Tässä Quincyn haastattelu google tranlatorilla...Erityisesti...Suomalainen Haka "Suomen riista kummeliturska" aiheutti täydellisen putoomisen...
Linkki haastatteluun...
http://fkhajduk.rs/?p=699 Quincy Osei Ghanan olympiajoukkueen jäsen ja entinen järjestäjä Suomen Riista kummeliturska, allekirjoitettiin tänään Municipal jalkapalloliiton Towerin kolmen vuoden sopimuksen johtajat Serbian mestaruuden. Haastattelu 21 vuoden Ganjaninom johtama Predrag Rajic.
Mitä olet odottanut viikkoja, ja viimein tuli totta. Ghanan olympiajoukkueeseen, mestari keskikentän Suomessa ja ylhäältä avustaja, tuli Hajduk pelaajia. Sihteeristö varmistaa, että koko liiketoiminnan lisensointi valmistuu pian, ja Quincy tulee olemaan pöytäkirjan, mutta ottelussa čačanskog Borca.
PR: Quincy, tyytyväinen Serbian lato. Kerro meille, mitkä ovat ensivaikutelmat meidän kaupungin ja asukkaiden sama?
KO: Kiitos tervetuloa, toivon perustella suuri luottamus ja odotukset. Torni on pieni kaupunki, minulla on käsitys, että melko paljon jokainen tietää hallitus on melko rento ilmapiiri, mikä sopii minulle erittäin tarkasti, sillä se on minun mentaliteetti. Myös kaupunki Suomessa, jossa olen asunut aiempina vuosina ei tule merkittävästi enemmän kuin torni, joten voin helposti sovi. Ihmiset ovat suvaitsevaisia, helppo hyväksyä ulkomaalaisia ja paljon seurustelua.
PR: Sinusta on tullut suosittuja Tower, melkein yhdessä yössä, olen sanonut, että tämä on pieni kaupunki ja sen kaikki oppii nopeasti. Näin opimme, että nämä tytöt vain vitsailin ja olet suositumpi kuin edustaja nežnijeg puoli.
K. A. Kyllä, kyllä, en ole valittavat (nauraa). Mutta nyt kerron teille jotain, olin heti vaikuttunut ja todella tarkoitan sitä, ilman mitään halua olla mairitteleva kenellekään. Kaikissa maissa, jos en nyt živreo, elävät tässä on ehdottomasti kaunein tyttöjä. Se on uskomaton, kuin olin eri malleja.
P.R. : Te olette kotoisin maasta, jossa pelata hyvää jalkapalloa. Olemme voittaneet viime maailmanmestaruuden, koska he seurasivat "Black Star" on jalkapallo Serbia?
K.O. : Arvostamme suuresti jalkapallo Serbia. Älä unohda, että olet voittanut kanssa serbi (Milovan Rajevac) sijoittaa valitsin, ja nykyinen valmentaja on Serbian (Goran Stevanovic). Tämä yhdistelmä Serbian ammattiin ja meidän pelaajat ilmeisesti tuottaa tulosta.
P. R.: Ilmeisesti. Mutta mikä on salaisuus? Ovatko valmentajat niin hyviä juontajat tai meidän jalkapalloilijat ovat vain köyhiä opiskelijoita?
KO: vain parempia pelaajia, suurempi tähteä. Serbia on valtava tähti, Stankovic on merkittävä nimi, mutta fyysinen ominaisuuksia meidän pelaajat ovat paljon parempia. Tämä ei tarkoita, että olet voittanut joka kerta.
PR: mihin asentoon pelaat ja missä parhaiten snalaziš?
KO: Pelaan hyökkää keskikenttää, järjestäjä peli, mutta viimeinen side tarvittaessa voi olla sekä eteen ja taaksepäin.
P. R.: johtaja ammatti Vignjević näet ...?
KO: Minulla on käsitys, että olen tallentanut viimeisen joukkovelkakirjalainan. Älä unohda, että olen koulutus-tiimiin, mutta kuukausi ja olin hyvin perehtynyt. Taidan pilata peli playoff vastustajat ja meidän siivet. Ehkä pripretiti jolloin toinen tai kolmas suunnitelma.
PR: Tuletko Serbia ennen hän tiennyt mitään Hajduk?
K. A. mitään. Olin Serbiassa kaksi vuotta sitten venäläisten jalkapalloseura, joka ei ole tarpeeksi rahaa, että olen allekirjoittanut. Sitten soitimme ystävyysottelun kanssa Partizan. Ja kaikki tietää klubin jalkapallo.