guerrilla
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #675 : 18.05.2010 klo 15:26:20 |
|
Toivon myös esityskieltoa ja filmikelojen tuhoamista kaikille suomalaisille elokuville, joissa sana "ryssä" esiintyy. Samoin kaikki kirjat, joissa puhutaan "ryssistä" tulee välittömästi takavarikoida ja polttaa.
sinä se jatkat sillä suloisella pihallaolollo sivulta toiselle. kuuluuko huminaa?
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
|
Vastaus #676 : 18.05.2010 klo 15:28:27 |
|
Lisätietoja, kiitos.
Sanon sulle suoraan et oo kuin klubihuora ei auta vaikka mutsis kanssa tampereella huoraat
senhän tietää kaikki on mutsis ehta daikki on sitä pannut naapurista koira sekä Maikki
Vili Savolainen, Kuuntele tarkasti et muuta oo kuin säälittävä klubirunkkari Toki läskille kuittailu hoidettiin Hiihtiksellä huomattavasti tyylikkäämmin.
|
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
|
Vastaus #678 : 18.05.2010 klo 15:39:03 |
|
musamakukin sulla tuntuu olevan rautainen... sieltäkö olet argumenttisi oppinut?
|
|
|
|
JopiJalkapuoli
Poissa
Suosikkijoukkue: Paimion Haka
|
|
Vastaus #679 : 18.05.2010 klo 15:41:48 |
|
Taidatkin olla niitä Che-paita päällä kirkuvia pikkutyttöjä..
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
|
Vastaus #680 : 18.05.2010 klo 15:45:08 |
|
Taidatkin olla niitä Che-paita päällä kirkuvia pikkutyttöjä..
Ai "niitä"! Eihän sille mitään mahda jos kapasiteetti on rajallinen. Mut hei dude, mä en jaksa vääntää netissä sun kanssa, lähetään kato joskus vaikka kalialle. tää menee aika pahasti jo OT:n puolelle.
|
|
|
|
JopiJalkapuoli
Poissa
Suosikkijoukkue: Paimion Haka
|
|
Vastaus #681 : 18.05.2010 klo 16:03:31 |
|
Eihän sille mitään mahda jos kapasiteetti on rajallinen.
Miksi siteeraat opettajaasi?
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
|
Vastaus #682 : 18.05.2010 klo 16:10:29 |
|
Jos yhtään tuntisit minua, tietäisit että en käy matseissa paikan päällä, vaan elämäni on tällä foorumilla ja kaikki mitä sanon, liittyy siihen, mitä foorumilla on sanottu. Eli olen vaan olettanut, että ryssittely on ollut todellista, koska forumistit ovat niin sanoneet. Paikan päällä en ole ollut sanoja huutamassa tai kuulemassa . Tämä selvä.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
|
Vastaus #683 : 18.05.2010 klo 16:36:35 |
|
Hyvin kyllä Jr nousee esille joka matsissa Taitaa Klubi-matsi olla ainut, jossa tämän jälkeen ei jotain ryssähuutoja kuulla. Klubifaneille Jr on kuitenkin 2000-luvun yksi parhaista seurassa pelanneista pelaajista ja isäpappa jonkin asteinen legenda. Hienoja miehiä, jotka kyllä saavat otsikkoja aikaan kentän ulkpuolellakin
|
|
|
|
playboy
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #684 : 18.05.2010 klo 19:30:50 |
|
Kuten Eremenko Sr. sanoi niin tuo haukkuminen ei jäänyt pelkkään ryssittelyyn. Aika paljon sieltä tuli paskaa niskaan myös Eremenkojen äidistä mikä on sinällään aika säälittävää. Onhan Nelyan toinen poika edelleen Suomen maajoukkueessa avauksessa.
En oikeen ymmärrä miksi häntä piti venäläiseksi huoraksi haukkua..
EDIT: Nämä huutelut eivät olleet mitään organisoituja lauluja vaan ihan muutaman valopään yksittäisiä riemunkiljahduksia.
Ei oo mitään sen äidistä huudettu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 klo 19:48:05 kirjoittanut playboy »
|
|
|
|
|
kiffari
Poissa
|
|
Vastaus #685 : 18.05.2010 klo 19:48:30 |
|
...vaasalaisnatseja...
RASISTI!
|
|
|
|
TNF Dutchman
Poissa
|
|
Vastaus #686 : 18.05.2010 klo 20:08:13 |
|
Hyvin kyllä Jr nousee esille joka matsissa Taitaa Klubi-matsi olla ainut, jossa tämän jälkeen ei jotain ryssähuutoja kuulla. Klubifaneille Jr on kuitenkin 2000-luvun yksi parhaista seurassa pelanneista pelaajista ja isäpappa jonkin asteinen legenda. Hienoja miehiä, jotka kyllä saavat otsikkoja aikaan kentän ulkpuolellakin Nämä taitavat tosiaan olla niitä Jere Sr:n sirkustemppuja, millä saadaan hieman huomiota myös Jarolle, joka muuten olisi niin harmaa ja mitäänsanomaton. Veikkaisin, ettei ole ensimmäinen kerta kun tällaisia huutoja katsomosta kuuluu, toki jossain vaiheessa näihin on hyvä puuttuakin. Rasismi kun ei kuulu missään muodossa jalkapallokatsomoon. Samanlaista junttimaista käytöstä olen havainnut myös Tampereella, kun Daniel pelasi vielä TamU:ssa. Ei ne huudot/jutut silloin kauheasti korvia hivelleet.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 klo 20:09:18 kirjoittanut TNF Dutchman »
|
|
|
|
|
katie älä melua
Poissa
|
|
Vastaus #687 : 18.05.2010 klo 21:49:21 |
|
Jättäkääpäs huomenna kastelukannut kotiin, niin kuihtuu teidänkin hatuista ne kukat.
Fudismatsissa vastustaja on vihollinen ja tämän maan fudiskulttuuriin on kuulunut Tukholman olympialaisista asti, että vastustajaa provosoidaan minkä pystytään. Jokaisella pelaajalla on heikko kohtansa: yksi on lappalainen, toinen homo, kolmannen naama kuin petolinnun perse ja neljännen kyrpä on seisoma-asennossa viisisenttinen. Itse haukun Eremenkoa ryssäksi, Dicksonia neekeriksi ja Mäkelää mikrokyrväksi. Mitään helvetin rotuvihaa siitä on turha etsiä, oman joukkueen ryssille ja neekereille hurraan niin perkeleesti, eikä minulla ole moisia ihmisryhmiä vastaan yhtään mitään. Ei edes Mäksän kyrvän verran.
Onko se lapsellista tai asiallista? No ei helvetissä ole. Mutta eipä sitä ole myöskään "vitun homo" "vittu sä oot ruma" "vittu sä oot paska" "vittu sä oot porista" -huudotkaan. Minä lopetan ryssittelyn tasan sinä päivänä kuin muukin huutelu kielletään.
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
|
Vastaus #688 : 18.05.2010 klo 21:53:16 |
|
Jättäkääpäs huomenna kastelukannut kotiin, niin kuihtuu teidänkin hatuista ne kukat.
Fudismatsissa vastustaja on vihollinen ja tämän maan fudiskulttuuriin on kuulunut Tukholman olympialaisista asti, että vastustajaa provosoidaan minkä pystytään. Jokaisella pelaajalla on heikko kohtansa: yksi on lappalainen, toinen homo, kolmannen naama kuin petolinnun perse ja neljännen kyrpä on seisoma-asennossa viisisenttinen. Itse haukun Eremenkoa ryssäksi, Dicksonia neekeriksi ja Mäkelää mikrokyrväksi. Mitään helvetin rotuvihaa siitä on turha etsiä, oman joukkueen ryssille ja neekereille hurraan niin perkeleesti, eikä minulla ole moisia ihmisryhmiä vastaan yhtään mitään. Ei edes Mäksän kyrvän verran.
Onko se lapsellista tai asiallista? No ei helvetissä ole. Mutta eipä sitä ole myöskään "vitun homo" "vittu sä oot ruma" "vittu sä oot paska" "vittu sä oot porista" -huudotkaan. Minä lopetan ryssittelyn tasan sinä päivänä kuin muukin huutelu kielletään.
etkö uskaltanut ykkösnickillä kirjoittaa typeryyksiäsi?
|
|
|
|
katie älä melua
Poissa
|
|
Vastaus #689 : 18.05.2010 klo 22:02:04 |
|
etkö uskaltanut ykkösnickillä kirjoittaa typeryyksiäsi?
Minä ymmärrän rasismin siten, että yksilöä solvataan/syrjitään/vedetään turpaan vain ja ainoastaan siksi, että tämä kuuluu johonkin tiettyyn erityisryhmään. Näin ollen kaikenlainen fudiskentillä tapahtuva huutelu on ymmärrettävissä rasismiksi. Vastustajille kun kerran vittuillaan vain siksi, että nämä ovat vastustajia. Kyllä, silloin tällöin solvaaminen kohdistuu ulkomaalaiseenkin pelaajaan. Mutta ei se nyt herranjestas yhtään sen vakavampaa ole kuin arjalaisillekaan pelaajille huutelu.
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
|
Vastaus #690 : 18.05.2010 klo 22:04:44 |
|
Minä ymmärrän rasismin siten, että yksilöä solvataan/syrjitään/vedetään turpaan vain ja ainoastaan siksi, että tämä kuuluu johonkin tiettyyn erityisryhmään. Näin ollen kaikenlainen fudiskentillä tapahtuva huutelu on ymmärrettävissä rasismiksi. Vastustajille kun kerran vittuillaan vain siksi, että nämä ovat vastustajia. Kyllä, silloin tällöin solvaaminen kohdistuu ulkomaalaiseenkin pelaajaan. Mutta ei se nyt herranjestas yhtään sen vakavampaa ole kuin arjalaisillekaan pelaajille huutelu.
sä oot auttamatta todella pihalla.
|
|
|
|
katie älä melua
Poissa
|
|
Vastaus #691 : 18.05.2010 klo 22:07:36 |
|
sä oot auttamatta todella pihalla.
Argumenttisi ovat sen verran tyhjentävät, että kai mä sitten olen
|
|
|
|
|
Ulos T.
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki hyvät
|
|
Vastaus #693 : 19.05.2010 klo 08:03:13 |
|
Toivottavasti Eremenko Jr ei enää pelaa Suomen maajoukkuepaidassa. Tekniikkaa on, mutta pää ei kestä.
Erikoinen kommentti. Itse olen sitä mieltä että ehdottomasti pelaa jos on haluja ja kunto kohdallaan. Tosin onhan nämä monet tempaukset (kännissäajelut, filmaukset, ylilyönnit yms) sellaisia että moni valmentaja miettii kannattaako ottaa kaveria mukaan hämmentämään.
|
|
|
|
jalmardo
Poissa
|
|
Vastaus #694 : 19.05.2010 klo 08:05:26 |
|
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
|
Vastaus #695 : 19.05.2010 klo 08:17:46 |
|
Tuosta artikkelista jäi mieleen tasamn tarkkaan tämä: "- Jos mennään jalkapallokulttuurimaihin, se on erittäin tuomittava teko"Aina ja kaikkialla Suomi jotenkin jätetään muiden jalkapallomaiden ulkopuolelle. Kyllä täälläkin on kulttuuria ja vieläpä varsin omintakeista. Sen osoittaa koko tämä hälykin. Lajin asema kansallisessa lajikilpailussa nyt ei millään tapaa vähennä olemassaolevaa kulttuuria tai laske suomalasien jalkapallon asemaa kv-vertailussa. Aika hieno otsikko muuten: RYSSITTELYKOHU
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
|
Vastaus #696 : 19.05.2010 klo 08:21:10 |
|
reilua iltapaskatyyliä:
Kannattajat ryssittelivät törkeästi
VPS syyttää Eremenkoa
|
|
|
|
Umpivasuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hames Collins
|
|
Vastaus #697 : 19.05.2010 klo 08:39:05 |
|
Tuo on sentään ihan mielenkiintoinen kysymys, että miksi Jeppiksen stevarit eivät tehneet mitään? Eikö kebabpannun mussuttamiselta ehtinyt mitään ryssittelyä havaita? Vai olisiko sitä jopa havaittu, kenties perustettu ruotsalaistyylisessä konsensushengessä komitea pohtimaan, kuinka moisesta häiriökäyttäytymisestä pääsisi eroon? Ehkä lujasti torumalla?
Ilmeisesti Jaron järjestyksenvalvojat eivät ole tehneet elettäkään toteuttaakseen nollatoleranssia moisissa huuteluissa. Ja sitten itketään jälkeenpäin.
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
|
Vastaus #698 : 19.05.2010 klo 08:47:57 |
|
Onko Jaro selvinnyt yhdestäkään kotiottelusta ilman itkua? Ensin junior saa rotuvainon uhrina punaisen lyötyään vastustajaa, hongan maalivahti jää kiinni pienennettyään maalia, vps-fanit hyökkäävät koko venäläisyhteisöä vastaan jne. Aika ryssämeininki sanoisin.
Lisäksi jaron pelaajien jatkuva sukeltaminen ja vastustajan päähän kohdistuneet iskut, alkaa pian oikein vituttaan tuo seura.
|
|
|
|
jalmardo
Poissa
|
|
Vastaus #699 : 19.05.2010 klo 08:48:51 |
|
Ilmeisesti Jaron järjestyksenvalvojat eivät ole tehneet elettäkään toteuttaakseen nollatoleranssia moisissa huuteluissa. Ja sitten itketään jälkeenpäin. Kyllä siinä taisi ensimmäisen puoliajan puolivälin tienoilla joku esimies-stevari käydä sanomassa jotain tyyliin: "Mä oon sitä mieltä että...", minkä jälkeen muutama Vepsun kannattaja sen kanssa kävi lyhyen neuvottelun. Sen jälkeen valvojapuolen kanssa ei ollut pahemmin kontaktia. Ylikonstaapeli Malisen kollegoita taisi olla turvallisen välimatkan päässä muutama mutta heitä ei muistaakseni missään vaiheessa näkynyt asiaan puuttumassa.
|
|
|
|
|
|