FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 22:46:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 416 [417] 418 ... 456
 
Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1412156 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pariisin Perhonen

Poissa Poissa


Vastaus #10400 : 30.05.2021 klo 21:35:38

Mieshuoraus täyttä paskaa, mutta jonkun random janarin ulkonäön arvostelu täällä myös jmt Alas
Kankea puolustaja

Poissa Poissa


Vastaus #10401 : 30.05.2021 klo 21:51:56

Mieshuoraus täyttä paskaa, mutta jonkun random janarin ulkonäön arvostelu täällä myös jmt Alas

Sama. Helvetin säälittävää touhua. Vähintään voisivat laittaa sen oman naamansa vertailuksi.
pallonalle

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #10402 : 30.05.2021 klo 22:03:22

Seurannut urheilua yli 45 vuotta, erityisesti jalkapalloa. Asia, jota en vaan ymmärrä on, että kuinka kukaan voi arvostella ketään siitä, mitä joukkuetta, lajia, maata tms. kannustaa. Onhan nää mieshuora-jutut vaan ihan helvetin typeriä onnettomien luusereiden huonon itsetunnon purkauksia.
kymppis

Poissa Poissa


Vastaus #10403 : 30.05.2021 klo 22:28:05

Seurannut urheilua yli 45 vuotta, erityisesti jalkapalloa. Asia, jota en vaan ymmärrä on, että kuinka kukaan voi arvostella ketään siitä, mitä joukkuetta, lajia, maata tms. kannustaa. Onhan nää mieshuora-jutut vaan ihan helvetin typeriä onnettomien luusereiden huonon itsetunnon purkauksia.

Sama. Itse olen koko aikuiselämän kannattanut Englantia, niin nytkö sitten pitäisi alkaa kannattamaan Suomea vain koska pääsivät arvokisoihin tai olen mieshuora? Hyvin te vedätte!
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #10404 : 30.05.2021 klo 22:29:00

Sama. Itse olen koko aikuiselämän kannattanut Englantia, niin nytkö sitten pitäisi alkaa kannattamaan Suomea vain koska pääsivät arvokisoihin tai olen mieshuora? Hyvin te vedätte!

:DYlos
Pariisin Perhonen

Poissa Poissa


Vastaus #10405 : 30.05.2021 klo 22:29:33


Jee uusi hulvattoman hauska nimimerkki Rolleyes
malminmanne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MPS, HJK, Maajoukkueet


Vastaus #10406 : 30.05.2021 klo 22:39:45

Sama. Itse olen koko aikuiselämän kannattanut Englantia, niin nytkö sitten pitäisi alkaa kannattamaan Suomea vain koska pääsivät arvokisoihin tai olen mieshuora? Hyvin te vedätte!

No niimpä. Itse kannattanut Ruotsia kiekossa jo ainakin 20 vuotta. Mutta heti kun menen pubiin katsomaan oman fanittamani maan ottelua Suomea vastaan, tre kronor paita päällä,niin välittömästi on joku vitun lärvinen ja pari muuta läskipossua riveleissä kiinni ja vetämässä turpaan.

I feel you bro!
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #10407 : 31.05.2021 klo 07:30:04

Vähän jos on jollekkin mieshuoralle naureskelemassa niin on heti joku läski vinkumassa.
Jukka-38

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LauTP,KoPa,Virky


Vastaus #10408 : 01.06.2021 klo 07:50:42

Moniko teistä mieshuoraa huutavista vellihousuista oli taistelemassa Suomen jalkapallon puolesta Mannerheimintiellä 2009? Ilman tuota nykypäivän Raatteentietä täällä olisi nyt jokainen janari zenit-huora.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #10409 : 01.06.2021 klo 09:12:04

Moniko teistä mieshuoraa huutavista vellihousuista oli taistelemassa Suomen jalkapallon puolesta Mannerheimintiellä 2009? Ilman tuota nykypäivän Raatteentietä täällä olisi nyt jokainen janari zenit-huora.

Itse en ollut paikalla. Mutta itsenäisyyspäivisin sytytän tuikkukynttilän ja laitan kuvan olkalaukkumiehestä kynttilän taakse. Hiljennyn alttarini ääressä ja ajattelen jokaisen taistelijan uhrausta Huuhkajien vuoksi.

Kiitos veteraanit!
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #10410 : 01.06.2021 klo 10:22:54

Mieshuoraus täyttä paskaa, mutta jonkun random janarin ulkonäön arvostelu täällä myös jmt Alas

Ylipäätänsä kenenkään ulkonäön arvostelu on jmt. Tyylitajulle yms. voi naureskella, mutta ei sellaisille seikoille mille kukaan ei itse mitään mahda.
00250

Poissa Poissa


Vastaus #10411 : 01.06.2021 klo 10:34:53

Janari lähdössä Chelseaan panemaan?

Onko Sport Pub Chelseaa enää olemassa siinä Steissin nurkilla vastapäätä Sanomataloa?
Terran

Poissa Poissa


Vastaus #10412 : 01.06.2021 klo 11:31:24

En kannata muuta joukkuetta kuin Suomen maajoukkuetta. Isoin syy lienee se, että olosuhteiden ja sattumankin oikusta ei ole tullut sellaista joukkuetta, jonka kokisin täysin omaksi ja jonka peleihin olisi jatkuvasti helppo pääsy. Tämä ei millään tavalla vähennä omaa intoa seurata lajia muutenkin kuin maajoukkueen kohdalla. Sympaattisia seurajoukkueita on paljon ja puolensa voi valita joka pelissä, vaikka lopputuloksella ei niin suurta merkitystä olisikaan.

Olen iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka ovat löytäneet oman kotiseuran ja vielä jaksavat puuhata sen hyväksi esimerkiksi osallistumalla seuran junioritoimintaan. En silti oikein ymmärrä, mitä haittaa on siitä, jos joku vanhempi ostaa jälkikasvulleen esimerkiksi Barcelonan pipon tai Manchester Unitedin paidan. Se voi auttaa innostumaan lajista. Muistaakseni Jari Litmanen on kertonut katselleensa aktiivisesti Liverpoolin pelejä nuorena. Miklu ihaili puolestaan yli kaiken Diego Maradonaa. Molemmat ammensivat intoa vapaa-ajan harjoitteluun varmasti myös tätä kautta.

Tuosta yläpuolen esimerkistä olen toki enemmistön kanssa aivan samaa mieltä. Ulkomaisten kannatuslaulujen huutaminen, Vermon kisakatomot ja muut vastaavat tempaukset ovat yliampuvia. Toisaalta ne tekevät mitä ilmeisimmin nämä ihmiset onnellisiksi. Summa summarum: annetaan kaikkien kukkien kukkia.

PS. Mikä on kanta silloin, jos suomalainen kaveri sattuu muuttamaan työn perässä vaikkapa Frankfurtiin, alkaa kannattamaan Eintrachtia ja käymään sikäläisisissä peleissä ja kenties vielä ohjaa oman jälkikasvunsa lajin pariin Saksassa? Tämä ok?

john white

Poissa Poissa


Vastaus #10413 : 01.06.2021 klo 12:38:52

Onko Sport Pub Chelseaa enää olemassa siinä Steissin nurkilla vastapäätä Sanomataloa?

Ei
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #10414 : 01.06.2021 klo 13:34:53


PS. Mikä on kanta silloin, jos suomalainen kaveri sattuu muuttamaan työn perässä vaikkapa Frankfurtiin, alkaa kannattamaan Eintrachtia ja käymään sikäläisisissä peleissä ja kenties vielä ohjaa oman jälkikasvunsa lajin pariin Saksassa? Tämä ok?



On hyväksyttävää. Aina on hyväksyttävää, jos seuraan on joku side. Jokainen sitten määrittelee tämän itse, että mistä se muodostuu. Jos se tulee jostain junnuna nähdystä tv-pelistä, jonka seurauksena h*oraa jotain seuraa loppuelämänsä, niin kyllä sitä muut voi ihmetellä.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #10415 : 01.06.2021 klo 13:39:35

On hyväksyttävää. Aina on hyväksyttävää, jos seuraan on joku side. Jokainen sitten määrittelee tämän itse, että mistä se muodostuu. Jos se tulee jostain junnuna nähdystä tv-pelistä, jonka seurauksena h*oraa jotain seuraa loppuelämänsä, niin kyllä sitä muut voi ihmetellä.

Ei pelkästään hyväksyttävää, vaan jopa suotavaa. Itsekin näkisin mielelläni vierasperäisiä katsojia kotimaan sarjapeleissä. Auttaa pommina integroitumaan. Onhan monella se syntymäkaupungin seura tärkein, mutta uuden kotikaupungin seuran kannattaminen ns. kakkosseurana ei tässä tapauksessa johda prostituutioon.
Romelun 24 tuumaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/l7ixU_PGAH8


Vastaus #10416 : 01.06.2021 klo 16:23:19

On hyväksyttävää. Aina on hyväksyttävää, jos seuraan on joku side. Jokainen sitten määrittelee tämän itse, että mistä se muodostuu. Jos se tulee jostain junnuna nähdystä tv-pelistä, jonka seurauksena h*oraa jotain seuraa loppuelämänsä, niin kyllä sitä muut voi ihmetellä.

tai näistä että "tekstitv:stä valittiin poikaporukalla, ekana meni liverpoolit ja manchesterit, mun oli pakko valita Nottingham Forest koska samoja ei saanu ottaa ja se oli jännä nimi"

luulis et tosta kasvaa ulos tyyliin 14 vuotiaana
stildisans

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maalaiset/Maalaisuus


Vastaus #10417 : 01.06.2021 klo 17:29:33

Eihän tuo ole mitenkään ok. On pakko ja pitää kannattaa suomalaista. Muutenkin surullista jos on futisfani vain muutaman kerran vuodessa maajoukkueen pelien yhteydessä, tuskin tietää edes pelaajien taustoja tai nimiä silloin.
hanhinaamari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hanhinaamat


Vastaus #10418 : 05.06.2021 klo 21:50:14

*väärä ketju

Miksi täällä ei ole viestin poisto -ominaisuutta?
« Viimeksi muokattu: 05.06.2021 klo 21:57:38 kirjoittanut hanhinaamari »
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #10419 : 05.06.2021 klo 22:02:05

Asia, jota en vaan ymmärrä on, että kuinka kukaan voi arvostella ketään siitä, mitä joukkuetta, lajia, maata tms. kannustaa. Onhan nää mieshuora-jutut vaan ihan helvetin typeriä onnettomien luusereiden huonon itsetunnon purkauksia.

Jos olet turkulainen ja kannatat Tepsiä, saat kuulla vittuilua Inter-kannattajilta.

Jos olet stadilainen ja kannatat HIFK:iä, saat kuulla vittuilua Klubi-kannattajilta.

Jos olet evertonilainen ja kannatat Evertonia, saat kuulla vittuilua Liverpool-kannattajilta.

Jos olet madridilainen ja kannatat Atleticoa, saat kuulla vittuilua Real-kannattajilta.

Jos olet milanolainen ja kannatat AC:ta, saat kuulla vittuilua Inter-kannattajilta.

Jos olet suomalainen ja kannatat ulkomaista seuraa, saat kuulla vittuilua suomalaisilta jalkapalloihmisiltä.

Ei mikään noista ole luuserien purkauksia tai kerro huonosta itsetunnosta, vaan kyse on ihan tavallisesta jalkapallon elämisestä.
PulkkaNilkoille

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki, jotka pärjää + Superliigajoukkueet


Vastaus #10420 : 05.06.2021 klo 23:16:04

Jos olet turkulainen ja kannatat Tepsiä, saat kuulla vittuilua Inter-kannattajilta.

Jos olet stadilainen ja kannatat HIFK:iä, saat kuulla vittuilua Klubi-kannattajilta.

Jos olet evertonilainen ja kannatat Evertonia, saat kuulla vittuilua Liverpool-kannattajilta.

Jos olet madridilainen ja kannatat Atleticoa, saat kuulla vittuilua Real-kannattajilta.

Jos olet milanolainen ja kannatat AC:ta, saat kuulla vittuilua Inter-kannattajilta.

Jos olet suomalainen ja kannatat ulkomaista seuraa, saat kuulla vittuilua suomalaisilta jalkapalloihmisiltä.

Ei mikään noista ole luuserien purkauksia tai kerro huonosta itsetunnosta, vaan kyse on ihan tavallisesta jalkapallon elämisestä.

Erinomaisesti tiivistetty Tuoppi
potQball

Poissa Poissa


Vastaus #10421 : 06.06.2021 klo 03:15:38

Kyllä ne voisi Lontoossakin  ihmetellä jotain lontoolaista, joka rakastaisi koko sydämestään vaikka SJKta.

Tuskin Lontoossa kovin kieroon katsotaan lakeuksilta muuttaneita. Käsitykseni mukaan jopa Helsinkiä kansainvälisempi kylä kyseessä.
PulkkaNilkoille

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki, jotka pärjää + Superliigajoukkueet


Vastaus #10422 : 06.06.2021 klo 03:41:58

Jokainen saa kannattaa, mitä joukkuetta haluaa. Pääasia, että löytyy intohimo lajiin nimeltä jalkapallo. Nämä Twitteriin laitetut ”Lets fucking goooo”- videot aiheuttaa silti myötähäpeää.
Alty

Paikalla Paikalla


Vastaus #10423 : 06.06.2021 klo 09:46:37

Jokainen saa kannattaa, mitä joukkuetta haluaa. Pääasia, että löytyy intohimo lajiin nimeltä jalkapallo. Nämä Twitteriin laitetut ”Lets fucking goooo”- videot aiheuttaa silti myötähäpeää.

Kyllä. Vastaavasti kun katsoi videoita perjantaina ensimmäisen Argentiinan mestaruuden voittaneen Colonin fanien reaktioista, niin meinasi itselläkin tulla tippa linssiin.

https://youtu.be/WuXs0hxVKsc

https://youtu.be/JiRkQ02qz3E
Erä-Jorma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki hyvät


Vastaus #10424 : 14.06.2021 klo 22:21:30


Lainaus
EH @EH_Persona
Aateltiin tässä että kerrankin vois kannattaa Ruotsia! Valitettavasti, juuri ennen ottelun alkua korviimme kantautui tieto siitä että Kuningas Zlatan ei olekaan mukana syystä tai toisesta! 🤔Luonnollisesti siirryimme kannattamaan Espanjaa.. Ja Ruotsi, lähtekää himaan! 😂 #emfutis

 
Sivuja: 1 ... 416 [417] 418 ... 456
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa