attira
Paikalla
|
 |
Vastaus #825 : 19.10.2007 klo 20:23:52 |
|
Joo, mutta hurraa huutoja se ei tule siltikään vielä vähään aikaan aiheuttamaan. Nyt joku voisi keksiä tuohon "Kaikki lähtee putkaan Mansessa" sävelelle jotkut sanat. Se on sen verran helppo sävel, että sen saa toimimaan heti ensimmäisellä yrityksellä ja näin olisi Azer peliin jo yksi uusi chantti, jonka voi olettaa toimivankin.
Eikö tuohon ole jo sanat, vai olenko aivan ulalla näistä chanteista? Suomi on meidän kotimaa Suomi on meidän kotimaa Sinivalkoiset *klap klap* Sinivalkoiset *klap klap* Suomi on meidän kotimaa
|
|
|
|
|
Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #826 : 19.10.2007 klo 20:26:46 |
|
Eikö tuohon ole jo sanat, vai olenko aivan ulalla näistä chanteista?
Suomi on meidän kotimaa Suomi on meidän kotimaa Sinivalkoiset *klap klap* Sinivalkoiset *klap klap* Suomi on meidän kotimaa
Tosiaan, eipä olla juuri käytetty. Unohtunut täysin :  Klap,klapit voisi kyllä jättää tuosta pois ja toinen säkeistö vetämällä pelkkää aleealeeta. e: Tosin silti haluaisin jotkut toiset sanat, sillä alkaa rassaa jatkuva kotimaan ja sinivalkoisen huutelu joka chantissa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.10.2007 klo 20:54:53 kirjoittanut Blanco »
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #827 : 19.10.2007 klo 22:50:53 |
|
Tosiaan, eipä olla juuri käytetty. Unohtunut täysin :  Klap,klapit voisi kyllä jättää tuosta pois ja toinen säkeistö vetämällä pelkkää aleealeeta. e: Tosin silti haluaisin jotkut toiset sanat, sillä alkaa rassaa jatkuva kotimaan ja sinivalkoisen huutelu joka chantissa. Toi on editti on kyllä ihan totta. Pieni luovuus ja variaatio niihin sanoihin olis kyllä ihan poikaa. Paska vaan, että itellekään ei oikeen tuu muita aiheita mieleen.
|
|
|
|
|
Heskey
Poissa
Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV
|
 |
Vastaus #828 : 20.10.2007 klo 00:54:59 |
|
Nyt vasta itse kuuntelin. Vaikuttaa mun mielestä jopa paremmalta kuin Lamiksen chantti. Ehkä hieman helpompi e: Mutta eikös tuossa pitäisi jättää aina nuo toiset klap,klapit pois? Kun muutenhan se tökkää kun sen pitäisi jatkua suoraan. Itelläki piti noi taputukset pois jättää, mutta huomasin jälkeenpäin enkä jaksanu korjaa : 
|
|
|
|
|
Capo
Poissa
|
 |
Vastaus #829 : 20.10.2007 klo 01:10:51 |
|
Itelläki piti noi taputukset pois jättää, mutta huomasin jälkeenpäin enkä jaksanu korjaa :  Komeat on janarilla suosikkiseurat. Oletko itse edes b20:ssa vai lämpimiksesikö vain täällä ehdottelet? : 
|
|
|
|
|
Heskey
Poissa
|
 |
Vastaus #830 : 20.10.2007 klo 02:00:00 |
|
Komeat on janarilla suosikkiseurat. Oletko itse edes b20:ssa vai lämpimiksesikö vain täällä ehdottelet? :  Olen B20:ssa ainakin kotimatseissa... miten nii? ja tällaset yleensä privana
|
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
 |
Vastaus #831 : 20.10.2007 klo 12:50:28 |
|
Kuulostaa kyllä hyvältä  Jättäkää nuo turhat vittuilut suosikkiseuroista hiuksista vittuun. Eiköhän kaikki jotka vaivautuvat lauluja tekemään ja jaksavat heittää ideoita ole maajoukkeen takana 
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #832 : 20.10.2007 klo 12:52:34 |
|
Olen B20:ssa ainakin kotimatseissa...
Voisi olla vähän tylsää istuskella siellä yksin vierasmatsien aikaan : 
|
|
|
|
|
Heskey
Poissa
|
 |
Vastaus #833 : 20.10.2007 klo 13:32:21 |
|
Voisi olla vähän tylsää istuskella siellä yksin vierasmatsien aikaan :   u know what i mean
|
|
|
|
|
oman_elämänsä_marco_di_vaio
Poissa
|
 |
Vastaus #834 : 21.10.2007 klo 22:13:44 |
|
Maalintekijälle (kun niitä toivottavasti joskus tulee :  ) löytyy laulu täältä. Alkaa 1.28 ja näyte kestää sen 10s.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007 klo 22:16:29 kirjoittanut Pienis »
|
|
|
|
|
Devi Morire
Poissa
|
 |
Vastaus #835 : 22.10.2007 klo 12:22:30 |
|
Old Oakissa Brysselissä kun treenattiin tuota Lamiksen "Kuule Suomi meidän kotimaa...", niin suurin osa porukasta lauloi: Kuule Suomi meidän kotimaa Me sulle tänä iltan´ lauletaan Sinivalkoiset! klap klap Sinivalkoiset! klap klap Se on väri meidän sydänten... Sehän ei ole sinivalkoiset, vaan sinivalkoinen. Tulipa tässä yhtäkkiä mieleen, ei mulla muuta. 
|
|
|
|
|
Hevi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #836 : 22.10.2007 klo 13:49:57 |
|
Onkohan tätä virsikirjasta löytyvää laulua edes kokeiltu koskaan? http://www.youtube.com/watch?v=dCQ3oaEoZnU (ensimmäinen) 5. Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, ooo-ooooo Ja (Serbia) voitetaan En tiedä toimiiko tuo linkki, työkone ei juutuubbia availe. Lopun voisi vetäistä esim. "ja tänään voitetaan". Tuo ei vaatisi edes kummempaa treenailua, sen verran helppo melodia.
|
|
|
|
|
Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #837 : 22.10.2007 klo 14:10:39 |
|
Old oakissa ainakin yritettiin. Vituiksi meni toi loppu kun ei ole selvyyttä, vedetäänkö se nopeasti vai venyttäen. Siitähän on erilaisia versioita.
|
|
|
|
|
pexx
Poissa
|
 |
Vastaus #838 : 22.10.2007 klo 22:17:51 |
|
Siininen sekä valkoinen *klap klap* ovat meidän omat värimme *klap klap* ja ylpeänä, niille laulamme ja joka paikkaan, sua seuraamme Oi Suomi oot niin ihana *klap klap* Oi Suomi oot niin ihana *klap klap* Ooi Suomii, oot mahtavaa missään ei olee, sua suurempaa http://www.youtube.com/watch?v=tUS2cg5Xa10Tuo olisi kyllä mahtava  Tohon vain rumpu mukaan..
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #839 : 23.10.2007 klo 08:31:32 |
|
Itseäni alkaa hieman häiritä tuo "Ihana"-sanan käyttö liian monessa paikassa. Kuulostaa hieman naiivilta : 
|
|
|
|
|
Heskey
Poissa
|
 |
Vastaus #840 : 23.10.2007 klo 09:55:04 |
|
Itseäni alkaa hieman häiritä tuo "Ihana"-sanan käyttö liian monessa paikassa. Kuulostaa hieman naiivilta :  voishan sen muuttaa mahtavaksikin.
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #841 : 23.10.2007 klo 19:39:09 |
|
Onkohan tätä virsikirjasta löytyvää laulua edes kokeiltu koskaan? http://www.youtube.com/watch?v=dCQ3oaEoZnU (ensimmäinen) 5. Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, ooo-ooooo Ja (Serbia) voitetaan En tiedä toimiiko tuo linkki, työkone ei juutuubbia availe. Lopun voisi vetäistä esim. "ja tänään voitetaan". Tuo ei vaatisi edes kummempaa treenailua, sen verran helppo melodia. Belgia-matsissa mun muistaakseni vedettiin. Itse ehdotin silloin aikoinaan tuohon lauluun viimeiseksi kohdaksi "Ja me mennään Alpeille", mutta se ei ilmeisesti ollut hyvä ehdotus, koska se on muutettu toiseen muotoon. Toki ymmärrän, että sana "Alpit" menee käyttökelvottomaksi näiden karsintojen jälkeen.
|
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
 |
Vastaus #842 : 23.10.2007 klo 19:41:11 |
|
Belgia-matsissa mun muistaakseni vedettiin.
Itse ehdotin silloin tuohon lauluun aikoinaan viimeiseksi kohdaksi "Ja me mennään Alpeille", mutta se ei ilmeisesti ollut hyvä ehdotus, koska se on muutettu toiseen muotoon. Toki ymmärrän, että sana "Alpit" menee käyttökelvottomaksi näiden karsintojen jälkeen.
Koitetaan välttää Alppeja chanttien jatkuvuuden kannalta, niin kuin olitkin päätellyt.
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #843 : 23.10.2007 klo 19:42:13 |
|
Onkohan tätä virsikirjasta löytyvää laulua edes kokeiltu koskaan? http://www.youtube.com/watch?v=dCQ3oaEoZnU (ensimmäinen) 5. Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, oo-ooo Me ollaan Suomi, ooo-ooooo Ja (Serbia) voitetaan En tiedä syytä, mutta jostain syystä en pidä tästä yhtään 
|
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
 |
Vastaus #844 : 23.10.2007 klo 19:52:15 |
|
En tiedä syytä, mutta jostain syystä en pidä tästä yhtään  : Oot vaan katkera kun sun biisiä ei käytetä 
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #845 : 23.10.2007 klo 20:04:49 |
|
Oot vaan katkera kun sun biisiä ei käytetä ? ?? ; )
 Omien laulujen määrä on kannatuksen ainut mittari 
|
|
|
|
|
Klubin Kundi
Poissa
Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty
|
 |
Vastaus #846 : 23.10.2007 klo 20:13:22 |
|
minusta ilmiset jotka jättäävät vastamaatatta toisten yksityisviesteihin ilman kunnon syytä, eivät ansaitse omia laulujka laulettaviksi 
|
|
|
|
|
ChievoVerona
Poissa
|
 |
Vastaus #847 : 23.10.2007 klo 20:20:14 |
|
 Omien laulujen määrä on kannatuksen ainut mittari Kyllä niitä vielä jossain käytetään  Juu ja homostellaan privana.
|
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
 |
Vastaus #848 : 24.10.2007 klo 13:53:57 |
|