erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #525 : 24.06.2010 klo 22:20:20 |
|
"Miksi hyökkääjillä ja puolustajilla on eri säännöt?"
|
|
|
|
Metsurin koira
Poissa
|
 |
Vastaus #526 : 24.06.2010 klo 22:25:51 |
|
Tähän mennessä ei ole tullut matseista kommentin kommenttia kunnes tänään sitten alkoi purskahdella. Tanska - Japani matsissa alkaa tulee levottomia ja huonoja onelinereitä sohvan toisesta päästä:
- Hondamies teki maalin, jee. - Agger Masa Yards pallon kanssa. -Max Jakobsson kentällä, missä Stig Carpelan?
MVNT-kamaa mitä suurimmassa määrin.
|
|
|
|
Pyrkka
Poissa
Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen
|
 |
Vastaus #527 : 24.06.2010 klo 22:27:31 |
|
Tähän mennessä ei ole tullut matseista kommentin kommenttia kunnes tänään sitten alkoi purskahdella. Tanska - Japani matsissa alkaa tulee levottomia ja huonoja onelinereitä sohvan toisesta päästä:
- Hondamies teki maalin, jee. - Agger Masa Yards pallon kanssa. -Max Jakobsson kentällä, missä Stig Carpelan?
 Hämmentävää
|
|
|
|
Okan Sakset
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #528 : 24.06.2010 klo 22:32:16 |
|
"Miksi hyökkääjillä ja puolustajilla on eri säännöt?" Tämähän on suorastaan huima pelifilosofinen kysymys, joka pureutuu pelin kovaan uraaniytimeen timanttiporalla. Miksi tuomari todellakin viheltää tietyt tilanteet lähes aina puolustavan joukkueen eduksi?
|
|
|
|
Barons
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #529 : 24.06.2010 klo 22:34:31 |
|
"Miksi hyökkääjillä ja puolustajilla on eri säännöt?"
Mitä vastasit?
|
|
|
|
Merlin
Poissa
|
 |
Vastaus #530 : 24.06.2010 klo 22:49:08 |
|
"Jos kaikki alkulohkopelit päättyy 1-1, niin millä perusteella jatkoonmenijät valitaan?"
En tiennyt heti ja piti netistä katsoa...
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #531 : 24.06.2010 klo 23:06:02 |
|
Mitä vastasit?
En oikein osannut vastata. Faktahan on se, että vaikka käynnissä olevan Tanska-Japani pelin 3 edellistä hyökkääjän tekemää virhettä on sellaisia, että puolustajan rikkeeksi noista ei olisi vihelletty koskaan yhtään.
|
|
|
|
wesa
Poissa
|
 |
Vastaus #532 : 24.06.2010 klo 23:32:57 |
|
HH "Jos sitä ittekin rupeis pelaa futista..." Ekat 7v7 naisten harkat takana ja lisenssi meni maksuun. Tänään olin autoa hitsaamassa enkä kerinnyt katsoa slovakkia-italian peliä, mutta hh tuli pelin päätyttyä kertomaan kuin pelissä kävi, hh oli katsonut koko matsin.
|
|
|
|
Game
Poissa
|
 |
Vastaus #533 : 24.06.2010 klo 23:38:01 |
|
"Pelaako siellä nyt se Pele vai Pepe vai mikä se nyt on"
|
|
|
|
raimojk
Poissa
Suosikkijoukkue: Futsal :: Kotarit :: G.S.F.V. Drs. Vijfje
|
 |
Vastaus #534 : 24.06.2010 klo 23:41:41 |
|
Kommentteja odotellessa....Tänään kävi niin, että HH lähti katsomaan Hollannin peliä baariin ja itse jäin kotiin tekemään kouluhommia...
|
|
|
|
DE3
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #535 : 24.06.2010 klo 23:45:11 |
|
Kommentteja odotellessa....Tänään kävi niin, että HH lähti katsomaan Hollannin peliä baariin ja itse jäin kotiin tekemään kouluhommia...
Huomenna käykin niin, että HH ilmoittaa lähtevänsä kiakkomiehen kanssa leireilemään las palmasille.
|
|
|
|
Planetist
Poissa
Suosikkijoukkue: Sinä
|
 |
Vastaus #536 : 24.06.2010 klo 23:45:46 |
|
HH: "Onks suomellakin joku tollanen maajoukkue?" NK: "  Mietippä sitä hetki tykönäsi." HH: "... No joo joo, mut mä tarkotin että onks se tommonen oikea maajoukkue, vai kerätäänkö se aina erikseen jostain kokoon silloin kun tarvitaan?" NK :facepalm  Sehän on valtavan hurmaavaa ja sympaattista kun HH yrittää ihan sinun mieliksesi saada jonkinlaista kosketusta jalkapalloon. Itse olen yrittänyt olla mahdollisimman rohkaiseva ja tyhmiinkin kysymyksiin vastaillut ilomielin.
|
|
|
|
Walle
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #537 : 24.06.2010 klo 23:58:30 |
|
Tuli kyllä itsellekin aivan sama mieleen.  B. Virtasen tekijä on forumisti? 
|
|
|
|
pullopaskaa
Poissa
|
 |
Vastaus #538 : 25.06.2010 klo 00:09:46 |
|
Tuli kyllä itsellekin aivan sama mieleen.  B. Virtasen tekijä on forumisti?  Ehkä.
|
|
|
|
Kesäs-Heikki
Poissa
Suosikkijoukkue: Pelipuvut ja kantakaupungin jengit
|
 |
Vastaus #539 : 25.06.2010 klo 00:22:07 |
|
Ehkä.
moi b. virtasen tekijä
|
|
|
|
Jortsukka
Paikalla
|
 |
Vastaus #540 : 25.06.2010 klo 00:32:52 |
|
 Sehän on valtavan hurmaavaa ja sympaattista kun HH yrittää ihan sinun mieliksesi saada jonkinlaista kosketusta jalkapalloon. Itse olen yrittänyt olla mahdollisimman rohkaiseva ja tyhmiinkin kysymyksiin vastaillut ilomielin. Samaa mieltä. Vähän sama kun itse koittaisi katsella jotain kuninkaallisten häitä, en kyllä siihen pystyisi, mutta katselisi kuitenkin ja kyselisi jotain tyhmää siinä sitten toiselta. Ja kyllä varmasti osaisin kysellä monta tyhmää asiaa noista asioista...
|
|
|
|
kapteeni kosmos
Poissa
|
 |
Vastaus #541 : 25.06.2010 klo 04:27:22 |
|
HH: Kauanko noi kisat kestää vielä? Tonton: Ei ne kestä enää kuin kolmisen viikkoa. HH: No nehän kestää sitten pitempään kuin tämä avioliitto.
Hahahahaa, vaimollas on sana hallussa  Kingi heitto!
|
|
|
|
Agüero
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Oberneuland
|
 |
Vastaus #542 : 25.06.2010 klo 05:21:32 |
|
Samaa mieltä. Vähän sama kun itse koittaisi katsella jotain kuninkaallisten häitä, en kyllä siihen pystyisi, mutta katselisi kuitenkin ja kyselisi jotain tyhmää siinä sitten toiselta. Ja kyllä varmasti osaisin kysellä monta tyhmää asiaa noista asioista...
voi kun söpöä, "mies" et tosin ole...
|
|
|
|
xoxo
Poissa
Suosikkijoukkue: Seattle Sounders FC
|
 |
Vastaus #543 : 25.06.2010 klo 06:09:42 |
|
HH pysytellyt visusti makuuhuoneessa koko kisojen ajan, ei ole vielä minuuttiakaan jalkapalloa katsellut  Toivotaan, että pysyy pois silmistä seuraavatkin viikot.
|
|
|
|
Planetist
Poissa
Suosikkijoukkue: Sinä
|
 |
Vastaus #544 : 25.06.2010 klo 06:51:03 |
|
voi kun söpöä, "mies" et tosin ole...
Kato perkele, mitä äijjä?
|
|
|
|
Tonzan
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Maajoukkue
|
 |
Vastaus #545 : 25.06.2010 klo 08:06:08 |
|
"No huh huh. Kyllä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin jalkapallo."
Tämä siis samalla kun slovakit kreisibailaa ja italiaanot itkee valtoimenaan minuutti matsin loppumisen jälkeen.
|
|
|
|
raimojk
Poissa
Suosikkijoukkue: Futsal :: Kotarit :: G.S.F.V. Drs. Vijfje
|
 |
Vastaus #546 : 25.06.2010 klo 10:52:08 |
|
Huomenna käykin niin, että HH ilmoittaa lähtevänsä kiakkomiehen kanssa leireilemään las palmasille.
 Hahaa! Onneksi sitä vaaraa ei ole, koska Hollannissa on kendoilijoita vähemmän (eikä olisi kiakkomiehistä muutenkaan  ). Peleistä ei sitten tullut kommentteja...Ainoastaan "Se aurinkoterassi oli ihan sika kiva!" "Siellä oli porukkaa kuin Queen's daynä, kaikilla jotain outoja oransseja virityksiä päällä." "Meidän pitää alkaa kannattaa jotain muita joukkueita, kun sun Nigeria ja Italia putos ja mun Tanska..."  (tämä siis aamulla)
|
|
|
|
Local trespasser
Poissa
|
 |
Vastaus #547 : 25.06.2010 klo 11:19:06 |
|
Onko hh:si Baresi?
|
|
|
|
Julkea bulbul
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (JJK)
|
 |
Vastaus #548 : 25.06.2010 klo 11:41:28 |
|
: D Hahaa! Onneksi sitä vaaraa ei ole, koska Hollannissa on kendoilijoita vähemmän (eikä olisi kiakkomiehistä muutenkaan  ). Peleistä ei sitten tullut kommentteja...Ainoastaan "Se aurinkoterassi oli ihan sika kiva!" "Siellä oli porukkaa kuin Queen's daynä, kaikilla jotain outoja oransseja virityksiä päällä." "Meidän pitää alkaa kannattaa jotain muita joukkueita, kun sun Nigeria ja Italia putos ja mun Tanska..."  (tämä siis aamulla) Mutta löytyyhän sieltä huippupikaluistelijoita pakaroineen, että varo vaan  Eikö muuten ois jo lopultakin aika jättää ne kouluhommat taka-alalle? Ei enää montaa viikkoa jäljellä ja kruununa harvinainen mahdollisuus kokea kisahuuma kunnon futismaassa...
|
|
|
|
Chingón
Poissa
|
 |
Vastaus #549 : 25.06.2010 klo 11:56:10 |
|
"Vitti mä tapan ton tuomarin. Vähän ärsyttävä!"
Tanska - Japani -pelin tuomarista sanottua.
|
|
|
|
|
|