FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.02.2026 klo 17:22:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 23

Kirjoittaja Aihe: FC Hämeenlinna 2011 - Uudella ilmeellä juhlakauteen  (Luettu 69461 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
v-man

Poissa Poissa

Vastaus #375 : 07.05.2011 klo 11:47:30

Kokoonpanossa tänään ex-TamU Aapo Lappalainen. Ilmeisesti vahvistaa siis Hämptonia loppukauden?
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #376 : 07.05.2011 klo 21:13:35

Kokoonpanossa tänään ex-TamU Aapo Lappalainen. Ilmeisesti vahvistaa siis Hämptonia loppukauden?
http://www.fchameenlinna.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=910&Itemid=28
Jep, tosin sopparissa on liigapykälä.

Komia voitto Hämptonille tänään, jatkakaa samaan malliin!
poka79

Poissa Poissa

Vastaus #377 : 07.05.2011 klo 21:16:26

Kuvia Porista http://futisforum2.org/index.php?topic=121658.0
armoton yanar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Karhukopla

Vastaus #378 : 09.05.2011 klo 23:11:02

Terveisiä sille pitkätukkaiselle toimittajalle ja muille puudeleille:

joskus aikain alussa kun luotiin hämeen maa
niin tarvittiin myös kansaa jotka muita hävettää
vahingossa luoja oudon prototyypin loi
ja tuumi että pakkasessa tuokin elää voi

niin syntyi hassuhattu, sukkapuntti, sikaniska, perusjuntti
oikea kerholainen
Pappa

Poissa Poissa

Vastaus #379 : 09.05.2011 klo 23:36:15

Matsihan Porissa oli - jos ei tasoltaan - niin muuten mitä viihdyttävintä jalkapalloa. Maaleja tehtiin tasatahtiin ja ratkaisu saatiin vasta lisäajalla. Altavastaajan asemista hyökännyt Hämpton käänsi pelin lisäajalla valkoisille, porilaiskatsomon (+800) protestoitua linjamiehen ja päätuomarin erilaisten tulkintojen (paitsio) jälkeistä kulmuria ja sen jälkeistä vierasmaalia. Pallo on pyöreä. PoPa hävinnyt molemmat ottelunsa. Hämeenlinnalla tasuri JIPPOa vastaan ja voitto Porissa. Seuraava vastus Vuosaaren Hettarilla: avausmatsinsa julleille hävinnyt Viikingit. Odottaisin, että molemmat fanikatsomot Vuokissa täyttyvät!
Wihn

Poissa Poissa

Vastaus #380 : 12.05.2011 klo 11:54:30

http://www.fchameenlinna.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=911&Itemid=28

Ennakkoa lauantaille.
Wihn

Poissa Poissa

Vastaus #381 : 14.05.2011 klo 19:39:10

http://www.fchameenlinna.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=912&Itemid=28

Rapoa sarjakärkeen noususta.
Tawast

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC hämeenlinna, Pioneeriryhmä

Vastaus #382 : 14.05.2011 klo 21:03:46

Jotain pitäisi sanoa valkoisten esityksestä, mutta olen vieläkin sanaton. Mitä vittua siellä tapahtui näin lyhyessä ajassa? KIIMAA!
Pappa

Poissa Poissa

Vastaus #383 : 14.05.2011 klo 21:41:25

Tawastille vaan tiedoksi, että tänään Hettarilla otteli kaksi divaritason joukkuetta: toinen ennakkoon selvä suosikki, toinen juuri yllärivoiton Porista hakenut vierailija. Näin tuon PoPa- Hämpton -matsin ja osasin odottaa tasaista vääntöä. En kuitenkaan näin selvää vierasvoittoa. Se oli kuitenkin ansaittu. Ne vähäiset maalintekotilanteet käytettiin likimain sataprosenttisesti hyödyksi. Karvattiin ylhäältä ja pyrittiin teräviin vastaiskuihin. Niinkuin Porissakin. Vanninen keskikentällä oli näennäisesti näkymätön, mutta hallitsi peliä kylmän viileällä tehokkuudellaan: liikkui huomaamattomasti, oli aina oikeassa paikassa, jakoi rauhallisesti palloja...molemmat Kalervot kunnostautuivat, Graciano voitti pääpalloja... Kuqikin juoksenteli edestakaisin ja oli jotenkuten..., muttei ihan...
Pioneeriryhmä lannisti lauluillaan Valloittajat. Hieno porukka ja aina valmiina yhteistsänttiin, niin nytkin. Vilpittömät onnittelut myös heille. Paitsi, että Kaurialassa tavataan.

Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #384 : 14.05.2011 klo 22:45:48

Hämptonille Ylos

Jatkakaa samaan malliin! Ties vaikka sitä jonkun pelin joutuisi tulemaan ihan Kaurialaan väijymään ;)
vain glory opera

Poissa Poissa

Vastaus #385 : 15.05.2011 klo 11:36:46

Loistavaa valkoiset!!! Todella hieno kauden alku, tästä on hyvä jatkaa...
Blö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1928Rmk

Vastaus #386 : 15.05.2011 klo 17:22:23

Sympaattiselle Hml:lle Ylos Cup finaali 2004, nefö foget!
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #387 : 16.05.2011 klo 16:18:24

On se sanottava, että kauden alku on ollut ihan mahtava. Varsinkin Viikkareita vastaan pelattiin juuri sillä tavalla, että näennäisesti hallinnasta huolimatta kotijoukkue oli täysin aseeton. Nippu näyttää juuri nyt erittäin tasapainoiselta, kun hyökkäykseen saatiin Lappalainen, josta uskoisin olevan paljon iloa kauden aikana.

Vanninen keskikentän pohjalla sekä topparipari Graciano-Mäkelä on hyvin lähellä sarjan parasta kolmikkoa tuolla. Kalervon Miklu voi nyt pelata hieman enemmän ylöspäin, kun on Juicen kaltainen huippupelaaja vieressä. Lauantain matsissa ehkä parasta oli kaikesta huolimatta Jussi Heikkisen peliesitys. Yllättävän nopeasti on päässyt kuntoon noiden pahojen loukkaantumisten jäljiltä. Eiköhän kesäkuussa ole jo lähellä sitä tasoa mitä oli ennen loukkaantumistaan.

Meininki joukkueessa vaikuttaa hyvältä ja eiköhän tämä alkukausi siivitä sellaiseen lentoon, ettei tartte ainakaan viimeiseen matsiin asti jännittää tällä kertaa.
fc coach

Poissa Poissa

Vastaus #388 : 17.05.2011 klo 15:13:35

Kiitos ja hyvästi!

Nyt on aika lopettaa yhden henkilön aikakausi hämeenlinnalaisessa jalkapallossa. Aluksi haluan kiittää kaikkia pelaajia, valmentajia ja muutamia entisiä FC Hämeenlinnan taustahenkilöitä, yhteystyökumppaneita molemmissa seuroissa sekä kaikkia Hämeenlinnan Härmän taustalla olevia henkilöitä sekä kaikkia niitä henkilöitä, jotka ovat olleet mukana tukemassa paikallista jalkapalloa. Minulla oli ilo ja kunnia toimia seutukunnan jalkapallon parissa muutamia vuosia, mutta nyt on aika päättää ja keskittyä muihin asioihin.

Kaikki kunnia niille henkilöille, jotka toimivat edelleenkin vilpittömällä mielellä yhteisen jalkapallo-asian hyväksi. Tämän kirjoituksen tarkoitus on kuitenkin mustamaalata niitä henkilöitä, jotka eivät mielestäni toimi hämeenlinnalaisen jalkapallon hyväksi, vaikka toisin yrittävät sanoa.

Arvoisa entinen työnantajani, yhtiökumppanini sekä paikallinen jalkapallovaikuttaja. Mikä sinut Arto Viljanen saa tekemään päätöksiä mitkä eivät paranna paikallisen jalkapallon asemaa? FC Hämeenlinnan farmisopimuksen vielä ymmärän HyPS:n kanssa koska se sopii sinun tarpeisiisi, mutta miksi sinun piti mennä torpeidoimaan HJS:n ja Härmän yhteistyö seuraavaksi kolmeksi vuodeksi? Puhut kauniita asioita lehdistölle seutukunnallisesta yhteistyöstä, mutta et kuitenkaan halua sitä tehdä. Olet FC Hämeenlinnan puheenjohtaja, istut HJS:n sekä FC Kuusysin päättävässä elimessä. Olisi kiva tietää mikä näistä seuroista on sinulle tärkein. En väitä ettetkö olisi uhrannut isoa osaa elämästäsi jalkapallolle, mutta nyt kyseenalaistan sen että toimitko jalkapallon vai oman edun mukaisesti?

Jos minun poistuminen hämeenlinnalaiselta jalkapallokartalta saa sinut ja Jukka Nirkon tyytyväiseksi, niin olkaa hyvä. Vaikka henkilökemiamma eivät enää toimineet sen jälkeen kun jäin seurastasi pois, ei se saisi olla esteenä paikallisen jalkapallon eteen toimimiseksi. Sinä ja edellinen puheenjohtaja Nirkko mustamaalasitte minua viime vuonna valheellisilla tiedoilla vaikka asiasta löytyy mustaa valkoisella seuran pöytäkirjoista. Te molemmat tiedätte etten ylittänyt pelaajabudjettia ilman FC Hämeenlinnan johtokunnan lupaa vaikka toisin Nirkko väitti. En väitä ettenkö itse olisi tehnyt virheitä, mutta olen aina toiminut suoraselkäisesti ja sanonut asiat niin kuin ajattelen. Tämän asian varmasti voi todistaa satakunta pelaajaa, muutama valmentaja sekä moni yhteistyökumppani. Hyvä kysymys kuuluukin, kuinka moni entinen ja nykyinen pelaaja, valmentaja sekä seuranne taustahenkilö antaa täyden tukensa nykyiselle toiminta tavoillenne. Jos totuus satuttaa, niin olisiko aika katsoa peiliin?

Hööga
AIKA mielenkiintoinen maili tupsahti sähköpostiin!!Hämeenlinnalaista futisyhteistyötä parhaimmillaan!
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #389 : 17.05.2011 klo 15:19:21

Kaikki kunnia Höögalle, mutta ehkäpä tämä sitten oli paras ratkaisu, kun ei kerta minkäänlaista yhteistyötä saada aikaan. Jos se siis oli henkilöistä kiinni, niin ehkä sitten hyvä jos jäädään pois hommista ja koitetaan uusin miehin saada uudet kuviot käyntiin.

Kaikkea hyvää Höögalle kuitenkin jatkossa, ison työn olet sinäkin tehnyt kaupungin futiksen eteen.
kauriala

Poissa Poissa

Vastaus #390 : 18.05.2011 klo 12:35:17

On se hyvä että kaveri vihdoin tajuaa lopettaa asioiden sotkemisen. Toivottavasti lopettamis päätös nyt jo kai seitsemännellä kertaa pitää. Kaupungissa toimii lukuisa joukko jalkapalloihmisiä jotka ovat talkootyönä tehnneet paljon merkittävämmän uran kuin tämä tapaus. On se kumma, että kaveri luulee vielä olevansa ainoa joka kaupungissa jalkapalloilusta jotain ymmärtää.Tämä Hööga on kaikenlisäksi tehnnyt hommaa työkseen. Ei tule yhtään ikävä häntä. Yhteisten asioiden hoitaminen on aina asioiden sovittamista, joustamista ja toisenkin osapuolen tarpeiden huomioimista. Näihin tämä Hööga ei ole kyennyt koskaan.
Kiitos ja hyvästi!

Nyt on aika lopettaa yhden henkilön aikakausi hämeenlinnalaisessa jalkapallossa. Aluksi haluan kiittää kaikkia pelaajia, valmentajia ja muutamia entisiä FC Hämeenlinnan taustahenkilöitä, yhteystyökumppaneita molemmissa seuroissa sekä kaikkia Hämeenlinnan Härmän taustalla olevia henkilöitä sekä kaikkia niitä henkilöitä, jotka ovat olleet mukana tukemassa paikallista jalkapalloa. Minulla oli ilo ja kunnia toimia seutukunnan jalkapallon parissa muutamia vuosia, mutta nyt on aika päättää ja keskittyä muihin asioihin.

Kaikki kunnia niille henkilöille, jotka toimivat edelleenkin vilpittömällä mielellä yhteisen jalkapallo-asian hyväksi. Tämän kirjoituksen tarkoitus on kuitenkin mustamaalata niitä henkilöitä, jotka eivät mielestäni toimi hämeenlinnalaisen jalkapallon hyväksi, vaikka toisin yrittävät sanoa.

Arvoisa entinen työnantajani, yhtiökumppanini sekä paikallinen jalkapallovaikuttaja. Mikä sinut Arto Viljanen saa tekemään päätöksiä mitkä eivät paranna paikallisen jalkapallon asemaa? FC Hämeenlinnan farmisopimuksen vielä ymmärän HyPS:n kanssa koska se sopii sinun tarpeisiisi, mutta miksi sinun piti mennä torpeidoimaan HJS:n ja Härmän yhteistyö seuraavaksi kolmeksi vuodeksi? Puhut kauniita asioita lehdistölle seutukunnallisesta yhteistyöstä, mutta et kuitenkaan halua sitä tehdä. Olet FC Hämeenlinnan puheenjohtaja, istut HJS:n sekä FC Kuusysin päättävässä elimessä. Olisi kiva tietää mikä näistä seuroista on sinulle tärkein. En väitä ettetkö olisi uhrannut isoa osaa elämästäsi jalkapallolle, mutta nyt kyseenalaistan sen että toimitko jalkapallon vai oman edun mukaisesti?

Jos minun poistuminen hämeenlinnalaiselta jalkapallokartalta saa sinut ja Jukka Nirkon tyytyväiseksi, niin olkaa hyvä. Vaikka henkilökemiamma eivät enää toimineet sen jälkeen kun jäin seurastasi pois, ei se saisi olla esteenä paikallisen jalkapallon eteen toimimiseksi. Sinä ja edellinen puheenjohtaja Nirkko mustamaalasitte minua viime vuonna valheellisilla tiedoilla vaikka asiasta löytyy mustaa valkoisella seuran pöytäkirjoista. Te molemmat tiedätte etten ylittänyt pelaajabudjettia ilman FC Hämeenlinnan johtokunnan lupaa vaikka toisin Nirkko väitti. En väitä ettenkö itse olisi tehnyt virheitä, mutta olen aina toiminut suoraselkäisesti ja sanonut asiat niin kuin ajattelen. Tämän asian varmasti voi todistaa satakunta pelaajaa, muutama valmentaja sekä moni yhteistyökumppani. Hyvä kysymys kuuluukin, kuinka moni entinen ja nykyinen pelaaja, valmentaja sekä seuranne taustahenkilö antaa täyden tukensa nykyiselle toiminta tavoillenne. Jos totuus satuttaa, niin olisiko aika katsoa peiliin?

Hööga
AIKA mielenkiintoinen maili tupsahti sähköpostiin!!Hämeenlinnalaista futisyhteistyötä parhaimmillaan!
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #391 : 18.05.2011 klo 12:38:53

Täällähän on kohta kokonaisuudessaan FC Hämeenlinnan, HJS:n ja Härmän johtoportaat rekisteröityneet :D Ylos
Lokinpoikanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #392 : 18.05.2011 klo 12:40:17

On se hyvä että kaveri vihdoin tajuaa lopettaa asioiden sotkemisen. Toivottavasti lopettamis päätös nyt jo kai seitsemännellä kertaa pitää. Kaupungissa toimii lukuisa joukko jalkapalloihmisiä jotka ovat talkootyönä tehnneet paljon merkittävämmän uran kuin tämä tapaus. On se kumma, että kaveri luulee vielä olevansa ainoa joka kaupungissa jalkapalloilusta jotain ymmärtää.Tämä Hööga on kaikenlisäksi tehnnyt hommaa työkseen. Ei tule yhtään ikävä häntä. Yhteisten asioiden hoitaminen on aina asioiden sovittamista, joustamista ja toisenkin osapuolen tarpeiden huomioimista. Näihin tämä Hööga ei ole kyennyt koskaan.

Jaahas, toimisto heräsi! Nyt varmaankin aloitatte patsas hankkeen Artolle ja Jukalle, pojat voi siinä taputella toisiaan selkään.
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #393 : 18.05.2011 klo 12:44:28

Oottakaas, haen popcornit, niin jatkakaa sitten Ylos
AutoBiography

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eagles, Suomi

Vastaus #394 : 18.05.2011 klo 13:12:56

Oottakaas, haen popcornit, niin jatkakaa sitten Ylos
Sama. Ylos
ifota

Poissa Poissa

Vastaus #395 : 18.05.2011 klo 14:45:33

Kiitos ja hyvästi!

Hööga

Otetaas talteen...

"Tämän kirjoituksen tarkoitus on kuitenkin mustamaalata niitä henkilöitä..."
On kyllä kerrassaan erinomaisesti sanottu. Höögalle jaksamisia ja hyvää jatkoa. :)
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #396 : 19.05.2011 klo 11:19:28

Reska.fi uutisoi myös tapahtuneesta: Epäilyjä, erokirjeitä ja syytöksiä

Seuraavaksi odotettavissa Iisakin oksennus lehdessä ilman minkäänlaista pohjaa...
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #397 : 19.05.2011 klo 12:55:33

Kirjoittajaa tuskin haittaa, että linkitän tämän tänne: http://joonaskorhonen.wordpress.com/2011/05/19/poikien-hiekkalaatikkoleikit/

Erittäin hyvä kirjoitus. Jokaisen osallisen olisi tosiaan hyvä katsoa peiliin ja miettiä mikä on parasta hämeenlinnalaiselle futikselle. Kyräily vai yhteen hiilen puhaltaminen.
EcmoMckoy

Poissa Poissa

Vastaus #398 : 19.05.2011 klo 13:01:57

Heitetään nyt pientä ajatusten kulkua tästä Hämeenlinnan jalkapallomeiningistä nyt sitten näin omasta näkökulmasta. Kun Höögan teksti on näyttäny herättäneen nyt kiinnostusta aika laajaltikin. Ite eksyin Hämeenlinnalaisen juniorijalkapalloilun pariin aikalailla tasan kaks vuotta sitten ja vielläkin välillä mietin, että enkö mä oikeesti saa aikaani olevinaan muualla kulumaan? Tosiaan ennen Hämeenlinnan jalkapalloilun valmentamista olen valmentanut Hämeenlinnan lentopalloilijoita vajaat kymmenen vuotta sitten parin kauden ajan. Sen jälkeen valmensin KoVe:n lentopalloilijoita 4 vuotta B:ssä kaks kautta ja A:ssa kaks kautta. Tämän jälkeen eksyin Porvooseen jossa valmensin Namikan C-junnuja sekä olin touhumiehenä käynnistämässä uudestaan lentopallo koulua 7-9 vuotiaille tytöille ja pojille. Ja ensimmäisen kauden jälkeen Oulun Power Cup:in osallistuikin C-poikien lisäks yks poikien, kaks tyttöjen, sekä yks sekajoukkue Porvoosta. Tämän lisäks oon pelannut seitsemässä eri urheiluseurassa, joten näitä on tullut kyllä nähtyä vaikka tämä onkin ensimmäinen kosketus jalkapallon valmennukseen.

Ensimmäinen asia mikä pistää korvaan tuolla jalkapallohallilla ja pullerilla kulkiessa on jatkuva supina ja jonkun henkilön mollaaminen. Kelläkään ei ole yhtään mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään valmentajasta. Päin vastoin se tekee joitakin asioita varmasti niin päin persettä, että joka kahvipöydässä tai katsomossa siitä on mainittava. Ja siis nää mollaajat ei todellakaan ole vanhempia. Ne on toisia tän saman seuran valmentajia. Tähän kategoriaan kuuluu kaiken tasoisia valmentajia ihan piirinjoukkue valmentajista naperofutis skoutseihin saakka. Ikinä en ole kuullu kenenkään muun kun Ari Seppälän tulevan siellä kehumaan toista valmentajaa tai toisen valmentajan tekemisiä. Itse olen myös saanut kritiikkiä välillä tekemisistäni ja yleensä aivan aiheestakin, enkä sitä tässä todellakaan ole valittamassa. Vaan sitä että se vaan kyrsii kulkee siellä käytävillä ja istua kahvilassa, kun ainoot puheenaiheet kaiken aikaa on jonkun toisen valmentajan "virheet". Samoin jos satut vahingossa sanoon siellä katsomossa, että tossa on aika upee harjote jollain käynnissä, niin jokainen valmentaja on vetäny sitä treeniä jo kaheksan vuotta. Mutta ei sitä nyt vaan oo pariin vuoteen näkyny. Toivonkin että jokainen valmentaja joka lukee tämän tekstin niin miettii ensikerran kun se kollega tulee korvan viereen haukkumaan jotain muuta valmentajaa, että mitä se musta puhuu, kun minä en ole paikalla. Tämän ilmapiirin pitäis sitten innostaa nuoria/uusia valmentajia mukaan toimintaan ja laittamaan vapaa-aikansa ja rahansa tämän lajin kehittämisen eteen? Tiedän että moni valmentaja tunnistaa tämän tekstin takana olevan henkilön ja toivonkin että ensi kerralla, kun teillä on pahaa sanottavaa minulle toisesta valmentajasta, näyttäkää junttia ja kävelkää ohitse.

Toinen asia mitä olen odottanut täällä on FC Hämeenlinnan päävalmentajan sekä näiden meidän "piirivalmentajien" pitämiä koulutuksia. Näillä herroilla olis varmasti paljon annettavaa esimerkiksi allekirjottaneelle ja varmasti monelle muullekin ja ihmettelenkin, että he eivät kiireiltään kerkeä tietotaitoa jakamaan muille valmentajille. Vai tuleeko tässä taas eteen tää valmentajien välinen kilpailu, että kun jokaisen tarvii olevinaan osoittaa olevansa parempi valmentaja kun toisen. Ei voi muita opettaa tai niistä voi tulla mua parempia?? Akatemian valmentaja Uusitorpalle nostankin olematonta hattua, koska hänellä tuntuu aina riittävän aikaa vastata kysymyksiin ja pitihän tuo jonkinmoisen "koulutuksenkin" tossa taannoin ja toi mielipiteitään julki jalkapallon kehittämisestä. Toinen henkilö palloiluhallilla jolle voi kysymyksiä mennä esittämään on Ari Seppälä. Lopuilta vastauksen saaminen onkin aina jonkin sortin uhkapeliä.

Tää ilmapiiri on jotenkin ihan kauhea kun vertaan sitä esimerkiksi Korsossa olevaan "lentopallopyhättöön" jonne kaverini tuli kerran mua harjotuksista vastaan mun vanhat seuran verkkarit päällä ja nauroi, että kaikki morjesti ja hymyili katsomossa. Pullerilla katotaan kieroon, että miks sä tuut meijän reviirille. Muutenkin siellä edustusjoukkueen valmentaja piti vähintään kolme koulutustilaisuutta kaudessa juniori valmentajille. Sen lisäks B:n nuorten maajoukkueessa toiminut seuran entinen valmentaja piti suunnilleen saman verran koulutustilaisuuksia. Muutenkin yhteistyö tuntu toimivan ja hallille tuli mentyä monet kerran vaan katteleen viikonlopun pelejä ja mentyä jutteleen lentopallosta, jos ei muuta tekemistä ollu. Hämeenlinnassa kokeilin samaa tossa Palloiluhallilla ja ei toimi!! Se taitaa viedä 10 vuotta että sinne on asiaa niin että ei ihmiset kato kieroon mitä sä täällä teet.

Näiden kahden seuran ero on muutenkin nähtävissä siitä, että KoVe:n juniorimylly tuotti vuosien 2000 - 2010 välillä kaks pelaajaa Italian A-liigaan, tämän lisäksi kaksi pelaajaa euroopan muihin ammattilaisliigoihin sekä yli 20 liigapelaaja. Mutta onhan HJS:llä ja FC Hämeenlinnallakin Joenmäki!

Vetoonkin nyt näihin kaikkiin olevinaan "jalkapallomiehiin" tai "urheiluihmisiin" kuuluviin, että joko lopetettais oman arvon korostus ja nenä pystyssä kulkeminen. Paljon ei taida yhelläkään ihmisellä siellä hallissa olla siihen varaa. Joko alettais oikeesti tekeen töitä tän kaupungin jalkapallon eteen ihan yhteistuumin, koska yksikään ihminen ei pysty tätä yksin hoitaan. Itse olen valmis antamaan kesäillat ja talviviikonloput nuorison ja jalkapallon eteen ainakin toistaiseksi viellä jatkossakin. Enkä paljoo selkääntaputteluja odottele, mutta ei sitä toisten haukkumista ja ittensä kehumistakaan kukaan jaksa koko vapaa-aikaansa kuunnella. Mollakkaa välillä vaikka itteenne ja koittakaa keksiä edes joskus jotain hyvää sanottavaa jostakin toisesta valmentajasta. Jos ette muuta  keksi niin todetkaa välillä, että "hieno homma et toi kaveri laittaa vapaa-aikansa noitten tyttöjen/poikien eteen" Se on kuitenkin aina hieno työ, jonka jokainen juniorivalmentaja tekee.
armoton yanar

Poissa Poissa

Vastaus #399 : 19.05.2011 klo 13:03:25

Kirjoittajaa tuskin haittaa, että linkitän tämän tänne: http://joonaskorhonen.wordpress.com/2011/05/19/poikien-hiekkalaatikkoleikit/

Tuskinpa joo haittaa. Hieno mies ja varmasti kova panemaan kuitenkin. Ylos

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 23

Siirry: