vornander4
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #200 : 19.04.2010 klo 10:27:57 |
|
Ovatkos nuo otteluliput joita SMJK:n sivuilla myydään vain jäsenille? Itse olen jäsen, mutta kaverini on lähdössä mukaan joka ei ole jäsen ja mietimme mitä kautta saisi hoidettua liput kaikista kivuttomimmin.
|
|
|
|
kieran
Poissa
|
|
Vastaus #201 : 19.04.2010 klo 10:48:34 |
|
Ovatkos nuo otteluliput joita SMJK:n sivuilla myydään vain jäsenille? Itse olen jäsen, mutta kaverini on lähdössä mukaan joka ei ole jäsen ja mietimme mitä kautta saisi hoidettua liput kaikista kivuttomimmin.
Liput on vain jäsenille, ja jäsenyyden pystyy hankkimaan kätevästi verkkokaupan kautta
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #202 : 19.04.2010 klo 11:08:29 |
|
Lippupalvelusta kaverille. Lippupalvelun kautta lippu 12€ + postitus 8€. SMJK lippu 10€ , jäseneksi liittyminen 15€
|
|
|
|
blackhawk
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
|
Vastaus #203 : 19.04.2010 klo 11:30:49 |
|
e. ja on kyllä perseestä, jos lento on peruttu jostain muusta syystä ja sitten joutuu vielä maksamaan lisää (vai tarkoittiko alppik tuolla "19 eurolla", että se on uusi ja halvempi hinta?), jotta pääsee pidempää reittiä takaisin
Eiköhän tuossa esimerkissä ollut kyse siitä, että kyseinen lento on päätetty lopettaa kaupallisista syistä, jolloin AirBaltic tarjoaa tilalle vaihtoehtoista paluureittiä. Mainittu 19 euroa lienee lennon alkuperäinen hinta, sillä ei näissä uudelleenreitityksissä raha liiku, jos lentoyhtiön tarjouksen hyväksyy. Ellei hyväksy, saa rahat takaisin, mutta jää ilman lentoa. Tuolla tavalla muutkin asiakaspalveluun panostavat lentoyhtiöt toimivat. Sitten on erikseen nämä Ryanairin kaltaiset äärimmilleen riisutun palvelun yhtiöt, jotka olisivat vain kylmästi palauttaneet 19 euroa ja todenneet, että paluulentosi on peruutettu, hankkiudu kotiin muilla tavoin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 klo 11:35:53 kirjoittanut blackhawk »
|
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: R.I.P Prinsessa Birgitta (1937-2024)
|
|
Vastaus #204 : 19.04.2010 klo 12:07:15 |
|
Eiköhän tuossa esimerkissä ollut kyse siitä, että kyseinen lento on päätetty lopettaa kaupallisista syistä, jolloin AirBaltic tarjoaa tilalle vaihtoehtoista paluureittiä. Mainittu 19 euroa lienee lennon alkuperäinen hinta, sillä ei näissä uudelleenreitityksissä raha liiku, jos lentoyhtiön tarjouksen hyväksyy. Ellei hyväksy, saa rahat takaisin, mutta jää ilman lentoa. Tuolla tavalla muutkin asiakaspalveluun panostavat lentoyhtiöt toimivat.
Sitten on erikseen nämä Ryanairin kaltaiset äärimmilleen riisutun palvelun yhtiöt, jotka olisivat vain kylmästi palauttaneet 19 euroa ja todenneet, että paluulentosi on peruutettu, hankkiudu kotiin muilla tavoin.
Kyllä, n. 19 euroa on alkuperäinen hinta. Klikkailin sähköpostilinkistä uudet lennot Riikan kautta ja rahaa ei enää siinä vaiheessa liikkunut mihinkään suuntaan.
|
|
|
|
Ruud Gullit
Poissa
|
|
Vastaus #205 : 20.04.2010 klo 17:22:56 |
|
Liput hoidossa, duunista vapaat hoidettu perjantaille. Matsin jälkeen Tallinna haltuun, pirjo kainaloon jne.. ja sit mä heräsin, yksin hotellille kattoo virolaista teksti-tv:tä kunnes sammuu..
|
|
|
|
Einari K.
Poissa
|
|
Vastaus #206 : 21.04.2010 klo 11:45:48 |
|
Liput hoidossa, duunista vapaat hoidettu perjantaille. Matsin jälkeen Tallinna haltuun, pirjo kainaloon jne.. ja sit mä heräsin, yksin hotellille kattoo virolaista teksti-tv:tä kunnes sammuu.. Mielenkiintoisia raportteja odotellessa - foorumin tavalla suorittamisesta sun muusta.
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
|
Vastaus #207 : 21.04.2010 klo 12:53:49 |
|
Matka olisi tosiaan omaa lippua vaille paketissa. Kahdeksaa euroa en aio postituskuluja maksaa ja SMJK:n jäsenyys ei tule edes harkintaan, joten taidan ostaa liput molempiin Suomi ja Kroatia matseihin tai ostaa lipun stadikan ulkopuolelta. Tietty, jos täältä löytyy joku lipun ostanut, jolta jää reissu kuitenkin väliin, niin voin ostaa lippusi pois.
|
|
|
|
ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
|
Vastaus #208 : 21.04.2010 klo 14:34:38 |
|
Matka olisi tosiaan omaa lippua vaille paketissa. Kahdeksaa euroa en aio postituskuluja maksaa ja SMJK:n jäsenyys ei tule edes harkintaan, joten taidan ostaa liput molempiin Suomi ja Kroatia matseihin tai ostaa lipun stadikan ulkopuolelta. Tietty, jos täältä löytyy joku lipun ostanut, jolta jää reissu kuitenkin väliin, niin voin ostaa lippusi pois.
Mitä vittua nyt taas? Siis ei siinä mitään, jos joku ei halua liittyä, mutta mikä on syynä noin jyrkkään mielipiteeseen? Mielletäänkö SMJK Mannerheimintien tapahtumien myötä nykyään huligaaniryhmäksi, johon kuuluminen saattaa aiheuttaa vahinkoa esimerkiksi työtä haettaessa vai mitä hä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 klo 14:51:30 kirjoittanut ref »
|
|
|
|
|
Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #209 : 21.04.2010 klo 18:25:39 |
|
Mikäs näyttää nyt kaikista vaivattomimmalta ratkaisulta? Katselin tuossa että Eckerö Linen hotellipaketti 64e (Viru Hotel). Ei mielestäni pahan hintainen. Onko jotakin edullisempaa tarjolla? Lento tampereelta ei nappaa...
|
|
|
|
Elias
Paikalla
|
|
Vastaus #210 : 21.04.2010 klo 19:55:28 |
|
Mikäs näyttää nyt kaikista vaivattomimmalta ratkaisulta? Katselin tuossa että Eckerö Linen hotellipaketti 64e (Viru Hotel). Ei mielestäni pahan hintainen. Onko jotakin edullisempaa tarjolla? Lento tampereelta ei nappaa...
Otat Eckerö Linen reittimatkat ja menet hostelliin, niin säästät tuosta 20€ooh.
|
|
|
|
Sueño
Poissa
Suosikkijoukkue: PEPO Lpr & KoPa
|
|
Vastaus #211 : 23.04.2010 klo 19:14:59 |
|
Nyt on Nordic Hotelliin varattu yösija. Enään ei puutu kun lippu. Tulee kunnon futis-viikonloppu.
|
|
|
|
Finalfool
Poissa
|
|
Vastaus #212 : 24.04.2010 klo 10:24:26 |
|
Nyt on buukattu lennot turusta tallinnaan ja takaisin ja hotelli lillekula stadionin vierestä
|
|
|
|
Hertha
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #213 : 24.04.2010 klo 12:37:12 |
|
Lippu ostettu, joten eiköhän tuohon Helsingin eteläiseen kaupunginosaan tuu lähdettyä.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #214 : 25.04.2010 klo 10:54:09 |
|
Lähes varmaa, että aikataulut eivät millään anna myötä tälle. Harmillista, toivottavasti sataisi edes vettä Tappiota en sentään kehtaa tällä kertaa toivoa
|
|
|
|
Finalfool
Poissa
|
|
Vastaus #215 : 25.04.2010 klo 12:00:10 |
|
Lähes varmaa, että aikataulut eivät millään anna myötä tälle. Harmillista, toivottavasti sataisi edes vettä Tappiota en sentään kehtaa tällä kertaa toivoa Kiitti!!Vaikutat keskivertoa reilummalta kaverilta
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: R.I.P Prinsessa Birgitta (1937-2024)
|
|
Vastaus #216 : 25.04.2010 klo 15:27:30 |
|
Lähes varmaa, että aikataulut eivät millään anna myötä tälle. Harmillista, toivottavasti sataisi edes vettä Tappiota en sentään kehtaa tällä kertaa toivoa Oletko menossa Saksaan, Kendo yanari vai pitääkö sinun luterilaisena olla perjantaina iltaan asti työpaikalla nuolemassa esimiehen rektumia
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #217 : 25.04.2010 klo 19:48:43 |
|
Itse lähden Saksaan 11.5. joten osaan laittaa asiat tärkeys järjestykseeen. Höntsä pelit omaan kastiinsa.
|
|
|
|
lucifer
Poissa
|
|
Vastaus #218 : 25.04.2010 klo 21:48:16 |
|
Milläs paatilla tuon hotellipaketin ostajat matkaavat?
|
|
|
|
kieran
Poissa
|
|
Vastaus #219 : 25.04.2010 klo 22:10:13 |
|
Milläs paatilla tuon hotellipaketin ostajat matkaavat?
Jokainen saa valita mieleisensä lähdön, itse olen tulossa 10.30 laivalla
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #220 : 26.04.2010 klo 12:53:32 |
|
Ketkä kaikki on ostanut tuon hotellipaketin? Tekisi mieli lähteä Eestiin itekin, mutta lähen vaan, jos ton hotellipaketin on jotkut oikeasti hankkinut. Ei oikein nappaisi seikkailla yksinään Virossa.
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #221 : 26.04.2010 klo 13:30:14 |
|
Ketkä kaikki on ostanut tuon hotellipaketin? Tekisi mieli lähteä Eestiin itekin, mutta lähen vaan, jos ton hotellipaketin on jotkut oikeasti hankkinut. Ei oikein nappaisi seikkailla yksinään Virossa.
Ei tänne mitään nimilistaa ole tulossa,mutta viime pe oli hotellipaketteja menny +20 kpl ja reittimatkoja kymmeniä.
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #222 : 26.04.2010 klo 13:54:36 |
|
Ei tänne mitään nimilistaa ole tulossa,mutta viime pe oli hotellipaketteja menny +20 kpl ja reittimatkoja kymmeniä.
No eiköhän sitten itekin pidä lähteä.
|
|
|
|
Mutteri
Poissa
Suosikkijoukkue: mahtuu kolmeen kirjaimeen
|
|
Vastaus #223 : 27.04.2010 klo 10:01:48 |
|
No eiköhän sitten itekin pidä lähteä. Itse olin hätähousu ja otin samaisesta hotellista jo aiemmin huoneen. SMJK:n kautta olisi säästänyt 15 e...
|
|
|
|
jjose
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, KP-75
|
|
Vastaus #224 : 27.04.2010 klo 15:25:28 |
|
hei onks jollain tietoa millon noi smjk:n kautta ostetut liput pitäis tulla? menny reilusti yli 2 viikkoo jo ootellessa..
|
|
|
|
|
|