FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:55:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 353 [354] 355 ... 456
 
Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1412162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Peledinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #8825 : 18.01.2017 klo 23:28:18

Solvausten huutelu englanniksi suomalaisten kesken toki huvittavaa - ja lieko hekään sitä sillä tavalla tosissaan tekevät kuin sinä luulet, mutta mitä huvittavaa on siinä, että osataan nauttia futiksesta ilman, että pitää yrittää olla väkivaltainen toista ihmistä kohtaan?

Tämä on mahdollista vain telkkarille laulamalla?
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #8826 : 18.01.2017 klo 23:39:19

Palloliiton ja median propaganda mennyt aika syvälle jos kotimainen futis yhdistetään saman tien huliganismiin.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8827 : 18.01.2017 klo 23:48:39

Palloliiton ja median propaganda mennyt aika syvälle jos kotimainen futis yhdistetään saman tien huliganismiin.

Meinaat, että mä olen pelkän median varassa? :D
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #8828 : 19.01.2017 klo 00:38:25

Meinaat, että mä olen pelkän median varassa? :D
Sinä olet pelkän median varassa, jos leimaat suomalaisen jalkapallokannattajan huligaaniksi.
Müllermilch

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUUUUUUUUUU


Vastaus #8829 : 19.01.2017 klo 00:43:14

Milloinkas Andy olet viimeksi ollut Veikkausliigan pelissä? Itkivätkö naiset ja pelkäsivätkö lapset? Oliko joukkotappeluita?
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8830 : 19.01.2017 klo 01:08:55

Sinä olet pelkän median varassa, jos leimaat suomalaisen jalkapallokannattajan huligaaniksi.

Missä kohti minä leimasin suomalaisen jalkapallokannattajan, jollainen minä ja poikanikin ollaan, huligaaniksi?

Milloinkas Andy olet viimeksi ollut Veikkausliigan pelissä? Itkivätkö naiset ja pelkäsivätkö lapset? Oliko joukkotappeluita?

Ja nyt lasketaan vain veikkausliigan pelit? Superjunnu kävi viime vuoden aikana noin 20:ssä pelissä, joista karkeasti puolessa itse pelasin. Yhdessäkään ei ollut mitään ongelmia tai syytä itkeä, Veikkausliigaa valitettavasti oli nolla kappaletta. Ilveksen pelit sekä  HJK - HIFK kohtaamiset kiinnosti, ensimmäisem pelit jäivät väliin välimatkan ja aikatauluongelmien takia, jälkimmäiset aikaisemmista otteluista levitettyjen,  taitavasti ilmeisesti väärennettyjen videomateriaalien takia.

Ensi kaudella varmasti Tammelassa vähintään kertaalleen, sen lupaan. Tuoppi
« Viimeksi muokattu: 19.01.2017 klo 01:16:00 kirjoittanut AndyLove »
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #8831 : 19.01.2017 klo 01:40:12

jälkimmäiset aikaisemmista otteluista levitettyjen,  taitavasti ilmeisesti väärennettyjen videomateriaalien takia.

Ensi kaudella varmasti Tammelassa vähintään kertaalleen, sen lupaan. Tuoppi

Tässä se todistettiin että median kohuotsikot saattaa vaikuttaa joihinkin. IS kanna vastuusi!

Onneksi tupa oli silti täynnä Ylos
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8832 : 20.01.2017 klo 13:23:40

Tässä se todistettiin että median kohuotsikot saattaa vaikuttaa joihinkin. IS kanna vastuusi!

Onneksi tupa oli silti täynnä Ylos


Vissiin vaikea lukea, mutta näinhän minä en sanonut. Minuun vaikuttaa "oikein kannattajien" teot - ei niistä uutisoivien tahojen otsikot. Mutta hyvin sä Kikkara edelleen vedät, jatka samaan malliin. Ylos
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #8833 : 20.01.2017 klo 13:38:06

Vissiin vaikea lukea, mutta näinhän minä en sanonut. Minuun vaikuttaa "oikein kannattajien" teot - ei niistä uutisoivien tahojen otsikot. Mutta hyvin sä Kikkara edelleen vedät, jatka samaan malliin. Ylos
Sinä voisit näiden nettiuutisten sijaan ottaa itse selvää, että mitä nämä kannattajat tekevät tulemalla itse paikan päälle katsomaan kotimaista jalkapalloa.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8834 : 20.01.2017 klo 13:47:53

Sinä voisit näiden nettiuutisten sijaan ottaa itse selvää, että mitä nämä kannattajat tekevät tulemalla itse paikan päälle katsomaan kotimaista jalkapalloa.

Taas jännä oletus, etten ole koskaan käynyt. "Ylos" Enkä minä ymmärrä miten nuo lehtijutuista ja youtubesta löytyvät videot tai jopa täällä forumilla jaetut kuvat valehtelevat? Ihan samanlailla näen samoista lähteistä niitä hyviä juttuja, minkä takia sinne katsomoon välillä eksynkin.
Ringo Star

Poissa Poissa


Vastaus #8835 : 23.01.2017 klo 07:09:45

Taas jännä oletus, etten ole koskaan käynyt. "Ylos" Enkä minä ymmärrä miten nuo lehtijutuista ja youtubesta löytyvät videot tai jopa täällä forumilla jaetut kuvat valehtelevat? Ihan samanlailla näen samoista lähteistä niitä hyviä juttuja, minkä takia sinne katsomoon välillä eksynkin.

Oletko usein siellä katsomossa törmännyt huliganismiin?
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8836 : 23.01.2017 klo 12:45:58

Oletko usein siellä katsomossa törmännyt huliganismiin?

Vähän turhalta alkaa tuntua kun sama levy pyörii koko ajan. Lue vaikka niitä viestejä?
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #8837 : 23.01.2017 klo 15:21:01

Vähän turhalta alkaa tuntua kun sama levy pyörii koko ajan.
No shit..
Barros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #8838 : 24.01.2017 klo 16:49:23

Median valokeilassa tällä kertaa oulunsalolainen Newcastle-fanipariskunta:

http://www.oululehti.fi/?app=NeoDirect&com=6/255/198440/f9a038175d

Harrastuksena kullakin, mutta olisi kiva nähdä alueen lehdissä juttuja myös kotimaisista futisfaneista.
sirkusväkeä

Poissa Poissa


Vastaus #8839 : 24.01.2017 klo 17:15:48

Median valokeilassa tällä kertaa oulunsalolainen Newcastle-fanipariskunta:

http://www.oululehti.fi/?app=NeoDirect&com=6/255/198440/f9a038175d

Harrastuksena kullakin, mutta olisi kiva nähdä alueen lehdissä juttuja myös kotimaisista futisfaneista.

Käsittääkseni jalkapallokulttuuri on tuolla niin perseestä, että tavalliselle väelle tulee paikallisesta futiksesta mieleen vain alasarjat, riidat ja epäsopu. Mielikuva, jota puolen Suomen Kyrpät vain vahvistaa.

Sääli, koska kyseessä on kuitenkin pääkaupunkiseudun ja Tampereen jälkeen Suomen suurin kaupunki.
Olsen

Poissa Poissa


Vastaus #8840 : 24.01.2017 klo 17:49:21

Jos asuisin ja olisin kotoisin Uukuniemeltä, niin mitä joukkuetta minun tulisi kannattaa? Lähin jalkapallojoukkue taitaa löytyä Sortavalasta.
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.


Vastaus #8841 : 24.01.2017 klo 19:11:02

Jos asuisin ja olisin kotoisin Uukuniemeltä, niin mitä joukkuetta minun tulisi kannattaa? Lähin jalkapallojoukkue taitaa löytyä Sortavalasta.

Parikkalan naapurikunnat ovat kai Savonlinna, Kitee ja Ruokolahti ja Rautjärvi. Kitee lienee lähin Uukuniemeä. RPS Lions ja Simpeleen Urheilijat löytyy + Savonlinnasta ainakin STPS ja Kulennoisten Pallo. SiUssa on ainakin pelannut parikkalaisia.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #8842 : 24.01.2017 klo 19:29:54

Jos asuisin ja olisin kotoisin Uukuniemeltä, niin mitä joukkuetta minun tulisi kannattaa? Lähin jalkapallojoukkue taitaa löytyä Sortavalasta.

Siinähän on monta hyvää vaihtoehtoa ympärillä. Jos ei ole mitään siteitä erityisesti minnekään ja jalkapallo kiinnostaa niin siinähän on Joensuu, Lappeenranta ja Savonlinna ajomatkan päässä eikä Mikkeli ja Kouvolakaan ole maaseudun ihmiselle mitenkään tavoittamattomissa. Siitä vaan kokeilemaan ja katsomaan mikä alkaa tuntua omalta Ylos

Sinänsä Kaakkois-Suomen jalkapallotilanne on aika ankea tällä hetkellä viimeaikaisten Ykkösen joukkueiden romahtamisien takia. Mutta uskotaan että Karjalankin futis vielä nousee Pallo
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #8843 : 25.01.2017 klo 13:40:34

Jos asuisin ja olisin kotoisin Uukuniemeltä, niin mitä joukkuetta minun tulisi kannattaa? Lähin jalkapallojoukkue taitaa löytyä Sortavalasta.
Se on kuule aivan sun oma asia, joka ei kuulu muille. Tyhmä kysymys...
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski


Vastaus #8844 : 25.01.2017 klo 14:24:42

Lähin jalkapallojoukkue löytyy olohuoneen television ruudusta Ylos
Ulos T.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki hyvät


Vastaus #8845 : 25.01.2017 klo 15:17:08

Käsittääkseni jalkapallokulttuuri on tuolla [Oulussa] niin perseestä, että tavalliselle väelle tulee paikallisesta futiksesta mieleen vain alasarjat, riidat ja epäsopu. Mielikuva, jota puolen Suomen Kyrpät vain vahvistaa.

Sääli, koska kyseessä on kuitenkin pääkaupunkiseudun ja Tampereen jälkeen Suomen suurin kaupunki.
Tämähän se ongelma on. Forumilla on sanottu että pitäisi kannattaa sitä oman paikkakunnan joukkuetta, mutta se ei kaikille riitä. Alempien sarjatasojen amatööripalloilu on niin eri maailma kuin huippu-täys-ammattilaisjoukkueet että itse ymmärrän hyvin että (esimerkiksi Oulussa) on suhteellisen helppoa kannattaa/seurata maailman huippujen ja ammattilaisten tekemisiä. Nyt en toki ota kantaa siihen kuinka Newcastle täyttää nuo tuntomerkit.
dunu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura


Vastaus #8846 : 25.01.2017 klo 15:24:46

Miksi esimerkiksi kendossa joku laitilalainen ei vingu, ettei Laitilan Jyske kiinnosta? Valitsee luultavasti Rauman Lukon omakseen ennen Montreal Canadiensia.
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi


Vastaus #8847 : 25.01.2017 klo 18:52:24

Aina hyvä ratkaisu: "paikkakunnan jalkapallojoukkue on ihan hanurista tai sitä ei ole, siksi kannatan 2000 kilometrin päässä olevaa joukkuetta".
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #8848 : 25.01.2017 klo 19:14:00

Aina hyvä ratkaisu: "paikkakunnan jalkapallojoukkue on ihan hanurista tai sitä ei ole, siksi kannatan 2000 kilometrin päässä olevaa joukkuetta".

Tai "paikkakunnan 2.divari ei koveta eikä saa koskaan pokaalia. Hyppäänpä siis junaan ja lähden 40 kilometrin päähän larppaamaan hoojiikoota." Mikä ero? Se mystinen "kotimaisen futiksen tukeminen"?
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #8849 : 25.01.2017 klo 19:29:14

Tai "paikkakunnan 2.divari ei koveta eikä saa koskaan pokaalia. Hyppäänpä siis junaan ja lähden 40 kilometrin päähän larppaamaan hoojiikoota." Mikä ero? Se mystinen "kotimaisen futiksen tukeminen"?

On tossa nyt ehkä kuitenkin vähän eroa siinä mielessä, että HJK:n ja muidenkin Helsingin seurojen vaikutusalue kuitenkin yltää näihin Helsingin seudun ja pääradan kuntiin. Tämän takia osittain myös näiden kaupunkien seurat juuri pelaavat divareita eivätkä liigaa. Esimerkiksi aika iso Helsingin seurojen niin sanotuista "omista junnuista" on alun perin syntyneet jossain Espoossa, Järvenpäässä tai Vantaalla. Omakohtainen esimerkki: itsestäni tuli teininä HJK:n kannattaja, vaikka asuin Hyvinkäällä, sen takia että eräs HJK:ssa töissä ollut henkilö vei matseihin. Hänkin asui Hyvinkäällä. Samanlaisia esimerkkejä ei ainakaan itselleni ole tullut vastaan Suomen ja Engannin välillä, muita kuin puhdas mieshuoraus.

Ja joo, kyllä se mystinen kotimaisen futiksen tukeminen myös.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2017 klo 19:31:32 kirjoittanut Sheriffi8 »

 
Sivuja: 1 ... 353 [354] 355 ... 456
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa