Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #5225 : 27.04.2008 klo 20:33:47 |
|
Aika iso kohu noussut tuollaisesta pienestä heitosta.  Oletteko pelanneet koskaan jalkapalloa joukkueessa? Vähän hölmöähän se olisi, jos Kunkulle ei saisi mitään palautetta antaa, mutta muille saa.
|
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
 |
Vastaus #5226 : 27.04.2008 klo 20:42:12 |
|
Millä tavalla Hyypiä kilpailee Litmasen kanssa missään? Hyypiä itsekkin tietää kuka on Suomen sielu ollut ja tulee toivottavasti olemaan ja Litmanen tietää kuka sitä Suomen puolustusta pitää pystyssä. Hyypiä on ollut Suomen paras jalkapalloilija käytännössä vuodesta 1999 lähtien, ja toiminut suurseuran kapteenina. Silti Suomen maajoukkueessa rooli on jaettu jatkuvasti pelaajalle, joka ei ole ollut vastaavassa kunnossa kymmeneen vuoteen, eikä ole myöskään kyennyt osallistumaan täysipainoisesti maajoukkueen toimintaan.
|
|
|
|
|
Maquina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #5227 : 27.04.2008 klo 20:53:18 |
|
Aika iso kohu noussut tuollaisesta pienestä heitosta.  Oletteko pelanneet koskaan jalkapalloa joukkueessa? Vähän hölmöähän se olisi, jos Kunkulle ei saisi mitään palautetta antaa, mutta muille saa. Täysin sama. Tollaset kommentit harkoissa on ihan normaaleja.
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #5228 : 27.04.2008 klo 21:43:53 |
|
Aika iso kohu noussut tuollaisesta pienestä heitosta.  Oletteko pelanneet koskaan jalkapalloa joukkueessa? Vähän hölmöähän se olisi, jos Kunkulle ei saisi mitään palautetta antaa, mutta muille saa. Edelleen sama. Itse asiassa ainoa mielenkiintoinen asiahan tuossa on se, että Mursu viitsii mainita siitä.
|
|
|
|
|
Herra Holmes
Poissa
|
 |
Vastaus #5229 : 28.04.2008 klo 15:21:56 |
|
Tätä ketjua lukiessani en voi välttyä masentavilta ja negatiivisilta ajatuksilta. Nämä ajatukset eivät koske Jari Litmasta, vaan Suomen kannatuskulttuuria. Aivan käsittämätöntä gloryhunttausta!
Täällä jotkut jopa tosissaan väittävät, että Litmasen menestys oli ainoastaan sattumaa. Hän oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. HELVETTI MITÄ PASKAA, sanon minä. Veikkaan, että teistä yksikään ei ole ikinä harjoitellut Jari Litmasen kanssa. En ole minäkään, mutta jos Didi Hamann sanoo, ettei kenelläkään ole Littiä parempaa pelikäsitystä, niin se kertoo minun mielestä jo jotain. Ja Hamann ei ole ainoa Litmasta kehunut pelaaja. Muistetaan, että tämä siitä huolimatta, että Litmanen ei koskaan lyönyt itseänsä Liverpoolissa läpi.
Luuletteko te kunnioitusta vierastavat aasit, että Jari on teille jotain velkaa? Että teillä on joku oikeus pitää Jaria surkuhupaisana pellenä, aliarvioida mestarillista uraa ja puhua paskaa loukkaantumisista? Litmasella tuskin on rahasta puutetta, joten minun on ainakin ihan helvetin vaikea uskoa, että se tuolla enää rahan takia pyörisi. Luulen, että kyseessä on aito rakkaus jalkapalloon. Minun mielestä Jarin tai kenenkään muun ammattilaispelaajan ei pidä pyydellä anteeksi uransa jatkamista, jos urheiluun on vielä kova intohimo. Varsinkaan anteeksi ei pidä pyydellä sellaisilta jalkapallofaneilta, jotka seisovat hyvinä hetkinä "suosikkiensa" takana, mutta hylkäävät nämä alamäessä.
Se että täällä jotakin säälittävää matoa alkaa hävettämään Jarin ura, kertoo enemmän häpeäjästä kuin urasta.
Ihan hiki tuli, kun tätä kirjoitti. Minun mielestä te Jarin loukkaantumisista "nokkelia" vitsejä keksivät käärmeet voitte painua sinne ja syvälle.
|
|
|
|
|
TED MEAT
Poissa
|
 |
Vastaus #5230 : 28.04.2008 klo 15:24:41 |
|
Blaa Ihan normaalia suomalaisuuttahan tuo. Kun menee huonosti niin puukkoa sataa selkään urakalla. Onneksi on jo turtunut tuohon ni ei jaksa enää hermostua.
|
|
|
|
|
Manbearpig
Poissa
Suosikkijoukkue: Lapuan Virkiä
|
 |
Vastaus #5231 : 28.04.2008 klo 15:33:10 |
|
Tätä ketjua lukiessani en voi välttyä masentavilta ja negatiivisilta ajatuksilta. Nämä ajatukset eivät koske Jari Litmasta, vaan Suomen kannatuskulttuuria. Aivan käsittämätöntä gloryhunttausta!
Täällä jotkut jopa tosissaan väittävät, että Litmasen menestys oli ainoastaan sattumaa. Hän oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. HELVETTI MITÄ PASKAA, sanon minä. Veikkaan, että teistä yksikään ei ole ikinä harjoitellut Jari Litmasen kanssa. En ole minäkään, mutta jos Didi Hamann sanoo, ettei kenelläkään ole Littiä parempaa pelikäsitystä, niin se kertoo minun mielestä jo jotain. Ja Hamann ei ole ainoa Litmasta kehunut pelaaja. Muistetaan, että tämä siitä huolimatta, että Litmanen ei koskaan lyönyt itseänsä Liverpoolissa läpi.
Luuletteko te kunnioitusta vierastavat aasit, että Jari on teille jotain velkaa? Että teillä on joku oikeus pitää Jaria surkuhupaisana pellenä, aliarvioida mestarillista uraa ja puhua paskaa loukkaantumisista? Litmasella tuskin on rahasta puutetta, joten minun on ainakin ihan helvetin vaikea uskoa, että se tuolla enää rahan takia pyörisi. Luulen, että kyseessä on aito rakkaus jalkapalloon. Minun mielestä Jarin tai kenenkään muun ammattilaispelaajan ei pidä pyydellä anteeksi uransa jatkamista, jos urheiluun on vielä kova intohimo. Varsinkaan anteeksi ei pidä pyydellä sellaisilta jalkapallofaneilta, jotka seisovat hyvinä hetkinä "suosikkiensa" takana, mutta hylkäävät nämä alamäessä.
Se että täällä jotakin säälittävää matoa alkaa hävettämään Jarin ura, kertoo enemmän häpeäjästä kuin urasta.
Ihan hiki tuli, kun tätä kirjoitti. Minun mielestä te Jarin loukkaantumisista "nokkelia" vitsejä keksivät käärmeet voitte painua sinne ja syvälle.
Vahva sama.
|
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
 |
Vastaus #5232 : 28.04.2008 klo 15:46:07 |
|
|
|
|
|
|
satiainen
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS
|
 |
Vastaus #5233 : 28.04.2008 klo 16:00:29 |
|
No, aika vaikia ottaa vakavasti pelaajaa, jolla katkeaa joku luu aina, kun vastustajan pakki kattoki vähän ilkeämmin
|
|
|
|
|
Hemmo
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & paikallinen futis
|
 |
Vastaus #5234 : 28.04.2008 klo 16:03:10 |
|
Antimieshuora 
|
|
|
|
|
STRIKER
Poissa
|
 |
Vastaus #5235 : 28.04.2008 klo 16:20:54 |
|
|
|
|
|
|
raita
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Fulham
|
 |
Vastaus #5236 : 28.04.2008 klo 16:35:33 |
|
|
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #5237 : 28.04.2008 klo 16:41:44 |
|
Minun mielestä te Jarin loukkaantumisista "nokkelia" vitsejä keksivät käärmeet voitte painua sinne ja syvälle. Huumori on vallan mainio keino käsitellä kipeitä asioita. Se, että jollekin asialle voi nauraa, ei automaattisesti tarkoita halveksuntaa. Tietysti jos itsellä loppuu huumori kesken näiden kipeiden asioiden keskellä, voi ehkä nähdä vihamielisyyttä ilmaisuissa, jotka ovat tarkoitettuja lähinnä kirjoittajan oman mielenterveyden tasoitteluun.
|
|
|
|
|
archibald
Poissa
|
 |
Vastaus #5238 : 28.04.2008 klo 17:01:09 |
|
|
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #5239 : 28.04.2008 klo 19:27:06 |
|
Ja pallohan ehtii kiihtyä täyteen vauhtiinsa neljästä metristä...  Ei saatana  .
|
|
|
|
|
|
|
Romario
Poissa
|
 |
Vastaus #5241 : 28.04.2008 klo 20:20:54 |
|
"Just leave Britney alone! Buhuhuu!!" No ei vaiskaan. Samoilla linjoilla Holmesin kanssa. Aina tulee jostain puskasta joku huippu/ex-huippupelaaja joka odottamatta ylistää Litmasta. Ehkä heitä kannattaisi kuunnella. Toisaalta näin foorumilla on helppo viljellä voimakkaita mielipiteitä tietämättä asiasta yhtään mitään..
|
|
|
|
|
ensijokolmas
Poissa
|
 |
Vastaus #5242 : 28.04.2008 klo 21:43:10 |
|
Moro Jari, miten korva jaksaa?  (joku tämän olisi kuitenkin sanonut)
|
|
|
|
|
julio gonzales
Poissa
|
 |
Vastaus #5243 : 28.04.2008 klo 21:48:04 |
|
Kuinkahan monella menis todellisuudessa kuset housuihin jos joku tähän topiikkiin kirjoittajista paljastuisi Litiksi?
|
|
|
|
|
Wesley Sneijder
Poissa
|
 |
Vastaus #5244 : 28.04.2008 klo 21:56:01 |
|
Mursu mainitsee myös, ettei Hyypiä ole halunnut olla Litin huonetoveri enää vuosiin.
Ihanko oikeesti?  Taitaa Samia kismittää että menettää kapteenin arvonsa aina kun Litti liittyy joukkueeseen. Eikös pari vuotta sitten pelatun Tanska-harjoituspelin jälkeen huhuiltu että Litti ja Sami olisivat riidelleet puoliajalla pukuhuoneessa?
|
|
|
|
|
Herkku
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat kannattajajäsen nro 61, JS Hercules
|
 |
Vastaus #5245 : 28.04.2008 klo 21:58:22 |
|
Kuinkahan monella menis todellisuudessa kuset housuihin jos joku tähän topiikkiin kirjoittajista paljastuisi Litiksi? Oon Litti. En o Herkku.
|
|
|
|
|
neliö
Poissa
|
 |
Vastaus #5246 : 28.04.2008 klo 22:14:45 |
|
Ihanko oikeesti?  Taitaa Samia kismittää että menettää kapteenin arvonsa aina kun Litti liittyy joukkueeseen. Eikös pari vuotta sitten pelatun Tanska-harjoituspelin jälkeen huhuiltu että Litti ja Sami olisivat riidelleet puoliajalla pukuhuoneessa? Andorra-kotimatsin puoliajalla oli ainakin jotain riitaa.
|
|
|
|
|
Kynäseppä
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotimainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #5247 : 28.04.2008 klo 22:27:54 |
|
Andorra-kotimatsin puoliajalla oli ainakin jotain riitaa.
Tanska-matsin ensimmäisen jakson jälkeen Hyypiä kritisoi Jaria pelaajien astellessa pukukoppien suuntaan. Hyypiä oli erittäin tyytymätön Litin laiskotteluun.
|
|
|
|
|
Armfelt
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsinki
|
 |
Vastaus #5248 : 28.04.2008 klo 22:30:27 |
|
Haluan vittu lisätietoa kaikista Litin ja Samin riidoista.
|
|
|
|
|
julio gonzales
Poissa
|
 |
Vastaus #5249 : 28.04.2008 klo 22:33:21 |
|
Mistä nämä huhut, jos huhuiks voi sanoa, ovat lähteneet? Nyt sitä lisätietoa!
|
|
|
|
|
|
|
|