FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.02.2026 klo 08:05:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 49

Kirjoittaja Aihe: FC PoPa 2011 - Uuteen nousuun?  (Luettu 139833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #800 : 08.07.2011 klo 15:37:19

Tumba on ilmeisesti alkanut seuraamaan jalkapalloa viime viikolla. Kokkolan Mourinho on erittäin arvostettu valmentaja asiantuntijapiireissä, joka on ikäänsä nähden kokenut kettu. Uskon Teron nostavan joukkueen vielä turvaan.

Lisätietoa asiantuntijapiireistä?

Täältä suunnasta ainakin Terolle täysi luotto!
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #801 : 08.07.2011 klo 15:46:50

Heitetään Tumballe takaisin, että ketäs sitte meinaisit päävalkuks? Jotaki nuorta vai?
Jeppis

Poissa Poissa

Vastaus #802 : 08.07.2011 klo 15:48:55

Täällä myös kaivataan lisätietoa asiantuntijapiireistä? :D Onko Suonperä joskus nauttinut muiden kuin Iiro Koivulan luottamusta? Ei ainakaan raumalaisten saatika porilaisten pelaajien. Mutta toivottavasti PoPan kurssi kääntyy olivat muutokset minkälaisia tahansa. Satakunnassa on jo tarpeeksi kakkosen joukkueita.
Tumba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Shoplifters of the world united

Vastaus #803 : 08.07.2011 klo 17:36:02

Heitetään Tumballe takaisin, että ketäs sitte meinaisit päävalkuks? Jotaki nuorta vai?

Koska rahaa tuskin on käytössä, niin Suonperä oli varmastikin ainoa mahdollinen vaihtoehto. En kuitenkaan pysty uskomaan, että valmentajanvaihdolla - jossa uusi valmentaja tulee organisaation sisältä - on mitään hyötyä. Minä en vaan ihan oikeasti ole koskaan kuullut kenenkään kehuvan Suonperää. Eikä välttämättä kyse ole mistään vitun pelifilosofiasta, vaan siitä että mies on täys spede. Näin olen kuullut, en tunne ihmistä. Nyt Suonperälle lyödään kovat paineet, joten pään pitää pysyä kylmänä.
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #804 : 08.07.2011 klo 21:13:21

MuSan valmentaja PoPalle?
G-Woima

Poissa Poissa

Vastaus #805 : 08.07.2011 klo 21:31:12

Koska rahaa tuskin on käytössä, niin Suonperä oli varmastikin ainoa mahdollinen vaihtoehto. En kuitenkaan pysty uskomaan, että valmentajanvaihdolla - jossa uusi valmentaja tulee organisaation sisältä - on mitään hyötyä. Minä en vaan ihan oikeasti ole koskaan kuullut kenenkään kehuvan Suonperää. Eikä välttämättä kyse ole mistään vitun pelifilosofiasta, vaan siitä että mies on täys spede. Näin olen kuullut, en tunne ihmistä. Nyt Suonperälle lyödään kovat paineet, joten pään pitää pysyä kylmänä.

Sama.

Mutta toivon, että Suonperä nostaa PoPan kuiville ja näyttää kaikille epäilijöille närhen munat :D

Ja toivottavasti voitto heti huomenna Espoosta...
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #806 : 09.07.2011 klo 00:57:19

Sama.

Mutta toivon, että Suonperä nostaa PoPan kuiville ja näyttää kaikille epäilijöille närhen munat :D

Ja toivottavasti voitto heti huomenna Espoosta...

Toivottavasti Suonperä on hoitanut pelikuviot kuntoon Pavin terassilla.
Bastone

Poissa Poissa

Vastaus #807 : 09.07.2011 klo 14:17:17

...Minä en vaan ihan oikeasti ole koskaan kuullut kenenkään kehuvan Suonperää.

Minulla on ollut kunnia saada kuunnella "asiantuntijan" kehuvan Suonperää yhdessä keskustelutilaisuudessa hänen vielä toimiessa Iirojen valmentajana. "Asiantuntija" oli Suonpeä itse ja keskustelu kulki linjalla minä-minä-minä ja tämä onkin Suonperän suurin vahvuus. Hän osaa puhua värikkäästi ja tulette huomaamaan, että "minä-olen hyvä, sinä-olet-paska" -linja tulee jatkumaan. Tämä kaveri osaa puhua, kuulee, mutta ei kuuntele. Tämän seurauksena hän ymmärtääkseni saikin Iiroista "potkut". Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko mistään "vanhasta ketusta", vaikka onkin valmentanut vähän siellä ja täällä, mitään näytttöjä ei todellakaan ole. Ei mistään.

PoPa, ainakin Ykkösen osalta täytyy sanoa R.I.P., Good Bye, Kakkosessa tavataan. Tämä noin 45 min. ennen Espoo matsia, joka on hyvin ratkaiseva PoPan tulevaisuutta ajatellen. Tumba-Jeppis-Contto näköjään tietää enemmän kuin keskiverto Porilainen futisfani.

Lyön pallit vetoa, että PoPa lähtee Suonperän kyydissä Kakkoseen. Ja lujaa!
« Viimeksi muokattu: 09.07.2011 klo 14:31:21 kirjoittanut Bastone »
Baja

Poissa Poissa

Vastaus #808 : 09.07.2011 klo 14:33:03

Minulla on ollut kunnia saada kuunnella "asiantuntijan" kehuvan Suonperää yhdessä keskustelutilaisuudessa hänen vielä toimiessa Iirojen valmentajana. "Asiantuntija" oli Suonpeä itse ja keskustelu kulki linjalla minä-minä-minä ja tämä onkin Suonperän suurin vahvuus. Hän osaa puhua värikkäästi ja tulette huomaamaan, että "minä-olen hyvä, sinä-olet-paska" -linja tulee jatkumaan. Tämä kaveri osaa puhua, kuule, mutta ei kuuntele. Tämän seurauksena hän ymmärtääkseni saikin Iiroista "potkut". Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko mistään "vanhasta ketusta", vaikka onkin valmentanut vähän siellä ja täällä, mitään näytttöjä ei todellakaan ole. Ei mistään.

PoPa, ainakin Ykkösen osalta täytyy sanoa R.I.P., Good Bye, Kakkosessa tavataan. Tämä noin 45 min. ennen Espoo matsia, joka on hyvin ratkaiseva PoPan tulevaisuutta ajatellen. Tumba-Jeppis-Contto näköjään tietää enemmän kuin keskiverto Porilainen futisfani.

En osaa ottaa kantaa näihin Suonperän ”käyttäytymis tapoihin yms”.
Ei kait hän Porissa ja PoPassakaan ole mikään uusi tuttavuus. Käsittääkseni haki ensin Jazziin ja päätyi PoPaan (?) Ollut kaiketi kaksi kautta PoPan A:n valmentaja ja hyvin lähellä seuraa ja sen edustustakin.
PoPa ilmoitti jo tämän kauden alussa, että Suonperä –kin on PoPan edustuksen valmentatiimissä.

Se että tekivät vasta nyt nämä ratkaisunsa saattaa kertoa omaa karuakin kieltään jostakin.

Ollaan nyt kuka näppituntumalla ja kuka sitten surullisten kuuluisien tori ja nettihuhujen perusteella Suonperästä ja PoPan ”nyky” meiningistä mitä mieltä vaan, niin toivotaan että he tuosta aloittavat nousunsa, jos sen ”ansaitsevat”.
andyman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?

Vastaus #809 : 09.07.2011 klo 14:46:07

Itte vedin PoPalle kaikkiin peleihin kakkosen! Ainahan uusi koutsi sytyttää joukkueen!

2,7 nordicille, antoiko joku enemmän?
Bastone

Poissa Poissa

Vastaus #810 : 09.07.2011 klo 14:49:24

...Ainahan uusi koutsi sytyttää joukkueen!...
Ei tämä surkimus! Jokainen kokenut pelaaja näkee tämän "koutsin" juttujen läpi!
PoPa Fani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tranmere Rovers

Vastaus #811 : 09.07.2011 klo 15:30:42

tästä lähtee huima voittoputki!
andyman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?

Vastaus #812 : 09.07.2011 klo 15:33:59

Ei tämä surkimus! Jokainen kokenut pelaaja näkee tämän "koutsin" juttujen läpi!

0-1 Koivunen

ja sitten tätä odotellessa... "Lyön pallit vetoa, että PoPa lähtee Suonperän kyydissä Kakkoseen. Ja lujaa!
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:31:21 kirjoittanut Bastone »
Joe Kaniini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Persustoliitto

Vastaus #813 : 09.07.2011 klo 18:03:16

Itte vedin PoPalle kaikkiin peleihin kakkosen! Ainahan uusi koutsi sytyttää joukkueen!

2,7 nordicille, antoiko joku enemmän?

Tästähän oli joku tieto ammattipiireissä. En tiedä sitten mihin perustui, pelkkään valmentajanvaihdokseen vai oliko jotain muutakin?

PoPa ja OPS oli sellanen tupla, jota ison rahan miehet veti Veikkaukselle. :)
Baja

Poissa Poissa

Vastaus #814 : 09.07.2011 klo 18:11:44

Ainakin itse olin ”kaikenmoisesta tsempin toivottamisesta” huolimatta suhteellisen epäileväinen PoPan mahdolliseen kelkankääntämiseen.

Upeasti joukkue & Suonperä ainakin aloitti Ylos. Toivottavasti hyvä ja taisteleva ilme jatkuu jatkossakin. Pitänee alkaa tosissaan uskoa (uudelleen) tuohon PoPan säilymiseen.

Eikö Luoma mahtunut Suonperän pelaavaan kokoonpanoon vai oliko huili jostain muusta syystä?
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #815 : 09.07.2011 klo 18:17:49

Eikö Luoma mahtunut Suonperän pelaavaan kokoonpanoon vai oliko huili jostain muusta syystä?

Luoma oli pelikiellossa.
PoPa Fani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tranmere Rovers

Vastaus #816 : 09.07.2011 klo 18:18:57

sellane voittoputki et ollaaa kauden jälkeen top 5
armoton yanar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Karhukopla

Vastaus #817 : 09.07.2011 klo 20:33:09

Palaakos gloryveriset myös katsomoon?
Scifo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV

Vastaus #818 : 09.07.2011 klo 20:36:59

KPV teki edellisen maalin 27. toukokuuta ja vastassa oli juuri eilen voittamanne Espoo. KPV voitti silloin 4-1.

Onnea loppukauteen!  :)
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #819 : 11.07.2011 klo 13:58:48

Lienee selvää että jos ja kun PoPalle tulee lähtö Ykkösestä niin tie vie jonnekin ihan muualle kuin Kakkoseen. Ei Sumialalla tai kenelläkään muullakaan ole rahaa eikä halua alkaa pelaamaan taas Kakkosessa kun ensin on uhkapelattu upporikasta ja rutiköyhää liiga-kortin varassa.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #820 : 11.07.2011 klo 14:57:40

PoPa ei ole vielä tippunut mihinkään. 13 peliä jäljellä, joista kahdeksan kotona. Kyllähän tuo antaa jonkinlaisen mahdollisuuden vielä sarjassa säilymiseen.
BaDam

Poissa Poissa

Vastaus #821 : 11.07.2011 klo 22:48:40

Kyllä tässä viellä tsäänssit on aina tuonne sijalle 7. asti ainakin. Tosin seuraava homma onkin ottaa se kotivoitto, pistettäkään ei olla kotona vielä saatu. Lauantaina voitto ja ollaan voittoputkessa :D
chairman

Poissa Poissa

Vastaus #822 : 13.07.2011 klo 12:10:32

Eiköhän anneta uudelle valmentajalle työrauha ja toivota että joukkue hilaa itsensä kuiville. Tuskinpa Popa ihan kauhean seksikäs vaihtoehto valmennuspiireissä tällä hetkellä on (surkea kausi, huhuja rahavaikeuksista jne...) joten "kuumia" nimiä peräsimeen on turha odottaa. Suonperä on ainakin siitä hyvä vaihtoehto että tuntee joukkueen jollain lailla ennestään ja pääsee sitä kautta ajamaan nopeasti sisään uusia ajatuksia ja kehittämään pelitapaa. Ei tässä auta kuin ajatella positiivisesti ja kannustuksen kautta auttaa joukkuetta.

Ainakin joukkue sai parhaan mahdollisen alun loppukaudeksi kun Espoosta tuli 3 pinnaa, eli ei ihan huono aloitus uudelta valkulta? Tsemppiä kotimatsiin seuraavaksi, pinnaputki jatkukoon!
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #823 : 15.07.2011 klo 10:40:57

Siniveriset järjestää fanimatkan Hämeenlinnaan otteluun FC Hämeenlinna-FC PoPa. Ottelu pelataan lauantaina 23.7 kello 16.00 ja lähtö tapahtuu kello 12.00 Porin linja-autoasemalta laiturilta 9. Matkan hinta 25 euroa, hintaan ei sisälly ottelulippu.

Tiedustelut/ilmoittautumiset sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040 505 7534. Ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 22.7 kello 22 mennessä.
Zackettt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Hämeenlinna

Vastaus #824 : 15.07.2011 klo 13:31:57

Kannattaa muuten ottaa meidän toimistolta selvää, josko pääsisitte kaikki lastenlipuilla sisään viime kauden tapaan. Mitä enemmän saatte porukkaa lähteen niin sen parempi. Porissa kun meni homma ihan läskiksi meidän osalta.

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 49

Siirry: