FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.02.2026 klo 08:32:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 205 [206] 207 ... 254

Kirjoittaja Aihe: Liverpool FC 2010/11 - The Return of the King  (Luettu 466824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaveripallo

Poissa Poissa

Vastaus #5125 : 08.02.2011 klo 21:09:19

:D Ovatko ManU ja Liverpool mielestäsi missään suhteessa vertailukelpoiset tässä asiassa? Toinen kun on ollut Valioliigan aikan joka kerta kolmen joukossa ja ainoastaan kolmesti kärkikaksikon ulkopuolella, kun toinen on suurimmaksi osaksi ollut sijoilla 4-8. Ja jos viime kausia katsoo, niin ero on vielä suurempi. Mestaruustaisteluun ei ole helppo nousta edes isolla rahalla, joten Liverpoolillakin menee luultavasti aikansa ennen kuin se todella haastaa mestaruudesta, vaikka sillä olisikin rahaa käytössään. Sen verran paljon muutoksia on tapahtunut sekä valmennuksessa että pelaajistossa

Pool on ollut 12 kertaa top-4:ssä ja kuusi kertaa sen ulkopuolella (2x toinen, 5x kolmas, 5x neljäs). Eli suurimmaksi osaksi sijoilla 2-4. Nämä usein toistuvat, alaspäin pyöristettävät "faktat" provosoivat ymmärrettävästi tämän ketjun suurinta seuraajakuntaa. Ihmettelen kuitenkin, miksi jengi yllättyy kerta toisensa jälkeen ei-pool -fanien negatiivisuuden ja realismin rajamailla keinuvista Liverpoolia koskevista kirjoituksista?
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #5126 : 08.02.2011 klo 21:12:35

Pool on ollut 12 kertaa top-4:ssä ja kuusi kertaa sen ulkopuolella (2x toinen, 5x kolmas, 5x neljäs). Eli suurimmaksi osaksi sijoilla 2-4. Nämä usein toistuvat, alaspäin pyöristettävät "faktat" provosoivat ymmärrettävästi tämän ketjun suurinta seuraajakuntaa. Ihmettelen kuitenkin, miksi jengi yllättyy kerta toisensa jälkeen ei-pool -fanien negatiivisuuden ja realismin rajamailla keinuvista Liverpoolia koskevista kirjoituksista?

Minä en ylläty ei-pool-fanien negatiivisuudesta ja realismin rajamailla keinuvista Liverpoolia koskevista kirjoituksista, vaan että miksi niitä pitää tähän topiciin tulla provoamaan, missä suurin osa kirjoittajista kuitenkin haluaisi keskustella ja spekuloida Liverpoolista ns. "omiensa" kanssa.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #5127 : 08.02.2011 klo 21:50:02

Provoihin aika monesti vatataan hivenen samalla mitalla. Sitähän tuo minunkin tekstini oli. Ja 4. nyt harvemmin on mestaruustaistelussa, mutta samapa tuo.
Poope

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lyyskin valtakunta

Vastaus #5128 : 08.02.2011 klo 21:54:13

Minä en ylläty ei-pool-fanien negatiivisuudesta ja realismin rajamailla keinuvista Liverpoolia koskevista kirjoituksista, vaan että miksi niitä pitää tähän topiciin tulla provoamaan, missä suurin osa kirjoittajista kuitenkin haluaisi keskustella ja spekuloida Liverpoolista ns. "omiensa" kanssa.
Melkein sama. Tietysti tänne on turha tulla provoamaan, mutta on kuitenkin hyvä saada mukaan porukkaa keskustelemaan jotka eivät näe asioita punaisten lasien läpi. Ja eihän niihin provoihin tarvitse tarttua...
Hammersmith

Poissa Poissa

Vastaus #5129 : 08.02.2011 klo 21:54:40

Kyllä poikkeuksiakin on eikä mun mielestä muissa ketjuissa itketä (ainakaan yhtä paljoa) jos joku toisen seuran kannattaja tulee kertomaan asioita omasta perspektiivistään. Nämä "vastarannan kiiskit" tuovat lisää väriä keskusteluun.

Foorumi on avoin kaikille eikä ketään pitäisi alkaa lokeroimaan eri ryhmiin.

Sitten voi tietysti asioida täällä: http://www.koptalk.co.uk/
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #5130 : 08.02.2011 klo 22:12:56

Kyllä poikkeuksiakin on eikä mun mielestä muissa ketjuissa itketä (ainakaan yhtä paljoa) jos joku toisen seuran kannattaja tulee kertomaan asioita omasta perspektiivistään. Nämä "vastarannan kiiskit" tuovat lisää väriä keskusteluun.

Foorumi on avoin kaikille eikä ketään pitäisi alkaa lokeroimaan eri ryhmiin.

Sitten voi tietysti asioida täällä: http://www.koptalk.co.uk/

On, esimerkiksi muistaakseni nimimerkki Eiccu hyvin vahasti kirjoitti samoja ajatuksia ja mielipiteitä Hodgsonista ja Liverpoolista yleisesti kuin mitä itsellä oli syksyllä, mutta en minä nyt enään oikeen hänenkään kirjoituksia jaksa lukea.

En minä sitä, että tästä topicista pitäisi kieltää muiden kuin Pool fanien kirjoittelu, en vain tajua mitä tyydytystä nuo siitä saavat kun kuitenkin heidänkin mielipiteet ja "faktat" ovat aina oman agendan mukaan väänneltyjä ja suurinta osaa tässä topicissa tätä joukkuetta kannattavat eivät juuri ole kiinnostuneita heidän eriävistä (vääristä?) mielipiteistä.
Map to the Stars Eddie

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: L'pool F.C.

Vastaus #5131 : 08.02.2011 klo 22:22:59

Niin? Rovers voitti 1994-95 kaudella mestaruuden. Ilmeisesti ei ollut tuttua tietoa?

Kyllä oli, ja siksi juuri Roversin leiristä on hyvä huudella kannuttomalle Liverpoolille.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #5132 : 08.02.2011 klo 22:33:50

On, esimerkiksi muistaakseni nimimerkki Eiccu hyvin vahasti kirjoitti samoja ajatuksia ja mielipiteitä Hodgsonista ja Liverpoolista yleisesti kuin mitä itsellä oli syksyllä, mutta en minä nyt enään oikeen hänenkään kirjoituksia jaksa lukea.

En minä sitä, että tästä topicista pitäisi kieltää muiden kuin Pool fanien kirjoittelu, en vain tajua mitä tyydytystä nuo siitä saavat kun kuitenkin heidänkin mielipiteet ja "faktat" ovat aina oman agendan mukaan väänneltyjä ja suurinta osaa tässä topicissa tätä joukkuetta kannattavat eivät juuri ole kiinnostuneita heidän eriävistä (vääristä?) mielipiteistä.

Minä olen pääasiassa kirjoittanut viimeaikoina suhteellisen myönteisesti Liverpoolista (esimerkiksi hankintoihin ja viimeaikojen esityksiin liittyen), mutta jos et ole viitsinyt lukea, niin et voi sitä tietää. Tietysti mestaruushaihatteluista olen eri mieltä mitä tulee pariin seuraavaan kauteen, mutta pitemmällä tähtäimellä menestykseen voi olla eväitä jos talous on nyt paremmassa jamassa. Kilpailu tosin on kovempaa kuin koskaan ennen.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #5133 : 08.02.2011 klo 22:41:19

Minä olen pääasiassa kirjoittanut viimeaikoina suhteellisen myönteisesti Liverpoolista (esimerkiksi hankintoihin ja viimeaikojen esityksiin liittyen), mutta jos et ole viitsinyt lukea, niin et voi sitä tietää. Tietysti mestaruushaihatteluista olen eri mieltä mitä tulee pariin seuraavaan kauteen, mutta pitemmällä tähtäimellä menestykseen voi olla eväitä jos talous on nyt paremmassa jamassa. Kilpailu tosin on kovempaa kuin koskaan ennen.

No sen verran nyt olen kuitenkin taas erimieltä, ettei Liverpool ole niinkään paljon perässä mestaruudesta kun helposti ajattelee. Dalgish on saanut miehistöstä paremmin irti kuin Hodgson pystyi ja kun nyt on jopa pari vahvistusta saatu, niin Torresin menetyksestä huolimatta olen erittäin toiveikas kesää ja ensi kautta ajatellen, senhän olen syksystä asti tiennyt että oli manageri kuka tahansa, euro liigaan oikeuttava sijoitus on selviö. ;)

Wolves-ManU 2-1, Chelsea-Liverpool 0-1, eihän sen nyt olisi noin pitänyt mennä jos alkukaudesta olisi ajatellut?
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #5134 : 08.02.2011 klo 22:47:42

No sen verran nyt olen kuitenkin taas erimieltä, ettei Liverpool ole niinkään paljon perässä mestaruudesta kun helposti ajattelee. Dalgish on saanut miehistöstä paremmin irti kuin Hodgson pystyi ja kun nyt on jopa pari vahvistusta saatu, niin Torresin menetyksestä huolimatta olen erittäin toiveikas kesää ja ensi kautta ajatellen, senhän olen syksystä asti tiennyt että oli manageri kuka tahansa, euro liigaan oikeuttava sijoitus on selviö. ;)

Wolves-ManU 2-1, Chelsea-Liverpool 0-1, eihän sen nyt olisi noin pitänyt mennä jos alkukaudesta olisi ajatellut?

Yksittäisissä peleissä voi käydä aina mitä vaan. United hävisi viim ekaudella Leedsille ja toissakaudella Derbylle, joten pitkän kauteen mahtuu kaikenlaista. Mestaruuteenhan ei riitä että paras kokoonpano on kilpailukykyinen, vaan leveyttä tarvitaan. Menestyvät joukkueet ovat usein myös sellaisia, jotka ovat olleet pitkään yhdessä. ManU menestyy pääasiassa näiden kahden asian ansiosta niin hyvin kuin menestyy. Ei heidän ykköskokoonpanonsa mikään suvereeni ole tällä vuosituhannella ollut missään vaiheessa.

EL-paikkaa minäkin olen pitänyt todennäköisenä koko ajan.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #5135 : 08.02.2011 klo 22:55:01

Yksittäisissä peleissä voi käydä aina mitä vaan. United hävisi viim ekaudella Leedsille ja toissakaudella Derbylle, joten pitkän kauteen mahtuu kaikenlaista. Mestaruuteenhan ei riitä että paras kokoonpano on kilpailukykyinen, vaan leveyttä tarvitaan. Menestyvät joukkueet ovat usein myös sellaisia, jotka ovat olleet pitkään yhdessä. ManU menestyy pääasiassa näiden kahden asian ansiosta niin hyvin kuin menestyy. Ei heidän ykköskokoonpanonsa mikään suvereeni ole tällä vuosituhannella ollut missään vaiheessa.

EL-paikkaa minäkin olen pitänyt todennäköisenä koko ajan.

Muistan joskus lukeneeni, että jollain mestaruuskaudella Shankley käytti kaikenkaikkiaan alle 20:tä pelaajaa koko kauden aikana ja silloinkin he pelasivat euroopassa ja näin ollen välillä kahta peliä viikossa. Tähän kun pistät vielä 60-luvun lisän, eli "urheilutiede" ei ollut aivan sillä tasolla kuin nykypäivänä, niin tämä saavutus vetää jo vertojaan.

Kyllä se on managerista, joukkueesta, pelaajista ja Tami Tammisen lanseeraamasta "MOMENTTUMISTA" kiinni, toki toinen tie on rahalla saatava "leveys".

Negatiiviset tulokset ruokkivat helposti negatiivisia tuloksia ja vice versa vai miten ne roomassa sano aikoinaa.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #5136 : 08.02.2011 klo 23:03:38

Muistan joskus lukeneeni, että jollain mestaruuskaudella Shankley käytti kaikenkaikkiaan alle 20:tä pelaajaa koko kauden aikana ja silloinkin he pelasivat euroopassa ja näin ollen välillä kahta peliä viikossa. Tähän kun pistät vielä 60-luvun lisän, eli "urheilutiede" ei ollut aivan sillä tasolla kuin nykypäivänä, niin tämä saavutus vetää jo vertojaan.

Kyllä se on managerista, joukkueesta, pelaajista ja Tami Tammisen lanseeraamasta "MOMENTTUMISTA" kiinni, toki toinen tie on rahalla saatava "leveys".

Negatiiviset tulokset ruokkivat helposti negatiivisia tuloksia ja vice versa vai miten ne roomassa sano aikoinaa.

Nykyään vaan Europelejä on himpun verran enemmän ja mestaruuden voittaminen siinä mielessä vaikeampaa, että voitto kotona ja tasapeli vieraissa ei enää riitä. Kapealla ringillä voi menestyä, jos loukkaantumisia ei tule, mutta niin ei viimevuosina ole käynyt ja tulevaisuudessa se on entistäkin vaikeampaa, kun uudet haastajat operoivat suhteellisen kilpailukykyisillä ja laajoilla ringeillä. Chelsea on viimeisin esimerkki siitä miten ennakkoon sarjan parhaalle joukkueelle helposti käy jos leveyttä ei löydy.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #5137 : 08.02.2011 klo 23:52:30

Nykyään vaan Europelejä on himpun verran enemmän ja mestaruuden voittaminen siinä mielessä vaikeampaa, että voitto kotona ja tasapeli vieraissa ei enää riitä. Kapealla ringillä voi menestyä, jos loukkaantumisia ei tule, mutta niin ei viimevuosina ole käynyt ja tulevaisuudessa se on entistäkin vaikeampaa, kun uudet haastajat operoivat suhteellisen kilpailukykyisillä ja laajoilla ringeillä. Chelsea on viimeisin esimerkki siitä miten ennakkoon sarjan parhaalle joukkueelle helposti käy jos leveyttä ei löydy.

Ja kun tosiaan suhteutat sen ajan resurssit ja käytännöt tähän aikaan, niin on vielä ihmeellisempää että silloinkin on siihen pystytty. Ja eihän siihen pystynyt ihan kuka vaan, vaan siihen tarvittiin Bill Shankley ja Mighty Reds. ;)

Vaan ajat muuttuu ja niin myös käytännöt. Mutta ei Liverpool mielestäni silti ole niin kaukana Munasta ja muista kuin ehkä sinun mielestä, toki nämä sitten ovat taas mielipide asioita.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #5138 : 08.02.2011 klo 23:55:01

Ja kun tosiaan suhteutat sen ajan resurssit ja käytännöt tähän aikaan, niin on vielä ihmeellisempää että silloinkin on siihen pystytty. Ja eihän siihen pystynyt ihan kuka vaan, vaan siihen tarvittiin Bill Shankley ja Mighty Reds. ;)

Vaan ajat muuttuu ja niin myös käytännöt. Mutta ei Liverpool mielestäni silti ole niin kaukana Munasta ja muista kuin ehkä sinun mielestä, toki nämä sitten ovat taas mielipide asioita.
Kova toppari ja huippulaituri. Tolla parannuksella avaus olisi jo aika lähellä ManUn tasoa. Suurin ero tuleekin sitten materiaalin leveydessä, siinä Pool on paljon kärkijoukkueita perässä.
True_Ulpu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, Robbie Fowlerin todennäköinen paluu

Vastaus #5139 : 09.02.2011 klo 00:51:30

Kova toppari ja huippulaituri. Tolla parannuksella avaus olisi jo aika lähellä ManUn tasoa. Suurin ero tuleekin sitten materiaalin leveydessä, siinä Pool on paljon kärkijoukkueita perässä.

Sama muuten, mutta kärkijoukkueita tarkoittaessa puhut ilmeisesti vain Manusta, Arsenalista ja Citystä?

Olen aiemminkin jo mainostanut skeptisyyttäni Chelseaa kohtaan ja sama koskee Tottenhamia. Jos Liverpoolin nykymiehistöä vertaa noihin joukkueisiin, on Pool jäljessä juuri noissa mainitsemissasi kahdessa kohdassa. Muuten pakka on jo kasassa.

Uskon tuon junnupuolen nostavan tasoaan ja saavan minuutteja tulevaisuudessa merkittävästi. Ihmetyttääkin esimerkiksi Wilsonin jatkuva penkillä istuskelu vaikka mies on paininut jo Eurokentilläkin kohtuullisella menestyksellä. Raakilehan mies on, mutta eiköhän sitä voisi kuitenkin kentällä koittaa jossain vaiheessa?
Tide

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, kaikki paitsi muovi-Lahti...jopa HJK

Vastaus #5140 : 09.02.2011 klo 02:41:34

Nyt olen ehkä ilkeä, mut mitä yhtä-äkkiä tapahtui sille huonolle materiaalille, josta piti suunilleen nuorentaa/vaihtaa kaikki lukuunottamatta Torresia? Poolhan oli täynnä paskaa ja keskinkertaisuuksia ja Hodgsonin olis vaan pitäny vaan saada rakentaa imperiumiaan...
Toinen valmentaja...joukkue pelaa sille ominaista peliään...joukkue voittaa...TAISTELEE...peli-ilme on täysin erilainen...virheitä tulee ja mestaruus on tänä vuonna CL-paikka...mut itselleni tää on silti se oikea Pool...
hardluckpool
Vastaus #5141 : 09.02.2011 klo 04:50:09

Myönnän että asiat näyttävät Kennyn tulon jälkeen paljon paremmilta, ja tuo CL-paikka ei ole mahdoton saavuttaa, jos samankaltaisia esityksiä tulee punaisilta loppukaudella.

Ei toki mahdoton ja haaveissahan se tässä on, mutta tosi hankalaahan tuo on, varsinkin kun alkukaudesta johtuen maaliero ei ole mikään mairitteleva. Tein tuossa loppukauden peleistä kärkikuusikon osalta hienoista ennustusta pelien perusteella (ja kun ei tiedä mitä kaikkea tapahtuu pelaajistoissa, muissa kilpailuissa ja muissa vaikuttavissa tekijöissä niin näinkin pienellä otannalla tuohon sisältyy kohtuullinen jopa +-5 pisteen marginaalit).

Omissa ennakoissa loppukausi menisi näin (suluissa siiis loppukauden ajalta saatavat pisteet) :

Arsu         (32)   82
Manu        (27)   81
City          (27)   76
Chelsea     (30)   74
Tottenham (26)   70
Pool          (32)   70

Kohtuullista venymistä, vanumista ja ehkäpä muidenkin räpellystä kaivattaisiin CL-paikkaan :) Tosin tuossahan citykin on mahdollinen sukeltaja kyllä vielä, siitä kun ei koskaan tiedä ;)
Fowler

Poissa Poissa

Vastaus #5142 : 09.02.2011 klo 07:56:50

Huvittavaa kyllä että nyt on menossa ties kuinka mones sivu peräjälkeen, mikä sisältää muna-miesten masinoimaa Liverpool - manu vertailua.
javito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Make Us Dream, FCB

Vastaus #5143 : 09.02.2011 klo 08:54:08

Nyt olen ehkä ilkeä, mut mitä yhtä-äkkiä tapahtui sille huonolle materiaalille, josta piti suunilleen nuorentaa/vaihtaa kaikki lukuunottamatta Torresia? Poolhan oli täynnä paskaa ja keskinkertaisuuksia ja Hodgsonin olis vaan pitäny vaan saada rakentaa imperiumiaan...
Toinen valmentaja...joukkue pelaa sille ominaista peliään...joukkue voittaa...TAISTELEE...peli-ilme on täysin erilainen...virheitä tulee ja mestaruus on tänä vuonna CL-paikka...mut itselleni tää on silti se oikea Pool...

Juuri näin ja onneksi Hodgsonille ei annettu enempää aikaa tehdä Poolista Fulham II :sta.
Kyykky

Poissa Poissa

Vastaus #5144 : 09.02.2011 klo 09:23:41

Huvittavaa kyllä että nyt on menossa ties kuinka mones sivu peräjälkeen, mikä sisältää muna-miesten masinoimaa Liverpool - manu vertailua.

Nämä lähtevät kylläkin tyypillisesti (näin on ollut jo vuosien ajan) liikkeelle Liverpool-kannattajien ylioptimismista, johon sitten asiakirjoittajat (tällä kertaa Eiccu, Candidate) tuovat omat mielipiteensä asiallisesti vastineeksi. Sitten "kantaväestö" ottaa itseensä eikä kestä perusteltua kritiikkiä, jonka jälkeen alkavat nämä yhden rivin älyttömyydet muna-kommentteineen.

Ei ihme, ettei ketjun taso nouse, kun nimenomaan monilta Liverpool-kirjoittajilta puuttuu analyyttisen keskustelun taito.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #5145 : 09.02.2011 klo 09:27:53

:D Taisi alkaa edellisen sivun lopussa tästä kommentista:

En minäkään kykene näkemään Manua mukana ensi kauden mestaruuskahinoissa, mutta en silti mene kailottamaan sitä faktaa tuonne Manu-topikkiin. Että joku roti nyt sentäs...!

Eikä tällä sivulla Unitedista ole puhuttu muuta kuin silloin kun Andy otti esiin ManUn tappion Wolvesille. Eikä tuonkaan jälkeen vertailtu ManUa ja Liverpoolia. Noita joukkueita taidettiin verrata United-henkisten nickien toimesta tasan yhdessä viestissä ja vertailu on itseasiassa ihan aiheellista jos puhutaan Liverpoolin mestaruusmahdollisuuksista.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA

Vastaus #5146 : 09.02.2011 klo 10:42:04

Pepe Reina on vihjannut espanjalaiselle radiokanavalle että on lähdössä pois kesällä, jos Liverpool ei pelaa mestarienliiga futista. Enpä voi moittia miestä, yksi Valioliigan parhaimmista maalivahdeista, joka pelaa joukkueessa jossa hän ei voi voittaa mitään, eikä varsinkaan loistaa. Myönnän että asiat näyttävät Kennyn tulon jälkeen paljon paremmilta, ja tuo CL-paikka ei ole mahdoton saavuttaa, jos samankaltaisia esityksiä tulee punaisilta loppukaudella.

Pepen lähtö olisi kuitenkin varsin suuri takaisku. Jotenkin epäilen että lähtisi, espanjalaisvahti on kuitenkin se eniten vannoutunut ulkomaalainen pelaaja punaisissa. Pepellähän oli kuulemma lämmin suhde Torresiin, Rafaan ja Xabiin, joten tämä voisi olla myös yksi syy mahdolliseen lähtöön.

Linkki: Pepe Reina hints at Liverpool exit if Kenny Dalglish cannot bring Champions League football back to Anfield

Roversin maalivahtivalmentaja Bobby Mimmsia, joka oli Kennyn aikana ensin ykkönen ja sitten kakkonen Roversissa, on huhuttu Liverpooliin. Looginen jatkumo olisi tietysti Mimmsiä paljon kehuneen Robinsonin hankinta..
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi,Apollo,Hyps,(FC)TPS, Suomalaiset maailmalla

Vastaus #5147 : 09.02.2011 klo 11:06:51

Mitä mitä Andy ??? Hodgson lähti ja pari jamppaa tuli sisään joita ei pahemmin ole kentällä näkynyt,niin miten ihmeessä pool ei nyt olekaan niin paljon munaa jäljessä sillä paskalla rosterilla jota aikaisemmin huutelit?

No joo mutta takaisin asiaan,itse en todellakaan haluaisi nähdä Pepen lähtevän Poolista,on omissa silmissäni Valjun paras kassari ja varsinkin pilkkujen nappaaja.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #5148 : 09.02.2011 klo 12:06:42

Todenäköisesti Dalgish on vain parempi valmentaja. Myös "momentumilla" on varmasti ollut oma osansa. Ei se Liverpoolin ryhmä ole sinäänsä parantunut, mutta Dalgish on saanut porukan pelaamaan paremmin kuin edeltäjänsä. Kyllä sinne edelleen kaivataan kipeästi vahvistuksia, jos ihan aikuisten oikeasti meinataan joskus mestaruudesta pelata.
Jan Suchoparek

Poissa Poissa

Vastaus #5149 : 09.02.2011 klo 12:26:07

No joo mutta takaisin asiaan,itse en todellakaan haluaisi nähdä Pepen lähtevän Poolista,on omissa silmissäni Valjun paras kassari ja varsinkin pilkkujen nappaaja.

Valitettavasti Pepe ei Pool-aikanaan hirveästi pilkkuja ole torjunut.. ainakaan oman mutuni mukaan. Toki Villarrealissa aikanaan ennen siirtoa Poolin nappasi La Liga -kaudella 2004/05 ilmeisesti seitsemän pilkkua yhdeksästä.

Sivuja: 1 ... 205 [206] 207 ... 254

Siirry: