FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.11.2024 klo 01:43:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan markkinointi 2010 - kaikkien aikojen mahdollisuus  (Luettu 9070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #125 : 09.09.2010 klo 13:25:38



Voi ei, lapsille piirrustuskilpailu!! Syystäkin naamapalmuilet.

la 18.9. klo 14.00 AC Oulu-FC Lahti - tässä sitä on oikeata jalkapallojuhlan tuntua.
Ernesti Impivaara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crewe


Vastaus #126 : 09.09.2010 klo 14:59:21

Pääasia että sitä rahaa käytetään juuri markkinointiin, eikä liigatoimiston ylisuuren organisaation ylläpitämiseen ilman mitään tulosvastuita.

Yksi keino parantaa Veikkausliigan markkinointia olisi pääsponsorin kilpailuttaminen. Tällöin saataisiin enemmän rahaa käyttöön ja liigatoimiston kuluja vähennettyä. Nykyinen tilanne, jossa Veikkaus maksaa liigatoimiston kulut (jolloin rahoilla voidaan palkata ties mitä managereita toimistolle) mutta seurat eivät asiasta hyödy, on sietämätön.

Katsokaa vaikka Veikkauksen mainontaa - firma keskittyy Englannin liigan mainostamiseen, eikä mainitse Veikkausliigasta edes omassa asiakaslehdessään.

Tosin liigan sponsorin paikalle tuskin on tunkua. En usko että Veikkausta parempaa sponsoria on vielä ilmaantunut paikalle. Rahojen syytäminen seuroille olisi edesvastuutonta, sillä näkeehän nyt erkkikin että rahankäyttö on suurimmalla osaa joukkueita täysin holtitonta.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #127 : 09.09.2010 klo 15:01:27

"Ylos"
Pikasika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi


Vastaus #128 : 09.09.2010 klo 15:04:07

Ei näköjään Veikkausliigan mainostaminen kauheasti seuroja/Veikkausta/Liigaa kiinnosta joten jotkut halukkaat voisivat ensi kaudeksi suunnitella oman mainoksensa, johon liittää vaikka Tintti, Litti jne. ja joku osuva teksti ja levitellä niitä kaikkiin tolppiin jne :)

Saataisiin ainakin näkyvyyttä

";)"
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat


Vastaus #129 : 09.09.2010 klo 15:14:20

Tosin liigan sponsorin paikalle tuskin on tunkua. En usko että Veikkausta parempaa sponsoria on vielä ilmaantunut paikalle. Rahojen syytäminen seuroille olisi edesvastuutonta, sillä näkeehän nyt erkkikin että rahankäyttö on suurimmalla osaa joukkueita täysin holtitonta.

Tuota noin... sponsorisopimukseen ei yleensä kuulu, mitä se seura tekee asiakkaan antamilla rahoilla. Tässä tapauksessa sponsoridiiliin on kuulunut ehto, että seurat (jotka sitä liigaa kuitenkin pelaavat eikä toimisto) eivät koskaan edes näe niitä sponsorirahoja. :D
taylor

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TPSJalkapallo #TPSJunnut


Vastaus #130 : 09.09.2010 klo 19:13:22

Tuota noin... sponsorisopimukseen ei yleensä kuulu, mitä se seura tekee asiakkaan antamilla rahoilla. Tässä tapauksessa sponsoridiiliin on kuulunut ehto, että seurat (jotka sitä liigaa kuitenkin pelaavat eikä toimisto) eivät koskaan edes näe niitä sponsorirahoja. :D

No ei perinteisesti, mutta tuen kohdistamisesta sopiminen on yhä vahvemmin tulossa mukaan yhteistyösopimuksiin (esim. tyyliin 1/3 nuorisotyöhön, 1/3 olosuhteisiin, 1/3 käyttötalouteen); isot yritykset ovat jo aika tarkkoja tässä.

Olisiko kaikille parasta, jos:
-VL kieltäytyisi Veikkaus-yhteistyöstä ja hakisi uuden megasponsorin? Veikkaus voisi silti ostaa linkkinapin, kuten sabaltakin.
-Veikkaus tekisi vaikka 50% nykyisestä sopimuksen liiton kanssa nuorisotyön tukemisesta ja irrottaisi 20% 2-3 seuran tukemiseen. Saataisiin rahaa perustyöhön ja veikkauskin säästäisi.
Game

Poissa Poissa


Vastaus #131 : 31.10.2010 klo 16:15:27

Ilmaislipuista seuraavaa kautta varten:

Ilmaislippukampanjat vaikuttaa edelleen olevan epämääräistä puuhastelua, kun touhuun lähdetään ilman, että tiedetään pre-kampanjan lähtötilannetta, kohderyhmiä ja mitä halutaan saavuttaa suhteessa lähtötilanteeseen eli tavoitteet. Tämän kaltainen päämäärätön toiminta on typerintä, mitä markkinoinnissa voi tehdä. Selkeät toimenpiteet ja päämäärät, kun näihin kampanjoihin ryhdytään.

peng.xuefeng

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍


Vastaus #132 : 01.11.2010 klo 06:28:52

Ensi vuonna sitten valtaisa panostus alkukauteen ja kausari-ja yritysmyyntiin silloin.
Mestori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #133 : 14.11.2010 klo 19:11:20

Juho Mäkelä bongattu bussin kyljestä Helsingissä, taisi olla Dextran mainos. Sama mainos löytyy Klubi-lehden sivuiltakin. Mukava huomata, ettei hommat unohtuneet vaikka sarja loppuikin.

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa