Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #3700 : 16.08.2011 klo 16:28:34 |
|
a) All in! Syksyinen kiima tehtiksellä vie parhaiten Hakaa eteen päin. b) Vain lupaavia junnuja hakemaan tuntumaa ensi kautta varten c) Pari täsmähankintaa pitämään venettä pinnalla d) Näillä mennään ja satsaukset ensi vuodelle. Vaihtopenkki on näytönpaikkansa ansainnut e) Eiköhän oka ja Risu tiedä paremmin f) Ei hassutteluvaihtoehtoa tällä kertaa
Kiitos näistä!
|
|
|
|
H-A-K-A
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #3701 : 16.08.2011 klo 16:33:12 |
|
Hyvät vaihtoehdot kunhan saisi äänestää kaikkia  B-vaihtoehdolla mennään vaikka a:ta lukuunottamatta olisi voinut äänestää mitä tahansa, johan siellä yks 35v ikinuori antaa näyttöjä tulevaa kautta varten 
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2011 klo 16:46:27 kirjoittanut H-A-K-A »
|
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #3702 : 16.08.2011 klo 16:33:26 |
|
Lähtölaukukselle 
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
 |
Vastaus #3703 : 16.08.2011 klo 16:40:00 |
|
Hyvät vaihtoehdot kunhan saisi äänestää kaikkia  Tilanne on monisyinen joka tapauksessa. Siks vaihtoehto e).
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3704 : 16.08.2011 klo 18:00:49 |
|
Mä oon melkeinpä sitä mieltä, että näillä mennään. En niinkään siitä syystä, että haluaisin Albertia useammin kentälle, vaan siitä syystä, että kyettäisiin kasaamaan vähän jotain taloudellista puskuria ensi vuodeksi. Toisaalta luotan etenkin Okaan kuten hihhuli Jumalaan, joten hyvissä käsissä tässä toistaiseksi ollaan 
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3705 : 17.08.2011 klo 07:03:13 |
|
Mä oon melkeinpä sitä mieltä, että näillä mennään. En niinkään siitä syystä, että haluaisin Albertia useammin kentälle, vaan siitä syystä, että kyettäisiin kasaamaan vähän jotain taloudellista puskuria ensi vuodeksi. Toisaalta luotan etenkin Okaan kuten hihhuli Jumalaan, joten hyvissä käsissä tässä toistaiseksi ollaan  Huomenna ilmeisesti virallisesti päätetään millaista jatkopaperia Okalle tarjotaan. Jos vähintään tarjolla 2 vuoden pahvi Okalle jonka hän hyväksyy sitoudun ostamaan 20 kpl (jos muistan hinnan oikein 25 €/kpl) osakkeita. Pelaajaneuvottelut alkaneet jo ensi kautta varten mikä on erittäin positiivinen asia. Ilmeisesti suurin osa pelaajista haluaisi jatkaa Hakassa, mikä luo hyvät lähtökohdat tulevaisuuteen. Neuvottelut (ilmeisesti) FC Hämeenlinna kanssa myös käynnissä ensi kauden farmista, mitä en välttämättä pidä hyvänä asiana. Osittain syy on Härmäläisen sydämen puolesta, mutta suurin syy on että tiedän osan FC Hämeenlinnan joukkojen inhoavan Hakaa. Lisäksi FC Hämeenlinna hamuaa liigaan ja tämä ei palvele Hakaa. Vastis... Nyt kun vahvasti näyttää siltä että Jallu matkaa Hämeenlinnaan, niin onko ehdotuksia mitä sille tehdään? Itse nykyään juon vain kirkkaita, joten laitettaisiko se Jallu hieman isompana ja muutettuna joukkueen päättäjäisiin? Jaska, Pexi ja Saku varmaankin keksisivät käyttöä esim. Virosta tuodulle 1,5 l kirkkaalle päättäjäisissä... Lisäkustannukset voidaan laittaa puokkiin 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3706 : 17.08.2011 klo 07:15:09 |
|
Huomenna ilmeisesti virallisesti päätetään millaista jatkopaperia Okalle tarjotaan. Jos vähintään tarjolla 2 vuoden pahvi Okalle jonka hän hyväksyy sitoudun ostamaan 20 kpl (jos muistan hinnan oikein 25 €/kpl) osakkeita. 25 eurolla saa kymmenen osaketta, eli kappalehinta on 2,5 euroa ja vähintään tuo kymmenen pitää merkitä. Pelaajaneuvottelut alkaneet jo ensi kautta varten mikä on erittäin positiivinen asia. Ilmeisesti suurin osa pelaajista haluaisi jatkaa Hakassa, mikä luo hyvät lähtökohdat tulevaisuuteen. Neuvottelut (ilmeisesti) FC Hämeenlinna kanssa myös käynnissä ensi kauden farmista, mitä en välttämättä pidä hyvänä asiana. Osittain syy on Härmäläisen sydämen puolesta, mutta suurin syy on että tiedän osan FC Hämeenlinnan joukkojen inhoavan Hakaa. Lisäksi FC Hämeenlinna hamuaa liigaan ja tämä ei palvele Hakaa. Mä oon jo vähän odotellutkin uutisia myös sopimusneuvotteluista pelaajien kanssa, tai jopa jatkosopimusuutisista. Matrone, Robinson, Nooitmeer, Weckström, Mattila ja Ojanperä ainakin äkkiä kiinni. Farmi Hämeenlinnan kanssa on kieltämättä hieman kaksipiippuinen juttu, etenkin kun Hämeenlinna ilmoitti yrittävänsä tosissaan liigaan muutaman vuoden kuluessa. Lähellähän Hämeenlinna olisi, mutta palveleeko tuo sitten kuitenkaan Hakaa tarpeeksi hyvin? Mene ja tiedä. Vastis... Nyt kun vahvasti näyttää siltä että Jallu matkaa Hämeenlinnaan, niin onko ehdotuksia mitä sille tehdään? Itse nykyään juon vain kirkkaita, joten laitettaisiko se Jallu hieman isompana ja muutettuna joukkueen päättäjäisiin? Jaska, Pexi ja Saku varmaankin keksisivät käyttöä esim. Virosta tuodulle 1,5 l kirkkaalle päättäjäisissä... Lisäkustannukset voidaan laittaa puokkiin  Kyllä se mun puolesta voidaan lahjoittaa jätkien käyttöön kirkkaampanakin. Mulla tosin ei taida olla Viroon asiaa ennen kauden päättymistä, mutta sä hoitanet pullon, jos mä lahjoitan sulle rahat tavalla tai toisella. Tosin Obi mättää hatun kotona putoamisen varmistanutta RoPSia vastaan....
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3707 : 17.08.2011 klo 07:23:36 |
|
25 eurolla saa kymmenen osaketta, eli kappalehinta on 2,5 euroa ja vähintään tuo kymmenen pitää merkitä. Mä oon jo vähän odotellutkin uutisia myös sopimusneuvotteluista pelaajien kanssa, tai jopa jatkosopimusuutisista. Matrone, Robinson, Nooitmeer, Weckström, Mattila ja Ojanperä ainakin äkkiä kiinni. Farmi Hämeenlinnan kanssa on kieltämättä hieman kaksipiippuinen juttu, etenkin kun Hämeenlinna ilmoitti yrittävänsä tosissaan liigaan muutaman vuoden kuluessa. Lähellähän Hämeenlinna olisi, mutta palveleeko tuo sitten kuitenkaan Hakaa tarpeeksi hyvin? Mene ja tiedä.
Kyllä se mun puolesta voidaan lahjoittaa jätkien käyttöön kirkkaampanakin. Mulla tosin ei taida olla Viroon asiaa ennen kauden päättymistä, mutta sä hoitanet pullon, jos mä lahjoitan sulle rahat tavalla tai toisella. Tosin Obi mättää hatun kotona putoamisen varmistanutta RoPSia vastaan....
Ok, sitten tarvii ostaa muutama enemmän... Ja sä et vieläkään luota Pekeen?  Eiköhän tuo veto saada sovittua ja uutta voitaisiin kehitellä...
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3708 : 17.08.2011 klo 07:25:03 |
|
Ja sä et vieläkään luota Pekeen?  Orastava luotto Pekeen on jo herännyt, mutta Obiin luotan kuin vuoreen!
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3709 : 17.08.2011 klo 07:25:24 |
|
Eiköhän tuo veto saada sovittua ja uutta voitaisiin kehitellä...
Esim. jatkaako Peke Hakassa ja tekeekö 15 maalia ensi kaudella?
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3710 : 17.08.2011 klo 07:27:48 |
|
Orastava luotto Pekeen on jo herännyt, mutta Obiin luotan kuin vuoreen!
Obi on ollut ajoittain loistava, mutta isoja puutteita vielä hänellä on. Edellytykset hyväksi liigapelaajaksi on olemassa, mutta pääkopassa pitää tapahtua pikku muutoksia. Sirbiä ensi kaudeksi Obin ja Peken rinnalle odotellessa 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3711 : 17.08.2011 klo 07:32:25 |
|
Esim. jatkaako Peke Hakassa ja tekeekö 15 maalia ensi kaudella?
Mä uskon, että jatkaa, mutta 15 liigamaalia ei mene puhki. Obi on ollut ajoittain loistava, mutta isoja puutteita vielä hänellä on. Edellytykset hyväksi liigapelaajaksi on olemassa, mutta pääkopassa pitää tapahtua pikku muutoksia. Sirbiä ensi kaudeksi Obin ja Peken rinnalle odotellessa  Näin on. Obin pelaamisessa on varsin suuria puutteita, mutta niitä ennen pitää korjata pää sellaiseen kuntoon, että se kestää kentällä. Ja aika perusafrikkalaiseen tyyliin Obilla hyvän ja huonon päivän ero on valtavan suuri.
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #3712 : 17.08.2011 klo 07:49:06 |
|
Mä uskon, että jatkaa, mutta 15 liigamaalia ei mene puhki.
Näin on. Obin pelaamisessa on varsin suuria puutteita, mutta niitä ennen pitää korjata pää sellaiseen kuntoon, että se kestää kentällä. Ja aika perusafrikkalaiseen tyyliin Obilla hyvän ja huonon päivän ero on valtavan suuri.
Eli aloitetaanko jo ensi kauden vedot? Sulle pullo jos Peke tekee ensi kaudella alle 15 maalia Hakassa. Panosta voisi korottaa ja lahjoittaa pelaajaille kauden päättyessä. Vaikka 3 litran Viron tuliainen... Perusafrikkailaisen  Et kai muistele viime kautta? Yhdellä kaverilla kun ei ollut kuin se huono päivä aina. On muuten jännä juttu miten suoritukset vaihtelevat muutaman minuutin sisällä pelin aikanakin. Ai niin... Haka on kuulemma tekemässä vuosisadan kaappausta. Raamattu kertoo et Job lähettää Vuoren Turusta Koskiin 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3713 : 17.08.2011 klo 08:04:11 |
|
Eli aloitetaanko jo ensi kauden vedot? Sulle pullo jos Peke tekee ensi kaudella alle 15 maalia Hakassa. Panosta voisi korottaa ja lahjoittaa pelaajaille kauden päättyessä. Vaikka 3 litran Viron tuliainen... Perusafrikkailaisen  Et kai muistele viime kautta? Yhdellä kaverilla kun ei ollut kuin se huono päivä aina. On muuten jännä juttu miten suoritukset vaihtelevat muutaman minuutin sisällä pelin aikanakin. Ai niin... Haka on kuulemma tekemässä vuosisadan kaappausta. Raamattu kertoo et Job lähettää Vuoren Turusta Koskiin  Lyödään veto kiinni vaan, jos kyse on nimenomaan liigamaaleista. Ja ehd, kyllä mä sunkin kanssa otan tosta jalluvedon, mä tiedän, että sä luotat Pekeen. Viime kauden olin jo ehtinyt unohtamaan. Quincy pelasi hyvin Honkaa vastaan vieraissa ja oli muuten täyttä ripulia. Vai olisi se Parviainen tulossa hiomaan pelikuntoaan Hakaan? 
|
|
|
|
M0ppi
Poissa
|
 |
Vastaus #3714 : 17.08.2011 klo 09:40:38 |
|
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
 |
Vastaus #3715 : 17.08.2011 klo 09:40:43 |
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3716 : 17.08.2011 klo 09:43:23 |
|
Jau! Ihan tervetullut laina, Kastrati voi hyvinkin tehdä orastavaa läpimurtoa loppukauden aikana Hakassa.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #3717 : 17.08.2011 klo 09:48:53 |
|
Kyllä tämä kelpaa  Monelle varmaan hieman tuntemattomampi kaveri kyseessä, mutta -93 syntynyt hyökkääjä. Pelannut 2009 vuodesta Klubi 04 ja tämän kauden HJK:ssa. Pari maalia Bangoria vastaan.
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
 |
Vastaus #3718 : 17.08.2011 klo 09:59:28 |
|
Kyllä tämä kelpaa  Monelle varmaan hieman tuntemattomampi kaveri kyseessä, mutta -93 syntynyt hyökkääjä. Pelannut 2009 vuodesta Klubi 04 ja tämän kauden HJK:ssa. Pari maalia Bangoria vastaan. Kakkonen: ottelut 13 minuutit 1167 maalit 20 syötöt 6 keltaiset 4 punaiset 1
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
 |
Vastaus #3719 : 17.08.2011 klo 09:59:56 |
|
Kyllä tämä kelpaa  Monelle varmaan hieman tuntemattomampi kaveri kyseessä, mutta -93 syntynyt hyökkääjä. Pelannut 2009 vuodesta Klubi 04 ja tämän kauden HJK:ssa. Pari maalia Bangoria vastaan. Itselleni ainakin hitusen tuntemattomampi kaveri, mutta todellakin kelpaa näillä vähäisilläkin tiedoilla 
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #3720 : 17.08.2011 klo 10:32:45 |
|
Itselleni ainakin hitusen tuntemattomampi kaveri, mutta todellakin kelpaa näillä vähäisilläkin tiedoilla  Piti kirjoittaa laajempi ja kattavampi analyysi, mutta työpaikalla ei voi kokoaikaa keskittyä futisforumiin niin jäi hieman vajaaksi Uskon kuitenkin että tämä kaveri tulee monille erittäin tutuksi loistavilla peliesityksillään Hakassa.
|
|
|
|
Mestori
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #3721 : 17.08.2011 klo 10:36:31 |
|
Voin kertoa muutamia matseja tällä kaudella nähneenä, että kyseessä on erittäin lupaava hyökkääjä. Ikäisekseen aika fyysinen ja erityisen maaliahne. Siirto on varmasti positiivinen kaikkien osapuolten kannalta. 
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
 |
Vastaus #3722 : 17.08.2011 klo 10:55:16 |
|
Ihan hyvältä vaikuttaa, vaikka olenkin ollut ihan tyytyväinen Peksi-Obi -kärkipariin. Tarpeellinen lisä ainakin siinä vaiheessa kun Obi istuu seuraavan kerran pelikieltoaan pois. Tärkeämpää olis kuitenkin saada puolustukseen apuja ettei Japea tarvitse haaskata pakin tontille 
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #3723 : 17.08.2011 klo 11:21:41 |
|
Itselleni ainakin hitusen tuntemattomampi kaveri, mutta todellakin kelpaa näillä vähäisilläkin tiedoilla  Minäkään en muista, että olisin nähnyt hänen pelaavan. Tosin ei vanha nykyään jaksa enää tehdä rapoja joka ottelusta, vaikka muutaman valokuvan saatan napatakin. Sen sijaan olen kyllä nähnyt Klubi-04:ssa pelaavan Mergim Kastratin, joka saattaa olla Kastriotin veli. Mutta hänestäkään ei ole enää tässä vaiheessa oikein mitään muistikuvaa.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #3724 : 17.08.2011 klo 11:21:56 |
|
Hakan toimistolla luetaan ilmiselvästi foorumin asiantuntijoiden analyysejä  Tervetuloa.
|
|
|
|
|
|