FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.03.2026 klo 06:14:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Kahdesta viimeisestä ottelusta irtoaa?
0 pistettä
1 piste
2 pistettä
3 pistettä
4 pistettä
6 pistettä
Kyyneliä

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 98

Kirjoittaja Aihe: Ilves 2011 - 80 vuotta  (Luettu 266920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jortsukka

Poissa Poissa

Vastaus #750 : 07.04.2011 klo 19:48:46

ilveshän teki tossa ottelu parissa 3 maalia vai tekikö marek kaikki ja mun eno on ollu vaihtopenkillä kaivamassa palleja :D

Ilves teki oikeastaan 4, mutta yksi niistä oli oma maali. Ilveksen hyökkäyspäähän tehdyistä maaleista kaikki 3 oli Czakonin tekemiä.
BEAT!!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #751 : 07.04.2011 klo 19:55:18

1980 Ilves - Feyenoord 1-3 (1-1)
Uimonen

1980 Feyenoord - Ilves 4-2 (1-1)
Pirinen ja Wacklin

1984 Ilves - Juventus 0-4 (0-2)

1984 Juventus - Ilves 2-1 (0-1)
Kuuluvainen

1986 Rangers - Ilves 4-0 (2-0)

1986 Ilves - Rangers 2-0
Hjelm ja Uimonen

1991 Glenavon - Ilves 3-2 (1-1)
Aaltonen ja Dziadulewicz

1991 Ilves - Glenavon 2-1 (1-0)
Mattila 2

1991 Ilves - Roma 1-1 (0-1)
Czakon

1991 Roma - Ilves 5-2 (3-0)
Czakon 2
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #752 : 07.04.2011 klo 20:12:32

Jotenkin oli sellainen muistikuva, että Ilveksen maalin Romaa vastaan Ratinassa teki Miika Juntunen. Netin tilastoissa näyttää olevan merkitty Czakonille, mutta jostain syystä muistan itse taikalanteen iskeneen tuon osuman.
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham

Vastaus #753 : 07.04.2011 klo 21:38:27

Jotenkin oli sellainen muistikuva, että Ilveksen maalin Romaa vastaan Ratinassa teki Miika Juntunen. Netin tilastoissa näyttää olevan merkitty Czakonille, mutta jostain syystä muistan itse taikalanteen iskeneen tuon osuman.

Itsekin muistelin näin ensin. Mutta toisaalta toivottavasti ei....eihän me kukaan haluta että tonton eno on Miiga? :)

Aika kultaa näemmä muistot enon tarinoissa lapsille... ;)
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #754 : 07.04.2011 klo 22:02:18

Itsekin muistelin näin ensin. Mutta toisaalta toivottavasti ei....eihän me kukaan haluta että tonton eno on Miiga? :)

Aika kultaa näemmä muistot enon tarinoissa lapsille... ;)
Noh, kyllähän Juntunen oli Ilveksenkin paidassa kova pelaaja ja sai paljon hyvää aikaan. Taustoilla oli diplomaattisesti sanottuna hieman ristiriitojakin, mutta ei se kentällä saavutettuja asioita himmennä. Ei nyt aleta kenenkään sukulaisia morkkaamaan.

Itse kysymyksen osalta hyvä kuulla, että jollain muullakin on samanlaisia muistikuvia. Sinähän mainitsit omistavasi matsit videolla - sieltähän sen voisi tsekata. 
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Vastaus #755 : 07.04.2011 klo 22:14:51

Muistikuvani on sellainen, että Czakon teki maali, ohjaamalla laukauksen (Juntusen?) läheltä sisään. Kovimman tuuletuksen vetäisi yllättäen Miiga ja siksikin ehkä muistikuva on että Miiga sen maalin teki. Täytyy tarkistaa joskus videolta, kun jaksaa...
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #756 : 07.04.2011 klo 22:23:08

Muistikuvani on sellainen, että Czakon teki maali, ohjaamalla laukauksen (Juntusen?) läheltä sisään. Kovimman tuuletuksen vetäisi yllättäen Miiga ja siksikin ehkä muistikuva on että Miiga sen maalin teki. Täytyy tarkistaa joskus videolta, kun jaksaa...
Kuulostaa tutulta kyllä, näinhän se taisi mennä. Varmaankin tuo legendaarinen lannetuuletus aiheutti mielikuvan, että Junde teki tuon maalin. Ehkä sitten myös miehen omissa mielikuvissa maali meni omiin nimiin :)
tonto7

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat,Manu,Ilves,Tamu-K,Juventus

Vastaus #757 : 08.04.2011 klo 07:51:20

jep eli oon saanu väärää tietoo tai ymmärtäny jotain väärin :) mut kyllä sen nimi löyty tosta listasta mut eri matsista vaan

E: ja eno ei mulle noita tarinoita kertonu vaan mun pappa eli enon isä ja joo miiga ei oo mun eno :D
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Vastaus #758 : 08.04.2011 klo 11:32:10

jep eli oon saanu väärää tietoo tai ymmärtäny jotain väärin :) mut kyllä sen nimi löyty tosta listasta mut eri matsista vaan

E: ja eno ei mulle noita tarinoita kertonu vaan mun pappa eli enon isä ja joo miiga ei oo mun eno :D

Ylos
BEAT!!

Poissa Poissa

Vastaus #759 : 09.04.2011 klo 10:09:29

Ilves kohtaa huippuvireisen TamUn
Uutinen
Ilves saa vastaansa todella kovassa kunnossa olevan Tampere Unitedin. Liigajoukkue on pelannut todella hyvin ja raivannut tiensä jo liiga-cupin loppuotteluunkin.

Tänään klo 14:30 Kaupin tekonurmella Ylos
BEAT!!

Poissa Poissa

Vastaus #760 : 09.04.2011 klo 20:37:33

TamU - Ilves kuvina:
http://futisforum2.org/index.php?topic=120312.0
Mulder

Poissa Poissa

Vastaus #761 : 10.04.2011 klo 00:00:25

Nykyisen edustusjoukkueen taival on vielä nuori, mutta siitä huolimatta on syytä juhlaan. Tänään sunnuntaina 10.4. tulee kuluneeksi tasan 80 vuotta siitä kun Niilo Tammisalon johdolla pidettiin Tampereen Ilveksen perustamiskokous Tampereen Lyseon tiloissa.

Onnea 80-vuotias Ilves ry. Ylos
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Vastaus #762 : 10.04.2011 klo 01:12:28

Nykyisen edustusjoukkueen taival on vielä nuori, mutta siitä huolimatta on syytä juhlaan. Tänään sunnuntaina 10.4. tulee kuluneeksi tasan 80 vuotta siitä kun Niilo Tammisalon johdolla pidettiin Tampereen Ilveksen perustamiskokous Tampereen Lyseon tiloissa.

Onnea 80-vuotias Ilves ry. Ylos

Oi Nuori Ilves, Onnea!! Ylos
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego

Vastaus #763 : 10.04.2011 klo 20:50:56

Ilveksenkin topikissa lienee hyvä ottaa esille AL:n jutussa esiin tullut tunnustelu TamU-Ilves fuusion tiimoilla. Omasta mielestäni kyseinen manööveri olisi kyllä Ilveksen kannalta erittäin huono päätös - varsinkin jos sen myötä samat tunarit Pyhällön ja kumppaneiden johdolla valtaisivat taas Ilveksen edustuksen.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #764 : 10.04.2011 klo 21:14:56

Samaa mieltä A-Wiikin kanssa ja vastustajan ajatusta ehdottomasti. Pyhältö ja kumppanit voisivat painua hevon kuuseen jalkapallon parista

Toivon todella että tässä uutisessa ei ole mitään perää. Mä en pystyisi seisomaan sellaisen jalkapalloseuran takana, joka saa liigapaikkansa TamUlta varastamalla.
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #765 : 10.04.2011 klo 21:15:48

Vetreää 80-vuotispäivää Suomen suurimmalle ja kauneimmalle seuralle!
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #766 : 10.04.2011 klo 21:17:55

Mä en pystyisi seisomaan sellaisen jalkapalloseuran takana, joka saa liigapaikkansa TamUlta varastamalla.
Sarjapaikkahan on Ilveksen, joten lähinnä tässä olisi kyse varastetun tavaran saamisesta takaisin. Kuitenkin toki samaa mieltä, ettei Singaporen kanssa tule lähteä yhteistyöhön.
Laakson Late

Poissa Poissa

Vastaus #767 : 10.04.2011 klo 21:28:57

Samaa mieltä A-Wiikin kanssa ja vastustajan ajatusta ehdottomasti. Pyhältö ja kumppanit voisivat painua hevon kuuseen jalkapallon parista

Toivon todella että tässä uutisessa ei ole mitään perää. Mä en pystyisi seisomaan sellaisen jalkapalloseuran takana, joka saa liigapaikkansa TamUlta varastamalla.
Mutta semmoisen seuran takana pystyt seisoon, joka saa paikan kakkosessa varastamalla? Eiköhän se liigapaikkakin ny siinä menis.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #768 : 10.04.2011 klo 21:31:53

Sarjapaikka OLI Ilveksen. Se kusi sen ihan itse. Nyt sarjapaikka on TamUn. Se voi kusta sen ihan itse, mutta se ei kuulu kenellekään muulle kuin TamUlle. Jos TamU kaatuu, vapautuva sarjapaikka kuuluu sille joka sen urheilullisesti ansaitsee

Meidän sarjapaikkamme on Kakkosessa. Olen viihtynyt siellä erittäin hyvin. Minulla on oma seura, joka ei ole kaupungin suurin tai taitavin, mutta se on oma. Se antaa minulle paljon ja olen hyvin ylpeä seurastani. Se on lämminhenkinen ja energinen jonka aistii Tammelan lehtereille. Eikä mulla ole loppuviimeksi edes väliä millä tasolla seurani pelaa. Pääasia on, että se pysyy sellaisena josta saan niin paljon ja jota voin ylpeydellä kannattaa

Pelkään menettäväni sen kaiken, jos seurani muuttuisi häijyksi opportunistiksi joka yht'äkkiä repäistään liigaan pelastamaan kaupungin liigapaikka. Seura kun on muutakin kuin pelkkä nimi. TamUn paikalle kyhätty Ilves olisi vain pelkkä nimi. Ja tapa, jolla Ilves paikan saisi, olisi sellainen josta en koskaan voisi olla ylpeä.

Uskon näet, että Ilves pelaa vielä jonain päivänä liigassa. Siihen voi mennä kauan, mutta sinä päivänä se tapahtuu kun Ilves sen ansaitsee. Ja silloin se palaa liigaan pysyvästi

Mutta ei näin. Ei missään nimessä näin Alas   Jos näin tapahtuu niin kiitos hei, minä hyppään tästä junasta silloin pois

Mutta semmoisen seuran takana pystyt seisoon, joka saa paikan kakkosessa varastamalla? Eiköhän se liigapaikkakin ny siinä menis.

Voi sua mussukkaa. Tuo Koovee kuviohan on käyty jo monta kertaa läpi. Koovee oli halukas luopumaan paikasta. Sillä ei ole koskaan ollut jalkapallotoimintaa eikä lopussa enää haluakaan pyörittää edustusjoukkuetta. Se oli kaikkien eduksi. Tämä uusi Aamulehden ehdotus on vain Kalen ja Pyhällön eduksi
ratina

Poissa Poissa

Vastaus #769 : 10.04.2011 klo 21:49:00

Meidän sarjapaikkamme on Kakkosessa. Olen viihtynyt siellä erittäin hyvin. Minulla on oma seura, joka ei ole kaupungin suurin tai taitavin, mutta se on oma. Se antaa minulle paljon ja olen hyvin ylpeä seurastani. Se on lämminhenkinen ja energinen jonka aistii Tammelan lehtereille. Eikä mulla ole loppuviimeksi edes väliä millä tasolla seurani pelaa. Pääasia on, että se pysyy sellaisena josta saan niin paljon ja jota voin ylpeydellä kannattaa

Uskon näet, että Ilves pelaa vielä jonain päivänä liigassa. Siihen voi mennä kauan, mutta sinä päivänä se tapahtuu kun Ilves sen ansaitsee. Ja silloin se palaa liigaan pysyvästi.
Täysin samaa mieltä. Ilveksen tulee pitää maine puhtaana ja tehdä uskottavasti omaa juttuansa. Uskon kuitenkin, että tampun kaatuminen avaisi aivan uusia mahdollisuuksia sponsorimarkkinoilla, ja olisi myös monin muun tavoin Ilveksen eduksi. Johtopäätös tästä kaikesta on lähinnä se, että nyt pitäisi pyrkiä mahdollisuuksien rajoissa kehittämään toimintaa entisestään. Kaupungin ykkösseuran paikka on nimittäin kaikella todennäköisyydellä jaossa, ja sen statuksen myötä kehittämismahdollisuudet lisääntyisivät huomattavasti.
Niinimäki

Poissa Poissa

Vastaus #770 : 10.04.2011 klo 21:51:27

Minulla on oma seura
Tamu?
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Vastaus #771 : 10.04.2011 klo 22:13:17

Sen tiedän, että Ilveksen puolelta ei tuollaiseen olla aloitetta tehty. Intressit ovat tällä hetkellä ihan muussa, pitkäkestoisemmassa ja kestävämmässä.
peetumax

Poissa Poissa

Vastaus #772 : 11.04.2011 klo 09:44:11

Sen tiedän, että Ilveksen puolelta ei tuollaiseen olla aloitetta tehty. Intressit ovat tällä hetkellä ihan muussa, pitkäkestoisemmassa ja kestävämmässä.
Ylos

Aamulehdestä
Uutinen
Ilveksen johtokunnan puheenjohtaja Petri Ojala sanoo, että on saanut aiheesta avauspuhelun, muttei sen enempää.
-Sunnuntaina ei neuvoteltu, Ojala vakuuttaa.
Ilves on tehnyt Unitedin kanssa yhteistyötä ja nytkin farmisopimus on neuvotteluasteella. Lisenssikomitean päätöksestä riippuu, jatketaanko neuvotteluja, siis tarvitaanko farmiseuraa, Ojala sanoo.

Onko tämä sopimus vielä voimassa, tai onko uusi tehty jossain vaiheessa kaikessa hiljaisuudessa? Palloliiton tiedossa kun ei ainakaan voimassa olevaa sopimusta ole.

Voisi olla ehkä Ilveksen kannalta ihan järkevää ottaa hieman etäisyyttä tai ainakin aikaa ja katsoa miten tilanne kehittyy. Hakan kanssa sitten vaikka sopimusta kehiin, jos pahin skenaario naapurissa käy toteen.
Ojalan haastattelusta selvisi ettei ainakaan farmisopimus ole päällä.
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Vastaus #773 : 11.04.2011 klo 10:31:26

Ei ole farmisopimus päällä niinkuin ei käsittääkseni myöskään virallista sopimusta seurayhteistyöstä. Tämähän ei silti estä pelaajien siirtymistä esim. TamUn rinkiin harjoittelemaan ja pelaamaan niinkuin talven aikana on nähty monesti.
peetumax

Poissa Poissa

Vastaus #774 : 11.04.2011 klo 11:04:41

Ei ole farmisopimus päällä niinkuin ei käsittääkseni myöskään virallista sopimusta seurayhteistyöstä. Tämähän ei silti estä pelaajien siirtymistä esim. TamUn rinkiin harjoittelemaan ja pelaamaan niinkuin talven aikana on nähty monesti.
Ei estä mikä on hyvä juttu. Luulin vaan sopimusten oleva päällä mutta sirloser bongasi ettei liiton kirjoissa näin ollu. Viimeksikin asia oli kovin epäselvää kun tamu uutisoi sopimuksen olevan 2-vuotinen mutta asia ei ollukkaan näin.

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 98

Siirry: