FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.01.2026 klo 00:51:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 25

Kirjoittaja Aihe: Matias Ojala - Suomen lupaavin nuori futaaja  (Luettu 173707 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #475 : 11.02.2015 klo 11:48:15

Puhuin lähinnä kärkipään joukkueista, jäi selventämättä. Jaro menee tuohon kategoriaan, mutta ei ole ilmeisesti tarvetta Ojalan tyyppiselle pelaajalle juuri nyt. Tai ainakaan Eremenko ei ollut hirveän innostunut näytöistä.
Ok.
Yksi Ojalan ongelmista lauantaina oli se, että silloinkin, kun hän muutaman kerran piipahti alempana peliä tekemässä, ei nähty yhtään pitempää syöttöä, joilla olisi päästy pois pienestä tilasta. Ristipallot on kuitenkin olennainen osa Jaron pallollista pelaamista. Saattoi toki johtua myös yhteisten harjoitusten puutteesta.
Juhana Jäähynkalastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®

Vastaus #476 : 13.02.2015 klo 15:54:41

Eremenko taktikoi neuvotteluja tai on ns. Ihan vitun pihalla.
Mielenkiintoista jos Jarolla varaa aidosti muka sanoa ei U21-majumiehelle :D
...

Tämä lienee oikein, koska

Matias Ojala on antamassa näyttöjä Jarolle.
Pallopaita

Poissa Poissa

Vastaus #477 : 16.02.2015 klo 16:38:54

Jokohan tätä hehkutusta voisi vähentää.

http://www.suomifutis.com/2015/02/jaro-ei-tarjoa-sopimusta-matias-ojalalle/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter
mauttomuuden armada

Poissa Poissa

Vastaus #478 : 16.02.2015 klo 16:55:03

Uutinen
– Etsimme toisentyyppistä pelaajaa. Budjetti on tiukka, ja tarvitsemme pelaajia, jotka voivat esiintyä usealla eri pelipaikalla, päävalmentaja Alexei Eremenko Sr. totesi SuomiFutis-sivustolle

MatskuOjala Twitterissä vast'ikään: https://twitter.com/MatskuOjala/status/561506806854586368

No joo. Otsikon voisi kyllä pistää vaihtoon. Kaikki tsemppi Matiakselle että tulisi vielä ammattifutaajaksi.
unido

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: V6 Ojala-Peipinen-Tahvis-Aapo-Tuure-Dritan. Nousu.

Vastaus #479 : 17.02.2015 klo 10:14:34

Uutinen
– Etsimme toisentyyppistä pelaajaa. Budjetti on tiukka, ja tarvitsemme pelaajia, jotka voivat esiintyä usealla eri pelipaikalla, päävalmentaja Alexei Eremenko Sr. totesi SuomiFutis-sivustolle

MatskuOjala Twitterissä vast'ikään: https://twitter.com/MatskuOjala/status/561506806854586368

No joo. Otsikon voisi kyllä pistää vaihtoon. Kaikki tsemppi Matiakselle että tulisi vielä ammattifutaajaksi.
Mitä Realin Iscoa se Alexei Eremenko Sr. tahtoo. Pitäytyisi realistisissa pelaajamahdollisuuksissa. Budjetti vielä tiukka, höh, sehän on ihan harhainen toiveissaan.
unido

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 21.02.2015 klo 22:30:34

Mulla on semmoinen tunne, että Ojalalla on jo alustava sopimus Malisen kanssa mutta hän etsii vielä parempaa tarjousta. Eremenko on oikeassa Matias Ojala on kallis pelaaja.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #481 : 22.02.2015 klo 22:50:43

Innanen haastatellut Ojalaa: http://www.mtv.fi/sport/jalkapallo/veikkausliiga/artikkeli/suomalainen-futislupaus-katuu-ratkaisuaan/4808950

Sanoo katuvansa sitä, ettei tarttunut syksyllä SJK:n sopimustarjoukseen odotellessaan sopparia ulkomailta. Kertoo myös tuntevansa olonsa kotoisimmaksi kahden suunnan keskikenttäpelaajana tai ankkurina.
Ikifani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #482 : 23.02.2015 klo 09:49:13

Mulla on semmoinen tunne, että Ojalalla on jo alustava sopimus Malisen kanssa mutta hän etsii vielä parempaa tarjousta. Eremenko on oikeassa Matias Ojala on kallis pelaaja.

Tuo on aika ala-arvoista pelottelua. ;)
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -

Vastaus #483 : 23.02.2015 klo 09:54:30

Tulee katumaan myös ACeihin jäämistään, kun Peipponen vie kaiken peliajan :)
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #484 : 23.02.2015 klo 10:21:31

Tulee katumaan myös ACeihin jäämistään, kun Peipponen vie kaiken peliajan :)

Ojalalla taitaa olla "kausikortti" avaukseen.
unido

Poissa Poissa

Vastaus #485 : 23.02.2015 klo 10:25:57

Tuo on aika ala-arvoista pelottelua. ;)
Väärässä olin mutta jyvällä sen verran, että sopimusten kanssa "loppuun katsomista" on tapahtunut. HSV oli tähtäimessä eikä SJK kelvannut ;) Voiko olla tyhmempää pelaajaa Suomessa?
Footie

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: SMJK

Vastaus #486 : 23.02.2015 klo 10:29:11

Voiko olla tyhmempää pelaajaa Suomessa?

Eräs Mosa tulee mieleen...
Litti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kyrvänsyylä oot

Vastaus #487 : 23.02.2015 klo 10:35:42

Österbottens Tidning on kirjoittanut pari päivää sitten, että Ojala halajaa yhä takaisin HSV:n ressuihin. Mikäli Groningenissa näytillä oleva Dominik Masek saa Hollantiin sopparin, palaa Ojala Saksaan. Veikkausliigaseuroista Jaro ja KTP ovat Ojalan vahvimmat vaihtoehdot, ja Jaro on kiinnostuksena myöntänytkin.

Dominik Masekin seura on näemmä edelleen HSV II, joten ilmeisesti Masekin siirto Hollantiin kariutui. Sitä myöten myös Ojalan siirto Saksaan HSV:n reserviin jäi toteutumatta.
unido

Poissa Poissa

Vastaus #488 : 23.02.2015 klo 10:49:47

Dominik Masekin seura on näemmä edelleen HSV II, joten ilmeisesti Masekin siirto Hollantiin kariutui. Sitä myöten myös Ojalan siirto Saksaan HSV:n reserviin jäi toteutumatta.
Spekulointia! Pitäisi nähdä tuo juttukin.
Litti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kyrvänsyylä oot

Vastaus #489 : 23.02.2015 klo 12:39:40

Spekulointia! Pitäisi nähdä tuo juttukin.

Ei ole mitään arvailua. Ojala on näin itse todennut. LINKKI
Basler

Poissa Poissa

Vastaus #490 : 23.02.2015 klo 13:25:36

Eräs Mosa tulee mieleen...

totta. vähän surullista että noin nuorena ollaan niin ahneita.
unido

Poissa Poissa

Vastaus #491 : 23.02.2015 klo 13:31:29

Ei ole mitään arvailua. Ojala on näin itse todennut. LINKKI
Tarkoitin, että pitäisi olla mustaa valkoisella jossa HSV:n edustaja kertoo tämän saman. Tuossakin on haastateltu Matiasta. Voisinhan minäkin väittää, että jos Matias Ojala siirtyy keskikesällä muualle niin minä siirryn AC Ouluun. Tämän jälkeen kaikki kakkosen joukkueet tarjoaisivat minulle sopimusta kilpaa.
FC Everpool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Perinteiset muovijoukkueet

Vastaus #492 : 23.02.2015 klo 14:39:40

Tarkoitin, että pitäisi olla mustaa valkoisella jossa HSV:n edustaja kertoo tämän saman. Tuossakin on haastateltu Matiasta. Voisinhan minäkin väittää, että jos Matias Ojala siirtyy keskikesällä muualle niin minä siirryn AC Ouluun. Tämän jälkeen kaikki kakkosen joukkueet tarjoaisivat minulle sopimusta kilpaa.

Minä puolestani voin väittää, että Unidon pitäisi vähän levähtää nyt. Toki jiipeen topikissa voit jatkaa foliohattuiluasi.
unido

Poissa Poissa

Vastaus #493 : 23.02.2015 klo 14:42:56

Minä puolestani voin väittää, että Unidon pitäisi vähän levähtää nyt. Toki jiipeen topikissa voit jatkaa foliohattuiluasi.
no OK. Alan levähtää seuraavaan otteluun saakka.
Ricky Sorsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #494 : 24.02.2015 klo 17:30:31

Lainaus
– Sanoin Valakarille, ettei minun ole järkeä tulla enää sellaiseen kovaan nippuun mukaan. Hän kertoi ymmärtävänsä tilanteen.

Jos pygmin asenne on tuota luokkaa ettei halua edes veikkausliigassa kilpailla peliajasta niin katsele siinä sitten pelipaikkaa ulkomailta.
Mutta mikäpä siinä, ykkösessä on kiva neppailla.
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo

Vastaus #495 : 07.06.2015 klo 20:44:00

Jos pygmin asenne on tuota luokkaa ettei halua edes veikkausliigassa kilpailla peliajasta niin katsele siinä sitten pelipaikkaa ulkomailta.
Mutta mikäpä siinä, ykkösessä on kiva neppailla.

Viime kaudet olleet rikkonaisia, joten tähtäimessä oli varmasti saada paljon peliaikaa ja vakiinnuttaa jokin pelipaikka itselle ACO:n keskikentän timantissa. SJK:ssa joku Juho Lähdekään ei pääse edes kentälle.

Loukki tosiaan pilasi ainakin osittain toiveet ehjästä kaudesta.
Riukulehto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taisteleva-Rohkea-Ylpeä-Yhtenäinen

Vastaus #496 : 21.08.2015 klo 22:25:49

Huippulupauksena pidetty ei halua jäädä Ykköseen: ”Ulkomaille ja maajoukkueeseen”

http://www.suomifutis.com/2015/08/huippulupauksena-pidetty-ei-halua-jaada-ykkoseen-ulkomaille-ja-maajoukkueeseen/
Mane72

Poissa Poissa

Vastaus #497 : 23.08.2015 klo 12:59:50

Ojalan ongelmakohdat ovat syöttötaito, fysiikka ja nöyränä pysymisen taito.
Obsy

Poissa Poissa

Vastaus #498 : 23.08.2015 klo 15:10:28

Tuossa nettijutussa pisti silmääni:

Kyllä moni on varmasti huomannut, että pystyn pelaamaan Ykköstä korkeammalla tasolla. Ainakin itse uskon, että pystyisin pärjäämään helposti korkeammallakin tasolla.

Millä pelipaikalla? Esimerkiksi PK-35 matsissa Matsku jäi vähän kevyeksi kokeneiden ja kookkaiden pelaajien puristuksessa. Toki toivon urallansa eteenpäinmenoa, mutta ensin pitäisi pystyä dominoimaan edes tätä amatöörisarjaa.
Mane72

Poissa Poissa

Vastaus #499 : 23.08.2015 klo 15:17:56

Juuri näin kuten obsy tuossa ylempänä sanoi. Taistelemisesta ja itseluottamuksen puutteesta ei vielä nuorta jalkapalloilijaa voi moittia, mutta otteet kentällä voisivat olla vakuuttavammat, jotta odotuksista realisoituisi edes osa. Tuure Siira on tällä hetkellä parempi.

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 25

Siirry: