voseli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
|
Vastaus #7400 : 02.08.2015 klo 01:48:23 |
|
Väitelkää jatkossakin kuka saa kannattaa mitäkin Uudellamaalla samaan aikaan, kun Valioliiga imaisee tv- ja fanituoterahat sekä kendo yleisön ja sponsorit. Vai kannattaisiko keskittyä kenties paikallisen kulttuurin kehittämiseen?
Tähän topikkiin kirjoittaminen on tuskin mitenkään pois paikallisen kulttuurin kehittämiseen keskittymisestä.
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
|
Vastaus #7401 : 02.08.2015 klo 01:49:12 |
|
En nyt millään haluaisi kyseenalaistaa, mutta eikös Kemi parastaikaa aiheuta harmaita hiuksia etelän mafialle keikkumalla ykkösen kärjessä?
Olen muuttanut ensimmäistä kertaa vakituisesti asumaan Kemiin yli 20-vuotiaana. Toki, sukuni on sieltä molempia vanhempiani myöten lähtöisin, joten siitä saadaan taas seuraava pointti tähän: Pitääkö sinun kannustaa kotikuntasi/maasi joukkuetta vai onko enemmän oikein kannustaa sitä juuriesi näyttämää joukkuetta? Aika hiustenhalkomista tästä saadaan joka tapauksessa. Kyllä varmastikin pointti tässä keskustelussa jokatapauksessa on se, että Suomifutis pitäisi saada nousuun ja se onnistuu sillä, että väki käyttää aikaansa ja rahaansa sen hyväksi, varsinkin, jos vaihtoehtona olisi käyttää se sama aika ja raha jonkun ulkomaalaisen seuran hyväksi. Jääkiekon puolella vastaavaa keskustelua näkee hyvin harvoin, joka uskoakseni johtuu siitä, että jääkiekon asema Suomessa on jo nyt melko korkea. En muista koskaan kuulleeni tämmöistä keskustelua sen pohjalta, että joku kannattaa esim. tiettyä NHL-joukkuetta.
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat
|
|
Vastaus #7402 : 02.08.2015 klo 01:50:25 |
|
Must on epäreilua, että joku joka sattuu syntymään Barcelonaan on jotenkin oikeutettu kannattamaan maailman suurinta futisseuraa. Sitten minä, joka olen johonkin muhoksen persläpeen syntyny, niin mun on vaan pakko kannustaa sitä kaljamahaisten äijien pubijoukkuetta. Telkkarista jos löydän jonkun AC Milanin, niin minut leimataan samantien mieshuoraksi.
Ei tää kyllä ihan oikeasti näin voi mennä.
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #7403 : 02.08.2015 klo 01:53:04 |
|
Itkijöille
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7404 : 02.08.2015 klo 01:56:13 |
|
Avarakatselijoille Perussuomalaiset suosii kotimaista
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
|
Vastaus #7405 : 02.08.2015 klo 01:58:36 |
|
Must on epäreilua, että joku joka sattuu syntymään Barcelonaan on jotenkin oikeutettu kannattamaan maailman suurinta futisseuraa. Sitten minä, joka olen johonkin muhoksen persläpeen syntyny, niin mun on vaan pakko kannustaa sitä kaljamahaisten äijien pubijoukkuetta. Telkkarista jos löydän jonkun AC Milanin, niin minut leimataan samantien mieshuoraksi.
Ei tää kyllä ihan oikeasti näin voi mennä.
Ei minustakaan, varsinkaan niissä paikoissa, jossa oikeasti väännetään parhaassakin tapauksessa jotain mutasarjoja. Eihän sillä joukkueella ole sitä kautta edes mitään tulosvastuuta, jos sun on pakko kannattaa sitä ihan vain koska on pakko. Mutta toisaalta jos tuo kotipaikkasi joukkue sattuisi menestymään suht hyvin, nousisi vaikkapa Kakkoseen, niin minusta sitä pitäisi tukea. Ei nyt ehkä väkisin millään "joka kuntalaiselle kausikortti", mutta kyllä siellä varmasti jonkun pelin voisi käydä katsomassa. Varmaan yksi oleellisimmista pointeista tässä on kuitenkin oltava se, että pakkohan ihmisen on nauttia siitä mitä kuluttaa viihteenään.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #7406 : 02.08.2015 klo 02:01:19 |
|
Ei edelleenkään kukaan ole kieltänyt futiksen katsomista telkkarista ja jopa kannattamasta jotain jengiä. Edelleenkin mieshuorilla viitataan näihin "suomifutis on paskaa, me ollaan levepyyl YNWA"-tyyppeihin, jotka jokaisessa työpaikan pöytäkeskustelussa kertovat kuinka he ovat parempia futiskannattajia.
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
|
Vastaus #7407 : 02.08.2015 klo 02:03:54 |
|
Ei edelleenkään kukaan ole kieltänyt futiksen katsomista telkkarista ja jopa kannattamasta jotain jengiä. Edelleenkin mieshuorilla viitataan näihin "suomifutis on paskaa, me ollaan levepyyl YNWA"-tyyppeihin, jotka jokaisessa työpaikan pöytäkeskustelussa kertovat kuinka he ovat parempia futiskannattajia.
No tämä kuulostaa jo paremmalta. Tästä täysin samaa mieltä.
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7408 : 02.08.2015 klo 02:08:23 |
|
Minä kannatan sitä, että futiskulttuuri saa ihan itsessään muovautua vuosien saatossa. Tuommoinen väkisinkannattamiseen perustuva pakottaminen on mielestäni vain omiaan tappamaan koko futisyhteisön. Vai haluatteko tänne jotain pohjoiskoreameininkiä?
Suomen maajoukkueen kannattajille pitää kyllä nostaa hattua täältä suunnasta. Ketään ei ole pakotettu liittymään jäseneksi, mutta aika hyvin ovat kasvattaneet kannattajia viimeisten kymmenen vuoden aikana.
Positiivisella tekemisellä se hyvä duuni tulee. Eikä sillä että haukutaan muita jalkapallon ystäviä.
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
|
Vastaus #7409 : 02.08.2015 klo 02:11:11 |
|
Positiivisella tekemisellä se hyvä duuni tulee. Eikä sillä että haukutaan muita jalkapallon ystäviä.
Juuri näin. Tässä ollaan mieshuorauksen ytimessä ja potkupallottelussa.
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7410 : 02.08.2015 klo 02:12:58 |
|
Kuka ottaa oikeasti herneet nenään jostain potkupallottelusta?
Kutsun itse sulkapalloa fägäreiden lajiksi, vaikka itse pelaan sitä intohimoisesti. Ja hetero olisin, jos saisin pillua.
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
|
Vastaus #7411 : 02.08.2015 klo 02:14:52 |
|
Kutsun itse sulkapalloa fägäreiden lajiksi, vaikka itse pelaan sitä intohimoisesti. Ja hetero olisin, jos saisin pillua.
Kuka oikeasti suuttuu kun ulkomaalaisten joukkueiden kannatus kyseenalaistetaan? Sivistyneelle homottelulle toki aina
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #7412 : 02.08.2015 klo 02:15:35 |
|
Onhan se vähän surullismielistä kun "me ollaan levepyyl"-isät opettavat lapsilleen suomifutiksen olevan paskaa
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #7413 : 02.08.2015 klo 02:16:53 |
|
Onhan se vähän surullismielistä kun "me ollaan HPK"-isät opettavat lapsilleen suomifutiksen olevan paskaa
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7414 : 02.08.2015 klo 02:20:14 |
|
Onhan se vähän surullismielistä kun "me ollaan levepyyl"-isät opettavat lapsilleen suomifutiksen olevan paskaa
Lapsillako ei nykyään ole omia aivoja? Ainakin jossain teini-iässä luulis, että penskat alkaa vähän haastamaan faijansa mielipiteitä. Ei mustakaan tullu true hollantifania, vaikka iskä aikanaan vei mut ekaan futispeliin suomi - hollanti kattomaan nimenomaan Ruud Gullitia ja Marco van Bastenia.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #7415 : 02.08.2015 klo 02:24:23 |
|
Ainakin jossain teini-iässä luulis, että penskat alkaa vähän haastamaan faijansa mielipiteitä.
Suomifutis nousuun sillä että faijat vievät poikansa matseihin pienestä asti vs. Suomifutis nousuun sillä että faijat kertovat suomifutiksen olevan paskaa ja luotetaan siihen että teinit alkavat kapinoimaan ---- Haluaisin uskoa ekan vaihtoehdon olevan kuitenkin parempi
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7416 : 02.08.2015 klo 02:30:01 |
|
Väitätkö, että mieshuorat eivät pistä poikiaan paikalliseen jalkapalloseuraan?
Saattavat jopa olla merkittäviä tekiöitä seuran olemassaolon kannalta vapaaehtoistöillään.
Se seura tosin ei ehkä ole se kannattamasi SUURIN JA MAHTAVIN HJK. Mistä ikinä lienet kotoisin. Se saattaa olla vaikka Laajasalon Palloseura.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2015 klo 02:32:57 kirjoittanut PeeAa »
|
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
|
Vastaus #7417 : 02.08.2015 klo 02:36:41 |
|
Väitätkö, että mieshuorat eivät pistä poikiaan paikalliseen jalkapalloseuraan?
Saattavat jopa olla merkittäviä tekiöitä seuran olemassaolon kannalta vapaaehtoistöillään.
Silloin tuskin menevät mieshuoran määritelmään, minkä joutuu ilmeisesti joka sivulla kertomaan yhä uudestaan.
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7418 : 02.08.2015 klo 02:42:51 |
|
Silloin tuskin menevät mieshuoran määritelmään, minkä joutuu ilmeisesti joka sivulla kertomaan yhä uudestaan.
Eli huorat jotka chanttasi tuolla stadikalla tänään liverpoolpaidat päällä eivät siis ole mieshuoria, jos heillä on lapsia jotka pelaavat jossain kotimaisessa seurassa? Tuon näkemyksen perusteella meillähän ei ole mitään mieshuoraongelmaa. Todennäköisesti suurin osa noista larppaajista kuitenkin lisääntyy. Tiedäthän suomalaisten naisten tason.
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
|
Vastaus #7419 : 02.08.2015 klo 02:47:12 |
|
Eli huorat jotka chanttasi tuolla stadikalla tänään liverpoolpaidat päällä eivät siis ole mieshuoria, jos heillä on lapsia jotka pelaavat jossain kotimaisessa seurassa?
Tuon näkemyksen perusteella meillähän ei ole mitään mieshuoraongelmaa. Todennäköisesti suurin osa noista larppaajista kuitenkin lisääntyy. Tiedäthän suomalaisten naisten tason.
"Saattavat jopa olla merkittäviä tekiöitä seuran olemassaolon kannalta vapaaehtoistöillään." Ymmärrän kyllä, että on vaikeaa muistaa omia kirjoituksiaan.
|
|
|
|
hhudberg
|
|
hhudberg
Vastaus #7420 : 02.08.2015 klo 02:47:15 |
|
Aina on hyvä alkaa painottamaan sitä, kuinka merkittävä MINUN osuus on seuran olemassaolon kannalta. Se on nimenomaan tuo MINUN osuus, jota ilman seura ei pysyisi pystyssä. Ja sitäpaitsi pitäisi kait MINUN hyötyä jotain siitä, että olen lupautunut tekemään talkootöitä seuran eteen? Perhekausari esimerkiksi? Vippi? Skideiltä kausimaksut pois?
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7421 : 02.08.2015 klo 02:57:31 |
|
No itsepäisestihän te muutkin korostatte täällä omaa osuuttanne jonkun seuran tukemiseksi.
On se sitten kausari tai junnutyövoimaan panostaminen.
Ja en kuulu kumpaankaan. Olen läskimahasinkku joka nauttii jalkapallosta pääosin television kautta. Välillä vituttaa kuunnella kun toisilla on lapsia ja harrastavat sitä ja tätä.
|
|
|
|
hhudberg
|
|
hhudberg
Vastaus #7422 : 02.08.2015 klo 03:02:13 |
|
Olen läskimahasinkku joka nauttii jalkapallosta pääosin television kautta. Välillä vituttaa kuunnella kun toisilla on lapsia ja harrastavat sitä ja tätä.
Noh, jalkapallo on universaali laji nimenomaan sen vuoksi, että kynnys harrastamiseen on erittäin matala. Sarjatasoja löytyy ihan jokaiselle, mutta se vain, että ei kukaan sieltä sohvalta osaa ketään tulla puulaakimatseihin repimään.
|
|
|
|
Sergei Analtov
Paikalla
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #7423 : 02.08.2015 klo 03:06:30 |
|
Paljo sillä "fanikulkueella" nyt oli porukkaa? Enhän joutunut syömään paskaa?
|
|
|
|
PeeAa
Paikalla
|
|
Vastaus #7424 : 02.08.2015 klo 03:08:27 |
|
Noh, jalkapallo on universaali laji nimenomaan sen vuoksi, että kynnys harrastamiseen on erittäin matala. Sarjatasoja löytyy ihan jokaiselle, mutta se vain, että ei kukaan sieltä sohvalta osaa ketään tulla puulaakimatseihin repimään.
Onhan noita muitakin lajeja. En kuitenkaan koe olevani mikään mieshuora jos mua kiinnostaa futiksen katsominen tasosta riippumatta. Aina kun telkkarista tulee jalkapalloa ja olen kotona, niin kanava on päällä.
|
|
|
|
|
|