toonraider
Poissa
Suosikkijoukkue: Maki ja Kurre studiossa
|
|
Vastaus #75 : 01.08.2006 klo 12:53:23 |
|
Itse ottaisin kyllä Campbellin harakoihin hyvin mielelläni jos palkasta saadaan sovittua. Juuri sellainen kokenut pelaaja jota Taylor kaipaa vierelleen. Voisi myös olla hyödyksi Bramblelle.
En innostu Solin mahdollisesta tulosta yhtään. Mies on jo voittannut kaiken Arsussa ja etsii viimeistä rahakasta sopimusta ennen eläkepäiviä. Todellinen motivaatio kyseenalainen. Roeder myös jossain vaiheessa vihjaili että hakee vähän nuorempaa kasvoa kuin Sol, joten en oikein usko koko juttuun.
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
|
Vastaus #76 : 01.08.2006 klo 15:00:33 |
|
Huh mä jo olin ihan kuset housussa et nyt se höntsäilijä tulee Fiorentinaan, kiitos teille jos otatte Solin avosylin vastaan... ;D
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja
|
|
Vastaus #77 : 01.08.2006 klo 15:15:27 |
|
Huh mä jo olin ihan kuset housussa et nyt se höntsäilijä tulee Fiorentinaan, kiitos teille jos otatte Solin avosylin vastaan... ;D Todennäköisesti miehen Newcastleen tulohuhut on täyttä paskaa. Jos olen asian oikein ymmärtänyt niin mies itse oli ilmoittanut läskille ja Roederille halunsa liittyä joukkueeseen, mutta Roeder oli kieltäytynyt kohteliaasti. Sen suurempaa tarvetta ei ole ja jos nyt jostain syystä tulisi niin korkeintaan £30k viikossa palkkaa minun mielestä sais tarjota. Koska vakioaloituspaikkaa ei ole tiedossa. Ja tuollaisilla rahoilla ei Sol todellakaan tule.
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
|
Vastaus #78 : 01.08.2006 klo 15:23:16 |
|
Todennäköisesti miehen Newcastleen tulohuhut on täyttä paskaa. Jos olen asian oikein ymmärtänyt niin mies itse oli ilmoittanut läskille ja Roederille halunsa liittyä joukkueeseen, mutta Roeder oli kieltäytynyt kohteliaasti. Sen suurempaa tarvetta ei ole ja jos nyt jostain syystä tulisi niin korkeintaan £30k viikossa palkkaa minun mielestä sais tarjota. Koska vakioaloituspaikkaa ei ole tiedossa. Ja tuollaisilla rahoilla ei Sol todellakaan tule.
Kiitos tarkemmasta tiedosta. Violan huhuissakin muut miehet ovat ajaneet ohi jo mahdollisissa toppari hankinnoissa, joten Violankin saa poistaa näillä näkymin Solin mahdollisesta jatko seurasta. Oikea seura Solille lienee Rushden&Diamonds . Portsmouth ja Marseillekin ovat olleet Solin mahdollisia osoitteita ensi kaudeksi... Toisaalta en edes toivoisi harakoille sitä että Campbell liittyisi teidän riveihin, sentään olen aina sympannut magpieseja.
|
|
|
|
toonraider
Poissa
|
|
Vastaus #79 : 02.08.2006 klo 13:26:04 |
|
No niin, taas jauhaa huhumylly saarilla. Tänään on pyöritelty tripla-kaappausta Realista, jossa Gravesen, Woodgate(ikihuhu) ja nimeämätön hyökkääjä siirtyisivät Koillis-Englantiin. Perjantaina pitäisi muka tulla ilmoituksia, mutta eiköhän tämä ole sitä perinteistä tabloidisontaa. Jos nyt pitää jotain noista nimistä sanoa, niin Woodyn voi mun puolesta unohtaa saman tien, Gravesen nyt voisi olla ok jos tulee halvalla (pari miljoonaa max), ja leikitään että tuo kärki olisi Ronaldo niin en innostu siitäkään. Jos Kluivert saatiin Castlessa Vesku Loirimaiseen kuntoon, niin miten kävisikään Rollolle? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/5237950.stm
|
|
|
|
magpies
Poissa
Suosikkijoukkue: SalPa, Newcastle
|
|
Vastaus #80 : 02.08.2006 klo 15:47:13 |
|
Meikäisellä on aika vahva usko Roederin kykyyn löytää oikeat miehet. Roederhan on luvannut pari laatusainausta vielä elokuulle, joten odotellaan. Luulisi Roederin nähneen jo tarpeeksi miljoonien tuhlausta St. James parkilla ettei herra halua itse siihen enää syyllistyä. Noita floppeja on jo aivan tarpeeksi nähty. Toivottavsti hyökkäykseen löytyy joku, jolla on vielä tarpeeksi nälkää. Tuohon Graeveseeniin en usko, sillä Parker on kuitenkin Key Player, joten tuskin Graevesen tulee Castleen penkille istumaan....
|
|
|
|
john white
Poissa
|
|
Vastaus #81 : 03.08.2006 klo 08:39:23 |
|
|
|
|
|
toonraider
Poissa
|
|
Vastaus #82 : 03.08.2006 klo 09:17:49 |
|
Aika täyttä paskaa. Väkinäistä anti-Newcastle ripitystä vailla mitään pointtia, mutta noita nyt näkee aina välillä. Katkeruus on säälittävää. En kyllä ihmettele että Spurs fani nauttii tollasesta roskasta.
|
|
|
|
CB10
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #83 : 03.08.2006 klo 12:14:04 |
|
Haha, hauskaa että Tottenhamin fanilta tulee tollasta, sen jälkeen kun Duff siirtyi Newcastleen niin Spursin fanien varmojen tietojen mukaan mm.: - Siirtosumma oli £11,25M - Palkka £110,000 / viikko - Duff olisi siirtynyt Tottenhamiin, mutta Spurs ei lopulta halunnut häntä kun oli kuulemma liian loukkaantumisherkkä jne. jne. Meni Spursin fanitkin aika hiljaisiksi kun siirtosumma olikin £5M ja palkkakin puolet tosta. Mutta voi sitä itkemistä Newcastlen forumeilla kun Tottenhamin fanit selittivät upeista saavutuksistaan viime vuosina ja kuinka Tottenham on niin massive club. Edit. typo
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.08.2006 klo 12:37:31 kirjoittanut CB10 »
|
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #84 : 03.08.2006 klo 12:33:45 |
|
Haha, hauskaa että Tottenhamin fanilta tulee tollasta, sen jälkeen kun Duff siirtyi Tottenhamiin niin Spursin fanien varmojen tietojen mukaan mm.:
- Siirtosumma oli £11,25M - Palkka £110,000 / viikko - Duff olisi siirtynyt Tottenhamiin, mutta Spurs ei lopulta halunnut häntä kun oli kuulemma liian loukkaantumisherkkä
jne. jne.
Meni Spursin fanitkin aika hiljaisiksi kun siirtosumma olikin £5M ja palkkakin puolet tosta. Mutta voi sitä itkemistä Newcastlen forumeilla kun Tottenhamin fanit selittivät upeista saavutuksistaan viime vuosina ja kuinka Tottenham on niin massive club.
Juurikin näin. Juttuhan on suurimmalta osin täyttä tuubaa. Katkeraa tilitystä ja paikkansapitämättömiä tietoja. Spurs-fanien uho on kuitenkin aina niin piristävää. Jutut on kovia, mutta näytöt vähäisiä. Ei nyt yhden hyvän kauden hekumalla kannattaisi mitään pitempiaikaisia leijumisia suorittaa. Katsotaan rauhassa tuleva ja pari seuraavaakin kautta pois alta. Jos sen jälkeen vielä lento kantaa niin voidaan alkaa puhua jo massive myytin realisoinnista... ;D
|
|
|
|
CB10
Poissa
|
|
Vastaus #85 : 03.08.2006 klo 12:37:07 |
|
Tulipa hiton hyvä typo tohon
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #86 : 03.08.2006 klo 12:42:21 |
|
Tulipa hiton hyvä typo tohon En edes huomannut, joten tarkkaan näköjään tulee luettua muiden tekstit. ;D No toisaalta oli se Duffin Spursiin siirtyminen aikanaan niin varmaa, että vähemmästäkin menee sekaisin ;D
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
|
Vastaus #87 : 03.08.2006 klo 14:38:32 |
|
Haha, hauskaa että Tottenhamin fanilta tulee tollasta, sen jälkeen kun Duff siirtyi Newcastleen niin Spursin fanien varmojen tietojen mukaan mm.:
- Siirtosumma oli £11,25M - Palkka £110,000 / viikko - Duff olisi siirtynyt Tottenhamiin, mutta Spurs ei lopulta halunnut häntä kun oli kuulemma liian loukkaantumisherkkä
jne. jne.
Meni Spursin fanitkin aika hiljaisiksi kun siirtosumma olikin £5M ja palkkakin puolet tosta. Mutta voi sitä itkemistä Newcastlen forumeilla kun Tottenhamin fanit selittivät upeista saavutuksistaan viime vuosina ja kuinka Tottenham on niin massive club.
Nuohan nyt olivat vain lehtijuttuja, jotkut toki niihinkin uskoivat. Itse uumoilin reilusti ennen siirtoa summan jäävän tasolle £5-7m ja palkan olevan hitusen pienempi kuin Chelskissä. Sinänsä tuossa pätkässä ilmeisesti irvailtiin(en jaksanut edes vähän alusta) tuolla harakkafanien itselleen antamalla "parhaat fanit" kruunulla - lienee myös syytä kun PSV:tä vastaan stadionin käyttöaste taisi jäädä alle 60% ja katsojakeskiarvot vaikeimpina aikoina ovat olleet todella matalalla. Vielä 90-luvullakin taidettiin nähdä siinä 15k paikkeilla pyörineitä katsojakeskiarvoja - siinä mielessä tuon itse luodun myytin kyseenalaistaminen on varmasti ihan aiheellista. Ja samaa itkemistä se on harakoilta noilla julkisilla spursfoorumeilla, toki kohtuullinen osa merkittävimmistä spursfoorumeista on suljettuja minkä ansiosta vastaava loistaa poissaolollaan.
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #88 : 03.08.2006 klo 14:55:59 |
|
Nuohan nyt olivat vain lehtijuttuja, jotkut toki niihinkin uskoivat. Itse uumoilin reilusti ennen siirtoa summan jäävän tasolle £5-7m ja palkan olevan hitusen pienempi kuin Chelskissä. Sinänsä tuossa pätkässä ilmeisesti irvailtiin(en jaksanut edes vähän alusta) tuolla harakkafanien itselleen antamalla "parhaat fanit" kruunulla - lienee myös syytä kun PSV:tä vastaan stadionin käyttöaste taisi jäädä alle 60% ja katsojakeskiarvot vaikeimpina aikoina ovat olleet todella matalalla. Vielä 90-luvullakin taidettiin nähdä siinä 15k paikkeilla pyörineitä katsojakeskiarvoja - siinä mielessä tuon itse luodun myytin kyseenalaistaminen on varmasti ihan aiheellista.
Ja samaa itkemistä se on harakoilta noilla julkisilla spursfoorumeilla, toki kohtuullinen osa merkittävimmistä spursfoorumeista on suljettuja minkä ansiosta vastaava loistaa poissaolollaan.
15. kausi putkeen kaikki kausikortit myyty loppuun. Tuollaiset pari WHL:a pystyttäisiin täyttämään joka ainoaan sarja peliin... ;D Voihan noita historiankirjoja kaivella kuinka paljon tahansa. Mites ennen II mailmansotaa oli? Ja kyllä sen myytiin luontiin osallistuvat muutkin kuin harakkalaumalaiset. Ja se nyt on fakta että koillis-Englannissa osataan arvostaa huippupelaajia, myös muiden joukkueiden. Ja yleisö näyttää sen myös. Ihme ja kumma kun muiden joukkueiden pelaajat kunnioittavat harakkayleisöä ja jakavat ylistäviä kommentteja heistä. Ovat varmaan vaan myytin lumoissa. Koska WHL:lla? Rapiat 20000 ihmistä sinällään merkityksettömässä harjoituspelissä on ihan tyydyttävästi. Varsinkin kun viimekauden joukkueeseen ei ollut tullut kuin yksi uusi pelaaja, joten mitään uutta sinällään ei ollut tarjolla. Ja täytyy muistaa ettei PSV ole mikään yleisömagneetti, lähinnä todellisten huippupelaajien puutteen takia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.08.2006 klo 15:00:41 kirjoittanut Angel of the North »
|
|
|
|
|
CB10
Poissa
|
|
Vastaus #89 : 03.08.2006 klo 15:05:04 |
|
Ei noi mitään lehtijuttuja ollut, vaan Spursin fanien "ITK"-tietoa, mitä ne kateellisina suolsi nettiin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.08.2006 klo 15:07:07 kirjoittanut CB10 »
|
|
|
|
|
toonraider
Poissa
|
|
Vastaus #90 : 03.08.2006 klo 15:11:01 |
|
Nuohan nyt olivat vain lehtijuttuja, jotkut toki niihinkin uskoivat. Itse uumoilin reilusti ennen siirtoa summan jäävän tasolle £5-7m ja palkan olevan hitusen pienempi kuin Chelskissä. Sinänsä tuossa pätkässä ilmeisesti irvailtiin(en jaksanut edes vähän alusta) tuolla harakkafanien itselleen antamalla "parhaat fanit" kruunulla - lienee myös syytä kun PSV:tä vastaan stadionin käyttöaste taisi jäädä alle 60% ja katsojakeskiarvot vaikeimpina aikoina ovat olleet todella matalalla. Vielä 90-luvullakin taidettiin nähdä siinä 15k paikkeilla pyörineitä katsojakeskiarvoja - siinä mielessä tuon itse luodun myytin kyseenalaistaminen on varmasti ihan aiheellista.
Ja samaa itkemistä se on harakoilta noilla julkisilla spursfoorumeilla, toki kohtuullinen osa merkittävimmistä spursfoorumeista on suljettuja minkä ansiosta vastaava loistaa poissaolollaan.
Enpä nyt ole ihan varma että tuo on mikään itse luotu väite. Enemmänkin se on mielestäni kehittynyt Sky aikakaudella median toimesta. Voi olla että jotkut fanit ovat asian ottaneet tosissaan, mutta enpä ole missään foorumilla ikinä nähnyt Geordien tuolla asialla pröystäilevän. Kyllä se yleensä on muut fanit jotka asian tuovat esille. EN pidä sitä mitenkään kovin ihmeellisenä että pitkän divarissa olon aikana katsojaluvut olivat laskussa. Kaudella 90/91 keskiarvo oli n.17000. Tuolloin taisteltiin divarin keskikastissa. Viimeiset 15vuotta on kuitenkin pelattu täysille katsomoille ja myös vieraskannatus on liigan ahkerimpien joukossa. Parasta kannatusta on tietenkin mahdotonta arvioida. Yleisesti voi todeta että joka stadionilla on tunnelma "hiljentynyt" parhaiden vuosien tasolta. Loppuun vielä katsojakeskiarvoja St.James' Parkilta jos ketään kiinnostaa Average post-war attendance: 34,349 Average top-flight attendance 36,698 Average 2nd Division attendance: 28,185
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 03.08.2006 klo 15:16:12 |
|
15. kausi putkeen kaikki kausikortit myyty loppuun. Tuollaiset pari WHL:a pystyttäisiin täyttämään joka ainoaan sarja peliin... ;D Kaiketi onnistuisi myös Spurssilta jos kausikorttien jonotuslistalla on yli 20.000 nimeä? Voihan noita historiankirjoja kaivella kuinka paljon tahansa. Mites ennen II mailmansotaa oli? 90-luku nyt ei ole vielä mitään muinaishistoriaa - valtaosa nykyisestä väestä olisi voinut olla silloinkin paikalla , lojaalisuus ei vain riittänyt kerrosta alemmaksi. Ja kyllä sen myytiin luontiin osallistuvat muutkin kuin harakkalaumalaiset. Ja Liverpoolissa luodaan omaa myyttiä, Spammersit pitävät itseään parhaina - pystin voisi ihan yhtä viskata vaikka Hampshireen jos sellainen täytyisi jakaa. Ei nuo aiemmat kommentit sinällään mitään varsinaista kritiikkiä olleet, kunhan nyt lähinnä hain sitä etteivät harakat ole millään muotoa ainutlaatuisia. Rapiat 20000 ihmistä sinällään merkityksettömässä harjoituspelissä on ihan tyydyttävästi. Varsinkin kun viimekauden joukkueeseen ei ollut tullut kuin yksi uusi pelaaja, joten mitään uutta sinällään ei ollut tarjolla. Ja täytyy muistaa ettei PSV ole mikään yleisömagneetti, lähinnä todellisten huippupelaajien puutteen takia. ...ja Lane taisi olla viime kaudella loppuunmyyty vaikkei Porto PSV:tä seksikkäämpi joukkue olekkaan. Ei sillä, että tuolla olisi mitään merkitystä ja loppuunmyydyn Interin jälkeen Sociedad tuskin kerää kaksisesti väkeä tänä kesänä. Mutta ei kai sitä tarvitse odottaakaan kun fanit eivät mainosta itseään saaren parhaina?
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
|
Vastaus #92 : 03.08.2006 klo 15:23:58 |
|
Ei noi mitään lehtijuttuja ollut, vaan Spursin fanien "ITK"-tietoa, mitä ne kateellisina suolsi nettiin.
Yksikään SO:n, COYS:in tai FTL:n kredibiliteettiä omaava kultakurkku ei noita numeroita heittänyt -> jos joku pentti peruskäyttäjä heittää figuureita ilmaan ja väittää niitä "varmoiksi tiedoiksi", täytyy olla aika helposti vedätettävissä mikäli kelkkaan lähtee. Kaikesta päätellen niitä herkkäuskoisia yiddoja kuitenkin löytyi jos harakkafoorumeille piti asiaa lähteä mainostamaan.
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #93 : 03.08.2006 klo 15:25:29 |
|
Loppuun vielä katsojakeskiarvoja St.James' Parkilta jos ketään kiinnostaa Average post-war attendance: 34,349 Average top-flight attendance 36,698 Average 2nd Division attendance: 28,185 Ja muistutuksena, että St. James' Park on vasta vuonna 2000 valmistuneen laajennuksen jälkeen vetänyt 52,387 ihmistä, sitä ennen rapiat 36000. Toki seisomakatsomoiden aikana maksimimäärät ovat heitelleet eri aikakausilla.
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #94 : 03.08.2006 klo 15:31:12 |
|
Mutta ei kai sitä tarvitse odottaakaan kun fanit eivät mainosta itseään saaren parhaina?
Lähinnä aika kriittisesti tuohon väitteeseen Newcastle-foorumeilla suhtaudutaan. Ennemmin se on lehdistön luoma myytti, jota muiden joukkueiden kannattajat yrittävät romuttaa. Ja kuten itse totesit, kaikkihan pitävät itseään parhaimpina kannattajina. Turha siitä on sen enempää vääntää.
|
|
|
|
powderfinger
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United
|
|
Vastaus #95 : 03.08.2006 klo 15:31:26 |
|
Riita poikki ja voita väliin. Tehdään Blankulle ja kumppaneille lasagnea jos vaikka helpottaisi...
Asiasta kolmanteen. Tämä Empolin kaveri Fransesco Tavano. Onko kellään mitään tietoa sällistä? Itselleni varsin tuntematon suuruus, koska ei oikeastaan Italian sarjat voisi vähempää kiinnostaa, mutta aika vakuuttavaa tilastoa näyttäisi olevan kun kahdella peräkkäisellä kaudella iskenyt Empolille 19 kassia. Jotenkin silti vähän haiskahtaa, kun miettii mimmoisia makarooneja Sumusaarilla on viime aikoina nähty vaikkapa Massimo Maccaronen johdolla...
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
|
Vastaus #96 : 03.08.2006 klo 15:34:54 |
|
Enpä nyt ole ihan varma että tuo on mikään itse luotu väite. Enemmänkin se on mielestäni kehittynyt Sky aikakaudella median toimesta. Voi olla että jotkut fanit ovat asian ottaneet tosissaan, mutta enpä ole missään foorumilla ikinä nähnyt Geordien tuolla asialla pröystäilevän. Kyllä se yleensä on muut fanit jotka asian tuovat esille.
Tuo Sky:n rummutus pitää varmasti osaltaan paikkansa: Newcastlella on iso(erään tuoreen tutkimuksen mukaan n.1,2m - samaa kokoluokkaa Spurssin kanssa) ja varmasti laadukas kannattajajoukko. Ja kun korpivaellus alakerrassa päättyi, tämä näkyi väistämättä katsomossa - varmasti paljon enemmän kuin nykyään. Mutta toki moni harakka alkoi myös uskoa tuohon hypeen. Sinänsä tuollaisesta tagista taitaa olla enemmän harmia kuin iloa - sitä ollaan heti kyseenalaistamassa(kuten tuo artikkeli) jos kaikki ei mene viimeisen päälle.
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #97 : 03.08.2006 klo 15:42:30 |
|
Riita poikki ja voita väliin. Tehdään Blankulle ja kumppaneille lasagnea jos vaikka helpottaisi...
Asiasta kolmanteen. Tämä Empolin kaveri Fransesco Tavano. Onko kellään mitään tietoa sällistä? Itselleni varsin tuntematon suuruus, koska ei oikeastaan Italian sarjat voisi vähempää kiinnostaa, mutta aika vakuuttavaa tilastoa näyttäisi olevan kun kahdella peräkkäisellä kaudella iskenyt Empolille 19 kassia. Jotenkin silti vähän haiskahtaa, kun miettii mimmoisia makarooneja Sumusaarilla on viime aikoina nähty vaikkapa Massimo Maccaronen johdolla...
No mulle riittää että tulee vaikka heittämään Uefa-cupin ratkaisupeleissä ne viime hetken ratkaisumaalit, et päästään finaaliin. ;D Tavanosta en sen enempää tiedä kuin sen mitä joka jantteri saa itsekin googlettamalla. Ei kauheasti Empolin pelejä ole seurannut vaikka Canal löytyykin. Ihan hyvältä vaikuttaa ja jos Rijkaardkin on kiinnostunut ei varmasti mikään tusinahemmo ole. Sopeutuminen kalinaan onkin sitten aivan eri juttu. Maccaronesta vielä sen verran: Nauratti kun pelasin FM06:ta (Newcastlella tietysti) kun makaroni heitti puolen tusinan kertaa yliajalla maalin yhdellä kaudella. FA-cupin finaalissa Boro - Newcastle meikäläisen hymy sitten hyytyi lopullisesti kun kaveri teki tasoitus maalin 89. minuutila. Ja yliajan neljännellä minuutilla voittomaalin. Ei voi olla sattumaa!!! ;D Prkl...
|
|
|
|
powderfinger
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United
|
|
Vastaus #98 : 03.08.2006 klo 15:50:18 |
|
Maccaronesta vielä sen verran: Nauratti kun pelasin FM06:ta (Newcastlella tietysti) kun makaroni heitti puolen tusinan kertaa yliajalla maalin yhdellä kaudella. FA-cupin finaalissa Boro - Newcastle meikäläisen hymy sitten hyytyi lopullisesti kun kaveri teki tasoitus maalin 89. minuutila. Ja yliajan neljännellä minuutilla voittomaalin. Ei voi olla sattumaa!!! ;D Prkl...
Nyt menee pahasti offtopic, mutta itse pelasin taannoista FM05 tai joku sellainen Bayern Münchenillä, ja kärräsin Maccaronen lainapestillä sinne kun omat hyökkääjät loukkaantuivat, niin iski mestareiden liigan finaalissa tasoituksen joku 5 minuuttia ennen loppua ja lopulta ratkaisi pelin lisäajalla ;D
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
|
Vastaus #99 : 03.08.2006 klo 15:54:40 |
|
Ja kun korpivaellus alakerrassa päättyi, tämä näkyi väistämättä katsomossa - varmasti paljon enemmän kuin nykyään. Mutta toki moni harakka alkoi myös uskoa tuohon hypeen.
Sinänsä tuollaisesta tagista taitaa olla enemmän harmia kuin iloa - sitä ollaan heti kyseenalaistamassa(kuten tuo artikkeli) jos kaikki ei mene viimeisen päälle.
Käsittääkseni tuo yleisökato oli osittain jonkinnäköistä protestia silloista seuran johtoa kohtaan. Ja ei myytistä mitään hyötyä ole. Kun ei niitä pisteitä kentällä kannattamisesta saa... No vaikka itsekin olen -90 luvun puolivälissä bandwagoniin hypännyt, en itseäni gloryhunterina pidä. Vaikka kuinka N-O:lla supafanit niin luulevatkin. Kaikkein huvittavinta oli jauhaminen skandinaavian faneista, jotka kuulemma ovat juuri näitä -90 luvun gloryhuntereita. Eipä tämä Newcastlen kannattaminen mitään juhlaa aina ole, oikeastaan päinvastoin. Mutta onnistumisia ja sitä - toivottovasti - tulevaa pokalia osaa sitten ainakin arvostaa eri tavalla, kaiken tämän sähellyksen jälkeen. Toivottavasti ei tule vaan mitään ennen aikaista sydänköhtausta. Lähellä meinaan on ollut. Orastavat mahahaavat ja päänsäryt ovat arkipäivää... ;D
|
|
|
|
|
|