FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2025 klo 04:24:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Raiskaajien MM-kisat  (Luettu 9834 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 04.04.2010 klo 15:35:12

Todennäköisesti turisteja ryöstetään ja raiskataan, mutta useimmissa tapauksissa uhri voi itse käydä peilin ääressä.
Lipposen Pave täällä?

Tämä on muuten yksi tyhmimmistä mielipiteistä maailmassa ja valitettavan yleinen. Kai kyse on jostain itsesuojelusta, kun uskottelee, että "ei mulle mitään satu, kun mä oon niin fiksu". Ja vitut. Tänäkin päivänä Suomessa, siis lintukoto-Suomessa, aika moni ihminen joutuu täysin normaalista ja ns. järkevästä käytöksestään huolimatta rikoksen uhriksi. Yksi henkisistä vammoista tulee siitä tyrmistyksestä, jonka ihminen kokee, kun oma turvalliseksi luultu maailmankuva murtuu. Itse jouduin tällaisen tapahtuman silminnäkijäksi kaksi viikkoa sitten.

En ole kukkahattuilija. Olen ankarasti kieltänyt lapsiani oikomasta Kaisaniemen puiston läpi jne. Silti olen sitä mieltä, että yhteiskunta antaa suotta roskasakille periksi, jos se suojautuu rikoksilta ainoastaan turvallisuusohjeita antamalla. - Vähän kömpelösti sanottu, mutta pisti ne Lipposen taannoiset puheet ketuttamaan aika lailla.
Elukka

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 28.05.2010 klo 12:22:57

Uutinen
Kolumbian joukkue joutui ryöstön kohteeksi kisapaikalla

Uutinen | 28.5.2010 11:16

Etelä-Afrikan poliisi kertoi kahden hotellityöntekijän varastaneen rahaa Kolumbian MM-jalkapallojoukkueelta,  joka oli Etelä-Afrikassa pelaamassa ystävyysottelua isäntämaata vastaan.

Kolumbia ei itse pelaa ensi kuussa alkavissa MM-kisoissa.

Poliisin puhemies Eugene Opperman kertoi perjantaina kahden siivoojan vatastaneen rahaa mustista salkuista joukkueen pelaajien hotellihuoneista. Media arveli summan oleban 2800 dollaria (noin 2300 euron), mutta tätä virkavalta ei suostunut vahvistamaan.

Kaksi työntekijää on vastannut oikeudessa syytöksiin varkaudesta.

Ryöstö tapahtui Johannesburgissa sijaitsevassa hotellissa, jossa myös Slovenia majailee MM-turnauksen ajan.

Viime vuoden Confederations Cupissa Egyptin joukkueelta varastettiin noin 2500 dollaria (noin 2000 euroa) Johannesburgilaisessa hotellissa, ja Paraguayn MM-joukkueelta anastettiin kisoihin valmistaneella harjoitteluleirillä Ranskassa yli 110 000 dollaria ( noin 88 500 euroa).

Etelä-Afrikkaan on matkustanut oletettua vähemmän kisaturisteja ulkomailta muun muassa rikollisuuden uhan vuoksi. Maan suuri rikollisuus on tärkein huolenaihe kisoihin osallistuville joukkueille ja turisteille. MM-turnauksen turvajärjestelyistä vastaaa  44 000 hengen organisaatio.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #52 : 28.05.2010 klo 14:08:18

Lainaus
Etelä-Afrikan poliisi kertoi kahden hotellityöntekijän varastaneen rahaa Kolumbian MM-jalkapallojoukkueelta,  joka oli Etelä-Afrikassa pelaamassa ystävyysottelua isäntämaata vastaan.

Kolumbia ei itse pelaa ensi kuussa alkavissa MM-kisoissa.

???
Satupekka
Vastaus #53 : 28.05.2010 klo 14:45:51

Wannabe MM-joukkueelle Ylos
Lisbie

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 28.05.2010 klo 15:15:53

Luulin, että täällä keskustellaan Robin Van Persiestä ja kumppaneista. ???
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #55 : 28.05.2010 klo 16:04:31

Varallisuuden uusjaolle! Niin kauan kun vievät vain käteistä, niin Ylos
ylitarkastaja

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 29.05.2010 klo 20:54:07

Varallisuuden uusjaolle! Niin kauan kun vievät vain käteistä, niin Ylos

Taloustieteen taitamiselle Ylos
Ismo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uponnut laiva

Vastaus #57 : 05.06.2010 klo 23:24:51

Pelkäänpä että näistä kisoista ei paljoa hyvää sanottavaa saa. Afrikkaan voidaan myöntää seuraavat kisat sadan vuoden kuluttua.

Palaan asiaan 12.7.2010
Elukka

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 06.06.2010 klo 13:59:13

Tässä ilmeisesti sivutaan tätä rikollisuus puoltakin.

Lainaus
Dok: Taistelu Johannesburgista   YLE FST5 21.00 - 21.54
Johannesburg sonnustautuu jalkapallon MM-kisoihin. Täytyykö urbanisoitumisen merkitä aina gentrifikaatiota, ja onko mahdollista luoda maailmankaupunki, joka on kaikille? Aiheina kisahumu ja pienen ihmisen selviämisyritykset.
Jotakai

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 22.06.2010 klo 13:31:15

Lipposen Pave täällä?

Tämä on muuten yksi tyhmimmistä mielipiteistä maailmassa ja valitettavan yleinen. Kai kyse on jostain itsesuojelusta, kun uskottelee, että "ei mulle mitään satu, kun mä oon niin fiksu". Ja vitut. Tänäkin päivänä Suomessa, siis lintukoto-Suomessa, aika moni ihminen joutuu täysin normaalista ja ns. järkevästä käytöksestään huolimatta rikoksen uhriksi. Yksi henkisistä vammoista tulee siitä tyrmistyksestä, jonka ihminen kokee, kun oma turvalliseksi luultu maailmankuva murtuu. Itse jouduin tällaisen tapahtuman silminnäkijäksi kaksi viikkoa sitten.

En ole kukkahattuilija. Olen ankarasti kieltänyt lapsiani oikomasta Kaisaniemen puiston läpi jne. Silti olen sitä mieltä, että yhteiskunta antaa suotta roskasakille periksi, jos se suojautuu rikoksilta ainoastaan turvallisuusohjeita antamalla. - Vähän kömpelösti sanottu, mutta pisti ne Lipposen taannoiset puheet ketuttamaan aika lailla.
En ole Paavon sanomisista kuullut mitään. Tyhmä mielipide, kenties, mutta usein paikkansa pitävä. Toki ns. syyttömiä ja viattomia kohtaan tehdään rikoksia, se on totta. Mutta, silti suurin osa ryöstöistä ja osa raiskauksista olisi vältettävissä ajattelemalla hieman mitä tekee ja missä. Eikä tämä mielipide tarkoita että pitäisi antaa periksi, täytyy vain ottaa tosiasiat huomioon.
Capello

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 22.06.2010 klo 19:35:03

Ei siellä mitään tule tapahtumaan, Etelä-Afrikan virkavalta on valppaana ja rikoksista kyllä rangaistaan asianmukaisin tavoin. :)

http://www.iltalehti.fi/mmfutis2010/2010062111909816_mf.shtml
filippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kim Lönnholm

Vastaus #61 : 23.06.2010 klo 00:59:41

20 vuotta ku varastat maton :D:D:D Suomessa murhastaki saa reilusti vähemmän :D
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #62 : 23.06.2010 klo 11:37:58

En ole Paavon sanomisista kuullut mitään. Tyhmä mielipide, kenties, mutta usein paikkansa pitävä. Toki ns. syyttömiä ja viattomia kohtaan tehdään rikoksia, se on totta. Mutta, silti suurin osa ryöstöistä ja osa raiskauksista olisi vältettävissä ajattelemalla hieman mitä tekee ja missä. Eikä tämä mielipide tarkoita että pitäisi antaa periksi, täytyy vain ottaa tosiasiat huomioon.

Sen kun muuttaa pommisuojaan asumaan ja pysyy siellä. Suht helppoa toimintaa ja varmasti joutuu ryöstöjen ja raiskauksien uhriksi normaalia elämää vähemmän. Ylos
Offensive Leftwinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna

Vastaus #63 : 23.06.2010 klo 11:47:14

Vastahyökkäystekniikka.
http://www.bbc.co.uk/worldservice/news/2010/06/100622_rape_axe_wt_hs.shtml
Captain_Bringdown

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United

Vastaus #64 : 09.07.2010 klo 09:45:46

Muukalaisvihan pelätään nostavan taas päätään Etelä-Afrikassa

Sivuja: 1 2 [3]