FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.02.2025 klo 10:35:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10]

Kirjoittaja Aihe: Jonatan Johansson, TPS  (Luettu 25685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Romelun 24 tuumaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/l7ixU_PGAH8

Vastaus #225 : 24.07.2020 klo 13:20:45

Lainaus
– Minulle on suuri kunnia, kun saan palata takaisin minulle tärkeään seuraan, nyt jo kolmatta kertaa. Sain aikanani nuorena pelaajana vastuuta ja mahdollisuuden lähteä myös ulkomaille sekä päättää koko pelaajaurani TPS:n riveissä.

– Seura merkitsee minulle todella paljon ja nyt on uudet haasteet edessä päävalmentajana. Tulen Turkuun viikonloppuna, tutustun joukkueeseen sekä taustoihin ja sen jälkeen alkaa päivittäinen työ TPS:n eteen, Johansson kertoo TPS:n verkkosivuilla.

Tuoppi
tab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jätin futisforumin 23.5.2021

Vastaus #226 : 24.07.2020 klo 14:57:55

Eiköhän nämä "kultaisen sukupolven" valmentajat ole jo nähty. Turha odottaa muuta kuin varmaa karsiutumista "kisoista", kuten maajoukkueessa oli tuolloin tapana. Jossiteltavaa toki jää aina.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #227 : 24.07.2020 klo 15:10:13

Eiköhän nämä "kultaisen sukupolven" valmentajat ole jo nähty. Turha odottaa muuta kuin varmaa karsiutumista "kisoista", kuten maajoukkueessa oli tuolloin tapana. Jossiteltavaa toki jää aina.

Ai kuten Tainiokin?
Elli Elovena

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 24.07.2020 klo 18:47:30

Ai kuten Tainiokin?

Tainio on oma lukunsa, mutta ei kai Tintti ole vakuuttanut yhdelläkään valmennuspestillään hirveästi?

edit: löytyihän se linkki: https://www.footballscotland.co.uk/spfl/scottish-championship/jonatan-johansson-mortons-worst-manager-16106029
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #229 : 24.07.2020 klo 19:42:20

Pistäkää nyt vielä muutaman kerran tuo jonkun skotti-janarin haastattelu.

Eikä ne tulokset niin huonoja ole olleet mitä on annettu ymmärtää. Otantakin vielä kovin lyhyt.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #230 : 24.07.2020 klo 20:21:37

Olitpas hauska, no pistä vielä vaikka viisi kertaa niin saadaan kaikki yhdessä nauraa.

Ihan rehellisesti mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä Johanssonin valmennustaidoista. Ilmeisesti apuvalmentajana ihan pätevä, kun kerran on niin majussa kuin Rangersissakin sitä hommaa hoidellut. Ei toki olisi mitenkään tavatonta, ettei se sitten kuitenkaan lähtisi kun päävalmentajaksi siirtyy. Hiukan aikaista kuitenkin mielestäni dumata kaveri ennen kuin on edes Suomen kamaralle laskeutunut. Toivotaan, että seurajohto on hiukan paremmin perehtynyt asiaan eikä pelkän nimen perusteella iskenyt sopparia kouraan.

On muuten hellyyttävää, miten huolissaan osa jengistä on TPS:n valmentajavalinnasta kun Pikkaraisen johdollakin oltiin menossa sukkana ykköseen käymättä lähtöruudun kautta.

Tainio on oma lukunsa, mutta ei kai Tintti ole vakuuttanut yhdelläkään valmennuspestillään hirveästi?

Onko niitä päävalmentajan (tai ylipäätään valmennus) pestejä takana sitten niin monta että voi noin vahvasti yleistää? Ymmärtääkseni ei.

Ymmärtääkseni aloitti TPS:ssä junnuvalmentajana kunnes siirtyi Skotlantiin Mortonin junnuja valmentamaan. Sieltä Motherwellin junnuihin, josta majun apuvalmentajan roolin kautta Rangersiin apuvalmentajaksi. Ja lopuksi sitten päävalmentajaksi Mortoniin. Itse en ole kuullut mitään negaa mistään muusta kuin tuosta vikasta Mortonin keikasta, eikä ymmärtääkseni seuraaja tulosten valossa ole siellä ainakaan yhtään paremmin pärjännyt. Eikös Tintti muuten itse eronnut, sen sijaan että olisi erotettu?
« Viimeksi muokattu: 24.07.2020 klo 20:30:22 kirjoittanut vitonen »
Ravenmoon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #231 : 24.07.2020 klo 20:38:08

Olitpas hauska, no pistä vielä vaikka viisi kertaa niin saadaan kaikki yhdessä nauraa.

Ihan rehellisesti mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä Johanssonin valmennustaidoista. Ilmeisesti apuvalmentajana ihan pätevä, kun kerran on niin majussa kuin Rangersissakin sitä hommaa hoidellut. Ei toki olisi mitenkään tavatonta, ettei se sitten kuitenkaan lähtisi kun päävalmentajaksi siirtyy. Hiukan aikaista kuitenkin mielestäni dumata kaveri ennen kuin on edes Suomen kamaralle laskeutunut. Toivotaan, että seurajohto on hiukan paremmin perehtynyt asiaan eikä pelkän nimen perusteella iskenyt sopparia kouraan.

On muuten hellyyttävää, miten huolissaan osa jengistä on TPS:n valmentajavalinnasta kun Pikkaraisen johdollakin oltiin menossa sukkana ykköseen käymättä lähtöruudun kautta.

Onko niitä päävalmentajan (tai ylipäätään valmennus) pestejä takana sitten niin monta että voi noin vahvasti yleistää? Ymmärtääkseni ei.

Ymmärtääkseni aloitti TPS:ssä junnuvalmentajana kunnes siirtyi Skotlantiin Mortonin junnuja valmentamaan. Sieltä Motherwellin junnuihin, josta majun apuvalmentajan roolin kautta Rangersiin apuvalmentajaksi. Ja lopuksi sitten päävalmentajaksi Mortoniin. Itse en ole kuullut mitään negaa mistään muusta kuin tuosta vikasta Mortonin keikasta, eikä ymmärtääkseni seuraaja tulosten valossa ole siellä ainakaan yhtään paremmin pärjännyt. Eikös Tintti muuten itse eronnut, sen sijaan että olisi erotettu?

Lähti itse, mutta tälle oli jo ilmoitettu ettei sopimusta tulla jatkamaan seuraavalle kaudelle. Viimeinen oljenkorsi joka katkaisi kamelin selän oli joukkueen johdon puuttuminen peluutukseen ettei joukkueen ehkä parhaimman pelaajan (Telford vai mikä se oli) sopimusoptio aktivoida.
Lauantai-illan Nostalgia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen

Vastaus #232 : 24.07.2020 klo 20:43:59

Lähti itse, mutta tälle oli jo ilmoitettu ettei sopimusta tulla jatkamaan seuraavalle kaudelle. Viimeinen oljenkorsi joka katkaisi kamelin selän oli joukkueen johdon puuttuminen peluutukseen ettei joukkueen ehkä parhaimman pelaajan (Telford vai mikä se oli) sopimusoptio aktivoida.

Oliko tässä taustalla Greenock Mortonin taloudelliset vaikeudet, ellen sekoita johonkin muuhun tapaukseen.
Ravenmoon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #233 : 24.07.2020 klo 20:48:30

Oliko tässä taustalla Greenock Mortonin taloudelliset vaikeudet, ellen sekoita johonkin muuhun tapaukseen.

Näin itsekin muistelin ettei ollut varaa pitää Johanssonia ja Tätä pelaajaa
Lauantai-illan Nostalgia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen

Vastaus #234 : 24.07.2020 klo 20:55:09

Näin itsekin muistelin ettei ollut varaa pitää Johanssonia ja Tätä pelaajaa

Tintti Johanssonin valmennuspesteistä löytyy ketju Suomalaiset pelaajat maailmalla -osiosta. Erityisesti nimimerkki Tuulenmies on tehnyt arvokasta raportointityötä Greenock Mortonin ajalta: http://futisforum2.org/index.php?topic=173674.0

Sivuja: 1 ... 9 [10]

Siirry: