FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.09.2017 klo 20:44:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 80 [81]

Kirjoittaja Aihe: Henkilökohtaiset lutuuriteot!  (Luettu 279641 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Demas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne

Vastaus #2000 : 29.08.2017 klo 13:40:01

Ajattelin ensiksi, ettei asialla ole sen kummempaa merkitystä, mutta kerron kuitenkin. Töihin mennessäni poikkesin lähikaupan kautta laittamassa pitkävedon sekä ostamassa riisipiirakoita evääksi. Palloiluhyllyn kohdalla iäkäs pariskunta seisoi ja koitti saada ylimmältä hyllyltä jalkapalloja. Kovasta vapinasta sekä korkeasta hyllystä johtuen, kaksi palloa putosi lattialle ja rouva tätä surkutteli kovin. Rouva alkoi nostamaan pudonneita palloja, jolloin katseemme kohtasi. Sanoin rouvalle, että jättää pallot lattialle ja kysyin pariskunnalta, montako palloa he haluavat? Hennolla, lähes kuiskaavalla äänellä rouva sanoi, että tarvitsevat vain kaksi, molemmille yhdet. Nappasin hyllyltä kaksi rouvan valitsemaa palloa ja laitoin pallot pussiin. Pariskunta kiitteli useaan otteeseen. Tilanne kesti vain pienen hetken, mutta aistin kuinka paljon pieni apuni merkitsi pariskunnalle! Tiemme erkani, mutta pariskunta huikkasi perään pehmeällä äänellä: Me autamme sinua sitten, kun olet vanha. Hymyilimme kaikki. Myönnettäköön, että tätä kirjottaessani minun silmät kostuivat.
Saako tämän jakaa? Mahtavaa toimintaa!
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armin van Büüren

Vastaus #2001 : 29.08.2017 klo 17:41:41

Kyseinen pariskunta ei ollut ilmeisesti pahoillaan etten tullut, mutta pyysivät minun laittavan rahaa heidän tililleen. En laittanut.

MVNT :D
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #2002 : 29.08.2017 klo 19:16:30

Olen kokenut saman. Kyse oli häistä. Kutsu tuli, mutta en mennyt koska olin ulkomaassa. Pyysivät rahaa ja en laittanut. Nyt ovat eronneet, joten haaskiin olisivat nekin paalut menneet. Varmaan ämmä ostanut jotain turhia kippoja tms. :D :D

Rahankirnaajille Alas
mustahelmi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Musan Salama

Vastaus #2003 : 29.08.2017 klo 19:41:57

Kihlajaisiin rahaa? Mitä en nyt ymmärrä?

Ahneus on kamala asia.
smiba

Poissa Poissa

Vastaus #2004 : 30.08.2017 klo 00:26:19

MVNT :D

Sama :D
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki

Vastaus #2005 : 16.09.2017 klo 19:29:35

Vein tänään veljentyttären katsomaan ensimmäistä kertaa jalkapalloa. Pallo
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuriositeetit

Vastaus #2006 : 17.09.2017 klo 00:28:11

Olin alkuviikosta avustavana erotuomarina c-junnujen pelissä. Jossain vaiheessa pallo lensi kauas maalin taakse, josta paikallinen superjunnu (ikää max. 4v) sen bongasi ja alkoi potkiskelemaan sitä pikkumaaliin.

Tauolla lähdin hakemaan palloa takaisin junnulta. Yllätyksekseni poika ottikin pallon kiltisti käteen ja toi sen minulle. Mitään sanomatta, mutta aavistuksen surumielisenä junnu tuijotti kun otin pallon ja olin lähdössä viemään sitä maalin kulmalle. Käännyin kuitenkin katsomaan junnua joka tuijotti yhä pallon perään. Pakkohan siinä oli kääntyä takaisin ja sanoa veijarille, että potki vaan, mutta tuo takaisin sitten kun peli jatkuu.

”Joo”, kuului ujo vastaus ja poika kirmasi takaisin vetelemään ylänurkkia. Pallokin tuli kyllä takaisin, tosin joskus 15 minuuttia tokan jakson alkamisen jälkeen. :)

Sivuja: 1 ... 80 [81]

Siirry: