Näistä lähtökohdistako olisi sitten pitänyt väkisin ulkomaille? Inter pystyy tarjoamaan kovemman sarjan (jos Lierse putoaa) ja pari rundia europelejä, kaupunki varmasti mielenkiintoisempi ja eiköhän Stefu pysty kevyesti ton 5ke/kk maksamaan - se on maksettu täällä ennenkin.
Mä en tiedä olisiko Timon tilanteessa ulkomaille lähtö huono vaihtoehto vaikka sarjataso tippuisikin. Näyttöjä olisi helpompi antaa, toisaalta näyteikkuna on paremmalla paikalla ja kolmannekseen, jos ei nyt pikkuhiljaa lähde johonkin, niin mahtaako lähteä ollenkaan?
Toki itse näkisin Furun sinimustassa paidassa mieluusti uransa loppuun asti, mutta eipä tuokaan mielestäni sulje vuoden parin detouria jossain keski-euroopassa pois.
Kaikenkaikkiaan luulisi, että noilla tehoilla mielenkiintoa olisi enemmänkin kuin nämä jo mainitut Bresciat, Lierset ja Örebrot. Aluksihan puhuttiin jotain Neukuistakin?
Edit. Ja voisikohan joku asioihin paneutunut laittaa pikkuhiljaa 2012-topicia pydeen? Muuten käyn sen vaikka itse sinne pieraisemassa.