FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.11.2024 klo 07:44:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa ja seikkailua Brasiliassa (NYT ON LISÄTTY PALJON KUVIA)  (Luettu 5343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
20402

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 09.04.2010 klo 11:40:41

Hieno ja todella mielenkiintoinen raportti.
roberto carlos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Ilves, Mäntän Valo

Vastaus #26 : 15.04.2010 klo 19:51:20

Meille oli tilaa hostellissa vain kahdeksi ensimmäiseksi yöksi. Lähdin sitten Glorian kanssa etsiskelemään uutta yöpaikkaa. Kadulla seisoskeli heppu, kenellä oli edessään mainos ”asuntoja vuokrataan”. Hänen kanssaan kävimme katsomassa kaikkiaan neljää kämppää ja lopulta pääsimme sopimukseen neljän päivän vuokra-ajasta. Kuultuaan, että olen Suomesta, tämä välittäjä alkoi selittämään, että hänen kaverinsa pelaa Suomessa maalivahtina. Siitä en saanut selvyyttä, että missä seurassa. Itse en tiedä ”brassivahteja” Suomessa kuin Viikinkien Luis Fernandon. Voipi olla, että kaveri puheli ihan lämpimikseenkin.

KAVERIN OLTAVA DENNYS RODRIGUES
 Nyt vasta tajusin, että tämän kaverin täytyy AC Oulun brassivahti Dennys Rodrigues. Hänen ensimmäinen seuransa on Avai Florianopoliksesta ja siellä hän oli nytkin treenannut marraskuun ajan.
Flam

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 18.04.2010 klo 20:44:28

Hieno artikkeli!
Olen seurannut brassifutista aktiivisesti jo noin kymmenen vuotta ja tein lopputyöni aiheesta brasilialainen fanikulttuuri.

Olen perustamassa Flamengon suomalaista fanikerhoa. Ei mitään ihmeellistä toimintaa, silloin tällöin Mengon pelien katselemista jne..
Tervetuloa mukaan jos kiinnostaa.
Fanikulttuuri Brasseissa on mun mielestä selkeesti maailman huippuluokkaa ja esim Rion suurten derbyt ovat intensiivisyydessään ehdotonta eliittiä!
Tullu katottua monta paikallismatsia Maracanalla ja tavoite on taas mahdollisimman pian mennä paikan päälle..

t. Mengo 4 life!!
Herkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat kannattajajäsen nro 61, JS Hercules

Vastaus #28 : 18.07.2010 klo 11:05:58

Huikeeta settiä ja kivaa luettavaa!
Lounasseuralainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ykkösliiga

Vastaus #29 : 19.07.2010 klo 15:25:40

Mahtava rapo ja hienot kuvat! Onko ne brassit yleensä ihan kääpiöitä vai oletko joku kori palloileva luonnonoikku?
roberto carlos

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 25.07.2010 klo 17:38:17

Tarkoitat varmaan kuvaa, missä Gerson on vierelläni. Kyllä hän on ihan miehen mittainen, mutta kuten kuvatekstissäkin oli, hän seisoi alemmalla rappusella. Meikäläisen koripalloilut jäi ala-asteelle, pituutta mulla on jotain 194cm. Siinä kuvassa tosiaan kalju hipoo kattoa.
Tapsa_29

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Shefki Kuqin belly-flop

Vastaus #31 : 03.08.2010 klo 11:45:56

Ylimaalisen häikäisevän ihana raportti. Ylos
Danny_T

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1612, HIFK

Vastaus #32 : 06.08.2010 klo 23:09:49

Ohhoh, kylläpäs on kattava ja hyvä raportti Tuoppi, arvostan.
roberto carlos

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 26.12.2010 klo 21:08:27

Jouluviikolla varasin lentoliput seuraavalle turneelle. Lähtö on heti karnevaalien loputtua 8.3. Riossa olon aikana on mahdollisuus nähdä ehkä viisi matsia. Näiden joukossa huippukamppailut Flamengo-Fluminense ja Vasco-Botafogo. Maracanahan on nyt remontissa, joten Engenhaokin tulee nyt tutuksi. Joskus huhtikuulla yritän väsätä jonkinlaisen katsauksen reissusta.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: