Selvennetään tätä asiaa sen verran, että tuo Loikaksen avautuminen on täyttä p*skaa. Ottelussa ei kentällä eikä katsomossa huudeltu mitään rasistista kommenttia ja ainoa sanailu mitä siellä tapahtui oli Loikaksen ja katsomon välillä. Loikaksen mielestä mm. yleisön pitäisi olla aikalisän aikana hiljaa. Myös hänen tapansa krisioida tuomaria on käsittämätön. Kukin taaplaa tyylillään ja ko. kaverin tyyli on kyllä erikoinen.
En tähän ala nyt enempää pureutumaan, mutta sanon että myös tässä tapauksessa rasismilla syyttäminen on yhtä vakavaa kuin rasismi. Ja vielä sen verran, että Kylmäkosken Veikot ei hyväksy rasismia missään muodossa!
Olin kaudella 2009-2010 katsomassa KylVe - AC Stoppi peliä. Kannustin katsomossa AC Stopin pelaajia. Katsomossa huudeltiin jatkuvasti rasistisia kommentteja AC Stopin pelaajille ja osa katsojista haukkui hyvin rumin sanoin myös minua. Ei kyllä kovin hyvä maku jäänyt suuhun ja koin tilanteen itseasiassa melko pelottavana, kun aikuiset miehet haukkuvat ja huutavat nuorelle pienelle naiselle.
Itse olen sitä mieltä kokemani perusteella, että Kylve ei pysty täyttämääm Palloliiton turvallisuusmääräyksiä.
http://www.palloliitto.fi/palvelut/katsojapalvelut/turvallisuus/turvallisuusmaaraykset/terveiset Kylmäkoskelle lähettää Maarit Stopista.
P.S. teidän jutut menee OT.