FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 09:33:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 412 [413] 414 ... 456
 
Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1412248 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #10300 : 10.12.2020 klo 10:21:17

Oikeinkannattajaksi pääsee vasta kun on 18v, kannattaa jotain pientä potkupalloseuraa ja laulaa sille sateessa?

Hyvin surullista että joku kirjoittaa tällaista tosissaan futispalstalla. Sitten vielä ihmetellään miksi mieshuoria pidetään vastenmielisinä, kun asenne suomifutikseen on vittuileva.
batong

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #10301 : 10.12.2020 klo 10:27:56

"Pienille potkupalloseuroille" myös :keskari:
Romelun 24 tuumaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/l7ixU_PGAH8


Vastaus #10302 : 10.12.2020 klo 13:06:14

Oikeinkannattajaksi pääsee vasta kun on 18v, kannattaa jotain pientä potkupalloseuraa ja laulaa sille sateessa?

Ootsä se kaveri, joka oli Pohjoiskaarteessa Liverpoolin paita päällä?
Trimmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, Suomi, Україна


Vastaus #10303 : 10.12.2020 klo 13:26:40

Se että kannattaa paikallista seuraa ja yhteisö eikä jotain globaalia markkinointikonetta.

No hyvä ettei iällä ole merkitystä
Trimmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, Suomi, Україна


Vastaus #10304 : 10.12.2020 klo 13:28:14

Ootsä se kaveri, joka oli Pohjoiskaarteessa Liverpoolin paita päällä?

En, vaan puku päällä, vipissä ja katkarapuleipä kädessä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #10305 : 10.12.2020 klo 13:30:28

En, vaan puku päällä, vipissä ja katkarapuleipä kädessä.
Urbaanilegenda. Palloliiton VIPissä ei tarjota katkarapuleipiä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #10306 : 10.12.2020 klo 13:31:16

En, vaan puku päällä, vipissä ja katkarapuleipä kädessä.

Taputtamassa sivistyneesti vierasjoukkueen maaleille ja pilkallisesti hymähtelemässä, kun kotijoukkueen potkupalloilijat teki kerrankin maalin.
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #10307 : 10.12.2020 klo 15:07:50

Oikeinkannattajaksi pääsee vasta kun on 18v, kannattaa jotain pientä potkupalloseuraa ja laulaa sille sateessa?

Terve vaan wannabe scouser Antti. Miltäs tuo eilinen tasuri tanskalaista potkupallojoukkuetta vastaan tuntuu?
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #10308 : 10.12.2020 klo 21:34:33

Terve vaan wannabe scouser Antti. Miltäs tuo eilinen tasuri tanskalaista potkupallojoukkuetta vastaan tuntuu?

Meillä oli vain huono päivä.
PeeAa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat


Vastaus #10309 : 10.12.2020 klo 22:42:28

Se että kannattaa paikallista seuraa ja yhteisö eikä jotain globaalia markkinointikonetta.

Vähän turhan ahdasmielistä nurkkakuntalaisuutta.

Ylipäätään tulee surullinen olo kun täällä teilataan ihmisiä heidän rakkaan intohimonsa ja mielihyvää tuottavan asian vuoksi.
Antakaa ihmisten olla.

Toisten ihmisten kiusaaminen heidän mieltymystensä takia on ihan vitun noloa.

honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #10310 : 10.12.2020 klo 22:57:14

Suomalaiselle futikselle vittuilu on vielä nolompaa, kun siitä takas rähiseminen.
Zewe25

Poissa Poissa


Vastaus #10311 : 11.12.2020 klo 09:34:52

Vähän turhan ahdasmielistä nurkkakuntalaisuutta.

Ylipäätään tulee surullinen olo kun täällä teilataan ihmisiä heidän rakkaan intohimonsa ja mielihyvää tuottavan asian vuoksi.
Antakaa ihmisten olla.

Toisten ihmisten kiusaaminen heidän mieltymystensä takia on ihan vitun noloa.



Eli paikallisen yhteisön tukeminen on ahdasmielistä? Ok.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #10312 : 11.12.2020 klo 09:45:53

Eli paikallisen yhteisön tukeminen on ahdasmielistä? Ok.
Eihän siinä niin lue. Muiden arvostelu heidän intohimojen perusteella on ahdasmielistä. Poikkeuksena tietysti mm. seksuaalirikolliset.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #10313 : 11.12.2020 klo 09:59:04

Eihän siinä niin lue. Muiden arvostelu heidän intohimojen perusteella on ahdasmielistä. Poikkeuksena tietysti mm. seksuaalirikolliset.

Eikö? Voisitko sitten kertoa, mihin ahdasmielisyydellä viittasit? Eihän ulkomaalaisten seurojen seuraaminen mikään paha asia ole, kunhan muistaa, ettei se ole sama asia, kuin paikallisen seuran kannattaminen.

    Tuli eilen hieno fiilis, kun 5v. tyttären kanssa ajettiin Hesan keskustasta takaisin Espooseen ja laulettiin TPS-chantteja autossa. En usko, että jotain YNWA:a laulaessani voisin tuntea samoin.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #10314 : 11.12.2020 klo 10:09:34

Eikö? Voisitko sitten kertoa, mihin ahdasmielisyydellä viittasit? Eihän ulkomaalaisten seurojen seuraaminen mikään paha asia ole, kunhan muistaa, ettei se ole sama asia, kuin paikallisen seuran kannattaminen.

    Tuli eilen hieno fiilis, kun 5v. tyttären kanssa ajettiin Hesan keskustasta takaisin Espooseen ja laulettiin TPS-chantteja autossa. En usko, että jotain YNWA:a laulaessani voisin tuntea samoin.
En minä ole viitannut mihinkään, kun se ei ollut edes minun kirjoittama viesti. Luin viestin ja analysoin sen sisällön ilman turhaa ennakkoasennetta ja liian pitkälle vietyjä päätelmiä.

Oletko sinä oikea ihminen määrittämään mikä saa muut ihmiset tuntemaan "hienoa fiilistä"? Voit määrittää sen itsesi kohdalla, et näiden Valioliigaa tai Espanjan liigaa seuraavien kohdalla. Ja ei, en seuraa kumpaakaan sarjaa. Seuraan pääasiassa kotimaista futista. Kuten olen tehnyt koko ikäni.

En silti jaksa nähdä kenenkään intohimoihin puuttumista minun tehtävänäni. Se on ahdasmielistä.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #10315 : 11.12.2020 klo 14:17:58

En minä ole viitannut mihinkään, kun se ei ollut edes minun kirjoittama viesti. Luin viestin ja analysoin sen sisällön ilman turhaa ennakkoasennetta ja liian pitkälle vietyjä päätelmiä.

Oletko sinä oikea ihminen määrittämään mikä saa muut ihmiset tuntemaan "hienoa fiilistä"? Voit määrittää sen itsesi kohdalla, et näiden Valioliigaa tai Espanjan liigaa seuraavien kohdalla. Ja ei, en seuraa kumpaakaan sarjaa. Seuraan pääasiassa kotimaista futista. Kuten olen tehnyt koko ikäni.

En silti jaksa nähdä kenenkään intohimoihin puuttumista minun tehtävänäni. Se on ahdasmielistä.

Olenko minä sanonut, että olen oikea ihminen määrittelemään hienoa fiilistä? Sanoin, että ulkolaisen seuran seuraaminen ja paikallisen seuran kannattaminen eivät ole sama asia. Eikä Viasatin asiakkuus ole kannattamista, ei liioin telkkarille laulaminen.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #10316 : 11.12.2020 klo 14:48:29

Olenko minä sanonut, että olen oikea ihminen määrittelemään hienoa fiilistä? Sanoin, että ulkolaisen seuran seuraaminen ja paikallisen seuran kannattaminen eivät ole sama asia. Eikä Viasatin asiakkuus ole kannattamista, ei liioin telkkarille laulaminen.
Ja mä olen sanonut ihmisten intohimojen kategorisoimisen olevan ahdasmielistä. Jokainen määrittää itselleen mikä on hyvää fiilistä. Joillekin kannattaminen on Viasatin katsomista. Ja se on silloin näiden kohdalla ihan fine. Joillekin se on kotimainen jalkapallo. Sekin on ihan fine. Jotkut kuulemma fanittaa jopa ulkomaista jääkiekkojoukkuetta.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #10317 : 11.12.2020 klo 14:54:07

Kohta sukelletaan taas syvälle kannattamisen, asiakkuuden, fanituksen ja seuraamisen eroihin.
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!


Vastaus #10318 : 11.12.2020 klo 15:02:41

Vieläkö nappulaliigojen joukkueet nimetään Englannin liigan mukaan?

Muistelen että eräässä turnauksessa taisi olla jollain seuralla Pukit ja Huuhkajat Tuoppi
H.Incandenza

Paikalla Paikalla


Vastaus #10319 : 11.12.2020 klo 15:21:31

Kohta sukelletaan taas syvälle kannattamisen, asiakkuuden, fanituksen ja seuraamisen eroihin.

Kannattamisella nähtävästi tarkoitetaan lippujen ja fanituotteiden jne. hankintaa tai talkoita? Eli autetaan jotain seuraa?

Omalta kohdaltani voisin siis sanoa, etten varsinaisesti fanita yhtään joukkuetta, seuraan lukuisia joukkueita ympäri maailman ja jonkin verran kannatan KuPSi:ia, KuKia, KalPaa ja SiiPeä. Opiskeluaikoina vähän RopSia.
lentävä emiraatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton


Vastaus #10320 : 11.12.2020 klo 15:25:54

Ootsä se kaveri, joka oli Pohjoiskaarteessa Liverpoolin paita päällä?
Poolin paita ilman nimeä junttimaista, Hyypiällä tai Litillä toki lutuuria. Pukin Norwich-paitoja on näkynyt kaarteessa useita. Väärin kannatettu?
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #10321 : 11.12.2020 klo 15:44:52

Mikähän tuossa on, että jonkun Arsenalin tai Barcankin kannattamisesta pitää maalata jotakin kärsimysnäytelmää?

Yhyy ei voitettu chämppäriä viime vuonna. Via fucking dolorosa.
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #10322 : 11.12.2020 klo 17:53:37

Mikähän tuossa on, että jonkun Arsenalin tai Barcankin kannattamisesta pitää maalata jotakin kärsimysnäytelmää?

Yhyy ei voitettu chämppäriä viime vuonna. Via fucking dolorosa.

Koska ei me olla kansainvälinen bisnes tuhansien kilometrien päässä vaan aito ja lähestyttävä yhteisö, jonka mukana eletään ilot ja surut!
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #10323 : 21.12.2020 klo 09:59:32

Työkaveri osoittautui mieshuoraksi. Irtisanonko itseni, vaan ilmoitanko vain etten halua olla miehen kanssa missään tekemisissä?
Romelun 24 tuumaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/l7ixU_PGAH8


Vastaus #10324 : 21.12.2020 klo 18:56:06

Jolle Pohjanpalo Bundes-Luke podcastissa:

Lainaus
...tälleen Liverpool-fanina...

Alas

 
Sivuja: 1 ... 412 [413] 414 ... 456
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa