pitää päästä pätemään Kakkosen jengeille? Täysin turhia tämmöiset kyselyt. Oli ne sitten mistä sarjatasosta tahansa. ...monelle täysin tuntematon(eli samalla hajuton ja mauton) seura, joka ei näytä herättävän edes keskustelua täällä. Seuran kausitopikit ovat aina olleet täysin pystyyn kuolleita.
Näinköhän on muuten ollut perusteet joukkueita tähän valitessa?
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
|
Vastaus #26 : 07.11.2009 klo 19:10:27 |
|
Voi onko KuPS joutunut tämmöiselle listalle ja nyt pitää päästä pätemään Kakkosen jengeille?
Täysin turhia tämmöiset kyselyt. Oli ne sitten mistä sarjatasosta tahansa.
Näinköhän on muuten ollut perusteet joukkueita tähän valitessa? Vittu te otatte vähän vakavasti nämä jutut Kun kerta tuntuu niin vitusti kiinnostavan, niin lähes täysin randomilla alle minuutissa heitin noi joukkueet tuohon. Vittu kyynel, kun tuntuu vielä äänestyksen perusteella osuneen joukkueet aika hyvin kohdalleen....
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #27 : 07.11.2009 klo 19:22:16 |
|
Vittu te otatte vähän vakavasti nämä jutut Kun kerta tuntuu niin vitusti kiinnostavan, niin lähes täysin randomilla alle minuutissa heitin noi joukkueet tuohon. Vittu kyynel, kun tuntuu vielä äänestyksen perusteella osuneen joukkueet aika hyvin kohdalleen.... No tuossa on puolen Suomen joukkueet.. Monelle tärkeä ja rakas seura, vaikkakaan ei olisi kuin juuri perustettu, jota sinä suuressa ja ainoassa oikeassa viisaudessasi kutsut hajuttomaksi tai mauttomaksi, vielä kertoen että et ole edes kauheasti kaivanut perusteita miksi joku joukkue joutuu listalle. Kunhan susta vaan tuntuu siltä. Topic lukkoon ja avaajalle bännit!
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 07.11.2009 klo 19:36:37 |
|
No tuossa on puolen Suomen joukkueet.. Monelle tärkeä ja rakas seura, vaikkakaan ei olisi kuin juuri perustettu, jota sinä suuressa ja ainoassa oikeassa viisaudessasi kutsut hajuttomaksi tai mauttomaksi, vielä kertoen että et ole edes kauheasti kaivanut perusteita miksi joku joukkue joutuu listalle. Kunhan susta vaan tuntuu siltä.
Topic lukkoon ja avaajalle bännit! Idiootti. On tää internet taas niin vakava paikka. Vittu sulla on huono itsetunto, kun vissiin luulet että mulla on jotain sun rakasta joukkuettasi vastaan, kun joskus olen sattunut sitä kin mollaamaan, nolo Pitäsköhön munkin vetää vuosikausia kestävät itkupotkut, jos joku mollaa KuPSia : Vinkuminen saa taas uusia ulottuvuuksia....pitäsköhän munkin alkaa itkeä täällä jokaisesta topikista josta en tykkää : Eikö sun vittu pitäs olla iloinen, kun äänestyksen perusteella sun joukkuetta ei pidetä hajuttomana?
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 19:50:39 kirjoittanut honkala »
|
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
|
Vastaus #29 : 07.11.2009 klo 19:41:11 |
|
Äänet OPalle, FCJ:lle ja Selkäsaunan mieliksi SJK:lle.
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #30 : 07.11.2009 klo 19:54:40 |
|
Monelle tärkeä ja rakas seura, vaikkakaan ei olisi kuin juuri perustettu, jota sinä suuressa ja ainoassa oikeassa viisaudessasi kutsut hajuttomaksi tai mauttomaksi, vielä kertoen että et ole edes kauheasti kaivanut perusteita miksi joku joukkue joutuu listalle. Kunhan susta vaan tuntuu siltä. Mikähän noista kolmesta minun hajuttomaksi äänestämistäni seuroista nyt oli noin väärä valinta? Joutu listalle : Kuten varmaan nuo muut samanlaiset topikit nähneenä tiedät kaikki sarjan joukkueet ovat listalla. Kakkosessa vaan jokaista ei mahtunut erikseen tuonne merkkaamaan, mutta kuten todettu vissiin aika hyvin onnistuin kun "muu" kohtaan ei näytä jääneen montaakaan äänien arvoista joukkuetta?
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 07.11.2009 klo 19:55:03 |
|
Idiootti. On tää internet taas niin vakava paikka. Vittu sulla on huono itsetunto, kun vissiin luulet että mulla on jotain sun rakasta joukkuettasi vastaan, kun joskus olen sattunut sitä kin mollaamaan, nolo Pitäsköhön munkin vetää vuosikausia kestävät itkupotkut, jos joku mollaa KuPSia : Vinkuminen saa taas uusia ulottuvuuksia....pitäsköhän munkin alkaa itkeä täällä jokaisesta topikista josta en tykkää Eikö sun vittu pitäs olla iloinen, kun äänestyksen perusteella sun joukkuetta ei pidetä hajuttomana? Pidä äänestyksiä runkkari minkä kerkeät, jos se sun omaa itsetuntoa kerran pitää noin ylhäällä. RDBLL:lle
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #32 : 07.11.2009 klo 19:57:09 |
|
Mikähän noista kolmesta minun hajuttomaksi äänestämistäni seuroista nyt oli noin väärä valinta? Joutu listalle : Kuten varmaan nuo muut samanlaiset topikit nähneenä tiedät kaikki sarjan joukkueet ovat listalla. Kakkosessa vaan jokaista ei mahtunut erikseen tuonne merkkaamaan, mutta kuten todettu vissiin aika hyvin onnistuin kun "muu" kohtaan ei näytä jääneen montaakaan äänien arvoista joukkuetta? Mistä vitusta mä sun äänestyksistä tiedän yhtään mitään. EDIT: Itseasiasiassa pointtini onkin juuri että mikä susta tekee semmoisen oikeuden airueen että sä valitset oman maun mukaan joukkueet tolle listalle, kun muissa valitaan kerran kaikki? Kuten varmasti suurena äänestysten ystävänä tiedät, tuo muu kohtaa jää monesti jengiltä laittamatta, kun kerran suuri tietäjä on jo joukkuee valmiiksi listalle tuominnut... EDIT 2: Mitä vittua sä KuPS:n kannattajana kakkosen joukkueista edes tiedät? Ainiin seuraathan sä myös PK-37:aa, joka ei yllättäen listalla ole, vaikka monikaan tuskin tietää mitä eroa on 35:lle ja 37:lla
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 20:01:13 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #33 : 07.11.2009 klo 20:04:20 |
|
Pidä äänestyksiä runkkari minkä kerkeät, jos se sun omaa itsetuntoa kerran pitää noin ylhäällä. Huh, huh. Tuntuu nämä olevan jollekin muulle itsetunnon asioita. Kuhan vaan halusin nähdä mitä ihmiset ajattelevat tästä asiasta myös Kakkosen seurojen suhteen. Miten tämä voi olla näin vakavaa? Miten tämä voisi pitää minun itsetuntoani korkealla? Mulla ei ole Kakkosessa yhtään "inhokkiseuraa" ja lähinnä vain PK-37 kerää sympatioita. Taidat olla miehiä, jotka vieläkin yrittävät selvittää kävikö ihminen oikeasti kuussa ja räjäyttikö Bush tornit 2001? Miten oikeasti sait tästä tällaisen solmun aikaan? Mikä tässä on pointti? Mitä vittua sä KuPS:n kannattajana kakkosen joukkueista edes tiedät?
Mitä mun pitäs niistä tietää? Kuhan halusin nähdä mitä seuroja yleisesti pidetään hajuttomina. Mistä vitusta mä sun äänestyksistä tiedän yhtään mitään. Et siis edes lukenut tätä topikia?
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 20:07:03 kirjoittanut honkala »
|
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #34 : 07.11.2009 klo 20:09:27 |
|
Huh, huh. Tuntuu nämä olevan jollekin muulle itsetunnon asioita. Kuhan vaan halusin nähdä mitä ihmiset ajattelevat tästä asiasta myös Kakkosen seurojen suhteen. Miten tämä voi olla näin vakavaa?
Miten tämä voisi pitää minun itsetuntoani korkealla? Mulla ei ole Kakkosessa yhtään "inhokkiseuraa" ja lähinnä vain PK-37 kerää sympatioita. Taidat olla miehiä, jotka vieläkin yrittävät selvittää kävikö ihminen oikeasti kuussa ja räjäyttikö Bush tornit 2001? Miten oikeasti sait tästä tällaisen solmun aikaan? Mikä tässä on pointti?
Mitä mun pitäs niistä tietää? Kuhan halusin nähdä mitä seuroja yleisesti pidetään hajuttomina.
Et siis edes lukenut tätä topikia?
Ei näköjään riitä että olet täys runkkari, olet näköjään vielä tyhmäkin. Tarkoitin tietty sun antamia ääniä. EDIT: Kerkesit itse huomaamaan tyhmyytesi ja editoit. EDIT: Tästähän tulee itseasiassa hauskaa. Enpä ole hetkeen nauranut taas näin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 20:10:44 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 07.11.2009 klo 20:14:37 |
|
Ei näköjään riitä että olet täys runkkari Liigaan ja Ykköseen nämä sopii, mutta kun Kakkosen puolelle uskaltautuu perustamaan samanlaisen topikin on runkkari " " EDIT: Tästähän tulee itseasiassa hauskaa. Enpä ole hetkeen nauranut taas näin.
No hyvä. Hetken jo näytti siltä, että joku forumtopik kaataa sun maailman.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 20:16:41 kirjoittanut honkala »
|
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
|
Vastaus #36 : 07.11.2009 klo 20:16:04 |
|
Someron Voimalle ääni. Eikös tuo ole aikasempina vuosina pyörinyt lähinnä ulkomaalaisten varassa? Ja eipä taida olla mikään kovin kiinnostava tapaus itse kaupungissakaan tämä kyseinen seura..
|
|
|
|
reilu peli
Poissa
|
|
Vastaus #37 : 07.11.2009 klo 21:48:09 |
|
Tää on taas näitä honkalan oikeinkannatus topiceja... Älkää turhia nipotelko. Ihan hyvä vaan että eri perspektiivistä asioita katsellaan. Ei tämä ole kuoleman vakavaa
|
|
|
|
WIFK
Poissa
|
|
Vastaus #38 : 07.11.2009 klo 21:56:08 |
|
Älähän nyt "Selkäsauna" turhia ota tälläisiä ny noin tosissaan. Eihän kenenkään nyt yhdestä äänestyksestä pidä ottaa itseensä. Relax edit: "Honkala" on sinänsä oikeilla jäljillä. Valtakunnallisesti monet Kakkosen seurat ovat melko tuntemattomia eripuolilla Suomea. Eikä sen tiedostaminen mitään haittaa päinvastoin seurathan voivat hieman ottaa opikseen ja parantaa tunnettuuttaan. Honkalalle
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2009 klo 22:00:16 kirjoittanut WIFK »
|
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #39 : 07.11.2009 klo 22:07:27 |
|
Älähän nyt "Selkäsauna" turhia ota tälläisiä ny noin tosissaan. Eihän kenenkään nyt yhdestä äänestyksestä pidä ottaa itseensä. Relax edit: "Honkala" on sinänsä oikeilla jäljillä. Valtakunnallisesti monet Kakkosen seurat ovat melko tuntemattomia eripuolilla Suomea. Eikä sen tiedostaminen mitään haittaa päinvastoin seurathan voivat hieman ottaa opikseen ja parantaa tunnettuuttaan. Honkalalle Honkalalle Oikeinkannattamisen airut.
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
|
Vastaus #40 : 07.11.2009 klo 22:20:31 |
|
Selkäsaunalle kiitokset, teit sen helpoksi. Ääneni menee SJK:lle!!!!!
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #41 : 07.11.2009 klo 22:35:14 |
|
Selkäsaunalle kiitokset, teit sen helpoksi. Ääneni menee SJK:lle!!!!!
Eli mä ärsytin sut tekemään SJK:n mahdollisimman tunteita herättämättömäksi joukkueeksi? HIFK ja KuPS, kaksi inhokiseuraa. Siitä voisikin tehdä ihan uuden äänestyksen?
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #42 : 08.11.2009 klo 00:06:46 |
|
Oikeinkannattamisen airut. Luultavammin vain sinun mielestä, mutta ei tästä sen enempää. Jatkot privana jos sinua jäi vielä jokin kaihertaa.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #43 : 08.11.2009 klo 00:46:21 |
|
Huutonaurua Selkäsaunan viesteille tässä topikissa.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #44 : 08.11.2009 klo 00:49:59 |
|
Jos kukaan muu ei huolestu sun paskanjauhannasta, niin Suomifutis on erittäin huolestuttavissa käsissä! Ainoastaan HIFK:stä taitaa löytyä ymmärtäjät. Mutta kai se on ok?
|
|
|
|
Speedi
|
|
Speedi
Vastaus #45 : 08.11.2009 klo 00:54:35 |
|
Huutonaurua Selkäsaunan viesteille tässä topikissa. Sama. Maailmanluokan itkupotkuraivarit. Itse äänestykseen. Oli niin paljon valittavia vaihtoehtoja, että otin kolme ensimmäistä mitään sanomatonta ja vastaus on: PEPO, PKKU ja Riverball.
|
|
|
|
reilu peli
Poissa
|
|
Vastaus #46 : 08.11.2009 klo 01:03:25 |
|
Ensimmäisen päivän jälkeen TOP 6 (klo 1.11.)
1. AC Vantaa 50 2. PKKU 43 3. Sinimustat 43 4. Santa Claus 37 5. Pallohonka 34 6. SoVo 27
"Kyllä kansa tietää"
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 klo 01:12:13 kirjoittanut reilu peli »
|
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 08.11.2009 klo 02:26:32 |
|
Huutonaurua Selkäsaunan viesteille tässä topikissa. Honkala Uber alles! Kuopiossa tiedetään.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #48 : 08.11.2009 klo 02:27:58 |
|
k
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 klo 02:46:30 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 08.11.2009 klo 02:50:09 |
|
Honkala Uber alles! Kuopiossa tiedetään. Savosssa ollaan futiksen ytimessä, me muut ei ymmärretä yhtään mitään. Huutonaurua Selkäsaunan viesteille tässä topikissa. Sama. Maailmanluokan itkupotkuraivarit.
Itse äänestykseen. Oli niin paljon valittavia vaihtoehtoja, että otin kolme ensimmäistä mitään sanomatonta ja vastaus on: PEPO, PKKU ja Riverball.
Tässä on viisaita miehiä ihan selkeästi. honkalan perässä on helppo mennä. Se kumminkin osaa sanoa mitä joukkuetta voi kannattaa, tai että mitä jengiä voi katsomossa seurata.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 klo 02:52:55 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
|
|