FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.08.2025 klo 05:14:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Futsalin edistämistä?  (Luettu 3749 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
raimojk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futsal :: Kotarit :: G.S.F.V. Drs. Vijfje

Vastaus #25 : 04.11.2010 klo 12:18:48

edit. mitähän täällä tapahtuu...meinas tulla tuplana.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK

Vastaus #26 : 04.11.2010 klo 12:58:21

Mielestäni futsalissa kauan roikkuneena olisi jo aika nostaa kissa pöydälle.
Olen puhunut usealle ns. kovallekin vaikuttajalle lajin puolesta.
Sain jopa Ike Kanervan katsomaan futsal matsia.
Kova jalkapallomies Euroedustaja Takkulakin arvostaa myös futsalia.
Onko kukaan edes kertonut Niinistölle että Suomessa pelataan futsalia.
Lajissa olisi mahdollisuudet EM lopputurnaukseen alle 100000 euron panostuksella hyvinkin nopealla aikataululla.
Pitääkö unohtaa SPL:n nurmikko jengi ja käyttää sivuovea painostukseen.
Rahasta ei ainakaan ole pulaa kun Baxillekin maksetaan miljoonapalkkaa tyhjästä.

HEI! Vaalivuosi ovella päättäjillä on korvat ainakin herkkinä...
Izvan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mörrit

Vastaus #27 : 04.02.2011 klo 08:49:33

Harrastelijoiden puuhastelua koko touhu.

Tässä se kiteytyy...Hyvä Loikas!!
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=4-5&ID=189564
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK

Vastaus #28 : 04.02.2011 klo 09:24:43

Mediaa kiinnostaa ainakin futsaltoimijoiden takalistot...8)
Toivottavasti "perse" oli Pöllöliiton suntaan.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #29 : 04.02.2011 klo 22:19:49

http://www.facebook.com/notes/urheiluseura-ac-stoppi-ry/ac-stopin-takapuoliottelusta-tekema-huomautus-lue-tapahtumat-jotka-johtivat-pyll/10150126112698255

Palloliittoa kiinnostavat takapuolet, eivät rasistit. Tämä ei ole ihme Heliskosken kommentit tuntien.

Nikopolidis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leijona Futsal, ManU

Vastaus #30 : 04.02.2011 klo 22:32:22

http://www.facebook.com/notes/urheiluseura-ac-stoppi-ry/ac-stopin-takapuoliottelusta-tekema-huomautus-lue-tapahtumat-jotka-johtivat-pyll/10150126112698255

Palloliittoa kiinnostavat takapuolet, eivät rasistit. Tämä ei ole ihme Heliskosken kommentit tuntien.

Selvennetään tätä asiaa sen verran, että tuo Loikaksen avautuminen on täyttä p*skaa. Ottelussa ei kentällä eikä katsomossa huudeltu mitään rasistista kommenttia ja ainoa sanailu mitä siellä tapahtui oli Loikaksen ja katsomon välillä. Loikaksen mielestä mm. yleisön pitäisi olla aikalisän aikana hiljaa. Myös hänen tapansa krisioida tuomaria on käsittämätön. Kukin taaplaa tyylillään ja ko. kaverin tyyli on kyllä erikoinen.

En tähän ala nyt enempää pureutumaan, mutta sanon että myös tässä tapauksessa rasismilla syyttäminen on yhtä vakavaa kuin rasismi. Ja vielä sen verran,  että Kylmäkosken Veikot ei hyväksy rasismia missään muodossa!
Lonkero

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 04.02.2011 klo 22:35:55

En ole ko. matsissa paikalla ollut ja täten kaikkien tapahtumien suhteen kuulopuheiden varassa. On todella valitettavaa ja tuomittavaa, mikäli puheet rasismista pitävät paikkansa.

Silti, yhtään mikään ei oikeuta joukkueeseen kuuluvaa henkilöä näyttämään persettä katsomoon. Hämmästyttävää, että selvin päin olevalle aikuiselle ihmiselle tulee moinen edes mieleen. Kertoo aika paljon tekijästä itsestään.
Izvan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mörrit

Vastaus #32 : 09.02.2011 klo 09:49:34

Lainaus
Lisäksi Vaasassa 8.1.2011 pelatussa Ruutupaidat - AC Stoppi ottelussa tuomari käyttäytyi aggressiivisesti ja uhkailevasti erityisesti AC Stopissa pelaavia ulkomaalaistaustaisia pelaajia kohtaan mm. niin, että hän tuli ihan kasvojen eteen heiluttamaan sormea pelaajan silmien välissä hyvin lähellä kasvoja samalla huutaen kovaan ääneen. Kyseessä oli sama tuomari, joka aiheutti ongelmia myös KylVe - AC Stoppi ottelussa.

Uskomatonta paskaa...pitäisköhän Loikaksen olla selvinpäin näis peleis et se tietäis mitä niis tapahtuu...huh huh.
I am the answer

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 10.02.2011 klo 00:41:32

Pelejä näkemättä, vaikuttaa lapsellisilta ja JMT-topiciin paremmin sopivilta itkuraivareilta nämä Loikaksen kitinät. Näköjään paikallaolijat jo kiistivätkin Johanin satuilut. Sen mitä olen janaria kentän laidalla nähnyt, ei mikään järin fiksunoloinen kuva ole välittynyt.
AC Stoppi

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 18.02.2011 klo 11:57:04

Selvennetään tätä asiaa sen verran, että tuo Loikaksen avautuminen on täyttä p*skaa. Ottelussa ei kentällä eikä katsomossa huudeltu mitään rasistista kommenttia ja ainoa sanailu mitä siellä tapahtui oli Loikaksen ja katsomon välillä. Loikaksen mielestä mm. yleisön pitäisi olla aikalisän aikana hiljaa. Myös hänen tapansa krisioida tuomaria on käsittämätön. Kukin taaplaa tyylillään ja ko. kaverin tyyli on kyllä erikoinen.

En tähän ala nyt enempää pureutumaan, mutta sanon että myös tässä tapauksessa rasismilla syyttäminen on yhtä vakavaa kuin rasismi. Ja vielä sen verran,  että Kylmäkosken Veikot ei hyväksy rasismia missään muodossa!

Olin kaudella 2009-2010 katsomassa KylVe - AC Stoppi peliä. Kannustin katsomossa AC Stopin pelaajia. Katsomossa huudeltiin jatkuvasti rasistisia kommentteja AC Stopin pelaajille ja osa katsojista haukkui hyvin rumin sanoin myös minua. Ei kyllä kovin hyvä maku jäänyt suuhun ja koin tilanteen itseasiassa melko pelottavana, kun aikuiset miehet haukkuvat ja huutavat nuorelle pienelle naiselle.

Itse olen sitä mieltä kokemani perusteella, että Kylve ei pysty täyttämääm Palloliiton turvallisuusmääräyksiä. http://www.palloliitto.fi/palvelut/katsojapalvelut/turvallisuus/turvallisuusmaaraykset/

terveiset Kylmäkoskelle lähettää Maarit Stopista.

P.S. teidän jutut menee OT.
Nikopolidis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leijona Futsal, ManU

Vastaus #35 : 18.02.2011 klo 12:33:09

Olin kaudella 2009-2010 katsomassa KylVe - AC Stoppi peliä. Kannustin katsomossa AC Stopin pelaajia. Katsomossa huudeltiin jatkuvasti rasistisia kommentteja AC Stopin pelaajille ja osa katsojista haukkui hyvin rumin sanoin myös minua. Ei kyllä kovin hyvä maku jäänyt suuhun ja koin tilanteen itseasiassa melko pelottavana, kun aikuiset miehet haukkuvat ja huutavat nuorelle pienelle naiselle.

Itse olen sitä mieltä kokemani perusteella, että Kylve ei pysty täyttämääm Palloliiton turvallisuusmääräyksiä. http://www.palloliitto.fi/palvelut/katsojapalvelut/turvallisuus/turvallisuusmaaraykset/

terveiset Kylmäkoskelle lähettää Maarit Stopista.

P.S. teidän jutut menee OT.

No kyllä täytyy sun sit jatkossa jäädä kotio istumaan jos 100 muuta ihmistä ei ole kokenut oloansa turvattomaksi, kuullut rasistisia huutoja tai mitään muutakaan paskaa mitä raportissanne luki.

Yhtälailla kuin toissa vuonna syytitte tuomaria rasismista kun puhui pelaajalle englanniksi... ei muutaku thumps up ja onnea liigaan!
AC Stoppi

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 18.02.2011 klo 12:39:57

Nikopolidis: Höpöhöpö.

Edit: Ai niin ja kiitos Liiga-onnitteluista! :)

Sivuja: 1 [2]

Siirry: