Crazy88
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #25 : 08.05.2010 klo 05:31:42 |
|
AC Milan lapsena kun sain van Basten -patsaan lahjaksi. Serkun kanssa pelaillessa seurattiin aina Milanin otteita, van Bastenin ja Gullitin dominoidessa eurooppaa. Muutama vuosi ennen muuttoa Lontooseen Arsenal alko pelitapansa takia kiinnostaa italialiasta jalkapalloa enemmän ja on sittemmin noussut suvereeniksi ykkössuosikiksi ja lasken kyllä itseni ihan faniksi.
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 08.05.2010 klo 05:45:04 |
|
Synnyin Suomeen ja sain myös maan kansalaisuuden. Myös sukujuureni ovat Suomessa. Suomen maajoukkue oli siten aika luonnollinen valinta.
|
|
|
|
|
Andreas Brehme
Poissa
Suosikkijoukkue: Mannschaft, Internazionale, HJK
|
 |
Vastaus #27 : 08.05.2010 klo 06:09:36 |
|
Sekoilu jatkuu, mutta kai nyt tuli otsikko oikein. :darra: e. Ehkä nyt jo. :darra: :morkkis:
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 klo 06:17:55 kirjoittanut Andreas Brehme »
|
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
 |
Vastaus #28 : 08.05.2010 klo 11:47:10 |
|
Synnyin Suomeen ja sain myös maan kansalaisuuden. Myös sukujuureni ovat Suomessa. Suomen maajoukkue oli siten aika luonnollinen valinta.
Minulle kävi täysin samoin.  Sen lisäksi toki PK-37. Syissä ei mitään ihmeellistä, perinteikäs ja kotikaupungin seura. Luonnollista.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 klo 21:23:36 kirjoittanut jmov84 »
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #29 : 08.05.2010 klo 13:47:36 |
|
Faija oli tuonut Arsenalin huivin kun olin 4v. Yllättäen ei napannut. Enhän tajunnut maailman menosta vielä mitän. Kun olin seitsemän Oltiin Madridissa ja sain RMA:n Michellin pelikitin. Siitä se rakkaus sitten alkoikin. Nyt on tullut kannustettua ja seurattua Real Madridia jo 22 vuotta. Joukkueeseen liittyvää tatskaakin löytyy.
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #30 : 08.05.2010 klo 13:51:15 |
|
Tämän voisi ehkä siirtää kulttuuripuolelle, niin voisi tulla kunnollisia vastauksiakin  Minua ainakin kiinnostaa, miten kotimaisten seurojen kannatus on alkanut forumistien keskuudessa. Äidinmaidossa? Junnufutiksen vuoksi kytkeytyminen johonkin seuraan, vai ihan vain "valittu" se paikallinen seura joka tuntuu omimmalta. Itselläni TPV, koska se on perinteinen, punainen ja osa Tamperetta. Mikään näistä kuvauksista ei sovi Tampuun Mieshuoraustarinat ovat vähemmän mielenkiintoisia. Minä olen käynyt muutaman kerran perussuomalaisesti lomalla Teneriffalla ja pidän siitä saaresta, joten siksi symppaan CDT:tä. Jippijai jee
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 klo 15:10:28 kirjoittanut kokistuoppi »
|
|
|
|
|
Pikasika
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #31 : 08.05.2010 klo 13:58:27 |
|
HJK:ta aloin varsinaisesti kannattamaan vasta muutama vuosi takaperin, kun näin useampia matseja kaudessa. Aikaisempina vuosina en ollut kiinostunut jalkapallosta oikeastaan yhtään, pelaamisenkin aloitin vasta kuudennella luokalla.  Mutta sitte muutan pelin kaudessa kävin kattomassa ja siitä se lähti rullaamaan. Tuntu että Klubi oli se oma joukkue, ja sen peliä kattoi mielellään. Nyttenkin tarkoituksena mennä mahdollisimman monta kotipeliä katsastamana. Klubi  Mallorcan kannattaminen alkoi vuonna 2008, kun olimme lomailemassa kyseisellä saarella. Siellä sitten näkyi jos jonkinlaista Mallorcan huivia ja paitaa myynnissä, harmi etten silloin vielä tiennyt että tää on uus suosikkijoukkue, koska ilmanmuutahan olisin silloin ostanut esim. huivin. Jäi matkan jälkeen harmittamaan, että en "eksynyt" stadionin lähettyville, vaikkakin muutamia kilometrejä sen vieressä käyskentelimmenkin. Hieno joukkue & vielä hienompi paikka ! 
|
|
|
|
|
Andreas
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC
|
 |
Vastaus #32 : 08.05.2010 klo 14:07:18 |
|
Hienoa kun löytää suosikkiseuran lomamatkalla. Minustakin tuli hurja Ergoteliksen fani Kreetan lomamatkalla!  Sympaattinen seura.  2400 oli katsomassa kyseinen ottelu (näytti kyllä että olisi enemmän) sarjan jumboa vastaan, mutta tunnelma parempi kuin monessa Veikkausliigan otteluissa.
|
|
|
|
|
ZaraGol
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 08.05.2010 klo 16:27:44 |
|
Faija oli tuonut Arsenalin huivin kun olin 4v. Yllättäen ei napannut. Enhän tajunnut maailman menosta vielä mitän. Kun olin seitsemän Oltiin Madridissa ja sain RMA:n Michellin pelikitin. Siitä se rakkaus sitten alkoikin. Nyt on tullut kannustettua ja seurattua Real Madridia jo 22 vuotta. Joukkueeseen liittyvää tatskaakin löytyy.
Toivottavasti tämä oli hassuttelua. Toivon sitä sydämeni pohjasta.
|
|
|
|
|
boris kokko
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #34 : 08.05.2010 klo 17:01:55 |
|
Ovatko nämä "aloin kannattamaan barcaa, kun kävin 6-vuotiaana Barcelonassa ja äiskä osti mulle kivan barcan pelipaidan" -janarit tosissaan?
|
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #35 : 08.05.2010 klo 17:07:15 |
|
Aloin huoraamaan FC Floraa koska huorallani oli FC Floran paita.
|
|
|
|
|
budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #36 : 08.05.2010 klo 17:10:57 |
|
Ovatko nämä "aloin kannattamaan barcaa, kun kävin 6-vuotiaana Barcelonassa ja äiskä osti mulle kivan barcan pelipaidan" -janarit tosissaan?
Oikeinkannatuslarpillekin lienee parempia otsikoita.
|
|
|
|
|
Arruabarrena
Poissa
Suosikkijoukkue: Nyrkkisääntönä: keltapaitaiset joukkueet
|
 |
Vastaus #37 : 08.05.2010 klo 18:45:08 |
|
Aloin kannattamaan Villarrealia, kun pelasin ja menestyin sillä FM 2006 -pelissä  Kannatus on jatkunut ja vahvistunut, koska olen tutustunut seuraan tarkemmin. Joskus olisi kiva käydä katsomassa otteluitakin. Muita joukkueita en sitten varsinaisesti kannata, tosin sympatiat menee esim. PSG:lle, Pordöölle, Ilvekselle ja Hoffenheimille. PSG:lle ja Hoffenheimille sympatiat menee manageripelien takia (  ) ja Pordöölle Urheilukanavan näyttämien pelien takia. Ilvestä symppaan aivan muista syistä.
|
|
|
|
|
Kartanonherra
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu
|
 |
Vastaus #38 : 08.05.2010 klo 19:39:40 |
|
Oli hienoa kuunnella eräänä baari-iltana, kuinka eräs ManU-fani yritti todistella minulle miten hänen kannatuksensa oli oikeutettua, koska ManU ei vielä 80-luvulla ollut suurseura ja kuinka Englannin liigaa tuli telkusta solkenaan. Aivan kuin ketään kiinnostaisi, saatika kukaan ajattelisi, että joku syy on toista parempi.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #39 : 08.05.2010 klo 19:57:26 |
|
Mikät vikaa siinä on!? Kerroppas mikäs olis se sun mielestä OIKEA tapa!? Ai se että on esim syntynyt Espoossa ja siksi kannattaa FC Honkaa!? Miks ei LePa:a, Kasiysiä, FC Espoota, EBK:ta?
|
|
|
|
|
trendkiller
Poissa
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #40 : 08.05.2010 klo 20:04:19 |
|
No pittäähän 6-vuotiaana jo tietää, minkälainen huorapersejoukkue Barca on.
|
|
|
|
|
Cuban raft rider
Poissa
Suosikkijoukkue: Jack of all trades, master of fuck all.
|
 |
Vastaus #41 : 08.05.2010 klo 20:58:17 |
|
Pelasin topparina hukissa, siitä se sitten lähti. Huki nevö forget!!
|
|
|
|
|
st patrick
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki paskat
|
 |
Vastaus #42 : 09.05.2010 klo 00:07:50 |
|
Van Basten ja Hollanti veivät sydämeni joskus poikasena.(okei, faija pakooti katsomaan vuoden 86? jonkun finaalin, jossa basten teki voittomaalin). Seurailin futista sivusilmällä pitkään kendon viedessä mielenkiinnon... ...Kunnes: Huomasin futiksen olevan ylivertainen pohjoiseen pikkuveljeensä verrattuna ja alankomaalaiset pelaajat mukaanlukien '95 Ajax olivatkin kaikkien huulilla. Sitten tuli silloinen Filmnet, joka hoiti brittifutista ruutuun joka päivä. Kaikki porukka ympärilläni kohisi Man Unitedista ja ainoan vastustajansa Arsenalin törkeydestä peluuttaa ranskalaisia neekereitä. Siihen vaadittiin enää Dennis Bergkampin taikajalat ja myöskin alankomaiden Overmarsin nopeus, kunnes olin myyty. Jokainen Arsenalin huippuhetki teki minusta vittumaisen jätkän(olen sitä kai edelleenkin) Kaveriporukassa. Nyt on sitten viimeisetkin hilut ja ihmissuhteet uhrattu ko. seuralle. Olen maalta, seuraan kaikkea futista mieluummin kuin lätkää tai vormuloita: olen siis outo lintu. Suomessakin olen omat suosikkini valinnut vastarannan kiiskenä. Faija kannatti ja kannattaa edellen Hakaa. Minä valitsin Kuusysin. Jatkumona sille FC Lahti oli luonnollinen. Symppauksena on toki jostain kumman syystä Southampton sekä Ajax tottakai. Ruotsissa koko foorumin vihaama DIF(tuli tukholmalaisten kavereideni kautta). Joo, olen kännissä ja humalaisten suusta tulee totuus, pronot alko canalilla moikka!
|
|
|
|
|
Andreas Brehme
Poissa
Suosikkijoukkue: Mannschaft, Internazionale, HJK
|
 |
Vastaus #43 : 09.05.2010 klo 06:37:24 |
|
Olet ollut ainakin rehellinen profiilin teossa  . Känniavautumisille kanssa  , on niitä tullut itseltäkin.
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #44 : 09.05.2010 klo 11:30:38 |
|
En usko. itseäni ei futis kiinnostanut lainkaan, kunnes näin Lehkosuon kuvan. Näin yhden Hongan pelin, ja heidän total sexy footballinsa vei täysin mukanaan! Sitä loistavuutta! Sitä pallon liikettä! Rasmus Scuhllerin pallokosketuksessa on jotain eroottista, ja olen monet kerrat masturboinut omalle naamalleni kuvitellen, että sperma on Rasmuksen. Honka on minulle vain jotain niin suurta, ettei voi käsittää. Mestaruuksia emme ole vielä saaneet ja HJK vie meiltä pelaajia maastopyörillä, mutta minusta tärkeintä on hieno pelityyli ja Muumilimu jota saan äitini ansiosta juoda tarpeeksi. Ei menestystä mestaruuksilla mitata, hieno pelityyli on tärkeämpää!
|
|
|
|
|
Alexio
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT
|
 |
Vastaus #45 : 09.05.2010 klo 12:54:06 |
|
Kummisetä toi Raúlin paidan joskus Madridista, aika pieni olin, joten tottakai musta tuli Raul fani ja sitä kautta Real fani. Sitten kun olin jo vähän vanhempi, näin Raúlin ja Zizoun maalaavan CL-finaalissa. Näin musta tuli myös Zidane kannattaja. Kaiken kruunasi kun Becks meni Realiin ja kun mentiin perheen kanssa lomamatkalle Turkkiin, ostin Becksin paidan. Sitten onkin kulunut vuosia että on oikeasti alkanut seuraamaan matseja yms.. Espanjalainen futis kyllä nappaa ja Real. Kaikki on kuitenkin lähtenyt pienestä gloryhunter pojasta. En lue itseäni miksikään suurimmaksi faniksi kyllä, ehkäpä kannattaja on tarpeeksi lievä sana kuvailemaan fanitustani.
|
|
|
|
|
ZaraGol
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 09.05.2010 klo 14:45:21 |
|
Mikät vikaa siinä on!? Kerroppas mikäs olis se sun mielestä OIKEA tapa!? Ai se että on esim syntynyt Espoossa ja siksi kannattaa FC Honkaa!? Miks ei LePa:a, Kasiysiä, FC Espoota, EBK:ta?
No onhan se nyt ihan naurettavaa, että syntyy jonnekin takapersepajula-Suomeen ja sitten poimii telkkarista tai lomalta jonkun pokaaleja ahnehtivan kansainvälisen suuryrityksen ja alkaa sitten huutelemaan sen maaleille. Totta kai neutraalin seuraamisen ja pienen sympatisoinin ymmärtää, mutta esim. joku teennäinen taistelu ulkomaiden derbyistä täällä Suomessa hipoo kyllä jo myöhäpeässä pilviä. Ihan kuin se jotenkin olisi merkityksevää Suomessa minkä väriset voittavat jonkun kaupungin herruuden ulkomailla vaikka kuinka olisi poliittiset ja historialliset syyt takana.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 klo 14:48:16 kirjoittanut ZaraGol »
|
|
|
|
|
Pikasika
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #47 : 09.05.2010 klo 14:49:45 |
|
No onhan se nyt ihan naurettavaa, että syntyy jonnekin takapersepajula-Suomeen ja sitten poimii telkkarista tai lomalta jonkun pokaaleja ahnehtivan kansainvälisen suuryrityksen ja alkaa sitten huutelemaan sen maaleille. Totta kai neutraalin seuraamisen ja pienen sympatisoinin ymmärtää, mutta esim. joku teennäinen taistelu ulkomaiden derbyistä täällä Suomessa hipoo kyllä jo myöhäpeässä pilviä. Ihan kuin se jotenkin olisi merkityksevää Suomessa minkä väriset voittavat jonkun kaupungin herruuden ulkomailla vaikka kuinka olisi poliittiset ja historialliset syyt takana.
Jäitkö lapsena ilman ulkomaanreissuja kun noin ottaa kuulaan ?
|
|
|
|
|
ZaraGol
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 09.05.2010 klo 14:52:03 |
|
Jäitkö lapsena ilman ulkomaanreissuja kun noin ottaa kuulaan ?
Oli muuten aika monta ulkomaalaisen seuran paitaa 10 ikävuoteen mennessä. Kumma kyllä en silti alkanut huutelemaan niille joukkueille vaikka jalkapalloa rakastankin. Aina pientä symppausta toki, mutta ei mitään Francon pojat vastaan muut paskaa(lue ei todellakaan ole paskaa espanjalaisille). Toki on hieno seurata espanjalaisten intohimoa ja vihaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 klo 15:03:00 kirjoittanut ZaraGol »
|
|
|
|
|
Ior Bock
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets
|
 |
Vastaus #49 : 09.05.2010 klo 16:00:50 |
|
poimii telkkarista tai lomalta jonkun pokaaleja ahnehtivan kansainvälisen suuryrityksen
Vähän niinkuin mallorca tai ergoteklis  Itsellä ei mitään suurempia ulkomaisia suosikkeja ole, symppiseuroja syystä tai toisesta useampiakin. Arsenalin paidan sain joskus junnuna, faija kannattaa west hamia, Vinnie Jones and co ja muovitus saivat symppaamaan ja wimbledonia ja hei vaan muru newcastlea. Mikään näistä ei ole erityinen suosikki mutta tavallisissa matseissa toivon näiden voittoa. Rayo ja St,pauli koska ovat seuroina kovin erillaisia ja oman tiensä kulkijoita. Barcan peliä olen käynyt katsomassa ja seuran historia ja kaupungin hienous(jos turistimassoja ei lasketa) saivat symppaamaan aikaisemmin vierastamaani suurseuraa. Klubia kannatan koska se on lähin suurempi seura itselle, Hokissa jokerit tulee suvusta mutta futiksessa en heitä juuri seurannut.
|
|
|
|
|
|
|
|