Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #3425 : 04.08.2011 klo 14:49:49 |
|
Vähän sama, ehkä Pesosella on vain lähtenyt vähän liikaa keulimaan. Itsekin sen verran maalipuiden välissä imuroineena tiedän, että jos ei kulje se ei huutamalla muutu miksikään. Tosin omat kokemukseni tulevat lähinnä siitä, että pakit huusivat minulle..  Mä oon kans pelannut itse suurimman osan menneestä urastani maalivahtina ja sitä kautta on helppo löytää ymmärrystä Sakulle. Räyhäsin nimittäin itsekin linjalle ja muillekin aina kun tarvetta oli. Ei mulle ainakaan kukaan siitä junnuvuosina herneitä nenään vetänyt. Tai ei ainakaan uskaltanut sanoa, jos veti.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #3426 : 04.08.2011 klo 14:54:31 |
|
Mä oon kans pelannut itse suurimman osan menneestä urastani maalivahtina ja sitä kautta on helppo löytää ymmärrystä Sakulle. Räyhäsin nimittäin itsekin linjalle ja muillekin aina kun tarvetta oli. Ei mulle ainakaan kukaan siitä junnuvuosina herneitä nenään vetänyt. Tai ei ainakaan uskaltanut sanoa, jos veti.
Tuut lauantaina pelaan siihen meiän keskinäiseen korttelimatsiin, niin pidän huolta että nimimerkit quinton ja Poku pääsevät antamaan sulle palautetta kovaan ääneen 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3427 : 04.08.2011 klo 15:03:20 |
|
Tuut lauantaina pelaan siihen meiän keskinäiseen korttelimatsiin, niin pidän huolta että nimimerkit quinton ja Poku pääsevät antamaan sulle palautetta kovaan ääneen  No quinton saa huutaa kyllä aika kovaa, että terveiset tulee perille. Mä oon tosin pe-la -yön töissä, että voi tulemiset olla vähän niin ja näin. Miksei muuten Koskin Kortteliliigalla oo omaa otsikkoaan Harrastefutiksen puolella?
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #3428 : 04.08.2011 klo 15:18:57 |
|
No quinton saa huutaa kyllä aika kovaa, että terveiset tulee perille. Mä oon tosin pe-la -yön töissä, että voi tulemiset olla vähän niin ja näin.
Miksei muuten Koskin Kortteliliigalla oo omaa otsikkoaan Harrastefutiksen puolella?
En tiedä, mutta sen verran tärkeä aihe kuitenkin, että pitää tässä tulevan viikonlopun aikana lyödä kyseinen topicci tulille  Onkos muuten Haka-topicin aktiiveissa muita korttelipelaajia, kuin minä, quinton ja varauksella Vastis?
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #3429 : 04.08.2011 klo 15:26:21 |
|
Salosen mj-kutsu tuli kyllä puun takaa, vaikka Juuso onkin lahjakas pelaaja noin periaatteessa. Positiivista.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #3430 : 04.08.2011 klo 16:53:13 |
|
Salosen mj-kutsu tuli kyllä puun takaa, vaikka Juuso onkin lahjakas pelaaja noin periaatteessa. Positiivista.
Joo, tuo lipsautettiin viime pelin jälkeen Paviljongissa, mutta tyydyin vain vihjailemaan asiasta (ja kerroin privaviestinä muutamalle asiasta kiinnostuneelle). Onhan tämä aika selvää, että jos mies debytoi liigassa alle 17-vuotiaana ja saa jatkuvasti peliaikaa, niin jossain vaiheessa tulee myös kutsu maajoukkuekuvioihin, vaikka viimeisin tai pari viimeistä peliä ei aivan nappiin menekkään. Lisäksi tietysti tuo pelaaminen samassa joukkueessa ja yhdessä Timin kanssa on ollut vaikuttamassa, koska maajoukkuekuvioissa pulmana on aina se, että kuinka nopeasti toisilleen vieraat pelaajat oppivat pelaamaan yhteen.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3431 : 04.08.2011 klo 16:55:47 |
|
Juuso tosin oli debytoidessaan 2,5 kk vajaa 18-vuotias.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #3432 : 04.08.2011 klo 21:14:09 |
|
Juuso tosin oli debytoidessaan 2,5 kk vajaa 18-vuotias.
Hups, mikä se paidassa olevan alkoholimainoksen ikäraja olikaan?
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3433 : 04.08.2011 klo 21:59:22 |
|
Hups, mikä se paidassa olevan alkoholimainoksen ikäraja olikaan?
Tasan 18. Siitä sen muistinkin, kun Juuson paitaa jouduttiin siihen JJK-matsiin teippailemaan.
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3434 : 05.08.2011 klo 06:12:14 |
|
Otetaanpa vähän myöhässä kantaa Pesosen tilanteeseen. Iiskolan tulosta ei ole tarkempaa tietoa, mutta Saku pystynee vetämään kauden läpi kun pahimmat otteluruuhkat ovat ohi. Polvi ei kai ole vielä täydessä iskussa ja lepo olisi tarpeen. Parempaan suuntaan tilanne on ilmeisesti menossa, kun tietyt asiat ovat lähentyneet Sakun normitasoa. Tulevaisuutta ajatellen tilanne on hyvä jos lähes puolikuntoisena pystyy vetämään otteluita tuolla tasolla läpi.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #3435 : 05.08.2011 klo 13:03:42 |
|
Otetaanpa vähän myöhässä kantaa Pesosen tilanteeseen. Iiskolan tulosta ei ole tarkempaa tietoa, mutta Saku pystynee vetämään kauden läpi kun pahimmat otteluruuhkat ovat ohi. Polvi ei kai ole vielä täydessä iskussa ja lepo olisi tarpeen. Parempaan suuntaan tilanne on ilmeisesti menossa, kun tietyt asiat ovat lähentyneet Sakun normitasoa. Tulevaisuutta ajatellen tilanne on hyvä jos lähes puolikuntoisena pystyy vetämään otteluita tuolla tasolla läpi.
Komppaan, ei Sakulle kovin montaa helppoa ole mennyt, onko yhtään selkeästi Sakun piikkiin?
|
|
|
|
Keksuli
Poissa
|
 |
Vastaus #3436 : 06.08.2011 klo 00:17:20 |
|
En tiedä, mutta sen verran tärkeä aihe kuitenkin, että pitää tässä tulevan viikonlopun aikana lyödä kyseinen topicci tulille  Onkos muuten Haka-topicin aktiiveissa muita korttelipelaajia, kuin minä, quinton ja varauksella Vastis? en luokittele itteeni aktiiviks topicissa, mutta kortteliliigaa tulee potkiskeltua toki
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3438 : 06.08.2011 klo 23:32:20 |
|
Voi sianvittu sentään: KuPS-Haka pelataan jo 19.8. 05.08.2011
Veikkausliiga on tarkentanut otteluohjelmaansa TV-otteluiden osalta. Tästä syystä Haka Kuopion vierailu aikaistuu kahdella päivällä. KuPS-Haka pelataan Kuopion Keskuskentällä perjantaina 19.8. kello 18.30.
Vapaatoive oli luonnollisesti sunnuntaille.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #3439 : 07.08.2011 klo 20:33:15 |
|
Voitto Rovaniemeltä, pisteitä nyt 22 ja RoPSilla 11. Wow 
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
 |
Vastaus #3440 : 07.08.2011 klo 20:41:20 |
|
laskin tossa että ropsilla voisi olla realistinen mahdollisuus 18 pojoon loppukaudella (kotipelit mm. vps, mypa, kups) eli onhan tässä vielä hakallakin pelattavaa että ensi kausi pelataan korkeimmalla tasolla.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #3441 : 07.08.2011 klo 20:44:14 |
|
Varsinkin kun hirveästi en uskalla pisteitä seuraavista kolmesta ottelusta (Inter, KuPS, HJK) odotella. Sitten tuleekin heti kolme tärkeää peliä (VPS, Jaro, Mariehamn) putkeen ... ja 13.10. Haka-RoPS mutta ei nyt ajatella vielä niin pitkälle.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #3442 : 07.08.2011 klo 20:44:29 |
|
laskin tossa että ropsilla voisi olla realistinen mahdollisuus 18 pojoon loppukaudella (kotipelit mm. vps, mypa, kups) eli onhan tässä vielä hakallakin pelattavaa että ensi kausi pelataan korkeimmalla tasolla.
Toki näin, itse olen kuitenkin sitä mieltä että Rops ei yli 20 pistettä tältä kaudelta kerää.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #3443 : 07.08.2011 klo 20:47:42 |
|
Varsinkin kun hirveästi en uskalla pisteitä seuraavista kolmesta ottelusta (Inter, KuPS, HJK) odotella. Sitten tuleekin heti kolme tärkeää peliä (VPS, Jaro, Mariehamn) putkeen ... ja 13.10. Haka-RoPS mutta ei nyt ajatella vielä niin pitkälle.
Seuraavista kolmesta pelistä tosiaan jokainen piste on pelkkää plussaa, maksimissaan noista voi odottaa ehkä 3-4 pistettä, mutta rehellisesti sanottuna Kups-peli on ainoa josta voi realistisesti odottaa pisteitä. Interiä vastaan kotona ehkä nappisuorituksella piste, Klubilta tulee kuokkaan satavarmasti. VPS, Jaro, Mifk-rypistyksestä sitten vähintään 4 pojoa, niin olen ihan tyytyväinen 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3444 : 07.08.2011 klo 20:59:52 |
|
Huhhuh, että oli tärkeä voitto. Jäi Kisiksessä kyllä Lahen matsin seuraaminen aikalailla forumin päivittämisen varjoon.
Ja Risun merkitystä ei voi kyllä vähätellä. On se velho, kun taikoo tuosta materiaalista irti näitä tehoja. Ja etenkin henkisellä puolella Risun asenne näkyy. Kuinkahan monta kertaa tällä kaudella vastustaja on jo tehnyt ekan rysän Hakaa vastaan ja siitä huolimatta pisteitä on raavittu varsin hyvin.
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #3446 : 08.08.2011 klo 11:39:52 |
|
Et sitten uskaltanut mennä ottamaan valokuvaa lähempää, vaan stalkkasit jonkun tolpan takaa.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #3447 : 08.08.2011 klo 11:41:04 |
|
Ja Risun merkitystä ei voi kyllä vähätellä. On se velho, kun taikoo tuosta materiaalista irti näitä tehoja. Ja etenkin henkisellä puolella Risun asenne näkyy. Kuinkahan monta kertaa tällä kaudella vastustaja on jo tehnyt ekan rysän Hakaa vastaan ja siitä huolimatta pisteitä on raavittu varsin hyvin.
Vielä kun Risu ymmärtäisi, miten tärkeää on säilyttää topparipari samana matsista toiseen (mikäli ei ole loukkaantumisia tai kortteja).
|
|
|
|
H-A-K-A
Poissa
|
 |
Vastaus #3448 : 08.08.2011 klo 12:46:27 |
|
Vielä kun Risu ymmärtäisi, miten tärkeää on säilyttää topparipari samana matsista toiseen (mikäli ei ole loukkaantumisia tai kortteja).
Viime kauden rulettiin nähden palettihan on pidetty kasassa melko hyvin. Olisiko kaksi liigaottelua missä on pelattu muulla kun Timi-Regi parilla silloin kun se on ollut mahdollista?
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #3449 : 08.08.2011 klo 13:40:51 |
|
Viime kauden rulettiin nähden palettihan on pidetty kasassa melko hyvin. Olisiko kaksi liigaottelua missä on pelattu muulla kun Timi-Regi parilla silloin kun se on ollut mahdollista?
Ja molemmista tappiot. Risu on kyllä näyttänyt meille epäilijöille närhen näppylät. Aivan loistavaa työtä ja Hakan pistemäärä lienee pelaajabudjetin suhteessa paras koko liigan joukkueista (huom. Keken mittari).
|
|
|
|
|
|