FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 03:48:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 448 [449] 450 ... 456
 
Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1412163 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #11200 : 17.11.2022 klo 10:00:31

Eikä tuo nyt päde pelkästään Tukholmaan, vaan kyllä vahva futiskulttuuri näkyy ihan samalla tavalla ympäri Ruotsin. On olemassa vain muutamia isompia kaupunkeja, joissa futis ei ole ykköslaji. Yleensä nämä ovat itärannikon vahvat kiekkopaikkakunnat (Luulaja, Skellefteå jne)
Ja vaikka futis ei olisikaan ykköslaji niin jengiä riittää usein sekä futis- että kiekkokatsomoissa esimerkkeinä vaikka Gävle ja Jönköping. Toki näissä edellä mainituissa pohjoisessa sijaitsevissa kaupungeissa + Taalainmaa ja Värmlanti niin futiskulttuuri on ehkä enemmän verrattavissa Suomeen kun kiekon ohella seuratuimmat lajit ovat lähinnä hiihto ja moottoriurheilu.
Zewe25

Poissa Poissa


Vastaus #11201 : 19.12.2022 klo 13:08:05

Messi ja Argentiina fanitus suomalaisten miesten (huom. Ei lasten) keskuudessa hämmentää ja vituttaa.
Romelun 24 tuumaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/l7ixU_PGAH8


Vastaus #11202 : 19.12.2022 klo 15:25:19

Messi ja Argentiina fanitus suomalaisten miesten (huom. Ei lasten) keskuudessa hämmentää ja vituttaa.

Olisiko teillä hetki aikaa puhua Erkka V. Lehtolasta?
Helga-neiti kylvyssä

Poissa Poissa


Vastaus #11203 : 19.12.2022 klo 23:29:14

Messi ja Argentiina fanitus suomalaisten miesten (huom. Ei lasten) keskuudessa hämmentää ja vituttaa.

Mietaa soitteli aamupäivästä ja ihmetteli kovaan ääneen miten maailman kaikkien aikojen kovin jalkapalloilija voi maailmanmestaruuden voitettuaan herättää ihastusta yli valtiorajojen. Tuhahti perään, notta ainoastaan Suomessa.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #11204 : 19.12.2022 klo 23:30:54

Messi ja Argentiina fanitus suomalaisten miesten (huom. Ei lasten) keskuudessa hämmentää ja vituttaa.

Ylipäänsä yksittäisten (supertähti)pelaajien fanittaminen on uskomattoman junttia puuhaa. Se on joukkuepeli kuitenkin
Helga-neiti kylvyssä

Poissa Poissa


Vastaus #11205 : 19.12.2022 klo 23:35:40

Ylipäänsä yksittäisten (supertähti)pelaajien fanittaminen on uskomattoman junttia puuhaa. Se on joukkuepeli kuitenkin

Mutta kuka kertoisi tämän Michael Jordanille, LeBron Jamesille, Pelelle, Maradonalle, Wayne Gretzkylle ja Jari Litmaselle?
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #11206 : 19.12.2022 klo 23:48:14

Ylipäänsä yksittäisten (supertähti)pelaajien fanittaminen on uskomattoman junttia puuhaa. Se on joukkuepeli kuitenkin

Tämä. Ymmärrän tämän lapsilla, mutta tunnen aikuisia miehiä joiden suosikkijoukkue muuttuu sitä mukaan missä se ihana stara pelaa. Jenkeistä apinoitua tähtikulttia.
Helga-neiti kylvyssä

Poissa Poissa


Vastaus #11207 : 19.12.2022 klo 23:55:21

Tämä. Ymmärrän tämän lapsilla, mutta tunnen aikuisia miehiä joiden suosikkijoukkue muuttuu sitä mukaan missä se ihana stara pelaa. Jenkeistä apinoitua tähtikulttia.

Vertautuu täydellisesti Messiin ja Argentinaan Ylos
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #11208 : 19.12.2022 klo 23:57:00

Tämä. Ymmärrän tämän lapsilla, mutta tunnen aikuisia miehiä joiden suosikkijoukkue muuttuu sitä mukaan missä se ihana stara pelaa. Jenkeistä apinoitua tähtikulttia.

Näkeekö tällaistakin? Siis suomessa, ja erityisesti aikuisten keskuudessa?

Jenkeissä toki varsinkin NBA:ssa ihan perusmeininkiä.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #11209 : 20.12.2022 klo 00:03:28

Näkeekö tällaistakin? Siis suomessa, ja erityisesti aikuisten keskuudessa?

Jenkeissä toki varsinkin NBA:ssa ihan perusmeininkiä.

Kyllä. Tunnen eräänkin tapauksen joka oli saatanan kova Barcelona-fani siihen asti kunnes Messi lähti seurasta. Ja kyse on nelikymppisestä janarista. Nyt on luonnollisesti kiimassa Argentiinan voitosta.

Myös Juventus sai paljon uusia "faneja" kun Rolle tuli seuraan.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2022 klo 00:05:32 kirjoittanut Kiitaja »
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #11210 : 20.12.2022 klo 00:10:03

Valitettavasti tämä on totisinta totta..

Itse olen huorannut Norwichia Pukin takia ja oikeasti on ollut tunnetta, kun katsonut matseja. Tämä taitaa kuitenkin olla eri asia, vaikka itse sanonkin.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #11211 : 20.12.2022 klo 00:11:23

Kaikkea sitä. Toisaalta mikäpä minä olen tuomitsemaan, jos haluaa seurata urheilua tuolla tavalla niin mikäs siinä.

Toisaalta kyllä itselläkin sympatioihin yksittäiset pelaajat ja etenkin valmentajat vaikuttaa. Ei toki suosikkijengeihin, jos nyt sellaisia ylipäätänsä on.
PeeAa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat


Vastaus #11212 : 20.12.2022 klo 00:23:24

40 vuotiaat äijät kinastelee siitä, että saako joku kannattaa Barcelonaa tai Messiä?
Vittu eikö teillä oikeasti ole mitään oikeaa elämää :D

Mä kannatin joskus Ajaxia kun Litmanen pelas siellä. Sit mä kannatin Liverpoolia kun Hyypiä oli siellä.
Jossain vaiheessa Ronaldo tuli kuvioihin, niin aloin kannattaa Real Madridia koska se oli niin hyvän näköinen. Ja tottakai Totti oli myös seksikäs jonka vuoksi mulla on AS Roma sydän.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #11213 : 20.12.2022 klo 00:28:34

40 vuotiaat äijät kinastelee siitä, että saako joku kannattaa Barcelonaa tai Messiä?
Vittu eikö teillä oikeasti ole mitään oikeaa elämää :D

Mä kannatin joskus Ajaxia kun Litmanen pelas siellä. Sit mä kannatin Liverpoolia kun Hyypiä oli siellä.
Jossain vaiheessa Ronaldo tuli kuvioihin, niin aloin kannattaa Real Madridia koska se oli niin hyvän näköinen. Ja tottakai Totti oli myös seksikäs jonka vuoksi mulla on AS Roma sydän.
Kyllä se oikeasti vituttaa. Nämä henkilöt yleensä vielä vähättelevät kotimaista potkista.
PeeAa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat


Vastaus #11214 : 20.12.2022 klo 00:33:28

Kyllä se oikeasti vituttaa. Nämä henkilöt yleensä vielä vähättelevät kotimaista potkista.

No klubin kasvattina oon tottakai loppuun asti HJK:n mies.
Tavoitteet pitää toki olla korkealla ja junnujen pitää tottakai hakea esikuvansa maailman huipulta.

Miten me muuten päästäis ikinä MM-kisoihin?
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #11215 : 20.12.2022 klo 00:52:14

No klubin kasvattina oon tottakai loppuun asti HJK:n mies.
Tavoitteet pitää toki olla korkealla ja junnujen pitää tottakai hakea esikuvansa maailman huipulta.

Miten me muuten päästäis ikinä MM-kisoihin?
Henkilökohtaisesti ei kiinnosta toisten fanitus. Itselläni oli lapsena Thierry Henry.

Mieshuoraukseen liittyy kuitenkin lähes aina se kotimaisen jalkapallon lyttääminen. Se menee tunteisiin. Ei toisaalta iän myötä enää juurikaan.
Pallopoika23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Saksa, Manchester United


Vastaus #11216 : 20.12.2022 klo 10:54:24

 
Miten me muuten päästäis ikinä MM-kisoihin?

Ari Lahti antaa kaljupäälle ruskeita kirjekuoria
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #11217 : 20.12.2022 klo 11:07:06

Valitettavasti tämä on totisinta totta..

Itse olen huorannut Norwichia Pukin takia ja oikeasti on ollut tunnetta, kun katsonut matseja. Tämä taitaa kuitenkin olla eri asia, vaikka itse sanonkin.

Sama. Myös jännästi NBA:ssa olen kannattanut seuroja, jossa Markkanen sillä hetkellä pelannut.

Itse kannatan ja seuraan lähes kaikkia ulkomailla pelaavia suomalaisia jalkapalloilijoita. Samalla toki tulee myös "kannatettua" seuroja, joissa suomalaiset kulloinkin pelaavat. Mieshuorausta? En tiedä itsekään.

Toki jonkin PSG:n kannattaminen Messin vuoksi menee heittämällä topikin ytimeen.
Kikkapaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, A-R-S-E-N-A-L


Vastaus #11218 : 20.12.2022 klo 11:16:26

Mutta kuka kertoisi tämän Michael Jordanille, LeBron Jamesille, Pelelle, Maradonalle, Wayne Gretzkylle ja Jari Litmaselle?
+ Timo Jutila
maness

Poissa Poissa


Vastaus #11219 : 20.12.2022 klo 12:06:36

Meno aika ala-aste. ”Suosikkijengi” kun ei selvästi saa olla oman pitäjän ulkopuolelta niin mites lempibändi, pitääkö sekin olla paikallinen Hurriganes-tribuuttibändi ja kaikki muu menee huorasektorille? Suosikkiruoka myös hankala kun ruokalat ja ravintolat syöttää kaiken maailman huoraruokaa. En jaksa edes aloittaa lempiväreistä.
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #11220 : 20.12.2022 klo 12:13:52

Messille ja Messin huoraamiselle Ylos Tuoppi Kaikkien aikojen paras jalkapalloilija. Yrittäkää nauttia tämän poikkeuksellisen pelaajan esityksistä, kun vielä voitte.
KunKuuntelenForkkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keski-Suomi


Vastaus #11221 : 20.12.2022 klo 12:19:47

Tämä on kyllä erikoinen keskustelu. Tässä kuuluisassa "mieshuorauksessa" on kuitenkin pitkälti kyse siitä, että ihmiset joutuvat valitsemaan mihin rajallisen vapaa-aikansa käyttää. Silloin valinta kohdistuu siihen mikä eniten KIINNOSTAA. Ei se ole asiakkaiden tai isojen liigojen vika että isot liigat kiinnostavat Suomessakin enemmän kuin paikalliset seurat. Toki itseänikin raivostuttaa suomifutiksen halveksunta ja toivon koko sydämestäni että edes VL alkaisi täyttämään stadioneita ympäri Suomen. Sillä tilanne ei kuitenkaan parane että kausarin omistavat raivoavat foorumeilla mieshuoraajille jotka kehtaavat seurata rakastamansa lajin maailman huippuja. Kokeiltaisiinko yhdessä luoda POSITIIVISTA fiilistä paikallispallon ympärille ja ottaa joka peliin yksi uusi kaveri mukaan olutta nauttimaan? Tai vaikka oma/sukulaisen lapsi? Luodaan hyvää fiilistä futiksen ympärille ja ehkä se leviääkin vielä, kuka tietää...
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #11222 : 20.12.2022 klo 12:21:29

Itse kannatan ja seuraan lähes kaikkia ulkomailla pelaavia suomalaisia jalkapalloilijoita. Samalla toki tulee myös "kannatettua" seuroja, joissa suomalaiset kulloinkin pelaavat. Mieshuorausta? En tiedä itsekään.

Itsellä sama homma eikä mielestäni mieshuorausta lainkaan. Oikeastaan ihan otollinen tilanne kun voi silloin tällöin katsella jotain Bundesliigaa ja Leverkusenin matseja toivoen Lukelle torjuntoja ja nollapelejä, mutta jos ottavatkin turpaansa, niin ei mene päivä pilalle, koska sen syvempää tunnesidettä seuraan ei ole. Joskus ehkä maksimissaan vähän vituttaa jos (ja kun) puolustus sekoilee ihan huolella. Muutoin BuLi ei kiinnosta yhtään.

Isoimmat tunnereaktiot itsessä herättänyt suomalaispelaajan edustama joukkue oli Norwich 2019-2020 Valioliigavisiitillään. Erityisesti silloin syyskaudella kun Pukki mätti maaleja, muttei tällöinkään joukkueen kannattamisesta voinut mielestäni puhua, ennemminkin yhden pelaajan.

Aika tylsää olisi toki urheilu ja jalkapallo jos ei koskaan olisi tunteet kunnolla pelissä. Tätä varten on onneksi Huuhkajat ja oman jengin matsit.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #11223 : 20.12.2022 klo 12:27:30

Tämä on kyllä erikoinen keskustelu. Tässä kuuluisassa "mieshuorauksessa" on kuitenkin pitkälti kyse siitä, että ihmiset joutuvat valitsemaan mihin rajallisen vapaa-aikansa käyttää. Silloin valinta kohdistuu siihen mikä eniten KIINNOSTAA. Ei se ole asiakkaiden tai isojen liigojen vika että isot liigat kiinnostavat Suomessakin enemmän kuin paikalliset seurat. Toki itseänikin raivostuttaa suomifutiksen halveksunta ja toivon koko sydämestäni että edes VL alkaisi täyttämään stadioneita ympäri Suomen. Sillä tilanne ei kuitenkaan parane että kausarin omistavat raivoavat foorumeilla mieshuoraajille jotka kehtaavat seurata rakastamansa lajin maailman huippuja. Kokeiltaisiinko yhdessä luoda POSITIIVISTA fiilistä paikallispallon ympärille ja ottaa joka peliin yksi uusi kaveri mukaan olutta nauttimaan? Tai vaikka oma/sukulaisen lapsi? Luodaan hyvää fiilistä futiksen ympärille ja ehkä se leviääkin vielä, kuka tietää...

Täähän on tänä päivänä ihan paskaa koko väite. Pari hassua nimimerkkiä saattaa jotain heittää mieshuorille, kun todellisuudessa suurelle osalle ihan se ja sama mitä kannattaa, kunhan ei polje maanrakoon toisia.

Toista se oli ennen...
Bockwurst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #11224 : 20.12.2022 klo 15:44:47

Alkaa jo kyllä rehdisti vituttamaan tuo Erkka Lehtolan twitteri Alas Juokse vohe ylen studiota ympäri kun argentiina tekee maalin :D

 
Sivuja: 1 ... 448 [449] 450 ... 456
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa