FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.02.2025 klo 20:52:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: Mäksä..eiku Herkku...eiku ei ketään. Unohda!  (Luettu 9886 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tarre

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 31.01.2010 klo 10:00:11

Itse et lähtisi Madeiralle duuniin pariksi vuodeksi 20k€:n palkankorotuksen perässä?

Jos nykyiselläkin palkalla pystyisi hyvin elämään (kuten Herkun 30-40ke/v?) niin kyllä mä miettisin aika tarkkaan lähtöä. Vähintään tuonkokoiset tulonmenetykset tulee jo siitä, jos Suomessa töissä olevan vaimon ottaa mukaan reissulle. Herkun siviilisäädystä ei tosin tietoa.
janne#1

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 31.01.2010 klo 10:25:33

Madeiralainen pilipaliseura pudotti Zenitin Eurooppa-liigasta

Pudottihan lahtelainen pilipaliseura Kuusysi Zenitin Mestarien Cupista.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #102 : 31.01.2010 klo 11:51:21

Itse et lähtisi Madeiralle duuniin pariksi vuodeksi 20k€:n palkankorotuksen perässä?

Kyllähän sitä harkita voisi, mutta olen aikaisemminkin jättänyt väliin kovapalkkaisia reissuhommia. Jos kaikki olosuhteet olisivat kunnossa, niin vakavasti tuota miettisi. Todellisuudessa tuolla summalla jäisi vielä enemmän käteen Portugalissa. Parin epäonnistuneen ulkomaankomennuksen jälkeen Herkku kuitenkin miettinee tarkemmin jatkoa.
rupsupylly

Poissa Poissa

Vastaus #103 : 01.02.2010 klo 12:50:00

Lainaus
Herkun itseluottamukselle toki , mutta ihan oikeastiko se kuvittelee olevansa liian hyvä Portugalin pääsarjaan...

Ainahan voi lukea vastakarvaan.

Lausunnon voi kuitenkin tulkita niinkin, että Herkku tietää ihan hyvin, että peliaikaa on nyt saatava. Kuten moni tässäkin ketjussa on muistuttanut, eivät ole nuo siirrot ulkomaille ihan osuneet.

Eikä tarvitse olla itse sopimuskiekuroita miettimässä ymmärtääkseen, että seura, joka on viittä vaille tehnyt sopimuksen kilpailevan kaverin kanssa, ei ehkä anna itsestään kovin hyvää kuvaa vakuutellessaan, että juuri sut me halutaan.

Maritimon avauksesta matka mj-avaukseen ei ole pitkä, etenkään jos sihti on ollut kohillaan. Maritimon penkin jälkeen saisi pian etsiä itseluottamustaan Veikkausliigan keskikastin rotaatiohyökkääjänä.

Antaa pojan miettiä hetki, toivottavasti valinta nyt osuu.
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha

Vastaus #104 : 01.02.2010 klo 12:52:44

Herkun siviilisäädystä ei tosin tietoa.
Rekisteröidyssä parisuhteessa varmaankin.
Patrimonio Mundial

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ZA KRST CASNI I SLOBONU SLATNU - ZA SRBIJA

Vastaus #105 : 01.02.2010 klo 14:39:56

Pudottihan lahtelainen pilipaliseura Kuusysi Zenitin Mestarien Cupista.

25 vuotta sitten?

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: