FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.09.2025 klo 15:05:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Seuraavilla pelaajilla on kauden päättyessä sopimus katkolla, tai optiovuosi alkamassa. Ketkä kaksi sinä sitoisit ensimmäisenä kauden 2012 Haka-ryhmään?
Markus Koljander
Regillio Nooitmeer
Juuso Salonen
Josef Chavez
Antti Ojanperä
Jarno Mattila
Niko Perera
Shane Robinson
John Weckström
Marco Matrone
William "Dema" de Mattia
Juha Pirinen
Aleksi Nieminen
Jaakko Juuti
Mohamed Koroma
Lassi Luoto
Obi Metzger
Pekka Sihvola
Kalle Multanen
Kasperi Ojala
Albert Kuqi

Sivuja: 1 ... 144 [145] 146 ... 178

Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken Haka 2011 | "Ei me ny kiva vastustaja olla kenellekään"  (Luettu 292137 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yoshi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pääty kii

Vastaus #3600 : 09.08.2011 klo 21:55:06

Mistäs se tiukka rahatilanne johtuu..? Johtuisko takavuosien vanhojen kusipäitten holtittomasta rahankäytöstä..? Ei siinä mitään kyllä kaupunki hoitaa herrantuutelien sotkut :D.
Kerrankin olet jossain asiassa oikeassa, se miten luulet kaupungin pelastavan Hakan nyt on kyllä vieläkin itselleni arvoitus. Luuletko oikeasti että vaikka kaupunki antaisi 200kE niin sillä tehdään mitään eroa siihen jos rahaa ei oikeasti ole lähteä kauteen? Ei siinä kaupungin almut paljon paina jos rahaa ei lopulta ole.

Nyt ollaan katsomassa eteenpäin nimenomaan - EI TAAKSEPPÄIN! Se että rahat on tiukilla ei yllätä enään ketään eikä kukaan siitä jaksa kauhistua, se on avoimesti tiedotettua. Sillä mennään mitä on ja mihin eväät riittää, toistaseksi ne riittää liigassa pelaamiseen ja joukkue pelaa liigassa. Ensikautta voi spekuloida sitten kun tämä kausi on pelattu ja nähty mikä on sarjasijoitus.

Taidat tosissaan toivoa ja odottaa Hakan romahtamista ja katoamista, ainakin jos yhtään peilaa noita sun kirjotuksia. Mä voin kertoa sulle yhden asian jota et varmaan ole vielä ymmärtänyt - Pelaa Haka liigaa, ykköstä, kakkosta tai kolmosta, se on silti sama Haka ja perinteet jne. Seura tulee varmasti pysymään aina koska sen ei anneta kuolla. Tästä voit olla ihan täysin varma noiden fantasioidesi kanssa :)

Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #3601 : 09.08.2011 klo 22:13:49

Mistäs se tiukka rahatilanne johtuu..? Johtuisko takavuosien vanhojen kusipäitten holtittomasta rahankäytöstä..? Ei siinä mitään kyllä kaupunki hoitaa herrantuutelien sotkut :D.

Ja nykyisenkö seurajohdon pitäis kusta sitä samaa velkakasaa suuremmaks? Helvetin hyvää duuniahan nyt on tehty menneiden aikojen virheiden paikkaamiseks.
Tukkireisi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Avilon, Haka ja Kreikka :D

Vastaus #3602 : 09.08.2011 klo 22:17:59

No mikäs siinä sitten on pahaa jos yritetään laittaa seurassa raha-asiat kuntoon? Ja kaupunki ei tule hoitamaan mitään Hakalle muuta kuin sen tuen, mitä seura kaupungilta ansaitseekin. Sinä kun ilmeisesti olet noin tarmokas Hakaperheen jäsen, niin kerro toki oma näkemyksesi, miten futis saadaan taas kukoistamaan kaupungissa?
Niin. Asiat vaan on nykyisin hiukan toisin kun esim 70/80-luvulla jolloin pelaajat kävivät töissä pelaamisen ohessa. Pienet paikkakunnat ei yksinkertaisesti kestä 2010-luvun rahankäyttöpolitiikkaa. Melko varma on, että esim Mypa, Haka ja esim Jaro ei ole liigakartalla 5-10 vuoden kuluttua. Tyyli voisi olla mallia J.Mattila ja ykkös-kakkosdivari mihin rahkeet riittävät. Liigaan ne eivät riitä nyt eikä tulevaisuudessa se on varma.
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #3603 : 09.08.2011 klo 22:26:26

Niin. Asiat vaan on nykyisin hiukan toisin kun esim 70/80-luvulla jolloin pelaajat kävivät töissä pelaamisen ohessa. Pienet paikkakunnat ei yksinkertaisesti kestä 2010-luvun rahankäyttöpolitiikkaa. Melko varma on, että esim Mypa, Haka ja esim Jaro ei ole liigakartalla 5-10 vuoden kuluttua. Tyyli voisi olla mallia J.Mattila ja ykkös-kakkosdivari mihin rahkeet riittävät. Liigaan ne eivät riitä nyt eikä tulevaisuudessa se on varma.
Ajat on muuttuneet ja tilanteet on eri, silti - me pelataan liigaa nyt. Anteeksi vaan Sedu.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #3604 : 09.08.2011 klo 22:45:03

tukkireiden kaltaiset tyypit hoideltiin nuoruudessani nurkan takana. Nykyisin noita inisijöitä joutuu sietämään kuin kesällä paskakärpäsiä. Eteenpäin ei ole menty.
Tukkireisi

Poissa Poissa

Vastaus #3605 : 09.08.2011 klo 22:59:36

tukkireiden kaltaiset tyypit hoideltiin nuoruudessani nurkan takana. Nykyisin noita inisijöitä joutuu sietämään kuin kesällä paskakärpäsiä. Eteenpäin ei ole menty.
:D Ei mua pakko sietää ole. Tu vetään turpaan vaan jos pystyt?
Tukkireisi

Poissa Poissa

Vastaus #3606 : 09.08.2011 klo 23:09:36

Ootte te :D...
« Viimeksi muokattu: 10.08.2011 klo 00:23:15 kirjoittanut Tukkireisi »
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #3607 : 09.08.2011 klo 23:10:50

Veikkaan ettei sun tarvi kirjottaa enempää enään - oot ansainnu jo vankkumattoman arvostuksemme.
Tosipuhuja

Poissa Poissa

Vastaus #3608 : 10.08.2011 klo 09:27:21

Klubi menetti kaksi topparia, eli tarvitsee nopeasti apuja. Timi on aika luonnollinen valinta, mielenkiintoista nähdä miten pärjää Suomen kovimmassa porukassa. On varmasti Klubille edullinen kokeilu. Haka tarvitsee kaikki pelimerkit, jottei kassa aivan tyhjene (vaikka pohjan palasia näkyykin). Elokuun jälkeen on tiukat paikat. Timille onnea peliin, ei tässä turhaa draamaa kannata kehitellä, ei hän nyt mikään sateentekijä ole ollut (ainakaan niissä peleissä, jotka olen nähnyt). Ihan ok ja kehityskelpoinen kaveri toki. Jos Klubi ostaa kauden jälkeen, niin Hakalle voi tulla joku pikku siirtosumma. Ei mulla muuta.
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #3609 : 10.08.2011 klo 14:43:26

Kun sinulla tuntuu nyt kuitenkin olevan jonkinlainen näkemys futiksesta Suomessa ja Hakakin tuntuu olevan sydäntä lähellä niin tervetuloa mukaan vaan tukijaksi ja toimintaan mukaan? Tarvitaan sitä yhteisön ja yleisön tukea siellä divareissakin jahka sinne päästään.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #3610 : 10.08.2011 klo 16:56:34

Huhujen mukaan vanha koukkunokka olisi vapaalla jalalla tällä hetkellä. Olisko tuosta vielä liigahyökkääjäksi?

Poissa Poissa

Vastaus #3611 : 10.08.2011 klo 17:00:58

Mites toinen vanha tekijä?

http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9ter_Kov%C3%A1cs_(footballer)
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #3612 : 10.08.2011 klo 17:01:40

Ottaisin koska tahansa takaisin, mutta eikös Kovacsilla mene aika lujaa Norjassa? Tai meni ainakin vielä viime kaudella.

e: Ai, se vetelee jo Belgiassa. Hyvin oon vaihteeksi kartalla.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #3613 : 10.08.2011 klo 17:02:54

Ottaisin koska tahansa takaisin, mutta eikös Kovacsilla mene aika lujaa Norjassa? Tai meni ainakin vielä viime kaudella.

Wesley Sonckin kärkipari Belgian pääsarjassa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #3614 : 10.08.2011 klo 17:04:43

Wesley Sonckin kärkipari Belgian pääsarjassa.

Joo, huomasin kun tutkailin tarkemmin. Samapa tuo, Belgia tai Norja, ei oo tulossa :(
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC

Vastaus #3615 : 10.08.2011 klo 17:25:37

Tukkireiden katkeruudessa on kyllä jotain hämmentävää; kaveri lyö nauruhymiötä pöytään Säterinkin ongelmille. Mä jotenkin ymmärrän sen, että Haka-antipatiat on suuret, mutta koskilaisten duunarien kurjuuskin saa hymyn suulle mitvit? Tää pälli on Toijalasta ( tai Tsei Tsei ).
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #3616 : 10.08.2011 klo 18:54:10

Tukkireiden katkeruudessa on kyllä jotain hämmentävää; kaveri lyö nauruhymiötä pöytään Säterinkin ongelmille. Mä jotenkin ymmärrän sen, että Haka-antipatiat on suuret, mutta koskilaisten duunarien kurjuuskin saa hymyn suulle mitvit? Tää pälli on Toijalasta ( tai Tsei Tsei ).
oon miettiny millanen ihmispaska ton nimimerkin takana lymyilee, mutten ole vielä oikeen päätynyt mihinkään tulokseen.
Pastori86

Poissa Poissa

Vastaus #3617 : 10.08.2011 klo 19:29:06

Tukkireisi on koska vaan tervetullut huuteleen sätkän portille, otan ilolla vastaan :)
« Viimeksi muokattu: 10.08.2011 klo 19:32:46 kirjoittanut Pastori86 »
Tukkireisi

Poissa Poissa

Vastaus #3618 : 10.08.2011 klo 20:50:49

Tukkireisi on koska vaan tervetullut huuteleen sätkän portille, otan ilolla vastaan :)
Koska olen kyseisestä asiasta maininnut jotain negatiivista tai väärää..? Kelaappas poika vähän ja ota vaikka pami huuleen jos vaikka helpottais :D
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC

Vastaus #3619 : 10.08.2011 klo 20:57:55

Koska olen kyseisestä asiasta maininnut jotain negatiivista tai väärää..? Kelaappas poika vähän ja ota vaikka pami huuleen jos vaikka helpottais :D

Suosikkijoukkue-kohdassahan sulla on tapana näköjään ilmoittaa kaikelle kaikelle kansalle vahingonilosi kohteet. Pameja? Oletkin siis Ulkusta, et Toijalasta ja Rekikujakin on sen veraan siistiytynyt nykyään, pahoitteluni.
Pastori86

Poissa Poissa

Vastaus #3620 : 10.08.2011 klo 20:59:23

Koska olen sanonut sinun puhuvan tehtaasta jotain negatiivistä tai väärää...?

Sori ot..

Jatketaan toki tukin kanssa privana.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2011 klo 21:14:21 kirjoittanut Pastori86 »
Tukkireisi

Poissa Poissa

Vastaus #3621 : 10.08.2011 klo 21:40:46

Suosikkijoukkue-kohdassahan sulla on tapana näköjään ilmoittaa kaikelle kaikelle kansalle vahingonilosi kohteet. Pameja? Oletkin siis Ulkusta, et Toijalasta ja Rekikujakin on sen veraan siistiytynyt nykyään, pahoitteluni.

Sovitaan vaikka niin sitten :D. Saa tuo sinun hahmottamishäiriö mielenrauhan :D.
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #3622 : 10.08.2011 klo 22:31:02

Mä jotenkin ymmärrän sen, että Haka-antipatiat on suuret.

Jos on koskilainen jalkapalloihminen niin minä en kyllä ymmärrä tuota ollenkaan. Itselläkin on kossutausta, mutta aina olen tuntenut oloni kotoisaksi Hakapiireissäkin. Eripuraa ja lapsellista riitelyä tämän kylän jalkapallo nyt kaikkein vähiten kaipaa.
Cadiz CF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, Spurs, HSV, Barça, FC Groningen

Vastaus #3623 : 11.08.2011 klo 11:36:41

Onko mitään sen tarkempia huhuja liikkeellä ketä ne paljon puhutut vahvistukset tulee olemaan, sikäli kun Huttunen ja kumppanitkaan niitä on vielä ehtiny kartottaa?
Pastori86

Poissa Poissa

Vastaus #3624 : 11.08.2011 klo 13:56:34

No mikäs siinä sitten on pahaa jos yritetään laittaa seurassa raha-asiat kuntoon? Ja kaupunki ei tule hoitamaan mitään Hakalle muuta kuin sen tuen, mitä seura kaupungilta ansaitseekin. Sinä kun ilmeisesti olet noin tarmokas Hakaperheen jäsen, niin kerro toki oma näkemyksesi, miten futis saadaan taas kukoistamaan kaupungissa?

Ite oon kuullut vain nimet Beka Tugushi ja Jari Nikkilä(:D)

Sivuja: 1 ... 144 [145] 146 ... 178

Siirry: