FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 14:36:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallon OSM-kisat Jyväskylässä 22. - 23.4.2010  (Luettu 1377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
c0pa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tarkka laukaus ohi maalin


: 04.02.2010 klo 10:46:34

Opiskelijoiden liikuntaliitto järjestää jalkapallon opiskelijoiden suomenmestaruuskilpailut Jyväskylässä 22. - 23.4.

http://www.opiskelijaliikunta.fi/OSM-kisat

Kokemuksia näistä kekkereistä? Oletko lähdössä tänä vuonna? Viekö brenkuttelun ylivoima mielenkiinnon itse peleistä?

Ja niin...kannattaako tuonne edes vaivautua?
Woland

Paikalla Paikalla


Vastaus #1 : 04.02.2010 klo 12:28:09

Parina vuonna olen ollut ja ihan hyvät pelit on olleet. Nyt kaikki pelit pelataan Vehkalammen teknonurmilla eli olosuhteistakaan ei jää kiinni. Suurin osa joukkueista on ainakin rentosarjassa ollut hyvällä asenteella liikkeellä ja ainoa negatiivinen puoli on se tavallinen tällaisissa turnauksissa eli tuomareilla ei paljon kiinnosta. Mutta ehdottomasti kannattaa mennä, jos porukan saa kasaan. Itse olen mukana myös tänä vuonna.

e: tosin eikö tämä otsikko sopisi paremmin harrastepuolelle eikä cupeihin?
ÄgäOnKuningas

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 08.02.2010 klo 13:48:45

Ite olin viime vuonna mukana ja oli ihan hyvät pelit ainakin kilpasarjan osalta. Siinä sarjassa myös tuomarit oli ihan virallisia, joten ei sen kanssa mitään ongelmia. Tänä vuonna myös mukana, suosittelen myös muille.
Ylasoutaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.


Vastaus #3 : 22.02.2010 klo 16:06:42

Millä tasolla tuolla on höntsäilty männä vuosina? Vopite olla, että Rollosta sylkee sykkivä jengi kisailemaan tulevissa SM:ssä, ja emme tietenkään halua lähettää joukkuetta peppuraiskattavaksi (peppuraiskaamaan kaikkia muita). ::)

Vaihtoehtoina on siis joko kilpa- tai harrastesarja. Voiko aiemmin osallistuvia jengejä tai peliä ylipäätään verrata suomalaisiin alasarjoihin mitenkään? Kysyn tätä siksi, että voisimme muodostaa jonkinlaisen käsityksen kyseisten skabojen tasosta.

Paljon tulee pelejä per jengi kummassakin sarjassa jos osallistujia on maksimit? Paljonko siellä yleensä on ollut joukkueita?

Kiitti!
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds


Vastaus #4 : 23.02.2010 klo 13:15:59

Paljoa en tiedä mistään, mutta käsitykseni mukaan parina edellisenä vuonna turnauksen voittanut Jyväskylän Liikunnan joukkue on koostunut lähinnä kakkos- ja kolmosdivarin pelaajista. Ehkä siellä on joku Gruborovics hölkänny mukana, en tiedä.
Woland

Paikalla Paikalla


Vastaus #5 : 23.02.2010 klo 15:17:48

Rentosarja on sitten ollut tasoltaan sellaista vaihtelevaa puulaakitasoa.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #6 : 23.02.2010 klo 21:10:21

e: tosin eikö tämä otsikko sopisi paremmin harrastepuolelle eikä cupeihin?

Sopisi.
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí


Vastaus #7 : 21.04.2010 klo 23:19:20

Huomenna seiskalta lähtö, tosin kannatusjoukkoihin lähinnä, kentälle taitaa joutua vaan äärimmäisessä hätätapauksessa. Mielenkiintosta tapahtumaan ootellessa, pelkkää hyvää aiemmilta vuosilta kuullut Ylos
Woland

Paikalla Paikalla


Vastaus #8 : 22.04.2010 klo 08:25:53

35 minuuttia ja sitten pääsee kirmaamaan muoville. Vastustajasta ei tietoa, kun otteluohjelmat olivat vissiin menneet uusiksi.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa