FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 09:05:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Montako vetäjää ja wannabevetäjää vaparilla?  (Luettu 4477 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 14.12.2009 klo 18:04:56

Selvähän tuo oli, että van Buytenin piti tällätä tuosta siirron jälkeen, mutta idiootti Badstuber jää pyörimään siihen pallon ja maalin väliin. Joillekin se pallon pysäyttäminenkin näyttää olevan liian vaikea tehtävä.
Aijaisentään, en menisi varmaksi tuota sanomaan. Seuraavassa pelissä Badstuber veti unelmavaparin suoraan maaliin, joten saattoi hyvinkin olla "virallinen vetäjä". - Mene ja tiedä, kyseessä oli tilanne, jollaista ei saisi koskaan tulla.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #51 : 14.12.2009 klo 19:00:51

Aijaisentään, en menisi varmaksi tuota sanomaan. Seuraavassa pelissä Badstuber veti unelmavaparin suoraan maaliin, joten saattoi hyvinkin olla "virallinen vetäjä".

Mitä oikein yrität selittää? Ai että Badstuber oli tuossa Leverkusen-matsin sähellyksessä se, jonka olisi pitänyt "kuvion" päätteeksi laukoa? Katsohan nyt uudestaan.

http://www.youtube.com/watch?v=DjtjIVzThM4
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 16.12.2009 klo 00:28:04

Mitä oikein yrität selittää? Ai että Badstuber oli tuossa Leverkusen-matsin sähellyksessä se, jonka olisi pitänyt "kuvion" päätteeksi laukoa? Katsohan nyt uudestaan.

http://www.youtube.com/watch?v=DjtjIVzThM4
Ihan totta, muistin väärin. Itse asiassahan koko kolmen miehen toikkaroinnilta näyttänyt asia oli yksinomaan Badstuberin hölmöilyä.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 22.12.2009 klo 00:37:12

Tuli taas topic mieleen, kun katselin eilen Hampuri-Werederiä. Yksi Werdan vasurivapari oli todella hyvästä paikasta. Ilemisesti niin hyvästä, että kavereitten hermo ei pitänyt, minkä seurauksena pallon ympärillä oli viisi miestä suut jatkuvassa liikkeessä. Mielestäni oli itsestään selvää, että Özil vetää ko. vaparin. Niin vetikin, mutta onnettoman sivulle siirron jälkeen surkeasti muuriin, mikä on Özililtä harvinaista.

Sanomattakin selvää, että ympärillä parveilleet wannabeosalliset oli joukkueen suurisuisia "johtopelaajia". - Ihan oikeasti, en ymmärrä moista touhua. Itse olisin valmentajana vienyt jokaiselta turhalta hermostuttajalta kuukauden liksan.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves


Vastaus #54 : 12.01.2010 klo 00:35:21

http://www.youtube.com/watch?v=K7MKygXO7XE&feature=related
0.34 ->
Tuota esimerkin tapausta olen aina ihmetellyt. Mitä Litti saavuttaa tuolla pienellä siirrolla tuossa? Muistan jonkin lehtikommentin, jossa sanoi suunnilleen näin: "No meillä ei noita vetäjiä kovin montaa ole, niin mä sanoin Joonakselle, että siirrä vähän tohon ni mä vedän." Selvästi halusi siirron, ja näyttääkin sen kädellä avoimesti, mutta miksi?

No, harjoiteltu kuvio ei ilmiselvästi ollut...

Kielimuuri varmasti auttoi Littiä tossa ihan helvetisti. Näyttää selvästi että siirrä, muuri varmasti odotti että Litti ottaa vauhdin ja se vetää vauhdista mutta se syöttö tulikin siinä heti ja vola mikä maali.

FC Tribellä on yks vasuri joka antaa helvetin hyviä vapareita ja upottaa ihan hyvin niitä. Mutta niissä ei ole voimaa yhtään. Eli yli 25metriä on maalivahdin vika jos ja kun on mennyt maaliin.
Jos on hyviä vetäjiä useampia niin niiden pitää vaan sopia kellä on hyvä draivi päällä. Omasta mielestä vaparin paikka määrittelee aika pitkälti kuka vetää.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa