FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.08.2025 klo 10:37:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 8 [9]

Kirjoittaja Aihe: Kotarit-tournament III-20.11 RAHOLASSA! SE MENI JO! JA KIVAA OLI!!!!  (Luettu 8442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pallopäät

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Polla, Mustat Partnerit

Vastaus #200 : 23.11.2010 klo 16:08:27

Näinhän se osapuilleen meni. Kyseisen ottelun toimitsija ei vaan pitänyt sävystä, jolla Ballheadsin henkilö esitti asiansa ja tivasi nimistä. Toimitsija oli asiallisesti pyytänyt joukkueen vastuuhenkilöä kirjoittamaan nimet pöytäkirjaan, kuten esim. JaPan, Mesidzin ja monen muun joukkueen managerit tekivät pudotuspeleissä. Pudotuspelejä ennen oli tarkoituksella hieman enemmän aikaa ja toimitsijoille oli muitakin tehtäviä, vastuuhenkilöt tietävät kuitenkin parhaiten ketä omassa joukkueessa on pelannut (monessa tapauksessa pöytäkirjoja korjailtiin, en tiedä miten Ballheadsin tapauksessa). Toimitsija lienee kaivanut nimet jostain vanhoista, koska ei jaksanut moista (sopimatonta) keskustelun sävyä, tuomari itse asiassa ihmetteli samaa. Strikah teki kuitenkin turhaan kännikirjoituksellaan kärpäsestä härkäsen ja syyllisti ja tuomitsi turhaan Ballheadsin joukkueen, joka pelasi parasta peliään, mitä henkilökohtaisesti olen nähnyt. Taisi Kotareitten hyökkääjää harmittaa turnaustappio ;)

Itse pitäisin tapausta loppuunkäsiteltynä, eritoten kun Strikah sen tarpeetta edes nosti julkiselle pöydälle.

Mahtoiko kyseinen pöytäkirjaepisodi sekoittaa joukkueen pelin, kun Mesidziltä sitten itse ottelussa tulikin selkään? :)

Joo, siitähän se johtukin, että oltiin yhtäkkiä ihan hukassa. Vaadin, että koko turnaus uusitaan ja meidän pelaajien kengännauhat sitoo kyseinen toimitsija :) ja kunnolla!

Kukin joukkue, joka tietää ottelunsa kuvatun, voi saada otteluvideon jotakin rahallista korvausta vastaan (tai miksei oikeastaan joukkueetkin, joiden pelejä ei kuvattukaan). Tästä tulee lisätietoa turnaussivuille, kun viikonlopusta on selvitty.
Pallopäät

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Polla, Mustat Partnerit

Vastaus #201 : 23.11.2010 klo 16:13:13

Ai niin, onnittelut tätä(kin) kautta YPAn... eiku Japan jätkille komeasta turnausvoitosta. Se oli todellinen hengen voitto materiasta!
Haastematsi otetaan vastaan koska vaan.
hekamoni

Poissa Poissa

Vastaus #202 : 27.11.2010 klo 22:01:35

Oon Mesidzin pakki, ja täytyy nostella hattuja Kotareille. Eka kohtaaminen oli amatöörille todella hankala, koska Kotarit karvasivat erittäin aggressiivisesti. Aikaa ei ollut mihinkään. Peli osoitti, että kenties tärkeintä futsalissa on aktiivinen liike. Ja liikkeen tärkeys tuli vahvistettua pronssipelissä, jossa puolestaan me liikuimme isäntiä enemmän. Teknisyys, jonka puutteesta jotakin joukkuetta arvosteltiin, ei ole mielestäni yhtä tärkeää kuin liike. Vai?
VEIjari

Poissa Poissa

Vastaus #203 : 27.11.2010 klo 22:12:50

Oon Mesidzin pakki, ja täytyy nostella hattuja Kotareille. Eka kohtaaminen oli amatöörille todella hankala, koska Kotarit karvasivat erittäin aggressiivisesti. Aikaa ei ollut mihinkään. Peli osoitti, että kenties tärkeintä futsalissa on aktiivinen liike. Ja liikkeen tärkeys tuli vahvistettua pronssipelissä, jossa puolestaan me liikuimme isäntiä enemmän. Teknisyys, jonka puutteesta jotakin joukkuetta arvosteltiin, ei ole mielestäni yhtä tärkeää kuin liike. Vai?
Jep... Kyllähän liike on futsalissa kaiken a ja o mutta jos ei ole pelisilmää niin usein se liike on aivan turhan päiväistä juoksentelua ympäri kenttää. Ja liikkeen pitää olla koko nelikolta molempiin suuntiin aktiivista jos vastassa on esim. Kotareiden tasoinen joukkue.
biizeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TKT, Kotarit

Vastaus #204 : 28.11.2010 klo 06:03:34

Ja liikkeen pitää olla koko nelikolta molempiin suuntiin aktiivista jos vastassa on esim. Kotareiden tasoinen joukkue.

henkilökohtaisesti, tää on pakko ottaa kehuna, kiitoksia :)
t:#13

Sivuja: 1 ... 8 [9]

Siirry: