FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.05.2024 klo 17:25:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: LC: AC Oulu - Haka la 20.2 klo 14.15 | Jatkot Onnelassa?  (Luettu 5076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
karppia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ihan sama, kunhan pelaa fudista


Vastaus #75 : 21.02.2010 klo 17:42:33

Isoveli Majava pelasi kerrassaan hyvin ja pikkuveli Majavakin paljon paremmin kuin Ops-jp.tä vastaan. Kiinnittikö kukaan huomiota kun Nurmela nakkeli Kauppista kiukkuisena. Kauppinen on usein avauksessa, mutta tuntuu olevan sekä Malisen että Nurmelan sylkykuppi. Ennenkin olen nähnyt aika luokatonta kohtelua/sanailua kentällä Nuren puolelta nuorempia pelaajia kohtaan.
Patrimonio Mundial

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ZA KRST CASNI I SLOBONU SLATNU - ZA SRBIJA


Vastaus #76 : 21.02.2010 klo 21:13:18


E: mainitaan nyt vielä se, että katsomot olivat täynnä Ylos

Eli yleisöä ja tuloja varmasti on. Ylos
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #77 : 23.02.2010 klo 14:41:06

Liigacup 2010: AC Oulu - Haka 2-0 (1-0) [20.02.2010]
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #78 : 23.02.2010 klo 14:45:43

Kuvassa 23. on Xhevdet Gelan nimestä jäänyt tuo d-kirjain pois. Aivan kuin se nyt jotain haittaisi...
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #79 : 23.02.2010 klo 15:17:51

Kuvassa 23. on Xhevdet Gelan nimestä jäänyt tuo d-kirjain pois. Aivan kuin se nyt jotain haittaisi...
Kiitos, korjasin tämän. Välillä tulee näitä typoja tai muita dementiasta johtuvia virheitä. Esimerkiksi ensimmäisessä Komiaturnausrapossa kirjoitin joka paikkaan Fredrik Norback ja jotenkin alitajunta varoitti, että nimessä on jotain pielessä. Joten tarkastin kai kahteen tai kolmeen kertaan, että Fredrik-nimen viimeinen kirjain on k eikä c. Mutta virhe oli tietysti sukunimessä, josta puuttui tuo sama d-kirjain. Huomasin sen sitten itse seuraavana päivänä.
fisutus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO


Vastaus #80 : 23.02.2010 klo 15:55:28

Hyvää raporttia Keskilinkiltä. Kiitos!
Testaburger

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 23.02.2010 klo 16:09:21

Peli jäi tällä kertaa väliin, mutta noista kuvistahan ne maalin johtaneet tilanteet näkeekin hyvin. Ylos
Juhana Jäähynkalastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®


Vastaus #82 : 23.02.2010 klo 16:55:06

Hinoo Ylos

Ihan vaan tuosta "mystisestä purnaamisesta 1-0 " sen verran että eiköhän ne FC h*k*laiset valittaneet jostain oletetusta käsivirheestä hiukkasen ennen maalia. Samassa hyökkäyksessä toki tapahtui. Sinänsä turhaa vinkumista kun pilli ei soinut ja taputuksesta olisi kuulunut "automaattinen" varoitus. En nyt tarkemmin muista mutta ehkä siinä oli käsivirhe, ehkä ei. ???
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #83 : 23.02.2010 klo 17:02:54

Hinoo Ylos

Ihan vaan tuosta "mystisestä purnaamisesta 1-0 " sen verran että eiköhän ne FC h*k*laiset valittaneet jostain oletetusta käsivirheestä hiukkasen ennen maalia. Samassa hyökkäyksessä toki tapahtui. Sinänsä turhaa vinkumista kun pilli ei soinut ja taputuksesta olisi kuulunut "automaattinen" varoitus. En nyt tarkemmin muista mutta ehkä siinä oli käsivirhe, ehkä ei. ???
Selvä, kiitoksia tiedosto. Itseltä jäi kyseinen virhe huomaamatta ja olin ihan ihmeissäni näistä Hakan pelaajien protesteista.
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.


Vastaus #84 : 23.02.2010 klo 17:12:31

Hinoo Ylos

Ihan vaan tuosta "mystisestä purnaamisesta 1-0 " sen verran että eiköhän ne FC h*k*laiset valittaneet jostain oletetusta käsivirheestä hiukkasen ennen maalia. Samassa hyökkäyksessä toki tapahtui. Sinänsä turhaa vinkumista kun pilli ei soinut ja taputuksesta olisi kuulunut "automaattinen" varoitus. En nyt tarkemmin muista mutta ehkä siinä oli käsivirhe, ehkä ei. ???

Paitsioksi sitä ei olisi voinut missään nimessä viheltää, koska Jonke ei vaikuttanut peliin, vaikka olisikin ollut paitsiossa. Eri asia jos maalivahti olisi torjunut ja Jonke olisi saanut etua reboundiin paitsioasemastaan.
Demas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne


Vastaus #85 : 23.02.2010 klo 17:20:38

Kiinnittikö kukaan huomiota kun Nurmela nakkeli Kauppista kiukkuisena. Kauppinen on usein avauksessa, mutta tuntuu olevan sekä Malisen että Nurmelan sylkykuppi. Ennenkin olen nähnyt aika luokatonta kohtelua/sanailua kentällä Nuren puolelta nuorempia pelaajia kohtaan.
Varmaan monikin on kiinnittänyt huomiota Nuren sanailuun..

En toisaalta ihmettele jos sylkykuppina on juuri Kauppinen, yleensä sylkykupiksi joutuu joku suhteellisen heikko lenkki ja tällä hetkellä Kauppinen on minun mielestäni joukkueen heikoin lenkki.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #86 : 23.02.2010 klo 17:25:52

Paitsioksi sitä ei olisi voinut missään nimessä viheltää, koska Jonke ei vaikuttanut peliin, vaikka olisikin ollut paitsiossa. Eri asia jos maalivahti olisi torjunut ja Jonke olisi saanut etua reboundiin paitsioasemastaan.
Sillä tavalla sen itsekin tulkitsin ja ihmettelin protestointia, koska en keksinyt sille mitään muuta syytä kuin oletettu paitsio. Mutta siellä oli ilmeisesti joku käsivirheen tapainen, joka jäi minulta huomaamatta. Futiksessa puhutaan usein siitä, että tilanteet pitäisi pelata loppuun asti ja tässä vähän vaikuttaa jälkikäteen siltä, kuin Hakan puolustus olisi jäänyt odottamaan vihellystä (käsivirheestä) eikä pelannut tilannetta loppuun.
JM

Poissa Poissa


Vastaus #87 : 23.02.2010 klo 18:33:32


Ylos

Kuva 16: Tämä kaveri tais olla kuitenkin Kalevan kuvaaja.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #88 : 23.02.2010 klo 19:20:44

Ylos

Kuva 16: Tämä kaveri tais olla kuitenkin Kalevan kuvaaja.
Selvä, korjaan tämän.
karppia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ihan sama, kunhan pelaa fudista


Vastaus #89 : 23.02.2010 klo 19:37:21

En toisaalta ihmettele jos sylkykuppina on juuri Kauppinen, yleensä sylkykupiksi joutuu joku suhteellisen heikko lenkki ja tällä hetkellä Kauppinen on minun mielestäni joukkueen heikoin lenkki.

sitä heikointako siis saa töniä, hänelle saa huutaa ja häntä saa niin kuin julkisesti nolata. Onks se joka joukkueessa näin.joskus olen nähnyt Nuren näin "hellästi" ohjaavan myös näitä ihan junioripelaajia joukkueessaan.Kaveri pelaa silleen vissiin paremmin. Jokasella työpaikallahan näin saadaan ihmisestä paras teho esiin...
Demas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne


Vastaus #90 : 23.02.2010 klo 23:11:07

sitä heikointako siis saa töniä, hänelle saa huutaa ja häntä saa niin kuin julkisesti nolata.
Kuinka niin? En osaa vastata tähän, minä en ole varmaan se joka päättää saako jotain "töniä, hänelle saa huutaa ja häntä saa niin kuin julkisesti nolata"?
Onks se joka joukkueessa näin.joskus olen nähnyt Nuren näin "hellästi" ohjaavan myös näitä ihan junioripelaajia joukkueessaan.
Usein on. Joukkueurheilussa tahtoo sylkykupiksi joutua niitä heikoimpia lenkkejä ja Kauppinen ainakin minun silmääni sellainen on.

Ja jos haluat vielä että taivuttelen sinulle rautalankaa, niin minua kiinnostaa suhteellisen vähän ketä pidetään sylkykuppina ja miksi :) kunhan esittelin kantani siitä että mm. Nure antaa kovasti palautetta ja yleensäkin ne on niitä heikkoja lenkkejä joukkueessa jotka joutuu sylykupeiksi. Minä en ole syyllinen siihen jos joku on ACeessä sylkykuppi.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa