FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 21:11:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 92
 
Kirjoittaja Aihe: Henkilökohtaiset lutuuriteot!  (Luettu 412167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
APOPHIS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, FC Lahti


Vastaus #25 : 16.06.2007 klo 15:35:26

Jokuhan aikoinaan vastaavassa topikissa totesi kusseensa vierasjoukkueen maalille. Vastaus oli naseva:"Entäs toinen puoliaika?" Ylos
PuiU3

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leve Palestina


Vastaus #26 : 24.06.2007 klo 14:04:24

Kuljetimme kaverini kanssa Robbenin ja Niistelrooy:n Kaivolta Hotelli Kämppiin!!! Kaverukset olivat missanneet taksin... Ylos
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis


Vastaus #27 : 24.06.2007 klo 19:34:28

Lainasin Ato Pohjalle pumppua tänään pirkkiksellä. Kohteliaasti tuli pyytämään ja kiittikin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #28 : 25.06.2007 klo 18:43:42

Klikkaan kaikkien firmojen, jotka mainostavat itseään Veikkausliigaotteluissa, nettisivuilla, otteluohjelmissa tms nettisivuja muutaman kerran viikossa. Kyllä ne kuitenkin niitä sivujen kävijämääriä seuraavat.

Esim Tikkurila.fi ja Adi.fi on tullut räiskästyä aina UK:n liigaotteluiden taukojen aikana.

Tehkääs muutkin. Halpaa ja hyödyllistä lystiä!

keketsu

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 25.06.2007 klo 22:17:31

Klikkaan kaikkien firmojen, jotka mainostavat itseään Veikkausliigaotteluissa, nettisivuilla, otteluohjelmissa tms nettisivuja muutaman kerran viikossa. Kyllä ne kuitenkin niitä sivujen kävijämääriä seuraavat.

Esim Tikkurila.fi ja Adi.fi on tullut räiskästyä aina UK:n liigaotteluiden taukojen aikana.

Tehkääs muutkin. Halpaa ja hyödyllistä lystiä!



Sama :D Ylos
STPS

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 27.06.2007 klo 13:00:58

Sain taivuteltua siskoni ja tämän poikaystävän Belgia-matsiin. Tulevat kuulemma toistekin. Seuraavaksi aivopesen työkaverini ja tämän tyttöystävän.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #31 : 27.06.2007 klo 13:41:16

Sain taivuteltua siskoni ja tämän poikaystävän Belgia-matsiin. Tulevat kuulemma toistekin. Seuraavaksi aivopesen työkaverini ja tämän tyttöystävän.
toisit mieluummin niitä Veikkausliigakatsomoon. Kyllähän maaottelut ylittää jo "huippufudiksen" kriteerit, koska kaikki pelaa ulkomailla.
STPS

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 27.06.2007 klo 15:02:45

toisit mieluummin niitä Veikkausliigakatsomoon. Kyllähän maaottelut ylittää jo "huippufudiksen" kriteerit, koska kaikki pelaa ulkomailla.
Kunhan nyt ensin iskostan niihin lajikiiman ja sitten houkuttelen Veritakselle Turun derbyyn, hitaasti hyvä tulee.
kuyrpa-koeman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomifutis


Vastaus #33 : 28.06.2007 klo 03:35:45

Annoin sytkäristäni tulen eräälle ultralle, joka laittoi ennen Suomi - Belgia peliä thunderkingin parkkipaikalla. Ylos
kuusysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma


Vastaus #34 : 28.06.2007 klo 03:56:50

Mutsi liikkuu kaupungilla Brentfordin/Liverpoolin/Englannin pelipaita päällä, mutta ymmärrän että se ei ole lutuuria. Kaverin 2-kk-vanhalle pojalle vein lahjaksi tekniikkapallon, ja aio valvoa sen käyttöä! Ei uusi Heikkinen vaan uusi Pele!
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #35 : 28.06.2007 klo 13:15:35

Kuljetimme kaverini kanssa Robbenin ja Niistelrooy:n Kaivolta Hotelli Kämppiin!!! Kaverukset olivat missanneet taksin... Ylos

 :o Ylos
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #36 : 29.06.2007 klo 16:21:45

Huusin Maajoukkueeseen! Royn  kanssa alpeille ynnämuita lausahduksia keminjärven S-Marketissa  :o Ylos Tuoppi
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 29.06.2007 klo 16:36:57

Kieltäydyin lähtemästä tulevana sunnuntaina sukujuhliin vedoten jalkapallo-otteluun Ylos
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis


Vastaus #38 : 29.06.2007 klo 17:18:54

Huusin Maajoukkueeseen! Royn  kanssa alpeille ynnämuita lausahduksia keminjärven S-Marketissa
Se että saa jalkapallofanit näyttämään ulkopuolisten silmissä outoina hihhuleina, ei ole lutuuriteko... ::)
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #39 : 29.06.2007 klo 17:30:12

Huusin Maajoukkueeseen! Royn  kanssa alpeille ynnämuita lausahduksia keminjärven S-Marketissa
??? :D Alas
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #40 : 01.07.2007 klo 04:52:28

Jee
« Viimeksi muokattu: 19.09.2013 klo 01:27:20 kirjoittanut Kuqqen »
JMR

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 01.07.2007 klo 12:24:11

Portugalilaisia Kalastajatorpalla, yhdellä Liverpoolin paita, kävin vittuilee Tuoppi
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #42 : 03.07.2007 klo 15:48:19

Yksi bröm bröm formula fani tuli vittuilemaan rovaniemen cittarin hesessä alkoi puhumaan Kimin ferrari voitosta. Minä vaihdoin samantien puheenaihetta. Aloin kertomaan seurailen tässä HJK-VPS peliä puhelimella ja koitan saada tilannetietoja sekä tapahtumatietoja pelistä, kun en itse päässyt paikalle. Kaveri tuli yllättävän hiljaiseksi, kun aloin puhumaan HJK pelaajista  Ylos
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #43 : 03.07.2007 klo 16:11:15

Yksi bröm bröm formula fani tuli vittuilemaan rovaniemen cittarin hesessä alkoi puhumaan Kimin ferrari voitosta. Minä vaihdoin samantien puheenaihetta. Aloin kertomaan seurailen tässä HJK-VPS peliä puhelimella ja koitan saada tilannetietoja sekä tapahtumatietoja pelistä, kun en itse päässyt paikalle. Kaveri tuli yllättävän hiljaiseksi, kun aloin puhumaan HJK pelaajista  Ylos

 :D
Lions Club

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 03.07.2007 klo 16:37:59

Kuljetimme kaverini kanssa Robbenin ja Niistelrooy:n Kaivolta Hotelli Kämppiin!!! Kaverukset olivat missanneet taksin... Ylos
Loukkaantuiko Robben matkalla?
Kari Mänty

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mä ja Dickinson ollaan menossa tampu-hjk :)


Vastaus #45 : 03.07.2007 klo 19:21:44

Lutuuriteoille  Ylos Tuoppi
Koala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rossoneri & Black Cats


Vastaus #46 : 03.07.2007 klo 20:41:15

Yksi bröm bröm formula fani tuli vittuilemaan rovaniemen cittarin hesessä alkoi puhumaan Kimin ferrari voitosta. Minä vaihdoin samantien puheenaihetta. Aloin kertomaan seurailen tässä HJK-VPS peliä puhelimella ja koitan saada tilannetietoja sekä tapahtumatietoja pelistä, kun en itse päässyt paikalle. Kaveri tuli yllättävän hiljaiseksi, kun aloin puhumaan HJK pelaajista  Ylos

Juma :D
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #47 : 04.07.2007 klo 14:28:31

sain kaverin liittymään foorumille  :D Tuoppi
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #48 : 04.07.2007 klo 14:39:30

siskon saaminen lajista kiinnostuneeksi ja välillä jopa matseissa käymään
abu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #49 : 04.07.2007 klo 14:41:51

Yksi bröm bröm formula fani tuli vittuilemaan rovaniemen cittarin hesessä alkoi puhumaan Kimin ferrari voitosta. Minä vaihdoin samantien puheenaihetta. Aloin kertomaan seurailen tässä HJK-VPS peliä puhelimella ja koitan saada tilannetietoja sekä tapahtumatietoja pelistä, kun en itse päässyt paikalle. Kaveri tuli yllättävän hiljaiseksi, kun aloin puhumaan HJK pelaajista  Ylos

Joo eikö se kuulu asiaan et mennään hiljaseks jos rupee paasaan klubin janareista ::) eipä niistä paljoo oo puhuttavaa Alas

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 92
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa