Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #7050 : 22.06.2025 klo 11:27:58 |
|
Kukaan joka ei oikeasti harrastanut seksiä Kosicessa, ei enää laula nussimisesta tai Saa. Maksaa. Kalliisti.
HH:ta ei lasketa.
HH saa laulaa, vaikka ei oikeasti harrastanut seksiä Kosicessa?
|
|
|
|
Jool the Fool
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #7051 : 23.06.2025 klo 10:24:29 |
|
Mielestäni parhaat tsäntit ovat: - Pohjoiskaarteessa… - Pelaa suomalainen… - Oi Suomi on… - kirjaimet Koska kaikkiin näihin saa porukan hyvin mukaan.
Paskimmat: - ”Jos edes kerran Benjamin Källman…” Vittuilua tai ei, jättäisin silti pois, tai muuttaisin muotoon ”Jos VIELÄ kerran” - Luke on pelannut 100 matsia Huuhkaja-paidassa ja me veivataan ”Luke nussi stadikalla…”. Mieluummin vaikka se Peppi-versio tähän.
Toivoisin lisää: -pelaajakohtaisia chantteja, kuten aikoinaan Arajuurelle oli yms.
Capo- ja rumputoiminta kehittyy koko ajan ja olen huomannut, että vuosikymmenien aikana olen koko ajan siirtynyt lähemmäs ja lähemmäs tornia, sillä siellä se meno on parhaimmillaan. Kiitos kaikille siitä.
|
|
|
|
Fawkster
Poissa
|
 |
Vastaus #7052 : 24.06.2025 klo 20:15:25 |
|
Kun täällä on niin paljon kaikkea vulgaaria ja alatyylistä, kenties on aika kokeilla vähän sivistyneempää lähestymistapaa ja lausua kannatusta kyldyrellisti A. Kiven innoittamana
Terve meidän Huuhkajamme, Terve jengi kaartehen, Sua aina tahdon kunnioittaa, Kumartuen tomuhun!
Sulle annan sydämeni, Sulle laulan kiitoslaulun, Mä temppelissä stadikan, Oi Suomi iankaikkinen!
Valvoessani, maatessani, muistan voimaas kuohuvaa, terve meidän sankarimme, terve voima Huuhkajan!
Terve meidän Huuhkajamme, Terve jengi kaartehen, kaikki menköön suren suuhun, kun vaan teille laulaa saan!
Minä en huolis vaikka iskis taivaannuoli maailman halki, ja polttais palleroisen maan Kun mä ja kaarre ollaan vaan Terve meidän Huuhkajamme, Terve jengi kaartehen
|
|
|
|
Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2 Gold Member
|
 |
Vastaus #7053 : 24.06.2025 klo 20:37:02 |
|
Kun täällä on niin paljon kaikkea vulgaaria ja alatyylistä, kenties on aika kokeilla vähän sivistyneempää lähestymistapaa ja lausua kannatusta kyldyrellisti A. Kiven innoittamana
Taitoo niin kuin Antmanilla, Voimaa niin kuin Källmanilla, TAISTELE PERKELE SUOMI! TAISTELE PERKELE SUOMI!
|
|
|
|
Shrike
Poissa
|
 |
Vastaus #7054 : 25.06.2025 klo 11:42:23 |
|
Ottelukalenteria selatessa huomasin että Hollanti-vieraspelin pelipaikaksi on varmistunut Amsterdam. "Kotona tai missä vaan" kannattaa virittää kovaan iskuun 
|
|
|
|
Adinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #7055 : 25.06.2025 klo 12:16:17 |
|
Ottelukalenteria selatessa huomasin että Hollanti-vieraspelin pelipaikaksi on varmistunut Amsterdam. "Kotona tai missä vaan" kannattaa virittää kovaan iskuun  Ei helvetti se aneeminen nykytempo sattuu laulaessa. Jos tämä nykyinen hautajaistempo on ainoa, millä siinä pysyy kaarre, rumpali ja/tai capot mukana, niin ei vedetä sitten ollenkaan. Tästä tai tästä mallia, jengi pomppimaan ja tempo kuntoon!
|
|
|
|
Sukerman
Poissa
|
 |
Vastaus #7056 : 25.06.2025 klo 13:31:43 |
|
- ”Jos edes kerran Benjamin Källman…” Vittuilua tai ei, jättäisin silti pois, tai muuttaisin muotoon ”Jos VIELÄ kerran” -
Jep. Källman on nyt tehnyt huuhkajille kahdeksan maalia ja on jaetusti kolmanneksi paras maalintekijä viimeksi valitusta ryhmästä. Mikäli tätä sävelmää halutaan vetää, olisi sopivampi esim. ”taas uuden kerran, Benjamin Källman”. Jotenkin noin olisi totuudenmukaisempi ja pelaajaa kunnioittavampi.
|
|
|
|
Dede
Poissa
|
 |
Vastaus #7057 : 25.06.2025 klo 16:47:43 |
|
Vähän alusta jne^ Jos edes kerran, Benjamin Källman --> Taas yhden kerran, Benjamin Källman
Niin olisi vähemmän vittuilevampi/sarkastisempi?
Ja sit kun benkku maalaa, niin Jos toisen kerran, Benjamin Källman
Kuten tiistaina vedettiinkin.
|
|
|
|
Sukerman
Poissa
|
 |
Vastaus #7058 : 25.06.2025 klo 18:23:30 |
|
Kuka noin vanhoja viestejä jaksaa koluta. Mäps mäps.
|
|
|
|
ahven77
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #7059 : 23.08.2025 klo 19:34:28 |
|
Kävin Jytäkesä Go Go -festareilla, jossa esiintyi J.Karjalainen. Jengi hoilasi kuorossa J:n biisejä ja tuli tällainen ajatus:
Tune:Oi mikä ihana ilta
Oi mikä ihana ilta Huuhkajat pelaa tänään taas Pohjoiskaartees huivin nostan Ja tiedän että tämän Pelin Huuhkajat voittaa.
|
|
|
|
kieran
Poissa
|
 |
Vastaus #7060 : 23.08.2025 klo 23:51:23 |
|
Innokkaat katseet, käheät äänet Stadikan valoissa, me nyt laulamme
Sinä teit maalin Minä katselin katsomosta sinun tuuletustasi Kiersit vastustajasi ja tiedät, kuinka minä taas sekosin.
Tune: Ultra Bra, Sinä lähdit pois
|
|
|
|
quiquilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #7061 : 24.08.2025 klo 00:14:40 |
|
Hectorin Työttömän arkiviisu toisella merkityksellä, tulevien seuraavien lohkojen muille joukkueille:
"A:lle" ei mittään, "B:lle" ei mittään, "C:lle" ei mittään. ("D" ja "E" ja mitä niitä onkaan) Ja "F" siinä sivussa: ei mittään.
Kun Suomi ottaa voiton ja Suomi ottaa voiton, Mehän ei anneta muille mittään. Länteen taikka ittään, muille ei mittään, Kun Suomi ei anna muille mittään.
|
|
|
|
Zdravko Zdravkov
Poissa
Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top
|
 |
Vastaus #7062 : 24.08.2025 klo 09:25:47 |
|
Haluan laulaa Amerikassa Haluan kastua Amerikassa (kusituopit ilmaan) Haluan maaleja Amerikassa Haluan hulinaa Amerikassa
|
|
|
|
Zewe25
Poissa
|
 |
Vastaus #7063 : 24.08.2025 klo 12:04:38 |
|
Sinä teit maalin Minä katselin katsomosta sinun tuuletustasi Kiersit vastustajasi ja tiedät, kuinka minä taas sekosin.
"Sitten otetaan isot tuopit ja kannatetaan Suomea..."
|
|
|
|
Aisankannattaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #7064 : 24.08.2025 klo 15:50:53 |
|
Ja viimeinen kulma, tasuriksi muuttuu, kannatin silloin Suomea…
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
 |
Vastaus #7065 : 24.08.2025 klo 22:08:34 |
|
Minä suojelen sinua kaikelta on myös sellainen biisi johon pystyisi varmaan sanoittamaan jotain, mutta ei jaksa nyt miettiä kokonaisia säkeistöjä. Lähinnä kutkutteli joku tällainen:
…ja lopulta kisoihin jossa teille huudetaan katsomoissa…
|
|
|
|
5-2-3
Poissa
Suosikkijoukkue: Väärinkannattaminen, taktiset nyanssit ja vauhti
|
 |
Vastaus #7066 : 26.08.2025 klo 12:39:33 |
|
Nylon beat - Satasen laina
En tarvii asuntoo Vaan kisapaikan En tahdo duuniikaan Vaan kisapaikan En lemmenkuutamoo Vaan kisapaikan Jos sulta pyytää saan kisapaikan vaan
Titidii titidididii
|
|
|
|
Jättö toiseen aaltoon
Poissa
|
 |
Vastaus #7067 : 26.08.2025 klo 12:40:52 |
|
Nylon beat - Satasen laina
En tarvii asuntoo Vaan kisapaikan En tahdo duuniikaan Vaan kisapaikan En lemmenkuutamoo Vaan kisapaikan Jos sulta pyytää saan kisapaikan vaan
Titidii titidididii
🍺👍
|
|
|
|
Laporte
Poissa
|
 |
Vastaus #7068 : 27.08.2025 klo 13:42:38 |
|
Enemmän tavuja tuohon: "vaan MM-kisapaikan". Sitten luikahtaa kielen päältä kuin alkuperäinen.
Ja viimeiseen rivin "sen paikan vaan", niin ei tarvi tunkea ylimääräistä tavua.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
 |
Vastaus #7069 : 27.08.2025 klo 13:56:46 |
|
Enemmän tavuja tuohon: "vaan MM-kisapaikan". Sitten luikahtaa kielen päältä kuin alkuperäinen.
Ja viimeiseen rivin "sen paikan vaan", niin ei tarvi tunkea ylimääräistä tavua.
"Vaan ämäm-kisapaikan" sisältää liikaa tavuja.
|
|
|
|
Laporte
Poissa
|
 |
Vastaus #7070 : 27.08.2025 klo 14:00:53 |
|
"Vaan ämäm-kisapaikan" sisältää liikaa tavuja.
Totta, on siinä 1 enemmän. Mutta väitän että on luontevampi kuin venyteltävä kii-saa-pai-kan.
|
|
|
|
harkkapilli
Poissa
|
 |
Vastaus #7071 : 27.08.2025 klo 14:02:19 |
|
Enemmän tavuja tuohon: "vaan MM-kisapaikan". Sitten luikahtaa kielen päältä kuin alkuperäinen. Itse mietin ehdotusta lukiessa muotoa "vaan arvokisapaikan". Kuten Metsän poika kirjoittaa yllä, siinäkin on alkuperäiseen sanoitukseen verrattuna yksi tavu liikaa ja taas pelkässä kisapaikassa on yksi tavu liian vähän. Lienee makuasia, kumpi vaihtoehto on huonompi juttu. Tunkeako liikaa tavuja samalle riville vai liian vähän? Molemmat voivat olla jonkinlainen haaste laulaa samassa tahdissa koko kaarteen kanssa.
|
|
|
|
Laporte
Poissa
|
 |
Vastaus #7072 : 27.08.2025 klo 14:04:30 |
|
No siinä alkuperäisessä on kuitenkin selkeä tasainen ja terävä "säksätys" käynnissä kohdassa "sa-ta-sen lai-nan". Mikä mahdollisesti puoltaisi säksättävämpää "arvokisapaikan"-vaihtoehtoa.
Mutta laulakaa toki mitä haluatte, en ole tulossa.
|
|
|
|
MM32
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda
|
 |
Vastaus #7073 : 27.08.2025 klo 14:06:26 |
|
Käytännön kokemukseen perustuen mitä enemmän tavuja, sitä puuroisempi lopputulos.
|
|
|
|
harkkapilli
Poissa
|
 |
Vastaus #7074 : 27.08.2025 klo 14:10:11 |
|
No siinä alkuperäisessä on kuitenkin selkeä tasainen ja terävä "säksätys" käynnissä kohdassa "sa-ta-sen lai-nan". Mikä mahdollisesti puoltaisi säksättävämpää "arvokisapaikan"-vaihtoehtoa. Omaankin suuhun nuo tavut tuntuu "terävämmiltä" ja "rytmikkäämmiltä" kuin pehmeät M-kirjaimet. Plussana saisi sitten vielä valmiin ja käyttökelpoisen chäntin tuleviinkin karsintoihin. Toki myös pelkkä kisapaikka toimii samalla tavalla. Käytännön kokemukseen perustuen mitä enemmän tavuja, sitä puuroisempi lopputulos. Tämähän se riski on, jos runttaa liikaa tavuja yhdelle riville.
|
|
|
|
|
|