- Miksi Crouch-Modric saivat paikan avauksessa Interiä vastaan? Oliko tarkoituksena vain ja ainoastaan lyödä kukkupalloa boksiin yksinäiselle Crouchille?
Samanlaisella taktiikallahan edelliseenkin CL -matsiin lähdettiin. Ei minun mielestäni tuossa mitään erityisen väärää ollut (no, ehkä Lukan aika heikko viimeistelytaito ei puolla yksinäisen kärjen alla pelaamista), ja peli nyt mokattiin heti alussa ihan muilla osa-alueilla, joten eihän tämän kuvion toimivuutta ehditty edes kokeilla.
- Crouch oli umpisurkea hyökkäyspäässä yhtä hyvää puskutilannetta ja haltuunottoa (jonka pelasi omaan käteensä) lukuunottamatta. Keanon sisääntulo piristi Spurs-hyökkäystä TODELLA paljon. Hyvä näin. Mutta silti Robbie tuntui välillä juoksevan kentällä kuin päätön kana, Miksei Pav päässyt kentälle? Oliko tässä tarkoitus peluuttaa Keanoa vain koska tilanne oli "toivoton" miehen vanhalla kotiareenalla?
Crouch ei ihmeitä tosiaan esittänyt, mutta olipa kaveri aika yksinkin. Keanon piristävästä vaikutuksestakaan en nyt oikein tiedä. Toki RK säntäilee kentällä paljon energisemmän näköisenä, kuin kaksimetrisillä jaloilla koikkelehtiva Crouch, mutta mitä Keane nyt sitten oikeastaan sai aikaiseksi?
- Miksi ihmeessä Lennon ei haastanut enempää? Noin "toivottomassa tilanteessa" haluaisi miehen pyrkivän ajamaan sisään enemmän - kuten viime vuonna. Kaksi kertaa taisi yrittää haastaa. Toisesta hieno syöttö, ja maali Balelle.
Tähän kyllä osin sama. Olisin kuvitellut jo Harryltakin käyvän käskyn pelata palloa Lennonille, ja tämän haastamalla haastaa, kun Chivukin otti kortin alle, ja oli selkeissä vaikeuksissa. Toisaalta en pistäisi tätä ihan kokonaan Lennonin itsensä piikkiin, kun se pallo pitäisi kuitenkin kaverille jonkinlaiseen etenemispaikkaan ensin saada.
1-0 -maalissahan kai nyt sitten Lennonin olisi pitänyt tippua alemmas...joskin itse hieman mietin, olisiko tuo Huttonin jättämän aukon paikkaaminen ollut enemmän alemman keskikentän (Jenas taisi olla lähempänä) tehtävä.
- Mitä ihmettä Palacios teki kentällä? Oli ainoastaan riippakivenä. Ehkä tällä haettiin jotain fyysisyyttä keskikentälle. Sitähän Palacios tarjoili ruman taklauksen muodossa, josta olisi voinut herkempi dumari palkita pelin toisella punaisella. Muuta mies ei sitten tehnytkään. Kranjcar? Bentley?
Antoi lepoaikaa THuddille? Minusta tuo vaihto olisi voitu tehdä jo reilusti aikaisemminkin, eikä Wilson nyt juuri tässä pelissä minun silmääni erityisen huonona pistänyt, kun peli nyt oli tuossa jo käytännössä ohi kuitenkin. Ja, punainen kortti tuosta taklauksesta nyt olisi ollut aivan järjetöntä liioittelua...keltainen nyt toki ok.
- Gallas oli näkyvä pettymys puolustuksessa. Bassong lähes näkymätön.
Jotenkin mulle eniten pisti silmään se, etteivät topparit osanneet pelata keskenään yhteen, tai oikeastaan laajemmin niin, että toppareiden, laitapakkien ja keskikentän alimpien miesten yhteistyö pulustustilanteissa oli pelin alussa jotain aivan kammottavaa. En minä oikeastaan osaa tuosta yhtään yksittäistä pelaajaa esiin nostaa, vaan paskuus oli kollektiivista. Gallasin kohdalla vitutusta toki aiheuttaa se, että kyllähän moisen kokeneen topparin pitäisi pystyä organisoimaan puolustusta...ei ole kauheasti moisesta merkkejä näkynyt.
- Bale on uskomattoman hieno mies ja varmasti kova röhmyttämään.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä tulos verrattuna siihen, mitä ensimmäiset puoli tuntia antoivat odottaa.
Näihin kyllä sama. Vaikka häviö, ja osin tapakin, millä se tuli, vituttaa, on olo sentään melkoisesti parempi, mitä olisi voinut ensimmäisen 10-15 minuutin jälkeen kuvitella.