Aquas Claras
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
 |
Vastaus #600 : 14.05.2008 klo 10:06:09 |
|
Ronaldolla seitsemän kiloa ylipainoa
13.5.2008, 23:38
Polvileikkauksesta toipuva brassihyökkääjä Ronaldo kertoi tiistaina, että hänellä on seitsemän kiloa ylipainoa.
- Olen 184 senttiä pitkä ja tänään painan 95 kiloa. Vuoden 2002 MM-kisoissa painoin 87 kiloa. Yritän päästä siihen takaisin. Minun pitää päästä siihen painoon takaisin, jos haluan olla jälleen parhaimmillani, Ronaldo sanoi brasilialaisen tv-ohjelman haastattelussa.
Helmikuussa loukkaantunut Ronaldo on piipahtanut samanlaisessa polvioperaatiossa kahdesti aikaisemminkin.
- Minun piti olla sängyssä kuukausi. Nyt olen alkanut käyttää kuntopyörää, uin paljon ja kulutan enemmän kaloreita kuin syön. Luulen, että olen kuukaudessa lähellä ihannepainoani, italialaista AC Milania edustava pelaaja sanoi.
- Ensimmäinen toipumiseni vei puolitoista vuotta. Uskon, että nyt minulla kestää paljon vähemmän. Luulen, että nyt kestää vain puolet siitä ajasta. Lähde: Reuters
|
|
|
|
|
Hjelm
Poissa
|
 |
Vastaus #601 : 14.05.2008 klo 10:28:50 |
|
Ronaldolle voisi sopia Abtronic Pro, sauna ja selluliittivoide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hjelm
Poissa
|
 |
Vastaus #604 : 30.05.2008 klo 11:07:57 |
|
Sekä on salaisuutesi ?? 8 )
:keskari: Saunalle toki laihdutuksen apukeinona ikuinen 
|
|
|
|
|
Sankari
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #605 : 30.05.2008 klo 11:59:39 |
|
jos ei olisi kyse maalintekijästä, jonka laatu ja arvo on suoraan verrannollinen tilastoihin, sanoisin että kyseessä on täysin paska pelaajaja vitun ärsyttävä pelle mutta kun.................tuollaisia maalareita syntyy vain kerran tai pari ihmiselämässä. aivan sama mulle vaikka paneskelisi broidiaan takaluukkuun mutta pakko tunnustaa että mies on todellakin Ilmiö.
|
|
|
|
|
Tomba
Poissa
|
 |
Vastaus #606 : 22.06.2008 klo 20:51:25 |
|
Milanin Ronaldo aloittamassa juoksuharjoittelua22.06.2008 18:52 Italian jalkapalloliigassa AC Milania edustava Ronaldo sanoo, että hän on kuntoutunut hyvin uraa uhanneesta polvivammasta. Helmikuussa polvileikkauksessa käyneen brasilialaishyökkääjän mukaan hän pystynee juoksemaan kahden kolmen viikon sisään. - Polvi toimii erittäin hyvin. Nyt aloitamme lihaksen vahvistamisen. Aloitan juoksemisen kahden kolmen viikon aikana, Ronaldo sanoi La Gazzetta dello Sportille F1-autojen Ranskan GP:n yhteydessä. Ronaldo, 31, sanoi, että hän toivoo kumoamaan lääkäreiden ennustukset, jonka mukaan hänen polvensa olisi kunnossa vasta yhdeksän kuukauden kuluttua leikkauksesta. - Olen optimistinen. Saatan pystyä palaamaan aikaisemmin, hän arvioi. Ronaldon sopimus Milanin kanssa päättyy kesäkuun lopussa. Hyökkääjä ei vielä tiedä tarjoaako Milan hänelle uutta sopimusta. - Milan ei ole antanut minulle mitään lupausta. Olen välillä jutellut (Milanin urheilutoimenjohtajan) Leonardon kanssa, mutta olisin toivonut joukkueelta enemmän yhteydenottoja. On liian aikaista sanoa yhtään mitään, kolminkertainen Vuoden jalkapalloilija sanoi. (MTV3-STT-Reuters) Ronaldo tulee vielä. 
|
|
|
|
|
Bob-kissa
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK
|
 |
Vastaus #607 : 28.06.2008 klo 00:03:08 |
|
“I want to lose weight so that I can make a difference on the pitch by getting back my agility and speed." Siinä vasta jotain.
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #608 : 28.06.2008 klo 00:08:14 |
|
ei manu haluu päästää real madridiin mutta sittehä se nähää et saako fergusson pidettyy joukkuees jossei se ite haluu pelata siin joukkuees ni voi se lähteekki
|
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #609 : 28.06.2008 klo 00:11:52 |
|
ei manu haluu päästää real madridiin mutta sittehä se nähää et saako fergusson pidettyy joukkuees jossei se ite haluu pelata siin joukkuees ni voi se lähteekki
Ehdin.
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #610 : 28.06.2008 klo 10:22:23 |
|
Eihän tuossa ollut mitään ehtimistä, sillä viestini oli pseudo-älykäs kommentaari, joka toimi piikkinä sekä henkilöille jotka kutsuvat C. Ronaldoa Ronaldoksi että niille, jotka asiasta joka päivä valittavat. 
|
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
Suosikkijoukkue: euroklubi
|
 |
Vastaus #611 : 28.06.2008 klo 10:23:12 |
|
leave christina alone 
|
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
 |
Vastaus #612 : 28.06.2008 klo 13:34:29 |
|
Ronaldo  MM2010 maalikuningas. Varma tieto.
|
|
|
|
|
St3uer
Poissa
|
 |
Vastaus #613 : 28.06.2008 klo 13:52:05 |
|
Ronaldo  MM2010 maalikuningas. Varma tieto. Ainakin joskus ilmoitti että haluaa pelata vielä 2010 jotta oma poika näkee isänsä arvokisoissa tms. Jos persläpi Dunga saa potkut niin kyllä Ilmiö vie 2010 maalikuninkuuden 
|
|
|
|
|
Rela
Poissa
|
 |
Vastaus #614 : 28.06.2008 klo 15:01:41 |
|
Eihän tuossa ollut mitään ehtimistä, sillä viestini oli pseudo-älykäs kommentaari, joka toimi piikkinä sekä henkilöille jotka kutsuvat C. Ronaldoa Ronaldoksi että niille, jotka asiasta joka päivä valittavat.  !Huom! Brasilian lippu
|
|
|
|
|
Rela
Poissa
|
 |
Vastaus #615 : 28.06.2008 klo 15:02:59 |
|
Ainakin joskus ilmoitti että haluaa pelata vielä 2010 jotta oma poika näkee isänsä arvokisoissa tms. Jos persläpi Dunga saa potkut niin kyllä Ilmiö vie 2010 maalikuninkuuden  Nykykunnossa Ronaldolla on ainakin tarpeeksi kiloja Dungan bodareiden joukkoon  .
|
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #616 : 28.06.2008 klo 15:08:09 |
|
!Huom! Brasilian lippu
Taisi Edmundo sen älytä... Pitkin hampain uskon Edmundon vain mukahassutelleen  .
|
|
|
|
|
Bob-kissa
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK
|
 |
Vastaus #617 : 29.06.2008 klo 12:58:22 |
|
Olisihan se upeaa jos Ronaldo treenaisi todenteolla itsensä kovaan iskuun, ja säväyttäisi klubissaan ja MM kisoissa. Olisi upea loppu ilmiön uralle.
|
|
|
|
|
Jermo
Poissa
|
 |
Vastaus #618 : 29.06.2008 klo 13:31:50 |
|
Fenoomenoo kirjoitteli blogissaan jokin aika sitten, että on ottanut opiksi näistä huorasekoiluista ja aikoo treenata ittensä kuntoon ja pelata niin kauan kuin laki sallii 
|
|
|
|
|
OPJV
Poissa
|
 |
Vastaus #619 : 29.06.2008 klo 15:09:32 |
|
Ronaldo voi mennä Flamengoon vaikka sitten 40-vuotiaana. Toivottavasti Ronaldo jatkaisi Euroopassa ja Dunga heivattaisiin pois maajoukkueesta niin Ronsku voisi vielä kerran näyttää ylivertaiset kyvyt MM-näyttämöllä ja pistää maaliennätykset luvuille, jonne kukaan ei koskaan yltäisi. Vaikka C.Ronaldo on todella hyvä ja teki Manussa jotain 42 maalia niin Ronaldon huippuaikoihin(1994-2004)verrattuna hän on täysi rotsi. Ronaldolla oli ja on kaikki mitä huippujalkaplloilijalla voi olla. Mieletön tekniikka ja taitotaso, uskomaton nopeus ja kyky hallita pallo täydessä vauhdissa, loistavat laukaukset molemmilla jaloilla( hallitsee millimetrin tarkat sijoitukset alakulmiin, voimavedot ylänurkkiin ja on tehnyt aikanaan kauniita vapaapotkuosumia)katupeleistä periytyvä luovuus ja kyky löytää oikeita ratkaisumalleja ja oikeita kikkoja erilaisiin tilanteisiin sekä valtava voima, jonka vuoksi häntä on lähes mahdoton horjuttaa. Ronaldolla on myös kyky keskittää kaikki ajatukset peliin, jonka vuoksi hän ei juuri koskaan valita tuomareille tai filmaa;hän haluaa vain pelata. Sekä valtava itseluottamus; Englannin johtaessa Brasiliaa 2002 mm-kisojen puolivälierissä Beckham ihmetteli , että miten Ronaldo voi tappiotilanteissa naureskella ja vitsailla tuomarin kanssa, ikäänkuin hän olisi puistossa pelaamassa kavereidensa kanssa. Ronaldo oli kuitenkin varma siitä, että hänen joukkueensa voittaa.Antonio Cassano sanoi taannoin, että hän on pelannut monien loistavien pelaajien kanssa kuten Zinedine Zidanen, David Beckhamin, Raulin ym. kanssa, mutta paras kaikista oli Ronaldo; hänessä oli jotain erityistä.
|
|
|
|
|
antonio alfauros
Poissa
|
 |
Vastaus #620 : 29.06.2008 klo 16:58:40 |
|
ronaldo  toivotaan että ura jatkuu ilman loukkaantumisia
|
|
|
|
|
pälle
Poissa
Suosikkijoukkue: dejongindeksi
|
 |
Vastaus #621 : 29.06.2008 klo 20:39:04 |
|
Milanin Ronaldo aloittamassa juoksuharjoittelua
Järkyttävää että mainitaan Milanin Ronaldo. Prkl ei oo kun yks ja ainoa Ronaldo maailmassa. Muut saa olla jotai neitejä tai cristianoronaldoja tai c. ronaldoja, pinna tollasesta palaa.
|
|
|
|
|
St3uer
Poissa
|
 |
Vastaus #622 : 30.06.2008 klo 11:23:50 |
|
Järkyttävää että mainitaan Milanin Ronaldo. Prkl ei oo kun yks ja ainoa Ronaldo maailmassa. Muut saa olla jotai neitejä tai cristianoronaldoja tai c. ronaldoja, pinna tollasesta palaa.
Otsikon pitäisi kuulua näin:"Oikea Ronaldo..."
|
|
|
|
|
Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
 |
Vastaus #623 : 30.06.2008 klo 11:59:26 |
|
!Huom! Brasilian lippu

|
|
|
|
|
OPJV
Poissa
|
 |
Vastaus #624 : 05.07.2008 klo 10:22:55 |
|
Ronaldo on nähty olevan aika tuhdissa kunnossa lomamatkalla ja polttavan jopa tupakkaa! Toivottavasti Ronsku ei ole nyt totaalisesti heittänyt pyyhettä kehään. Gazzettan sivuilla oli jotain Ronaldo videoita ja yhdessä niistä näytettiin aikaa jolloin hän kuntoutti Interin aikoina polveaan. Silloin Ronaldo oli valtavan motivoitunut ja treenasi kellon ympäri päästkseen kuntoon ja paino oli n.80. Vastaavasti nyt lehtitietojen ja kuvien/videoiden perusteella Ronaldoa ei jaksa enää kiinnostaa kuntouttaminen ja painokin on varmaan lähempänä sataa kuin 90. 
|
|
|
|
|
|
|
|