straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
 |
Vastaus #175 : 29.04.2012 klo 20:47:14 |
|
Why Lahti 0-5 lose, in your opinion? Go home manager, sack manager 
|
|
|
|
|
Neowulf
Poissa
|
 |
Vastaus #176 : 05.05.2012 klo 22:07:13 |
|
Lahti antaa kyllä tolkuttomasti tasoitusta muille putoajakandidaateille valmentajansa takia. Jos Pekonen saa kenkää Kuopiosta, niin kannattaisi olla valppaana.
|
|
|
|
|
Sonnisen Jaska
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa, ei ku FC Lahti
|
 |
Vastaus #177 : 13.05.2012 klo 16:56:01 |
|
Kiitos taas Auge. Meitsi on kohta rahamies jalitsuvedenlyönnin takia, tuli kivat massit taas tänään. i love you, my moneymaker. (iso hali).
|
|
|
|
|
Neowulf
Poissa
|
 |
Vastaus #178 : 13.05.2012 klo 16:58:29 |
|
Lahti antaa kyllä tolkuttomasti tasoitusta muille putoajakandidaateille valmentajansa takia. Lainaan itseäni, koska tämä on kerrassaan oleellinen fakta.
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Toni Nieminen
|
 |
Vastaus #179 : 13.05.2012 klo 17:14:27 |
|
Täys nolla. Ota Shala vaihtoo ekana ja piä länkkäri penkillä koko matsin mjötääh?. Päin vittuja kasatusta jengistä puhumattakaan.
ULOS!
|
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #180 : 13.05.2012 klo 19:35:14 |
|
Toella huonot vaihot. Ulos!
|
|
|
|
|
jannuh
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #181 : 16.05.2012 klo 15:17:30 |
|
Varmuuen vuoks (Ylös ja Ulos)
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
|
 |
Vastaus #182 : 16.05.2012 klo 15:18:19 |
|
TÄYS NOLLA VALMENTAJANA
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 16.05.2012 klo 21:27:29 |
|
Tämän päivän tulos ja esitys tyydyttää ainakin täällä suunnassa. Kautonen pysyköön leiviskässään, homma ihan hyvin hanskassa.
|
|
|
|
|
Elintasokumpu
Poissa
|
 |
Vastaus #184 : 16.05.2012 klo 21:32:24 |
|
TÄYS NOLLA VALMENTAJANA
SAMA Tämän päivän tulos ja esitys tyydyttää ainakin täällä suunnassa. Kautonen pysyköön leiviskässään, homma ihan hyvin hanskassa.
ULOS!! Pelaajat tekivät sen itse.
|
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 16.05.2012 klo 23:48:28 |
|
Tämän päivän tulos ja esitys tyydyttää ainakin täällä suunnassa. Kautonen pysyköön leiviskässään, homma ihan hyvin hanskassa.
Ymmärrän nuoruutesi mutta ei kannata yhen pelin perusteella miettiä tälläisiä. Hyvän tai huonon.
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
|
 |
Vastaus #186 : 17.05.2012 klo 02:06:35 |
|
HOMO
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 17.05.2012 klo 10:38:36 |
|
Ymmärrän nuoruutesi mutta ei kannata yhen pelin perusteella miettiä tälläisiä. Hyvän tai huonon.
Joo, ei huolta. En anna "junnuuteni" sumentaa arvostelukykyäni. En todellakaan ole antamassa Kautoselle työrauhaa vain ja ainoastaan tämän matsin perusteella. Näkemissäni matseissa Lahti on esittänyt yleisöön menevää ja pelaajia kehittävää jalkapalloa, jolla on saatu kohtalaisesti tulostakin huolimatta loukkaantumisista tai idiootti tuomareista. Tämän lisäksi Kautonen tuntuu olevan arvostettu henkilö pukukopissa kuten pitääkin. En näe siis mitään syytä huudella potkuista tässä vaiheessa. Kautonen ei ole Mourinho, tiedän sen. Kysyn silti teiltä erottamista vaativilta, että ettekö te ole tiettyllä tapaa jämähtäneet siihen asenteeseen "Kautonen ulos", koska teillä on jo ennestään negatiivinen mielipide henkilöstä nimeltä Tommi Kautonen? Vaikka Kautonen valmentaisi Lahden mestaruuteen, olisi se pelaajien ansiota? Tätä minä taas en ymmärrä. Tai no ymmärrän, mutta objektiivisestä ajattelusta tuo on kaukana. HOMO
Nii mäkin sua 
|
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 17.05.2012 klo 11:05:47 |
|
idiootti tuomareista.
Rassisti 
|
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #189 : 17.05.2012 klo 13:30:04 |
|
Kysyn silti teiltä erottamista vaativilta, että ettekö te ole tiettyllä tapaa jämähtäneet siihen asenteeseen "Kautonen ulos", koska teillä on jo ennestään negatiivinen mielipide henkilöstä nimeltä Tommi Kautonen?
Mun puolelta sillä ei ole ainakaan mitään merkitystä, pidän mä Tommi Kariakin ihan pellenä mutta enpä ole alkujärkytyksen jälkeen ukkoa kritisoinut. Sen sijaan Auge tekee sarjatulella vatipäisiä ratkaisuja mihin oon pureutunu sitä mukaa kun niitä on tullut. Ei enempää ei vähempää.
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 17.05.2012 klo 14:41:14 |
|
Mun puolelta sillä ei ole ainakaan mitään merkitystä, pidän mä Tommi Kariakin ihan pellenä mutta enpä ole alkujärkytyksen jälkeen ukkoa kritisoinut. Sen sijaan Auge tekee sarjatulella vatipäisiä ratkaisuja mihin oon pureutunu sitä mukaa kun niitä on tullut. Ei enempää ei vähempää.
En minäkään kaikkia Kautosen päätöksiä pysty aina välttämättä allekirjoittamaan, mutta tällä hetkellä Lahden kelkka on aika hyvässä tasapainossa. Peli kulkee aika kivasti, joten what´s the problem?
|
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #191 : 18.05.2012 klo 17:34:13 |
|
7 matsia, 7 tehtyä maalia.
Ihan paskahan se on tuloksena.
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #192 : 18.05.2012 klo 22:52:32 |
|
7 matsia, 7 tehtyä maalia.
Ihan paskahan se on tuloksena.
7 matsia, 9 pistettä, sarjasijoitus seitsemäs. Vertailun vuoksi KuPS, 8 matsia, kolme pistettä. 9 pistettä ei ole mikään huippusaavutus, mutta ihan mukava määrä kuitenkin ennakolta heikoimpien joukkueiden joukkoon arvioidulta joukkueelta (joka kaiken lisäksi kärsi muutamien avainpelaajien loukkaantumisista). Pistesaalis voisi olla 2-6 pistettä lihavampikin, jos Lahdella olisi ollut hieman suotuisampaa tuuria tuomaripäätösten kanssa. Tämä nyt taas on toisaalta ihan turhaa lässytystä. Tarkoitus ei ole mitenkään suitsuttaa Kautosta vaan muistuttaa faktoista tämän Auge-ajojahdin aikana. Ihme itkua.
|
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #193 : 19.05.2012 klo 08:41:37 |
|
Ite olen hieman positiivisempi Augen suhteen tällä hetkellä. Ajoittain tarvittavaa suoraviivasuutta on löytynyt. Tämä pistetahti sitä paitti riittää säilymiseen. Jaro ja Mypa pitäisi myös voittaa.
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #194 : 19.05.2012 klo 08:59:08 |
|
En oo nähny yhtään Lahden peliä enkä tule luultavasti näkemäänkään, enkä edes ole varsinaisen kiinnostunut niitä näkemään, mutta kyllähän valmentajalle voi potkuja vaatia jos se peluuttaa Ville Tauloa kärjessä ja Jani Bäckmania topparina.
|
|
|
|
|
Conky
Poissa
|
 |
Vastaus #195 : 19.05.2012 klo 09:36:14 |
|
Toisaalta, niin kauan kuitenkin kun joukkue napsii enemmän pisteitä, kuin rosterin perusteella voisi odottaa, niin en ehkä lähtisi ehkä ihan heti valmentajaa vaihtamaan, vaikkakin kyseessä onkin Kautonen. En minäkään yhtään lahden peliä ole nähnyt ja tuskin tulen näkemäänkään, mutta kyllä minä ainakin olisin tyytyväinen lahden kannattajana, jos joukkue pysyy putoamistaistelun yläpuolella tuolla pelaajamateriaalilla ja valmentajalla, vaikka itse peli olisikin täyttä ripulipaskaa ja näennäistä alisuorittamista.
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #196 : 19.05.2012 klo 11:35:39 |
|
En oo nähny yhtään Lahden peliä enkä tule luultavasti näkemäänkään, enkä edes ole varsinaisen kiinnostunut niitä näkemään, mutta kyllähän valmentajalle voi potkuja vaatia jos se peluuttaa Ville Tauloa kärjessä ja Jani Bäckmania topparina.
Kuulostaa ehkä vähän hauskalta, mutta kyllä nämäkin kokeilut on perusteltavissa. Topparipulan aikana oli vähän pakko keksiä toppariksi joku tuuraava vaihtoehto, sillä Hauhiaa ei haluttu laidalta uhrata toppariksi. Valinta kohditui Bäckmaniin ja hyvinhän mies on topparina pelannut. Toki ajoittain tulee melkoisia höntyilyjä, mutta sen ymmärtää hyvin pelikokemuksen rajoittuessa muutamiin peleihin topparina. Perustelisin Taulon hyökkääjä keikkaa seuraavasti. Shala, Kari tai Tynkkynen eivät fyysisen preesensinsä puutteen takia olisi pärjännyt MIFKin fyysisen toppariparin puristuksessa alkuunsakaan. Taulo oli ainoa vaihtoehto, joka pystyi(si) oman henkilökohtaisen taitonsa ja fyysisen olemuksensa puolesta pitämään palloa ylhäällä ahtaissakin väleissä. Toisaalta, niin kauan kuitenkin kun joukkue napsii enemmän pisteitä, kuin rosterin perusteella voisi odottaa, niin en ehkä lähtisi ehkä ihan heti valmentajaa vaihtamaan, vaikkakin kyseessä onkin Kautonen. En minäkään yhtään lahden peliä ole nähnyt ja tuskin tulen näkemäänkään, mutta kyllä minä ainakin olisin tyytyväinen lahden kannattajana, jos joukkue pysyy putoamistaistelun yläpuolella tuolla pelaajamateriaalilla ja valmentajalla, vaikka itse peli olisikin täyttä ripulipaskaa ja näennäistä alisuorittamista.
Sama. Ja pelihän ei tähän mennessä ole Inter-peliä lukuunottamatta ollut ripulipaskaa vaan varsin mukavan näköistä pallonhallintaa.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #197 : 19.05.2012 klo 11:50:00 |
|
Kuulostaa ehkä vähän hauskalta, mutta kyllä nämäkin kokeilut on perusteltavissa. Topparipulan aikana oli vähän pakko keksiä toppariksi joku tuuraava vaihtoehto, sillä Hauhiaa ei haluttu laidalta uhrata toppariksi. Valinta kohditui Bäckmaniin ja hyvinhän mies on topparina pelannut. Toki ajoittain tulee melkoisia höntyilyjä, mutta sen ymmärtää hyvin pelikokemuksen rajoittuessa muutamiin peleihin topparina. Perustelisin Taulon hyökkääjä keikkaa seuraavasti. Shala, Kari tai Tynkkynen eivät fyysisen preesensinsä puutteen takia olisi pärjännyt MIFKin fyysisen toppariparin puristuksessa alkuunsakaan. Taulo oli ainoa vaihtoehto, joka pystyi(si) oman henkilökohtaisen taitonsa ja fyysisen olemuksensa puolesta pitämään palloa ylhäällä ahtaissakin väleissä. Melkoisten höntyilyjen jälkeen ei mun mielestä voi puhua 'hyvin pelaamisesta'. Sama. Ja pelihän ei tähän mennessä ole Inter-peliä lukuunottamatta ollut ripulipaskaa vaan varsin mukavan näköistä pallonhallintaa.
Ei vissiin oltu sitten samassa kauden avausottelussa.
|
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 19.05.2012 klo 11:51:30 |
|
Ja Jyppölässäkin peli oli melkoista schaibaa.
|
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 19.05.2012 klo 11:53:56 |
|
Ja Jyppölässäkin peli oli melkoista schaibaa.
Mitä olen vähääkään matsista kuullut niin Lahti pelasi hyvin JJK:n vieraana, vaikka tappio tulikin.
Melkoisten höntyilyjen jälkeen ei mun mielestä voi puhua 'hyvin pelaamisesta'.
Kyllä Bäckman on höntyilyistään huolimatta pelannut hyvin. Ei Bäckman kuitenkaan mitään katastrofaalisia mokia ole tehnyt. Oltiin samassa, mutta en viitsinyt tuota matsia lisätä huonojen otteluiden listalle, sillä Lahti otti täydet pisteet. Voittopeli on aina hyvää peliä  "Oli huonoa peliä, ei noita kolmea pistettä lasketa"
|
|
|
|
|
|
|
|