FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.11.2025 klo 12:45:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Vitonen 2011  (Luettu 81167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mustanaamio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACM

Vastaus #650 : 04.10.2011 klo 11:47:07

2. vaihtoehto on, että ruvetaan "palkkaamaan pimeänä" ottelutapahtumiin järkkäreiksi kalja/ryynipalkalla kaiken maailman hörhöjä ja sekopäitä. Raisiossa tämä aivan varmasti onnistuu.
 3. ensikauden varusteisiin kuuluu joka jätkällä henkilökohtainen pesari tai jääpallomaila. Alkaa vakuutusyhtiöissä ihmettely, kun pelin tuoksinassa äijästä tuli sikanautaa.
Gapo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #651 : 04.10.2011 klo 15:43:58

Mustanaamion adressille peukku! ei lainkaan huono idea.
bernebeu

Poissa Poissa

Vastaus #652 : 04.10.2011 klo 21:06:08

Kyllä 5 ottelua erotuomarin päälle räkäisystä olisi aivan liian vähän. Paitsi jos tavoitteena on saada erotuomarit lopettamaan "uransa". 5 matsia taisi tulla sille yhdelle Wilpuran kaverille joka uhkasi useaan otteeseen hakata tuomarin ja kävi vielä ottelun jälkeen autolla räksyttämässä.

Mun muistaakseni noista räkimisistä ja iskuista tuli useampi kuukausi kieltoa.

miten mä kestän sen et tuomari antaa ilmaisen maalin vastustajalle? miten mä hyväksen sen ku tuomari ja vastustajan pelaajat ovat parhaita kavereita? nr 2 potkii mua monta kertaa tahallaan ja tönäs kaksin käsin eikä tuomari viheltäny kertaakaan. olen sitä mieltä että paskat tuomarit pois.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #653 : 04.10.2011 klo 21:07:39

miten mä kestän sen et tuomari antaa ilmaisen maalin vastustajalle? miten mä hyväksen sen ku tuomari ja vastustajan pelaajat ovat parhaita kavereita? nr 2 potkii mua monta kertaa tahallaan ja tönäs kaksin käsin eikä tuomari viheltäny kertaakaan. olen sitä mieltä että paskat tuomarit pois.

Huikea puolustuspuheenvuoro "Ylos" Vittuun futiskentiltä, jos ei kasetti kestä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #654 : 04.10.2011 klo 21:13:00

Luulitko tosiaan, jos nyt edes olit tuossa pelissä, että huutamalla useamman kerran 16-vuotiaalle avustavalle joka oli päätyviivalla ja liputti maalin, vittu sä olet paska, selviäväsi siitä ilman korttia? Ja sauvolaiset tykkää musta kyllä melkein yhtä vähän mitä alastarolaiset.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK

Vastaus #655 : 04.10.2011 klo 21:17:24

Ai tuomareissa se vika onkin...
Vika on siinä että nämä kuumakallet pilaavat koko lajin. Pitäisi ymmärtää että, harrastetaan samaa hienoa lajia.
On miesmäistä kestää myös tappiot vaikka pelattiinkin hyvin. 8)
Sylkemiset ja tuomarin uhkailut ovat...8(
Yli-ikäinen junnu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PaTo

Vastaus #656 : 04.10.2011 klo 23:03:40

Ihan samalla tavalla sun se täytyy kestää kuin sekin, että teidän maalivahti päästää helpon, torjuttavissa olevan maalin. Juoksetko sä siinä vaiheessa huutamaan maalivahdin eteen ja vittuilemaan sille, et kuin paska se on. Epäilen. Entä se, kun sun pelikaverin syöttö menee vähän susta ohi ja suoraan vastustajalle. Tuleeko sulta sillon itkupotkuraivarit sille pelikaverille? Häh? Epäilen jälleen.
bernebeu

Poissa Poissa

Vastaus #657 : 05.10.2011 klo 15:07:38

Luulitko tosiaan, jos nyt edes olit tuossa pelissä, että huutamalla useamman kerran 16-vuotiaalle avustavalle joka oli päätyviivalla ja liputti maalin, vittu sä olet paska, selviäväsi siitä ilman korttia? Ja sauvolaiset tykkää musta kyllä melkein yhtä vähän mitä alastarolaiset.
haha no miks 16-vuotias on avustavatuomari jos se ei osaa sitä? rahan takia vai?
bernebeu

Poissa Poissa

Vastaus #658 : 05.10.2011 klo 15:10:49

Ihan samalla tavalla sun se täytyy kestää kuin sekin, että teidän maalivahti päästää helpon, torjuttavissa olevan maalin. Juoksetko sä siinä vaiheessa huutamaan maalivahdin eteen ja vittuilemaan sille, et kuin paska se on. Epäilen. Entä se, kun sun pelikaverin syöttö menee vähän susta ohi ja suoraan vastustajalle. Tuleeko sulta sillon itkupotkuraivarit sille pelikaverille? Häh? Epäilen jälleen.
kaikki tekevät virheitä enkä mene valittamaan virheistä koska pelataan 5div... mutta menen siitä valittamaan ku antaa selvän paitsio maalin vastustajalle ja toisen ilmaisen maali mikä ei ollu edes lähellekään 2m maaliviivasta ja se on tuomarin mielestä maali?
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #659 : 05.10.2011 klo 15:21:48

haha no miks 16-vuotias on avustavatuomari jos se ei osaa sitä? rahan takia vai?
Voi W*ttu sanon mä. Menisit itsees hetkeks aikaan ja kun keksit vastauksen niin tule pois sieltä.
Ehkä se 16vuotias on ottamassa oppia sieltä "isoihin  peleihin" koska jostain se on aloitettava ja tietääkseni kutosesta kun sitä on helvetin huono aloittaa.. Ja ikävä kyllä  se vitonen on se alin missä linjoja tavataan.
On hyviä ja on huonoja tuomareita mut mun mielipide on että jos linjalla tai päätuomarina on juuri aloittanut tuomari niin sille saa sattua niitä virheitä ja se kaikkein tyhmin on sillä hetkellä se 20-30vuotias idiootti pelaaja joka rupeaa huutamaan tälle tämän virheestä.
Mut se on tietenkin jos pitää itseään Messin veroisena jolle ei tapahdu virheitä, ylilyöntejä tai yms..
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #660 : 05.10.2011 klo 15:32:08

kaikki tekevät virheitä enkä mene valittamaan virheistä koska pelataan 5div... mutta menen siitä valittamaan ku antaa selvän paitsio maalin vastustajalle ja toisen ilmaisen maali mikä ei ollu edes lähellekään 2m maaliviivasta ja se on tuomarin mielestä maali?
Sun kannattaa sit ruveta tuomariksi, jos näit puolesta kentästä pallon olleen koko ajan pelissä. Mä en meinaan nähnyt edes seitsemästä metristä varmaksi, koska teidän maalivahti oli pallon ja mun välissä.

Ja ihan vinkkinä, ne avustavat on siellä samasta syystä kuin pelaajat ja muut tuomarit. Taso ei riitä ylemmäs. Toisin kuin suurin osa pelaajista ja vanhoista tuomareista, ne ovat kuitenkin tyypit, joiden ura on vielä nousujohteinen.

Enkä vielä ole ollut tilanteessa omassa ottelussa jossa en luottaisi avustavaan, vaan tekisin ratkaisut häviöllä olevan joukkueen esitysten perusteella.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #661 : 05.10.2011 klo 16:15:31

Täällähän on kunnon hulinat!

Enemmistön bandwagonissa mennään! Ylos
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #662 : 05.10.2011 klo 21:37:02

Olin ihan varma et toi eka viesti oli vaan typerää provoa, mut kaverihan vaikuttaa olevan ihan tosissaan. Ei jatkoon...
Yli-ikäinen junnu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PaTo

Vastaus #663 : 06.10.2011 klo 09:02:44

Mikä tän lauseen pointti oikeen mahtaa olla? En mene valittamaan virheistä, mutta menen valittamaan virheistä :D Alkaa jo haiskahtaa kunnon provolta :D
sammunut tahti

Poissa Poissa

Vastaus #664 : 06.10.2011 klo 09:04:43

Tai vain....
bernebeu

Poissa Poissa

Vastaus #665 : 06.10.2011 klo 21:00:25

Sun kannattaa sit ruveta tuomariksi, jos näit puolesta kentästä pallon olleen koko ajan pelissä. Mä en meinaan nähnyt edes seitsemästä metristä varmaksi, koska teidän maalivahti oli pallon ja mun välissä.

Ja ihan vinkkinä, ne avustavat on siellä samasta syystä kuin pelaajat ja muut tuomarit. Taso ei riitä ylemmäs. Toisin kuin suurin osa pelaajista ja vanhoista tuomareista, ne ovat kuitenkin tyypit, joiden ura on vielä nousujohteinen.

Enkä vielä ole ollut tilanteessa omassa ottelussa jossa en luottaisi avustavaan, vaan tekisin ratkaisut häviöllä olevan joukkueen esitysten perusteella.
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #666 : 06.10.2011 klo 21:07:26

^^ihan rohkeesti vaan, kerro mikä painaa, kyllä me kuuntelemme...
El Japinho

Poissa Poissa

Vastaus #667 : 07.10.2011 klo 12:57:35

Poistettu.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2024 klo 23:53:33 kirjoittanut El Japinho »
nokkispokkis

Poissa Poissa

Vastaus #668 : 07.10.2011 klo 19:51:42

Raiteepeen tämän kauden kivireen vetäjänä kiitos kuluneesta kaudesta omalle joukkueelle ja vastustajille. Oman joukkueen tulokset olivat muutamia alituksia lukuunottamatta tasaisia, tutulla Raiteepeen pelityylillä ( tosin puolustus piti paremmin). Viimeinen peli omalta osin mennee isompia kaloja hakiessa.

Kunnioitus itseä ja muita kanssapelaajia kohtaan ( joukkuetoverit, vastustajat, tuomarit) tarkoittaa yhdeltä osin sitä, että kenenkään ei tarvitse miettiä pelin jälkeen joutuvansa fyysiseen kanssakäymiseen vastustajan kanssa ( ainakaan vasten tahtoaan). Nautitaan pelistä, kaikessa hiessä ja totisuudessa! Ja pelin jälkeen ylävitoset tai oluet yhdessä tai erikseen. Sitä se vitonen pitää olla. Ja nuorille tuomareille vielä tsemppiä ja rohkeutta!

ps. futisvisaan kysymys: kuinka monta pelaajaa tulee harjoituksiin, kun kaksi raisiolaista joukkuetta pitää yhteiset treenit?

sammunut tahti

Poissa Poissa

Vastaus #669 : 07.10.2011 klo 21:55:56

Ensivuonna Wilpaalla ei ole linjuri ongelmia... Toivottavasti.8)
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #670 : 07.10.2011 klo 22:01:20

ps. futisvisaan kysymys: kuinka monta pelaajaa tulee harjoituksiin, kun kaksi raisiolaista joukkuetta pitää yhteiset treenit?

Neljä. Ääh, ehkä ei kuitenkaan niin paljon. Sanotaan kolme.
JeJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Milan/Italy/Lops/R.I.P RTP/TPS

Vastaus #671 : 08.10.2011 klo 14:04:48

Neljä. Ääh, ehkä ei kuitenkaan niin paljon. Sanotaan kolme.
Oot lukenut liian laiskasti foorumia,Oikea vastaushan on 2 ;) Kunkkupallo ja allekirjoittanut
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #672 : 08.10.2011 klo 14:57:11

Pistetään nyt viimeisestä kierroksesta veikkailut vaikka ei ketään enää kiinnosta:

FC Turku    -    Nagu IF                Veikkaisin FC Turun vievän, Nauvolla ei enää panosta joten tuskin tulee tänne ihmeellisellä porukalla
Ponteva    -    Wilpas 2                  Pontevalla ei saumoja Wilppaan edustusta vastaan ;)                     
AC Sauvo    -    TuPV                         Himberi   
PiPS 2    -    Hot Lips                 Kaikki sormet ristissä ja jalkapallo jumalilta pieni rukoilu Pipsin puolesta               
TuWe II    -    Atletico Ispoinen      TuWelle pakko voitto, joten 1
RaiTeePee    -    ÅIFK 3                    Kauheella itseluottamuksella ja jokaisella hirveät pelihalut kierroksen viimeisessä pelissä (joka muuten alkaa parituntia myöhemmin, joten kaikki katsomaan ylilyöntejä) varma 1
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #673 : 08.10.2011 klo 20:00:08

Masku ottanut kuokkaan 0-4 joten siellä on TuWella, FC Turulla, Wilppaalla ja Pips2:lla paljon panosta huomenna..
Hade

Poissa Poissa

Vastaus #674 : 08.10.2011 klo 22:31:59

Masku ottanut kuokkaan 0-4 joten siellä on TuWella, FC Turulla, Wilppaalla ja Pips2:lla paljon panosta huomenna..

Huonompi lohko 9. tulee ykköslohkosta (Lieto 2 ka. 0,89), joten kakkoslohkosta putoaa Pontevan ja TuPV:n lisäksi vain yksi.

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28

Siirry: