FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.11.2025 klo 02:46:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Skinivalkoinen mIKKELI 0 - 2 Keltamusta Savon mestari  (Luettu 5149 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään

Vastaus #50 : 28.05.2010 klo 13:07:37

su, 29.08.2010  MP - RoPS

Pitääpäs koittaa oikein itse tulla tarkastelemaan mikkeliläistä kulttuuria ja ajatusmaailmaa.
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 28.05.2010 klo 13:30:13

Juuri näin itseänsä kunnioittava kannattaja tekisi, tai spreijaisi vähintään jotain muuta päälle jolla "sanoma" peittyisi. Toki valituksen laatiminen ja kaupunkia perseeseen potkiminen saattaisi myös saada actionia aikaan, mutta ilmeisesti sitäkään ei ole yritetty?

Itse ainakin pyyhkisin vaikka omaa paskaani tollasen töherryksen päälle, jos sellainen Finskille ilmestyisi, kunhan se ei näkyisi.

:D

Ei saatana. Keskiviikoksi oli tosiaan tuo ilmestynyt, ja sitten tämänpäiväisen lehtijutun mukaan silloin ei voitu maalata päälle sen matsin takia, eikä eilen koululaisten sukkulaviestien takia. Tänään pitäisi lähteä.

SO'lle ehdottomasti varaukseton  :keskari:  kun eivät tajunneet varautua tällaiseen spraypurkkitifolla.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 klo 13:32:05 kirjoittanut Pyhäinhäväistys »
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #52 : 28.05.2010 klo 13:53:41

Ei saatana. Keskiviikoksi oli tosiaan tuo ilmestynyt, ja sitten tämänpäiväisen lehtijutun mukaan silloin ei voitu maalata päälle sen matsin takia, eikä eilen koululaisten sukkulaviestien takia. Tänään pitäisi lähteä.

Joo, tänään oli lehdessä kyseistä teoksesta. Siinä kerrottiin, että maalaus oli tullut sinne tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ja sitä oli yritetty poistaa keskiviikkona ennen Suomen Cupin peliä.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #53 : 28.05.2010 klo 14:06:26

Olisko siihen päälle voinu ripustaa vaikka jonkun mainoksen, idioottimaista jättää tuollainen näkyville kun on satavarmaa että siitä nousee jonkin sortin haloo?
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #54 : 28.05.2010 klo 15:20:35

Keskiviikoksi oli tosiaan tuo ilmestynyt
14/88 ilmestyi viime syksynä ja itse huomasin sen kauden viimeisessä ottelussa (Kiffen).
Joo, kukaan ei tiennyt mitä se tarkoittaa ja mistäs sen merkityksen internet-aikakaudella olisi selville saanut. ::)

Jokainen tietysti toimii tyylillään, mutta kyllä minä itse ainakin asiaan puuttuisin jos Olavi Mäenpää tai joku muu interin suomi suomalaisille- jaoston jannu O-katsomoon esim. "WHITE PRIDE"-bommauksen töhrisi. Jos ei muuta niin "BLACK" tuohon alkuun. 8)
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #55 : 28.05.2010 klo 16:11:49

Joukkoon mahtuu mätiä munia. Näin suurta kohua ei forumillakaan tuskin olisi tullut ilman jonkun pikkuskinin älynväläystä kirjoittaa tekstinsä juuri Urskiin. Neekeri-huutojahan voi kuulla ihan millä stadionilla tahansa, varsin suosittu sana vanhemman (tuulari)väen keskuudessa kun vituttaa. Ei Mikkeli tässä eroa yhtään sen enempää muista. Ellemme sitten luo tahallaan 'romantisoitua' ja liioiteltua kuvaa Mikkelin 'ylivertaisesta rasistisuudesta'.
70-luvulla nämä.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #56 : 28.05.2010 klo 16:19:29

Joo, kukaan ei tiennyt mitä se tarkoittaa ja mistäs sen merkityksen internet-aikakaudella olisi selville saanut. ::)

Jokainen tietysti toimii tyylillään, mutta kyllä minä itse ainakin asiaan puuttuisin jos Olavi Mäenpää tai joku muu interin suomi suomalaisille- jaoston jannu O-katsomoon esim. "WHITE PRIDE"-bommauksen töhrisi. Jos ei muuta niin "BLACK" tuohon alkuun. 8)

No itse en ole koskaan kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota, enkä edes tiennyt sen mistään nasu-kulttuuriin viittaavasta.

Korostetaan nyt vielä. Tuo pitkä teksti oli ilmestynyt katsomoon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ja Suomen Cupin peli pelattiin keskiviikkona. Kukaan meistä ei vieraillut Urskissa ennen illan peliä. Olimme Jälkipelissä prematch-pinteillä ja saavuimme katsomoon noin 20 minuuttia ennen ottelun alkua, jolloin huomasimme tekstin. Mitä helvettiä meidän olisi pitänyt tehdä silloin? Lähteä kauppaan hakemaan spraymaaleja ja jättää matsi katsomatta?
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 28.05.2010 klo 16:43:36

Jep, tuon toisen kohdalla kaupunki nukkui. Eivät tajunneet (kuten en itsekään), että on rasistista "koodikieltä" ja jättivät sinne kun resursseja noiden poistamiseenhan ei käytännössä persaukisessa junttilassa pahemmin liikene.

Tulet jokaiseen TPS-otteluun maalipurkkien ja pensseleiden kera?  ???
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 klo 16:45:06 kirjoittanut Pyhäinhäväistys »
Roy Elvis Jaatinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: potpuri & wimoweh

Vastaus #58 : 28.05.2010 klo 18:25:49

Jos ei muuta niin "BLACK" tuohon alkuun. 8)
yhtä rasistista

Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #59 : 28.05.2010 klo 20:28:48

Jep, tuon toisen kohdalla kaupunki nukkui. Eivät tajunneet (kuten en itsekään), että on rasistista "koodikieltä" ja jättivät sinne kun resursseja noiden poistamiseenhan ei käytännössä persaukisessa junttilassa pahemmin liikene.

Tulet jokaiseen TPS-otteluun maalipurkkien ja pensseleiden kera?  ???
Ok, sallittakoon. Tosiaan se graffitien poistaminen mitä joidenkin jannujen näkee hengityssuojat naamallaan silloin tällöin tekevän ei käsittääkseni ole ilmaista lystiä, mutta mielestäni sitten jos ei löydy a) rahaa b) halua noin avoimen rasistista tekstiä piilottaa, niin jotain on pielessä.

En toki, mutta tarkoitin, että sitten kun moisen havaitsin, niin varmaan jotain tulisi asian eteen tehtyä.

yhtä rasistista
BLACKWHITE POWER olisi luettavissa joko toista Veritas Stadionia kotikenttänään pitäväa joukkuetta tukevaksi iskulauseeksi, tai vaihtoehtoisesti kivaksi United Smile- julistukseksi. :)
bergebach

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 29.05.2010 klo 21:59:24

http://www.youtube.com/watch?v=EA0ZTOWEWtE&feature=related
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #61 : 30.05.2010 klo 13:50:42

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: