FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.12.2025 klo 11:31:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 36 [37]

Kirjoittaja Aihe: P-liiton tiedotustilaisuus perjantaina 15.10 klo 11.30 koskien A-maajoukkuetta  (Luettu 33393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Taffarel

Poissa Poissa

Vastaus #900 : 16.10.2010 klo 08:13:22

Hieman OT, mutta ilmoitetaan nyt kuitenkin:

Kimmo J. Lipponen on huomenna aamulla Ykkösen aamu-tv:n vieraana.

Jep, eli 9.28 töllön ääreen.
Jester32

Poissa Poissa

Vastaus #901 : 16.10.2010 klo 08:39:58

Jep, eli 9.28 töllön ääreen.

Oli malliesimerkki siitä, miten voi jutustella 10 minuuttia sanomatta mitään. :D
Le pakko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Perjantai

Vastaus #902 : 16.10.2010 klo 08:44:13

Oli malliesimerkki siitä, miten voi jutustella 10 minuuttia sanomatta mitään. :D
Sanoihan se että jos San Marinolta tulee dunkkuun niin koko palloliiton johto eroaa siltä seisomalta.. Ainakin mä haluaisin ymmärtää asian näin ::)
kakkakukkanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: torstaikooma

Vastaus #903 : 16.10.2010 klo 08:52:54

Sanoihan se että jos San Marinolta tulee dunkkuun niin koko palloliiton johto eroaa siltä seisomalta.. Ainakin mä haluaisin ymmärtää asian näin ::)

Väärin ymmärretty. Sehän sanoi, että SM:tlä ei voi missään oloissa tulla pataan, mut jos niin kävisi, pitäisi itse kunkin vetää johtopäätöksiä. Ja senhän nyt arvaa että Palloliittolaisilla johtopäätösten vetäminen tarkoittaa kaikkien jatkamista vanhoissa pesteissä, kunhan ensin on kunnolla saunottu.
Tommy Tykki

Poissa Poissa

Vastaus #904 : 16.10.2010 klo 09:16:03

Väärin ymmärretty. Sehän sanoi, että SM:tlä ei voi missään oloissa tulla pataan, mut jos niin kävisi, pitäisi itse kunkin vetää johtopäätöksiä. Ja senhän nyt arvaa että Palloliittolaisilla johtopäätösten vetäminen tarkoittaa kaikkien jatkamista vanhoissa pesteissä, kunhan ensin on kunnolla saunottu.
Loistavaa, juuri näin!!
Viittasihan Niinistökin eilen johonkin perinteeseen, joten...

Ja lisäksi, jos tulee planeettaan San Marinolta niin ehdotan, että Palloliitto palkkaa muutaman henkilön lisää sinne huippujalkapallo organisaatioon. Sehän on selkeä osoitus, ettei henkilökuntaa ole riittävästi.

Sivuja: 1 ... 36 [37]

Siirry: