Jos minä en kestäisi kritiikkiä tai minulla ei olisi huumorintajua, niin en olisi tullut tänne omalla nimellä tasokkaan ja hienon blogini kanssa. Olen sen verran paljon tähän ikään kokenut elämää ja nähnyt maailmaa, että jonkun äidin ja isän luona asuvan aikamiespojan kommentit eivät juuri hetkauta. Lyhyt pinna minulla on sen myönnän.
En ole vieläkään ymmärtänyt mitä hienoa on tulla anonyymille keskustelupalstalle retostelemaan omalla nimellä kirjoittamisesta? Meikäläisenkin nimen saa helposti selville pienellä vaivannäöllä ja iso osa forumisteista sen parin kesän takaisen miekkarin vuoksi tietääkin, entä sitten?
Ja mitä sun kritiikinsietoon tulee, et ole sitä erityisen hyvin osoittanut avaamissasi topiceissa. Aika kovasti tuntuvat hetkauttavan, paitsi viikonloppuisten noutouhkausten, myös FF-"debyyttisi" kohdalla. Muutama kuitti ja heti alkaa uhittelu tavalla tai toisella. Mitään tekstejäsi, blogissa tai FF2:lla, et perustele "mä oon oikeassa koska oon oikeassa" perusteluja pidemmälle. Lähinnä tyydyt haukkumaan kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Ja päälle kaipaat fiksua keskustelua.
"Banjot soi ja paska lentää" se on juuri sitä elämää ystävät hyvät!
on sullakin elämä. Otan osaa.