FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.07.2019 klo 00:10:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8]

Kirjoittaja Aihe: Kun futisura ei kiinnostanutkaan...  (Luettu 50688 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SoS

Poissa Poissa

Vastaus #175 : 31.10.2018 klo 13:36:26

No jaa, itse olin nuorena majuehdokas, ja eka leiri jäi väliin sairastumisen takia, seuraavan kauden pelasi todella hyvin 17-vuotiaana kakkosdivaria (keskikenttää, muistaakseni 8 maalia jne), syksyllä ei kutsua tullut, soitin majuvalkulle ja kysyin syytä, oli kuulemma lyöty runko lukkoon. Sanoin, että aha, annetaan olla ja keskityn nyt muihin juttuihin enkä ole katunut hetkeäkään.

Kolme ammattilaistarjousta hylkäsin, koska TIESIN, että en ole niin hyvä, Jenkeissä oli toki muitakin syitä. Parikin tutkintoa on nyt sitten tullut tehtyä.

Silti olen pelannut ja myös valmentanut koko elämäni, jopa kolmosta 50-vuotiaana, olen pelannut paljon kv. pelejä ja myös kauden ulkomailla, kaikkia aikani maajoukkuetähtiä vastaan (mm Litti, Miksu, Houtsosen Leo jne) ihan hyvällä menestyksellä ja nauttinut futiksesta, vaikka elämän pääpaino on ollut muilla elämän osa-alueilla. Futis on silti ollut kovin tärkeä asia minulle, elämäntapa.

Joten en ihmettele, että joku muukin tällaiseen päätökseen tulee. Ja silti voi nauttia futiksesta. Yksi parhaista ystävistäni lopetti pelaamisen noin 20-vuotiaana, ikäluokkansa majussa oli ollut ja vuotta vanhempienkin mukana. Silloin en ymmärtänyt, kun itsellä se ura kiilteli mielessä, mutta myöhemmin ymmärsin, ei vaan napannut.
Thalian

Poissa Poissa

Vastaus #176 : 31.10.2018 klo 13:46:40

On kyllä surullista miten paljon raha määrittää ihmistä.

Ei kyse ole välttämättä vain rahasta. Huippu-urheilijan elämä on nimittäin aika kovaa ja voin sanoa, että ei minusta olisi ainakaan elämään noin kurinalaista elämää. Jos siis huomaa, että ei ole ihan terävintä huippua, niin siinä voi monella tulla mieleen, että jos kuitenkin vaihtaisi johonkin vähän helpompaan työhön ja jatkaisi futista vain harrastustasolla.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tuhkimotarinat, Harry Kane, DFB-Auswahl

Vastaus #177 : 31.10.2018 klo 15:15:03

Avauksen pelaaja Vincent kolmella MLS-kaudellaan oli, valittiin vuoden 2016 tähdistöotteluun, ja kertaalleen esiintyi USA:n maajoukkueessakin. Eikä edes ihan minimipalkallakaan pelannut, vaan viimeisellä kaudella ansaitsi reilut 120k dollaria. Tavoitteet ilmeisesti olivat korkeammalla ja kun on alkanut näyttää, että maksimi on MLS-tasolla, niin laskenut, että vahvoilla talouspuolen papereilla Stanfordista löytyy parempia mahdollisuuksia.
En jaksa kaivella, mitkä paperit Vincentillä on, mutta ainakin internetin mukaan Stanfordissa MBA:n tehnyt heppu tienaa kolme vuotta valmistumisestaan keskimäärin $215 000 vuodessa.
https://www.ft.com/content/c97126be-fd26-11e7-9b32-d7d59aace167

Sivuja: 1 ... 7 [8]

Siirry: