Olitpas hauska, no pistä vielä vaikka viisi kertaa niin saadaan kaikki yhdessä nauraa.
Ihan rehellisesti mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä Johanssonin valmennustaidoista. Ilmeisesti apuvalmentajana ihan pätevä, kun kerran on niin majussa kuin Rangersissakin sitä hommaa hoidellut. Ei toki olisi mitenkään tavatonta, ettei se sitten kuitenkaan lähtisi kun päävalmentajaksi siirtyy. Hiukan aikaista kuitenkin mielestäni dumata kaveri ennen kuin on edes Suomen kamaralle laskeutunut. Toivotaan, että seurajohto on hiukan paremmin perehtynyt asiaan eikä pelkän nimen perusteella iskenyt sopparia kouraan.
On muuten hellyyttävää, miten huolissaan osa jengistä on TPS:n valmentajavalinnasta kun Pikkaraisen johdollakin oltiin menossa sukkana ykköseen käymättä lähtöruudun kautta.
Tainio on oma lukunsa, mutta ei kai Tintti ole vakuuttanut yhdelläkään valmennuspestillään hirveästi?
Onko niitä päävalmentajan (tai ylipäätään valmennus) pestejä takana sitten niin monta että voi noin vahvasti yleistää? Ymmärtääkseni ei.
Ymmärtääkseni aloitti TPS:ssä junnuvalmentajana kunnes siirtyi Skotlantiin Mortonin junnuja valmentamaan. Sieltä Motherwellin junnuihin, josta majun apuvalmentajan roolin kautta Rangersiin apuvalmentajaksi. Ja lopuksi sitten päävalmentajaksi Mortoniin. Itse en ole kuullut mitään negaa mistään muusta kuin tuosta vikasta Mortonin keikasta, eikä ymmärtääkseni seuraaja tulosten valossa ole siellä ainakaan yhtään paremmin pärjännyt. Eikös Tintti muuten itse eronnut, sen sijaan että olisi erotettu?