FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.12.2024 klo 12:43:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Kirjoittaja Aihe: LC: HJK-MYPA 19.2  (Luettu 4433 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #75 : 24.02.2010 klo 02:46:49

Missähän se stadilainen sivistys oikein piilee? Minä en sitä juurikaan ole täällä nähnyt.
Kuten jo joku totesikin, niin kannattaa liikkua niiden savolaisghettojen ulkopuolelle :)
guerrilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #76 : 24.02.2010 klo 08:06:35

Kuten jo joku totesikin, niin kannattaa liikkua niiden savolaisghettojen ulkopuolelle :)

Kyllä se sivistyksen löytäminen on aika työn takana, ihan koko maata ajatellen. Ei se pesää ole tehnyt Helsinkiinkään.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #77 : 24.02.2010 klo 12:30:52

Kyllä se sivistyksen löytäminen on aika työn takana, ihan koko maata ajatellen. Ei se pesää ole tehnyt Helsinkiinkään.

Eiköhän suomalaiset ole keskimäärin aika helvetin sivistynyttä kansaa. Suosittelen matkustelemaan ulkomailla enemmän, niin oma kansallinen itsetuntokin paranee.
guerrilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #78 : 24.02.2010 klo 14:37:53

Eiköhän suomalaiset ole keskimäärin aika helvetin sivistynyttä kansaa. Suosittelen matkustelemaan ulkomailla enemmän, niin oma kansallinen itsetuntokin paranee.

Vittu mitä paskaa. Minun itsetuntu ei rakennu kansalliselle pohjalle.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #79 : 24.02.2010 klo 15:04:37

Vittu mitä paskaa. Minun itsetuntu ei rakennu kansalliselle pohjalle.

Ei varmasti niin. "Minä en ainakaan ole suomalainen". Eihän kenelläkään kansallisuus, kulttuuri ja kieli näyttele suurta osaa minäkuvassa :D

Pääset kansallisuutesi tuottamasta ahdistuksesta eroon matkustamalla. Globaalissa kuvassa oma junttiutesi ei tunnu enää niin pahalta, kun huomaat tuon kuvitellun suomalaisen junttiuden ja sivitymättömyyden itseasiassa olevankin yksi suurimmista suomalaisista myyteistä suomalaisten poikkeuksellisen rehellisyyden ohella. :)

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Siirry: