FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 03:14:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11
 
Kirjoittaja Aihe: World Cup 2010 tarrasetit - taasko keräillään?  (Luettu 25703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #225 : 09.06.2010 klo 09:54:11

0,80 € yks pussi.
Jay Gooner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #226 : 09.06.2010 klo 10:34:04

Masentavaa lukea, että joitakuita nolottaa tarrojen ostaminen. Itselläni on ikää 28 vuotta ja hymyssä suin kuljen aina tarrahyllylle.
Itse en kerää, mutta häpeään ei tosiaan liene syytä.

Maltalla oli pääkaupungin pääostoskadulla erään liikkeen edessä koko ajan hirveä kööri kaikenikäisiä ja -näköisiä ihmisiä, ja kun lähemmin katsoin, että mitä he puuhaavat... vaihtoivat futistarroja. Oikeasti - vauvasta vaariin, lapsia, äitejä ja kaikkea siltä väliltä.
Morfeo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #227 : 09.06.2010 klo 11:09:45

Ajattelin kans, että vois ruveta keräilemään. Vasta arkki, ja 10 tarraa :D, näyttää olevan suosittua puuhaa, joten miksi ei alottaisi!
Morfeo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #228 : 09.06.2010 klo 11:10:37

Itse en kerää, mutta häpeään ei tosiaan liene syytä.

Maltalla oli pääkaupungin pääostoskadulla erään liikkeen edessä koko ajan hirveä kööri kaikenikäisiä ja -näköisiä ihmisiä, ja kun lähemmin katsoin, että mitä he puuhaavat... vaihtoivat futistarroja. Oikeasti - vauvasta vaariin, lapsia, äitejä ja kaikkea siltä väliltä.

Todellisia futisihmisiä :D, vaaritkin jaksaa keräillä :P
Thumb

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seuraava Liverpoolin mestaruuteen vievä manageri


Vastaus #229 : 09.06.2010 klo 11:20:41

Eilen kävin Espoossa Lähderannan R-kioskilta kyselemässä Veikkaajan MM-Extraa kun ei tunnu mistään löytyvän ja omistajapappa alkoi ihmettelemään mistä tämä yhtäkkinen futishuuma johtuu. Sanoi että minun ikäiset (eli 30+) miehet käyvät tyhjentämässä parin päivän välein tarralaatikot. Kuka tunnustaa?
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!


Vastaus #230 : 09.06.2010 klo 15:02:19

Uutinen
NORSUNLUURANNIKKO MESTARIKSI

Norsunluurannikko on voittanut PANINI 2010 -mestaruuden! Kenttäryhmityksen muotouduttua hiljalleen toimivaksi viimeisen niitin iski juhlittu sankari, 181-senttinen maalivahti Boubacar Barry. Miehen kotikaupungissa Abidjanissa ollaankin jo päätetty palkita oman kylän supersankari asiaankuuluvalla tavalla; Ébrié-laguunin välittömässä läheisyydessä sijaitseva saari hirsihuvilalla varustettuna lahjoitetaan Lokerenissa leipäänsä tienaavalle 30-vuotiaalle veräjänvartijalle.

Port Bouetin lentoaseman läheisyyteen on lisäksi leiriytynyt noin 100 000 malttamatonta fania, ja kaivostyöläisille on annettu koko viikko vapaaksi odottamattomia juhlia varten.
peruspelle

Poissa Poissa


Vastaus #231 : 09.06.2010 klo 19:05:13

Nonin, tuli sit käyty ostaa 10kpl setti lähi ärrältä. Kovin oli nainen normaalina, eikä ihmetellyt yhtään. Tosin miksi pitäisi? Tai sitten en ole ainoa ikäiseni, joka hamstraa ärrän tarralaardia.

Eikä ainuttakaan samaa. Tästä hullaantuneena, pyysin vaimoa tuomaan töistä tullessa toisen mokoman.
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #232 : 09.06.2010 klo 19:14:00

12 pussia ostettu tänään, kun ne sopivasti vähän alle kympillä sai. Tarroja yhteensä 115, joista vain kolme vaihtopelaajaa. Rakennustyöt saatiin ensimmäisenä valmiiksi Mbombela Stadiumilla. Portugali johtaa ylivoimaisesti joukkuekuvalla, logolla ja seitsemällä pelaajalla. Pepe ja Decokin tupsahtaneet jostain. Hyi helvetti! Brassit haastaa hyvin joukkuekuvalla ja viidellä pelaajalla. Aika ironista, ettei oma suosikkini Espanja ole ainoana saanut vielä yhtään mitään. Jopa Uusi-Seelanti on saavuttanut yhden ja Honduras peräti kaksi. :D Kohta vaihtotopiciin tarkempaa listaa...
Aquas Claras

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #233 : 09.06.2010 klo 19:33:37

No nii tuli sitten myös alotettua hieman myöhässä keräily, mutta tänää tuli IS:n kisaextran mukana albumi+yksi pussi joten ei auttanu vastustaa kiusausta...toki paikallisten kauppojen tarjonta hieman vastustaa...kummassakaan K-Supermarketissa ei tarroja näkyny >:(
peruspelle

Poissa Poissa


Vastaus #234 : 09.06.2010 klo 21:01:39

Portugali johtaa ylivoimaisesti joukkuekuvalla, logolla ja seitsemällä pelaajalla. Pepe ja Decokin tupsahtaneet jostain. Hyi helvetti! Brassit haastaa hyvin joukkuekuvalla ja viidellä pelaajalla. Aika ironista, ettei oma suosikkini Espanja ole ainoana saanut vielä yhtään mitään.

No mut toihan on ihan hyvin. Itsestä tuntuu, että nämä isot jengit tahtoo olla aika kiven alla. Nigeriaa, Serbejä ja E-Afrikkaa kyllä piisaa.
Di Matteo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Super-Honsu, Dickson Nwakaeme, GGG


Vastaus #235 : 09.06.2010 klo 21:19:30

Pitää herätellä 9-vuotiaan kummipoikani futisinnostusta, laitoin tarra-albumin ja nipun korttipusseja postiin.
Itse kerkesin jo alustaa vihkoa noin 30 kuvan verran. Pitää postittaa joka kisaviikko jokunen paketti kortteja lisää.

Itsellä on tallessa vuoden -90 vastaava vihko. Oi niitä aikoja :)
Beau Geste

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fakiiri Veltsu


Vastaus #236 : 10.06.2010 klo 00:05:20

Eli tarvii 128 pakkaa millä saisi 640 tarraa. Aloituspaketti 3,95€ + 123x0,80€ = 102,35€. Tässä mukana ajatus että foorumin kautta saisi vaihdettua kaikki tuplat omiin puuttuviin. Ei mahdoton hinta lapsuusajan fiilistelyistä. Itsekin tosiaan keräilin viimeksi Italia 90 -sarjaa.
Tänään sai liimattua viimeisen tarran ja 2010-kokoelma on nyt täydellinen. En laskenut kuluja, mutta tosiaan kirjahyllyn kallein teos kyseessä. Lapsenahan sitä haaveili kuinka jonain päivänä on itse aikuinen ja voi ostella mitä haluaa. Ei mua nolottanut pätkääkään hakea kymmenen pussin settejä R-kioskeilta, vaan mukava lämmin tunne oli joka kerta. 3-vuotias poikani ei ollut vielä ihan täysillä keräilyssä mukana, mutta vaikuttaa tykkäävän eniten punapaitaisista joukkueista.

Vaihdot sujui foorumin kautta upeasti ja kiitos siitä yhteistyökumppaneille. Helvetinmoinen antikliimaksi olisi alkaa ostaa Paninilta kuuden viikon toimitusajalla puuttuvia  yksittäiskappaleita samalla kun olisi 250 vaihtaria.

ollis

Poissa Poissa


Vastaus #237 : 10.06.2010 klo 08:17:48

Sori offtopic, mutta en viitsinyt tehdä uutta topiccia tämän takia:

Tilasin tosiaan nyt Jenkeistä näitä Panini Adrenalyn XL -korttipusseja 2 laatikkoa, joissa yht. 100 pussia. Tarroja en tilannut, koska olisivat maksaneet yhtä paljon kuin Suomessa, kun toi taalakin on nyt euroon verrattuna tosi korkealla. Mutta jos joku näitä korttipusseja haluaa ostaa, niin voi laittaa viestiä priivalla, tässä muutama kuva:





Elikkä pusseista voi saada myös erikoiskortteja:

Star Player: 1:4 pussiin
Goal Stoppers: 1:4 pussiin
Fan's Favourites: 1:8 pussiin
Champions: 1:24 pussiin
AIDOT nimikirjoituskortit: ei mainintaa, itse olen saanut 1:50 pussiin!

Jokaisessa pussissa 6 korttia. 1,70e tulisi kappalehintaa näille, eli 30 snt halvempi kuin kaupassa!

Olli
« Viimeksi muokattu: 10.06.2010 klo 10:08:37 kirjoittanut ollis »
Vähäjärven Kingsley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pirkkala JK, Reading FC


Vastaus #238 : 10.06.2010 klo 08:42:58

Lainaus
Tänään saan toivottavasti liimattua viimeisen tarran ja 2010-kokoelma on täydellinen. En laskenut kuluja, mutta tosiaan kirjahyllyn kallein teos kyseessä. Lapsenahan sitä haaveili kuinka jonain päivänä on itse aikuinen ja voi ostella mitä haluaa. Ei mua nolottanut pätkääkään hakea kolmentoista/kahdenkymmenenkuuden pussin settejä R-kioskeilta, vaan mukava lämmin tunne oli joka kerta. 4-vuotias tyttöni ei ollut vielä ihan täysillä keräilyssä mukana (ja 1-vuotias poika vielä vähemmän), mutta vaikuttaa tykkäävän eniten oranssipaitaisista joukkueista.

Melkein sama kuin Beau Gestella, muokkasin itselle sopivaksi :)
Berat Koljonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Atleti


Vastaus #239 : 10.06.2010 klo 22:57:46

Onko 615 uusi 600?
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #240 : 11.06.2010 klo 12:56:09

Joku oli tyhjentänyt Porin tarroista lomareissuni aikana, neljältä ärrältä ja Sokokselta ei löytynyt yhtään pussia.. Voi hitto. Vasta reilu 70 pussia hankittuna ja toinen mokoma pitäisi saada.
peruspelle

Poissa Poissa


Vastaus #241 : 11.06.2010 klo 13:03:18

Nyt on tullut ostettua about 60 pussia, eikä ole vielä kun kolme samaa. Nämäkin samat ovat siitä alotuspaketista. Heinäpään R-kioskilta alkaa pussit olemaan finaalissa, ja sekös tässä mietityttää, että kun laardi tai R-kioski vaihtuu, niin alkaako sitten tulemaan näitä samoja, toivottavasti ei.
Maksimi

Poissa Poissa


Vastaus #242 : 11.06.2010 klo 21:34:08

Meikäläinen on vasta aika alussa tässä keräilyssä, kuten vaihtotopikissakin huomaa, ei ole varmaan edes 1/3 kerätty vielä. Tänään sitten ostin 3(vain!) pussia tarroja, ja vaikka olen täällä lukenutkin siitä, että tarrat kannattaa ostaa yhdestä paikasta, ettei tulisi vaihtareita kovin paljoa, niin tämä menee jo yli. Ostin nyt naapurikaupungista nuo 3 pussia, ja niistä 14/15 tuli vaihtareiksi. Eli VAIN YKSI UUSI tarra kolmesta pussista?! Vaikka kerättynä ei ole paljoa paskaakaan. Helvetti mitä touhua. :D Alas
Otto-Mani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jazz, Satakuntalainen jalkapallo


Vastaus #243 : 11.06.2010 klo 22:12:34

Bunuel-parka, tarrat loppu. :(

Maakunnan ärrilta varmaan löytyy. Eilen illalla ainakin Friitalassa oli melkein täys loota.

Itse olen onneksi välttynyt tältä villitykseltä. Ylos

Kortit kyllä hieman kiinnostaisi.
Maksimi

Poissa Poissa


Vastaus #244 : 11.06.2010 klo 23:11:12

Oho, joo. Enpä ole huomannutkaan, että Chilen jälkeen on vielä yhdelle tarralle paikka. ::)
Devin Morris

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joditabletit


Vastaus #245 : 12.06.2010 klo 08:43:35

Joku oli tyhjentänyt Porin tarroista lomareissuni aikana, neljältä ärrältä ja Sokokselta ei löytynyt yhtään pussia.. Voi hitto. Vasta reilu 70 pussia hankittuna ja toinen mokoma pitäisi saada.

Keräily ottanut täälläkin takapakkia, kun useimmat ärrät myyvät eioota. Pitää joku päivä tehdä kunnon kierros ja tsekata kaikki.
justus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa


Vastaus #246 : 12.06.2010 klo 08:45:05

Itse olen Porissa tarroja ostellut Prisma Länsi-Porista...
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #247 : 14.06.2010 klo 12:13:09

31 pakettia löytyi viikonloppuna joten nyt on noin 100 pakettia avattuna. Laitoin myös äsken ekat vaihtoehdotukset menemään.
peruspelle

Poissa Poissa


Vastaus #248 : 17.06.2010 klo 13:29:07

Ite saanut nyt kasaan vähän reilu 300 tarraa ja vasta 5 vaihtaria. En tiedä onko tämä hyvä vai huono, kun ei pääse tekee noita vaihtoja. Kai se pitää vaan nöyrästi ostaa koko setti kasaan.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #249 : 17.06.2010 klo 16:50:07

E-Afrikka on kotiyleisön tuen innoittamana enää yhden askeleen päässä mestaruudesta mutta Sanansa on sanottavana myös Serbialla joka on jäänyt muutaman askeleen kisaisännistä 8).

 
Sivuja: 1 ... 9 [10] 11
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa