FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.09.2017 klo 17:32:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 60 [61]

Kirjoittaja Aihe: Pelaajamarkkinat - Pelipaikka hakusessa  (Luettu 409745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dany89

Poissa Poissa

Vastaus #1500 : 01.09.2017 klo 17:16:27

Moi
Olen Daniel 28V  ja oli kiinnosta pelamaan  joukko, olen aina maalivahti mut en ole niin ammattilainen, mut haluan opia enemmän ja olla parempi maalivahti,
Onko teillä tarvi maalivahti ?
Yritää löytä taso 6 tai 7
Asun myllypurossa, helsingissa.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2017 klo 18:02:43 kirjoittanut Dany89 »
Dany89

Poissa Poissa

Vastaus #1501 : 01.09.2017 klo 17:17:55

[email][/email]Moi
Olen Daniel 28V  ja oli kiinnosta pelamaan teidän joukko, olen aina maalivahti mut en ole niin ammattilainen, mut haluan opia enemmän ja olla parempi maalivahti,
Onko teillä tarvi maalivahti ?
Yritää löytä taso 6 tai 7
Asun myllypurossa, helsingissa
« Viimeksi muokattu: 02.09.2017 klo 18:03:50 kirjoittanut Dany89 »
PETO/MJK

Poissa Poissa

Vastaus #1502 : 03.09.2017 klo 16:38:43

Malminkartanon PETO/MJK 2 etsii maalivahtia. Joukkue pelaa tällä kaudella Helsingin seiskaa, mutta ensi kaudella todennäköisesti kutosta. Haettavan maalivahdin tärkein ominaisuus on aktiivinen osallistuminen joukkueen harjoituksiin, jotka pidetään yhdessä vitosessa pelaavan joukkueen kanssa.

Yhteydenotot sähköpostilla osoitteeseen peto.mjk@gmail.com tai yksityisviestillä.
ankkae

Poissa Poissa

Vastaus #1503 : 04.09.2017 klo 00:37:35

Etsin Jyväskylästä jotain harraste/höntsä porukkaa, pelipaikalta hyökkääjä ja varamaalivahti. Kunhan potkimaan vähän pääsis. :)
Corsten

Poissa Poissa

Vastaus #1504 : 07.09.2017 klo 12:15:30

FC Kasiysi rakentaa jo ensi kauden joukkuettaan uudenmaan 5-divisioonassa. Joukkue on uudistumassa (lue nuorentumassa), kun seuran A-junioreista siirtyy pelaajia 5-8kpl pysyvästi joukkueeseen. Joukkueen aktiivinen runko näin ollen muuttuu. Pyrimme saamaan 30 pelaajan ringin, jossa 15 aktiivista pelaajaa. Loput 10-15 on joukkueessa jo vuodesta 2004 pelanneita, jotka pikkuhiljaa jäähdyttelevät itsensä ikämiespeleihin. Ottakaa rohkeasti yhteyttä yksityisviestillä, niin kerron lisää. Näillä näkyminen joukkueessa on kaksi maalivahtia sekä A-junnuista käytettävissä oleva maalivahti. 25 nimeä on listalla jo ensi kaudeksi, joten lähellä ollaan.

Youtube-kanava: https://www.youtube.com/channel/UCewGazJHekz4rribPiKfTcA
Kotisivut: https://www.fckasiysimiehet.net//index.php?page=etusivu
Sarjataulukko: https://www.palloliitto.fi/uusimaa/pelitoiminta/tulospalvelu/jalkapallo-2017/miehet?&uusjp17&M5&1
Manne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gitanes

Vastaus #1505 : 10.09.2017 klo 20:32:33

Löytyskö vitosen/kutosen jengiä, joka reenais Pihlajanmäen tekiksellä(tai lähettyvillä). Googletus ei oikein tuota tulosta.

Olisin kiinnostunut höntsäämisestä, ja jos vaikuttaa hyvältä, niin ensi kaudeksi mukaan kunnolla. Ikää on 32 vuotta, pelipaikka hyökkääjä(myös kk:n hyökkäävät roolit passaa) ja kokemusta 2-6 divareista. Tästä kesästä tuli välivuosi, mutta viime vuona vähän Stadin nelosta ja Uudenmaan kutosta. Luova ja kiero savolainen.
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MU, SV, West Ham United, Orimattilan Pedot

Vastaus #1506 : 10.09.2017 klo 20:42:55

PK-35:llä noita jengejä on vaikka millä sarjatasolla.
Manne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gitanes

Vastaus #1507 : 10.09.2017 klo 23:27:32

PK-35:llä noita jengejä on vaikka millä sarjatasolla.

Toki. Hakusessa seura, joka on persoonallisempi kuin "emoseura/nro.8".
Maestroman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuusamon kehrääjät

Vastaus #1508 : 15.09.2017 klo 01:21:26

Terve! Olen xxxxx xxxx. Haluaisin pelata jalkapalloa. En ole ikinä ollut missään hyvä, niinkö äidilläni oli tapana sanoa " vittu mikset kuollu aborttiin nisti" Intohimoni jalkapalloon on suurempi kuin parturissa käynti. Siksi lempinimeni on moppi. Moppi on tärkeä siivousväline kotitalouksissa, juuri sen takia olen ylpeä nimestäni. Tässä vaiheessa herää kysyymys... Uskotteko että ihmiset on oikeesti käynyt kuussa? Miten voi olla mahdollista että 60-luvulla, jolloin piripää maradona oli nuori eikä ollut tietokoneita, ihmiset lenteri ympäri kyliä? Ps olen keskikenttämies
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bob cut, Sebastian Dahlström

Vastaus #1509 : 15.09.2017 klo 01:29:22

Terve! Olen xxxxx xxxx. Haluaisin pelata jalkapalloa. En ole ikinä ollut missään hyvä, niinkö äidilläni oli tapana sanoa " vittu mikset kuollu aborttiin nisti" Intohimoni jalkapalloon on suurempi kuin parturissa käynti. Siksi lempinimeni on moppi. Moppi on tärkeä siivousväline kotitalouksissa, juuri sen takia olen ylpeä nimestäni. Tässä vaiheessa herää kysyymys... Uskotteko että ihmiset on oikeesti käynyt kuussa? Miten voi olla mahdollista että 60-luvulla, jolloin piripää maradona oli nuori eikä ollut tietokoneita, ihmiset lenteri ympäri kyliä? Ps olen keskikenttämies

Talteen Ylos
zona mista

Poissa Poissa

Vastaus #1510 : 17.09.2017 klo 08:43:49

Joukkuetta etsimässä Itä-Vantaan alueelta. Toki länsi tai Helsinki myös käy :)

27-vuotias kaveri, jolla runsaasti enemmän kokemusta futiksen katsomisesta kuin pelaamisesta. Nyt iski kuitenkin kipinä, että pelaamaan olisi mahtava päästä ja innokkaan kaverin minusta saisitte. Taso tosiaan melko aloittelija, mutta peruskuntoa nyt pitäisi vähän alusta löytyä squashin ja tenniksen takia. Pelipaikkaa en tiedä, en taida olla kyvin hyvä missään :(. Voin olla jokapaikan höylä, tai ehkä se pelipaikkakin löytyy kun pääsee joukkueeseen sisälle.

Nyt varmaan futsal useimmilla joukkueilla menossa, mutta siitä lähdetään mitä on.

Sivuja: 1 ... 60 [61]

Siirry: