FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 04:02:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 379 [380] 381 ... 456
 
Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1412136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Olsen

Poissa Poissa


Vastaus #9475 : 14.02.2019 klo 01:57:19

Lainaus käyttäjältä: Juhani Tamminen
Rauhallinen ke aamu Turun Kuusamakujalla!! Eilen ( tiistai) oli "ääripäiden" päivä!! Iltapäivällä uutissalama Olli Lindholmin ( R.i.P.) yllättävästä poismenosta pysäytti totaalisesti!! Soitto hienolle ex- pelaajalleni Kristian Taubertille ( TUTO, Ässät, Kärpät) ja yhteinen shokki oli helpompi jakaa !!
Ollista jäi hienot muistot ns. " Ässävuosien " ( 1996-98 Head Coach) ja ( 2002-2004 Toimitusjohtaja) aikana!!
Intohimoinen kiekkomies ja vankkumaton " Ässä" !!
Siitä todisteena oli yhteistyö erityisesti TJ ( 2002-2004) aikoina, jolloin " kassa- taas kerran- oli tyhjä" ja mietimme silloisen " Team Officen" kanssa eri varainhankinnan muotoja joka päivä!!
Kiitos silloisen markkinointijohtajani Tomi Haulan saimme kanavan auki Porin omiin tähtiartisteihin ja sitä kautta yhteisen hyvän lisäarvon aikaiseksi!!
Kun Ollin johdolla ns. " omat pojat" tulivat tähdittämään Ässien pikkujoulujen ( public) tilaisuutta oli " häkki täynnä" ja riemu kannattajien ja fanien joukossa katossa!!
Siitä " Ässäsydämestä " Ollille & Team vielä kerran - suurkiitos!!
Illalla oli iloisemman hetken aika !!
" Oma joukkueeni " PSG voitti ManU:n hienossa taistelussa 2-0 ja vielä vieraskentäälä!!
Olin 1994-96 Ranskan päävalmentajana ja asuin Pariisin parhaassa kaupunginosassa ( 16.kortteli) ja siitä oli muutaman metropysäkin matka vanhalle " Parc De Princelle", jossa silloinen PSG pelasi niin Ranskan Liigan kuin myös eurooppapelit!!
Silloisen PSG Coachin ( Fernandez) kanssa ystävystyin kolleegana , olihan Ranskan urheilu ( ainakin silloin ) hienosti keskitettyä ja eri lajien päävalmentajat pääsivät tapaamaan toisiaan seminaarien etc.. merkeissä!!
Erityisesti mieleeni on jäänyt silloinen Eurooppa Cupin ottelu PSG vs. Bayern Munchen, jossa David Ginola ( PSG ) vei Lotthar Mattheusta ( Bayern) kuin litran mittaa pelatessaan liberona ja Ginolan taas rytmittäessä PSG:n hyökkäyksiä!!
Silloinen Areena ( Parc De Prince) " veti" 40.000 katsojaa ja " häkki" oli totisesti täynnä!! Lisäksi molempien kiihkeimmät fanit oli sananmukaisesti teljetty maalin takana oleviin häkkeihin; joita poliisit valvoivat silmä tarkkana ja kun peli oli ohi, niin vasta sitten kun kaikki " ns. normikatsojat oli päästetty lähtemään oli ko. kahden faniryhmän vuoro ja sillonkin tiukassa poliisaattueessa ja vähintän 30 minuutin välein!!
Sain käytännön " tukiopetusta " jalkapallon kielteisistä ( huliganismi) puolista!!
Joten tuntui hyvältä täällä kotisohvalla nähdä" oman 2 joukkueen voittavan : " Cest" fantastic mon ami!!

Siinä voittajien ( Olli Lindholm - R.I.P.) & PSG hengessä: Have a Great winning Day",
Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY

Ylos
VVD

Poissa Poissa


Vastaus #9476 : 27.02.2019 klo 12:05:38

Tuli tässä pohdiskeltua, että onko foorumin standardeilla pahastikin väärinkannattamista, jos kannustaa kahta joukkuetta veikkausliigasta? Synnyinkaupungin joukkuetta, jota tuli paikan päällä seurattua n. 15 vuotta sekä nykyisen kotikaupungin joukkuetta, jota on tullut paikan päällä seurattua n. 10 vuotta. Kyseisten joukkueiden kohdatessa usein ristiriitaiset fiilikset, ja päädynkin kannustamaan molempia samaan aikaan. Ja olen saanutkin kummeksuvia katseita katsomossa, kun olen juhlinut molempien maaleja saman pelin aikana.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #9477 : 27.02.2019 klo 12:16:27

Molempiin asuinpaikan muodossa henkilökohtainen side ja pitkäaikaista paikan päällä kannattamista, eiköhän oikeinkannatustalibanit päästä jatkamaan matkaa korkeintaan pikku nuhtelun kera.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #9478 : 27.02.2019 klo 17:10:38

Täysin ymmärrettävää minusta. Tosin oma taustani on hieman samankaltainen.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #9479 : 27.02.2019 klo 17:27:41

Tuli tässä pohdiskeltua, että onko foorumin standardeilla pahastikin väärinkannattamista, jos kannustaa kahta joukkuetta veikkausliigasta? Synnyinkaupungin joukkuetta, jota tuli paikan päällä seurattua n. 15 vuotta sekä nykyisen kotikaupungin joukkuetta, jota on tullut paikan päällä seurattua n. 10 vuotta. Kyseisten joukkueiden kohdatessa usein ristiriitaiset fiilikset, ja päädynkin kannustamaan molempia samaan aikaan. Ja olen saanutkin kummeksuvia katseita katsomossa, kun olen juhlinut molempien maaleja saman pelin aikana.

Mikäli et halveksu suomifutista yleisesti, pääset tietenkin puhtailla papereilla Ylos
Ensimmäinen kosketus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi kallis Suomenmaa


Vastaus #9480 : 01.03.2019 klo 02:37:07

Mieshuoraus on koko jalkapallon idea!
geepistejeesus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AS Roma


Vastaus #9481 : 06.03.2019 klo 19:25:47

Omalla kohdallani on käynyt niin että mitä enemmän olen käynyt kotimaista futista katsomassa, olen oppinut arvostamaan sitä. Olen edelleen likainen mieshuora mutta suunta on oikea.
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #9482 : 06.03.2019 klo 20:22:01

Omalla kohdallani on käynyt niin että mitä enemmän olen käynyt kotimaista futista katsomassa, olen oppinut arvostamaan sitä. Olen edelleen likainen mieshuora mutta suunta on oikea.
Olen kuullut, että mieshuorauksesta todella voi parantua. Voimia muutokseen.
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #9483 : 06.03.2019 klo 20:58:56

Omalla kohdallani on käynyt niin että mitä enemmän olen käynyt kotimaista futista katsomassa, olen oppinut arvostamaan sitä. Olen edelleen likainen mieshuora mutta suunta on oikea.
Suunta on oikea, sinä pystyt siihen!
EduardoS

Poissa Poissa


Vastaus #9484 : 07.03.2019 klo 15:28:11

Ostin kummipojalle tuliaisena erään ulkomaalaisen seuran full kitin. Ei ollut mun omaa seuraa tarjolla. Olenko Teuvo Lomaniin verrattavissa oleva väärinkannattaja?
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #9485 : 07.03.2019 klo 15:34:41

Ostin kummipojalle tuliaisena erään ulkomaalaisen seuran full kitin. Ei ollut mun omaa seuraa tarjolla. Olenko Teuvo Lomaniin verrattavissa oleva väärinkannattaja?

Runkkari olet joka tapauksessa. Tai kummipoika nyt ainakin.
EduardoS

Poissa Poissa


Vastaus #9486 : 07.03.2019 klo 15:51:44

Runkkari olet joka tapauksessa. Tai kummipoika nyt ainakin.
En kiistä. Kyllä te tiedätte.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM


Vastaus #9487 : 07.03.2019 klo 18:03:00

Irlantilaiset on kyllä omituista sakkia.

Aika paljon olen kyseisen tasavallan kansalaisten kanssa ollut tekemisissä, ja lähes kaikilla on antipatioita Britanniaa kohtaan. Osa tuntemistani menee niin pitkälle, että kantavat IRA-henkisiä pinssejä takissaan ja jaksavat säännöllisesti huomauttaa, miten ikävä kansa britit on.

Siitä huolimatta samat kaverit ramppaavat Manchesterissa, Liverpoolissa ja Glasgowssa, kantaen eurojaan brittiläisten futisseurojen kassaan. Irlantilaisia seuroja ei kuulemma voi kannattaa, koska ovat niin paskoja. Vaikka kannattaisi Celticiä, eikö siitä huolimatta olisi patrioottisempaa sijoittaa rahansa irlantilaisen seuran toimintaan, jolloin ei veroillakaan tue pahan Britannian kansantaloutta? Suurin osa toki kannattaa ManU:a tai Liverpoolia, jolloin ei voi edes piilottautua Celticin irkkuaspektin taakse.

Suurin piirtein yhtä loogista toimintaa, kuin että suomalainen russofobi kantaisi euronsa Pietarin Zenitin otteluihin, koska Veikkausliiga on niin perseestä.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #9488 : 07.03.2019 klo 18:18:59

Tämä ei ole kirjoittajan oma ongelma (ainakaan vielä), eikä edes suoranaisesti liity mieshuoraamiseen, mutta kysynpä silti ihan mielenkiinnosta, että mitä foorumistit tekisivät seuraavanlaisessa hypoteettisessa tilanteessa: olet kotoisin Turusta (kaupunki muutettu) ja olet TPS:n fani. Sisaresi joka on myös kotoisin Turusta on muuttanut puolisonsa kanssa Tampereelle asumaan (kaupunki muutettu) ja he saavat lapsen.

Haluat jo pienestä pitäen ohjata nuorta sukulaistasi oikealle tielle ostamalla tälle kaikenlaista suomifutikseen liittyvää tavaraa. Mutta kysymys kuuluu, ostatko pienokaiselle TPS:n vai Ilveksen fanikamaa? On todennäköistä, että lapsi tulee viettämään koko lapsuutensa ja nuoruutensa Ilveksen vaikutusalueella, eikä muita kytköksiä Turkuun ja Tepsiin välttämättä ole kuin se, että toinen hänen vanhemmistaan on sieltä kotoisin. Tietysti itse haluaisit kasvattaa sukuun lisää TPS-faneja ja samalla fanituotteita ostamalla tukisit omaa seuraasi, mutta Ilves olisi ympäristön vuoksi luonnollisin vaihtoehto tulevaisuuden suosikkijoukkueeksi.

Ostatko lapselle irvistellen Ilveksen fanituotteita ja olet vain tyytyväinen siihen, jos tämä joskus päätyy kannattamaan suomalaista seuraa ulkomaisen sijaan, vai yritätkö kasvattaa pienokaisesta TPS:n fania itsesi tavoin, ja silläkin uhalla, että TPS:n fanituotteet voivat joskus olla vääränlaisia?
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #9489 : 07.03.2019 klo 18:19:11

Irlantilaiset on kyllä omituista sakkia.

Tuo nyt pitää kyllä paikkansa monellakin tasolla. Ovat niin perkeleen ylpeitä irlantilaisuudestaan, mutta juuri kukaan niistä ei halua Irlannissa asua taikka irlantilaisen kanssa vaikka naimisiin.

Siitä huolimatta samat kaverit ramppaavat Manchesterissa, Liverpoolissa ja Glasgowssa, kantaen eurojaan brittiläisten futisseurojen kassaan. Irlantilaisia seuroja ei kuulemma voi kannattaa, koska ovat niin paskoja. Vaikka kannattaisi Celticiä, eikö siitä huolimatta olisi patrioottisempaa sijoittaa rahansa irlantilaisen seuran toimintaan, jolloin ei veroillakaan tue pahan Britannian kansantaloutta? Suurin osa toki kannattaa ManU:a tai Liverpoolia, jolloin ei voi edes piilottautua Celticin irkkuaspektin taakse.

Suurin piirtein yhtä loogista toimintaa, kuin että suomalainen russofobi kantaisi euronsa Pietarin Zenitin otteluihin, koska Veikkausliiga on niin perseestä.

Sinänsä tämä kuitenkin hieman eri asia siinä mielessä, että Irlannissa jalkapallo on huomattavan pieni laji paikallisten kelttilajien takana. Noitten suosio taasen perustuu pitkälle kuppikuntaisiin rakenteisiin ja amatööriyteen. Siirtolaisuudella sitten tekonsa noitten brittijengien kannattamisen suhteen, mikä vie takaisin ylempänä mainittuun outouteen.
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #9490 : 07.03.2019 klo 18:26:06

Ostatko lapselle irvistellen Ilveksen fanituotteita ja olet vain tyytyväinen siihen, jos tämä joskus päätyy kannattamaan suomalaista seuraa ulkomaisen sijaan, vai yritätkö kasvattaa pienokaisesta TPS:n fania itsesi tavoin, ja silläkin uhalla, että TPS:n fanituotteet voivat joskus olla vääränlaisia?

Toki puffaamalla omaa joukkuettasi ja korostamalla perhetaustaa asian suhteen tuet kakaran mahdollista kouliintumista paikallisen jalkapallon kannattajaksi siinä tapauksessa ettei joukkuettasi koe lopulta omakseen.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM


Vastaus #9491 : 07.03.2019 klo 19:20:03

Tuo nyt pitää kyllä paikkansa monellakin tasolla. Ovat niin perkeleen ylpeitä irlantilaisuudestaan, mutta juuri kukaan niistä ei halua Irlannissa asua taikka irlantilaisen kanssa vaikka naimisiin.

Tämä toki myös. :D Hyvin hämmentävää.
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #9492 : 07.03.2019 klo 19:35:53

Hyvin hämmentävää.

Joo. Liittyy käsittääkseni jotenkin perunoihin. ;)
6-paikka

Poissa Poissa


Vastaus #9493 : 09.03.2019 klo 00:40:15

Saako täällä julistautua Norwich-mieshuoraksi?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #9494 : 09.03.2019 klo 01:12:03

Saako täällä julistautua Norwich-mieshuoraksi?
Ei. Ainoastaan Barca, Liverpool ja Manchester United ovat sallittuja. Golfaplodit sallittuja Neverkusenille ja Midtjyllandille.
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler


Vastaus #9495 : 09.03.2019 klo 01:40:40

Saako täällä julistautua Norwich-mieshuoraksi?

Pukin jengin kannattaminen on ihan normaalia. Ihan eri olla cityn kannattaja, kuten kbd, ja haukkua suomifutista samaan aikaan. Tervetuloa Ylos
Tervo
Vastaus #9496 : 09.03.2019 klo 01:52:11

Pukin jengin kannattaminen on ihan normaalia. Ihan eri olla cityn kannattaja, kuten kbd, ja haukkua suomifutista samaan aikaan. Tervetuloa Ylos

Haista sinä nyt V....UUUU. Tervemenoa Alas
KDB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #9497 : 09.03.2019 klo 01:52:41

Pukin jengin kannattaminen on ihan normaalia. Ihan eri olla cityn kannattaja, kuten kbd, ja haukkua suomifutista samaan aikaan. Tervetuloa Ylos

Mitä helvettiä :D ei muuta kuin lainauksia kehiin. Ei tule löytymään yhtään viestiä missä haukutaan suomifutista.
Fela Hutikuti

Poissa Poissa


Vastaus #9498 : 09.03.2019 klo 04:56:30

Ylos
ei saakeli
BFS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marraskuu


Vastaus #9499 : 09.03.2019 klo 08:09:29

Jalkapallon syövässä olohuoneessa oli nostettu kissa pöydälle ja kysytty mieshuorilta miten siellä suhtaudutaan omien lädijoukkueiden muukalaislegioonamaiseen kokoonpanoon. Arsu ja Chelsea vetänyt tässä lähiaikoina lädivapaalla kokoonpanolla, aihe mistä mieshuorat kritisoivat suomalaisia seurajoukkueita.

Vastauksissa toki keskityttiin epäolennaisuuksiin ja yhtään mielipidettä itse aiheesta ei tullut.

Osaako täällä joku vastata tähän?

 
Sivuja: 1 ... 379 [380] 381 ... 456
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa