Jules Perse
Poissa
Suosikkijoukkue: ToTa, PaTe, SäyRi, FS Feeniks, ParVi, FC KP
|
 |
Vastaus #325 : 28.07.2007 klo 02:51:19 |
|
Laitetaas vähän päivityksiä. Metrolle, eli meille, saattaa olla luvassa nousujohteinen syksy. Saatiin pojat pois armeijan harmaista, ja nyt saadaan peräti vaihtopenkille tuoretta virtaa. Kauden peleissä on tähän mennessä ollut semmoinen tilanne, että huoltajiakin on pitänyt peluuttaa.
Mjitääh? Tarkoittaako tämä nyt sitä, että loppukaudesta ei pääse enää vääntämään leppoisan Raine-sedän kanssa?
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
 |
Vastaus #326 : 28.07.2007 klo 10:37:18 |
|
Mjitääh? Tarkoittaako tämä nyt sitä, että loppukaudesta ei pääse enää vääntämään leppoisan Raine-sedän kanssa?
Leppoisalle Raine-sedälle vahva 
|
|
|
|
|
Coru
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, FC OPA MetroStars, FC Barcelona
|
 |
Vastaus #327 : 28.07.2007 klo 11:01:37 |
|
Leppoisalle Raine-sedälle vahva  Toivottavasti  Viime pelissä missä pelas KEmpelettä vastaan niin otti kyllä yhden mun syötön vastaan ja sitten jatkoi sen omille.
|
|
|
|
|
archibald
Poissa
|
 |
Vastaus #328 : 29.07.2007 klo 12:00:43 |
|
MuhU - FC Tarmo 0-5
Maalintekijöistä ei tietoa.
|
|
|
|
|
jårma
Poissa
|
 |
Vastaus #329 : 29.07.2007 klo 16:11:32 |
|
Haupa/2 - FC OPA Metrostars 2 - 5
Haupan maalintekijät Jari Löfman ja Markus Pikkarainen.
Haupaa vaivaa pieni maalivahtiuupelo...
|
|
|
|
|
MuleFukker
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP - hiero sitä munalla.
|
 |
Vastaus #330 : 29.07.2007 klo 16:30:27 |
|
FCFC - Kep-77 6-3
Kepin maalintekijät: Jani Polvinen ja Harri Pietola x 2.
Kempeleellä juuri ja juuri täysmiehitys kun taas fc:llä taisi olla jopa 18 (k)ukkoa mukana. Tällä kertaa annettiin kolme maalia eteen ennenkuin takaa-ajo alkoi, mutta 4-3 jälkeen jalat loppuivat totaalisesti ja fc pääsi kikkailemaan lisämaalinsa. Lässyn lässyn, on se niin traumaattista kun häviää..
|
|
|
|
|
Fanigirl95
Poissa
|
 |
Vastaus #331 : 29.07.2007 klo 16:33:42 |
|
Ospa - Isku 6-0. Maalintekijät myöhemmin. Sponsorin lahjoittamien ilmaisten kärkkärien ja hyvän kelin myötä edellinen katsojaennätys taisi vähintään tuplaantua. :  Jättiyleisö taisi vaikuttaa pelaajiinkin, kauden paras esitys ylivoimasesti.
|
|
|
|
|
Fanigirl95
Poissa
|
 |
Vastaus #332 : 30.07.2007 klo 11:43:57 |
|
OsPan maalit: Juha Soronen 2, Pekka Turunen 2, Kalle Riiste, Janne Kananen
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
|
 |
Vastaus #333 : 30.07.2007 klo 11:50:37 |
|
MetroStarsin maalintekijät seuran sivujen mukaan Papa Niang 3, Hakasalo ja Iinatti.
|
|
|
|
|
Rhintintin
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, Huuhkajat, San Lorenzo
|
 |
Vastaus #334 : 30.07.2007 klo 20:15:49 |
|
Oli kyllä varsin kovatasoinen HauPa vastassa, ilmeisesti kolmosen porukasta miehiä (nuorukaisia) mukana, kuten oli meilläkin turvaamassa Metron matkaa kohti FC OPan historian kolmatta sarjanousua! HauPan harmi etteivät saaneet Metron maalivahtiuupelolle, mulle, kunnon vetoja oikein aikaan, festarit nimittäin painoi kovasti riutuvan ruumiin hartioilla.
|
|
|
|
|
Coru
Poissa
|
 |
Vastaus #335 : 31.07.2007 klo 00:21:06 |
|
Oli kyllä varsin kovatasoinen HauPa vastassa, ilmeisesti kolmosen porukasta miehiä (nuorukaisia) mukana, kuten oli meilläkin turvaamassa Metron matkaa kohti FC OPan historian kolmatta sarjanousua!
HauPan harmi etteivät saaneet Metron maalivahtiuupelolle, mulle, kunnon vetoja oikein aikaan, festarit nimittäin painoi kovasti riutuvan ruumiin hartioilla.
Joo Metron pojilla vähän puuskutti Qstockin jäljiltä. Onneksi ei itse tarvinut helteessä juosta kuin 13 minuuttia, ja sekin oli enemmän kuin tarpeeksi.
|
|
|
|
|
Coru
Poissa
|
 |
Vastaus #336 : 31.07.2007 klo 11:22:15 |
|
Varsinainen mittari Metrolle asettuu vastaan kuitenkin torstaina, kun AS Moon tulee vieraaksi heinäpään tekonurmelle. Tärkeät pisteet pitää saada kotiin ja estää Mooni saamasta niitä lisää. Saa nähdä rikkoutuuko yleisöennätys.
|
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #337 : 31.07.2007 klo 11:36:08 |
|
Oli kyllä varsin kovatasoinen HauPa vastassa, ilmeisesti kolmosen porukasta miehiä (nuorukaisia) mukana, kuten oli meilläkin turvaamassa Metron matkaa kohti FC OPan historian kolmatta sarjanousua!
Ai Opan nousutavoitteet on siirretty vitosen puolelle
|
|
|
|
|
Coru
Poissa
|
 |
Vastaus #338 : 31.07.2007 klo 11:57:06 |
|
Ai Opan nousutavoitteet on siirretty vitosen puolelle Sinnekin 
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
|
 |
Vastaus #339 : 31.07.2007 klo 13:29:29 |
|
Ai Opan nousutavoitteet on siirretty vitosen puolelle Pelaajaliikenne tukee tätä skenaariota, mm. senegalilaiset mukana Metron pelissä HauPan farmia vastaan. Mikäpä siinä, Kolmosessa ei nousua tule eikä tippumisvaaraakaan ole. Pelimerkit siis sinne missä on ns. panosta 
|
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #340 : 31.07.2007 klo 13:45:56 |
|
Pelaajaliikenne tukee tätä skenaariota, mm. senegalilaiset mukana Metron pelissä HauPan farmia vastaan. Mikäpä siinä, Kolmosessa ei nousua tule eikä tippumisvaaraakaan ole. Pelimerkit siis sinne missä on ns. panosta  Tai siis sinne missä valmennuksella riittää rahkeet 
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
|
 |
Vastaus #341 : 01.08.2007 klo 12:26:13 |
|
Ke 8.8. IVFC-HauPa/2 -ottelussa luvassa näemmä natsimoderointia. Loppuu se pitkätukkien vittuilu heti. : 
|
|
|
|
|
Tifu
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #342 : 01.08.2007 klo 13:19:53 |
|
Tai siis sinne missä valmennuksella riittää rahkeet  Lauri Kauppinen taktiikkavelhona loihtii Opan kohti monia mestaruuksia.  : 
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
|
 |
Vastaus #343 : 01.08.2007 klo 14:07:36 |
|
Lauri Kauppinen taktiikkavelhona loihtii Opan kohti monia mestaruuksia.  :  Ainakin itse olen "vähän alusta" seuranneena vakuuttuneempi Laurin kyvyistä kuin seuran nykyisen päävalmentajan. Muutenkin mukavampi mies, ei tarvitse peleissä pelätä henkensä edestä. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 klo 14:27:02 kirjoittanut Kolomen Kopeekan Keegan »
|
|
|
|
|
Espeni
Poissa
|
 |
Vastaus #344 : 01.08.2007 klo 19:11:49 |
|
Isku - FC Rai2 0-0
Yleisöä n. 50
|
|
|
|
|
MuleFukker
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP - hiero sitä munalla.
|
 |
Vastaus #345 : 01.08.2007 klo 20:35:26 |
|
Ainakin itse olen "vähän alusta" seuranneena vakuuttuneempi Laurin kyvyistä kuin seuran nykyisen päävalmentajan. Muutenkin mukavampi mies, ei tarvitse peleissä pelätä henkensä edestä.  "Vähän alusta" täälläkin, oli niitä ensimmäisiä FC OPA:n virallisia pelejä joissa itse olin vastustajana. Laurille täysin varaukseton  - hieno mies ja suuri jalkapallon ystävä.
|
|
|
|
|
Tifu
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #346 : 01.08.2007 klo 20:42:28 |
|
"Vähän alusta" täälläkin, oli niitä ensimmäisiä FC OPA:n virallisia pelejä joissa itse olin vastustajana. Laurille täysin varaukseton  - hieno mies ja suuri jalkapallon ystävä. Lauri on kyllä hieno mies ja todellinen jalkapallofani. 
|
|
|
|
|
2.0
Poissa
|
 |
Vastaus #347 : 01.08.2007 klo 21:21:13 |
|
PaTe-FC FC 1-2(1-0) Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kauden toiseksi huonointa peliä PaTelta, heikompaa oli vain edellisessa tappiossa taistelukulleille. Velttokullisen PaTen maalin iski Simo Jänismäki. Edittinä vielä Laurille peukkua ylös 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 klo 21:51:15 kirjoittanut 2.0 »
|
|
|
|
|
Ray Borque
Poissa
Suosikkijoukkue: Hammers + muut hyvät joukkueet ;)
|
 |
Vastaus #348 : 02.08.2007 klo 06:54:59 |
|
Jep. Eipäs ollut kaikilla Paten miehillä 100% lasissa. Viimeviikonlopun hiekkafutis-turnaushan pisti muutamat pelaajat pikku saikuille, mutta sehän ei ole mikään selitys. Toivottavasti kyseisessä pelissä alkanut kävely loppuu ennenkuin on kunnolla edes alkanut, sillä kauttahan on vielä roimasti jäljellä. Vastustajalle  .Pelissä nähtiin jälleen uusi Paten junioriakatemian helmi, ja ensi-esiintyminen oli kelpo, kuten perinteet ovat vuosisatojen ajan velvoittaneet. Toivotaan pitkää ja menestyksekästä uraa Patessa. Ja lopuksi tiedoksi Paten miehille, että Pappa oli hyvin, hyvin vihainen ja pettynyt kuultuaan illan pelin tuloksen. Yöunetkin hän arveli menettävänsä tämän surullisen uutisen kuultuaan... 
|
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
|
 |
Vastaus #349 : 02.08.2007 klo 09:11:12 |
|
Tulokset päivitetty avausviestiin. Isku nousi maalierolla ohi Moonin nousijan paikalle. Rai ohitti KeP:n ja nousi neljänneksi. FC FC paranteli asemiaan jättäen Interin ja MuhU:n kahdestaan jumbotaistoon. Viimeiselle 
|
|
|
|
|
|
|
|