Tuomaes
Poissa
Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat, La Liga, Stadin jengit yleensäkin
|
 |
Vastaus #50 : 17.05.2007 klo 16:02:58 |
|
vittuako nää alkaa jo 15.00 myöhästyin :keskari:  :keskari: nix nax 
|
|
|
|
|
McDriver
Poissa
|
 |
Vastaus #51 : 17.05.2007 klo 16:38:43 |
|
|
|
|
|
|
Tuomaes
Poissa
Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat, La Liga, Stadin jengit yleensäkin
|
 |
Vastaus #52 : 17.05.2007 klo 17:12:18 |
|
|
|
|
|
|
gee
Poissa
|
 |
Vastaus #53 : 17.05.2007 klo 18:31:41 |
|
Kyllä vei. Kuulutukselle kiitos. 
|
|
|
|
|
PuiU3
Poissa
Suosikkijoukkue: Leve Palestina
|
 |
Vastaus #54 : 17.05.2007 klo 19:47:38 |
|
Kyllä vei. Kuulutukselle kiitos.  Variksen mutsin munkeille 
|
|
|
|
|
McDriver
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 17.05.2007 klo 20:31:52 |
|
Kivasti oli porukkaa seuraamassa peliä, oli paikalliskamppailun tunnelmaa.  hiiltyneille makkaroille 
|
|
|
|
|
Heguli
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 18.05.2007 klo 00:43:54 |
|
Kivasti oli porukkaa seuraamassa peliä, oli paikalliskamppailun tunnelmaa.  hiiltyneille makkaroille  Joko puistolassa on päästy nurmelle? onhan se sääli hyvää joukkuetta jos joutuu hiekalla raapimaan koko kesän..pölyistä touhua! kuulemma muijat pelaa pelinsä nurmella..mikäli huhupuheet pitää paikkansa ja puistolassa sellainen ihmeellisyys on! 
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #57 : 18.05.2007 klo 06:57:12 |
|
Joko puistolassa on päästy nurmelle? onhan se sääli hyvää joukkuetta jos joutuu hiekalla raapimaan koko kesän..pölyistä touhua! kuulemma muijat pelaa pelinsä nurmella..mikäli huhupuheet pitää paikkansa ja puistolassa sellainen ihmeellisyys on!  Varma en ole, mutta tietääkseni naisetkaan eivät pelaa nurmella... Joskin SM-liiga  2-divisioona, joten eroja voi olla. Joka tapauksessa seuraava matsi pitäisi olla Liikuntaviraston erikoisluvalla nurmella.
|
|
|
|
|
Lähiö
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 18.05.2007 klo 07:05:02 |
|
Siis kyllähän oli peli. Kontu vei alussa kuin märkää rättiä ja viskoi siinä ajan kuluksi pari tolppaa ja muuta mukavaa. Pelin parasta(lue paskinta) antia oli linjurin sekoilut. Puiju repi paidasta ja siitä pelaajat huomauttikin asiallisesti sille lippumiehelle. " Joo mä näin", oli vastaus...? Mitä viddua? Pari paitsio maalia ja peli oli Kontun osalta siinä. Ja sitten ne kuulutukset. Mitä täällä kehutaan kaveria, joka ei hyvällä tahdollakaan ja vahingossakaan osaa olla hauska. Kaveri rakastaa omaa ääntään ja on ilmeisesti joku paikallinen legenda(ko/kö)? Pthyi. Ja miksi ihmeessä makkaralla on kaksi eri hintaa? Ei näin. Puuhastelun meininkiä sanon minä. Katkera? En. Huvittunut. Olen. 
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 18.05.2007 klo 07:52:26 |
|
Siis kyllähän oli peli. Kontu vei alussa kuin märkää rättiä ja viskoi siinä ajan kuluksi pari tolppaa ja muuta mukavaa. Pelin parasta(lue paskinta) antia oli linjurin sekoilut. Puiju repi paidasta ja siitä pelaajat huomauttikin asiallisesti sille lippumiehelle. " Joo mä näin", oli vastaus...? Mitä viddua? Pari paitsio maalia ja peli oli Kontun osalta siinä. Ja sitten ne kuulutukset. Mitä täällä kehutaan kaveria, joka ei hyvällä tahdollakaan ja vahingossakaan osaa olla hauska. Kaveri rakastaa omaa ääntään ja on ilmeisesti joku paikallinen legenda(ko/kö)? Pthyi. Ja miksi ihmeessä makkaralla on kaksi eri hintaa? Ei näin. Puuhastelun meininkiä sanon minä. Katkera? En. Huvittunut. Olen.  Ja et muka ole katkera?  :keskari: Opettele olemaan elämäsi kanssa, Kontulan ostarilla on pari ihan mageeta baaria joissa voit notkua.
|
|
|
|
|
Maisterismies
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 18.05.2007 klo 07:55:41 |
|
Hieno peli ja hieno tunnelma! PuiU kakkosen kärjessä ja mikä hienointa maaleja tulee liukuhihnalla. Lähiön katkeralle tilitykselle  kuulutus oli taattua laatua ja hiiltyneet makkarat halvempia kuin muut. Kontu vähän näennäishallitsi alussa mutta totuus on että vierailta loppui kunto ja Puiu meni menojaan...
|
|
|
|
|
Sinkkis
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018
|
 |
Vastaus #61 : 18.05.2007 klo 07:57:28 |
|
Ja et muka ole katkera?  :keskari: Opettele olemaan elämäsi kanssa, Kontulan ostarilla on pari ihan mageeta baaria joissa voit notkua. Mutta voittaako Tapulin A-hanan  Viimeistään 7.6 mapsi palauttaa Puiun takaisin maanpinnalle  Tosin eiköhän se sukellus kerkeä tulla jo ennen sitä 
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 18.05.2007 klo 08:06:08 |
|
Mutta voittaako Tapulin A-hanan  Todennäköisesti ei voita, mutta kontulalainen ei tee eroa hyvän ja huonon välille vaan juo senkin ajan kaljaa. Viimeistään 7.6 mapsi palauttaa Puiun takaisin maanpinnalle  Tosin eiköhän se sukellus kerkeä tulla jo ennen sitä  Ämpsi pitää kaatua, muilla nyt niin väliä ole...
|
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 18.05.2007 klo 08:10:56 |
|
Tiistaina KäPan vieraaksi, odotettavissa tiukka ja tasainen vääntö!
|
|
|
|
|
Lähiö
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 18.05.2007 klo 08:59:28 |
|
Tervetuloa Kontulaan sitten joskus  Arvasin, että eräät eivät voi olla kommentoimatta tilitystäni, hyvä. Miksi makkararoilla on eri hinta, eri puolilla kenttää. Logistinen kysymyskö? Tämä erittäin kontesti asia askarruttaa, kun muuhun ei voi puuttua  Puistola nyt on, miten sen sanoisi kauniisti...No puistola. Paikka vailla omaa indetiteettiä. Tikkurilaisia ei olla. Jakomäkeläisiksi ei haluta tulla. Ole siinä nyt sitten.  Katsotaan mitä tää saa aikaan?
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 18.05.2007 klo 09:01:51 |
|
Tervetuloa Kontulaan sitten joskus  Arvasin, että eräät eivät voi olla kommentoimatta tilitystäni, hyvä. Miksi makkararoilla on eri hinta, eri puolilla kenttää. Logistinen kysymyskö? Tämä erittäin kontesti asia askarruttaa, kun muuhun ei voi puuttua  Puistola nyt on, miten sen sanoisi kauniisti...No puistola. Paikka vailla omaa indetiteettiä. Tikkurilaisia ei olla. Jakomäkeläisiksi ei haluta tulla. Ole siinä nyt sitten.  Katsotaan mitä tää saa aikaan? Ruudun takana suoritetulle itkuraivarille  E: jahas, nyt vika olikin pelipaidan värissä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2007 klo 09:05:29 kirjoittanut joks11 »
|
|
|
|
|
Lähiö
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 18.05.2007 klo 09:09:22 |
|
Ruudun takana suoritetulle itkuraivarille  E: jahas, nyt vika olikin pelipaidan värissä  Joo. Hyvä, kun huomasit. Mulla on poskilihakset jo kipeät tästä hymyilemisestä. Duunikaverikin luulee mua hulluks, kun itsekseen täällä hykertelen ja kirjoitan sormet savuten. Kontu oli paska eilen.(Millon se ei olis) Sen takia, taikka juuri siksi me sitä seuraa seurataankin ja kannatetaan. Ikinä ei voi tietää. On tää niin ihanaa 
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 18.05.2007 klo 09:21:44 |
|
Joo. Hyvä, kun huomasit. Mulla on poskilihakset jo kipeät tästä hymyilemisestä. Duunikaverikin luulee mua hulluks, kun itsekseen täällä hykertelen ja kirjoitan sormet savuten. Kontu oli paska eilen.(Millon se ei olis) Sen takia, taikka juuri siksi me sitä seuraa seurataankin ja kannatetaan. Ikinä ei voi tietää. On tää niin ihanaa  Hymyilyttää täälläkin, mutta mun duunikaverit ovat jo tottuneet...
|
|
|
|
|
McDriver
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 18.05.2007 klo 09:31:08 |
|
Kysymykseen pelataanko Puistolassa nurmella, niin vastaus on KYLLÄ. Kontu peli pelattiin nurmella. Nyt pitää äkkiä keksiä joku muu tekosyy kuin hiekka puistolan menestykselle. No kontulassa se on paitojen väri  Pelistä voisi sanoa että alussa Kontulla oli kyllä muutama tuhannen euron stoben paikka, mutta ei siinä selittelyt auta jos ukot ei osaa laittaa sisään. Puistola vertyi matsin edetessä ja loppu onkin historiaa. 
|
|
|
|
|
sucre
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 18.05.2007 klo 10:52:34 |
|
Siis kyllähän oli peli. Kontu vei alussa kuin märkää rättiä ja viskoi siinä ajan kuluksi pari tolppaa ja muuta mukavaa. Pelin parasta(lue paskinta) antia oli linjurin sekoilut. Puiju repi paidasta ja siitä pelaajat huomauttikin asiallisesti sille lippumiehelle. " Joo mä näin", oli vastaus...? Mitä viddua? Pari paitsio maalia ja peli oli Kontun osalta siinä. Ja sitten ne kuulutukset. Mitä täällä kehutaan kaveria, joka ei hyvällä tahdollakaan ja vahingossakaan osaa olla hauska. Kaveri rakastaa omaa ääntään ja on ilmeisesti joku paikallinen legenda(ko/kö)? Pthyi. Ja miksi ihmeessä makkaralla on kaksi eri hintaa? Ei näin. Puuhastelun meininkiä sanon minä. Katkera? En. Huvittunut. Olen.  kyllä kuuluttaja on tämän Lähiön legenda.sir etuliite vaan puuttuu.. kun kontu muuten tippuu kolmoseen niin pydeet ottamaan parit jurrit enemmän, kun ei tarvii bungaa lippua konnun peleihin.. joo dumarit oli paskoja, kuulutus oli käsikirjoitettu päin vittua ja linnut rakastelivat pururadalla.. eli eli älä poika KOSKAAN tule enää puistolaan..sinua ei täällä kaivata. tiedätkö kuka on Reino Helismaa?? myös legenda..
|
|
|
|
|
Lähiö
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 18.05.2007 klo 11:22:06 |
|
kyllä kuuluttaja on tämän Lähiön legenda.sir etuliite vaan puuttuu.. kun kontu muuten tippuu kolmoseen niin pydeet ottamaan parit jurrit enemmän, kun ei tarvii bungaa lippua konnun peleihin.. joo dumarit oli paskoja, kuulutus oli käsikirjoitettu päin vittua ja linnut rakastelivat pururadalla.. eli eli älä poika KOSKAAN tule enää puistolaan..sinua ei täällä kaivata. tiedätkö kuka on Reino Helismaa?? myös legenda..
Ottaa vissiin koville, kun joku kerrankin sitä viheraluetta hieman roisii arvostella. Voi hyvää päivää. Ja pojittelemaan mua nyt on turha alkaa. Kuuskytä luvulla syntynyttä, perkele. Miksi edes vaivautua, jos sisäluku taito on tuota luokkaa. Ja miksi mä tulisin Puistolaan? Ai siksikö, kun siellä voi ihastella koulun kelloa, joka on koko ajan viistoista yli kolme. Tule sinä Kontulaan. Ja kun tälle tielle nyt kerran lähdettiin, niin eikö Äidinkielen opettajasi käänny pöydän takana, kun huomaa pisteen jälkeen puutuvat isotkirjaimet. Tuli vaan mieleen. Hauskaa viikonloppua. Tiedätkö sinä kuka oli Juha "Watt" Vainio?
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 18.05.2007 klo 11:37:19 |
|
|
|
|
|
|
sucre
Poissa
|
 |
Vastaus #72 : 18.05.2007 klo 11:52:16 |
|
Ottaa vissiivan koville, kun joku kerrankin sitä viheraluetta hieman roisii arvostella. Voi hyvää päivää. Ja pojittelemaan mua nyt on turha alkaa. Kuuskytä luvulla syntynyttä, perkele. Miksi edes vaivautua, jos sisäluku taito on tuota luokkaa. Ja miksi mä tulisin Puistolaan? Ai siksikö, kun siellä voi ihastella koulun kelloa, joka on koko ajan viistoista yli kolme.
Tule sinä Kontulaan. Ja kun tälle tielle nyt kerran lähdettiin, niin eikö Äidinkielen opettajasi käänny pöydän takana, kun huomaa pisteen jälkeen puutuvat isotkirjaimet. Tuli vaan mieleen. Hauskaa viikonloppua. Tiedätkö sinä kuka oli Juha "Watt" Vainio?
niin, puutuvat ja puutuvat.. laulut "pillurock, käyn ahon laitaa ja kun mä kuolen" ovat sinulle ilmeisesti outoja.. ja kysyisinkin sinulta kuka on Kari Kuuva, kun niin brassailet tuolla vanhuudellasi.. taitaa poikaa itse asiassa kiristää ikääntyminen ja hiusrajan vetäytyminen..noh hyvää viikonloppua sinnekin.. noki noki POIKA!!!
|
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 18.05.2007 klo 11:54:30 |
|
|
|
|
|
|
Lähiö
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 18.05.2007 klo 12:07:59 |
|
niin, puutuvat ja puutuvat.. laulut "pillurock, käyn ahon laitaa ja kun mä kuolen" ovat sinulle ilmeisesti outoja.. ja kysyisinkin sinulta kuka on Kari Kuuva, kun niin brassailet tuolla vanhuudellasi.. taitaa poikaa itse asiassa kiristää ikääntyminen ja hiusrajan vetäytyminen..noh hyvää viikonloppua sinnekin..
noki noki POIKA!!!
 Jaa nyt mä vähän putosin kärryiltä. En vissiin osaa Puistolaa. Brassailla tässä nyt enää. Kontulassa ei pakene kellään muulla, kuin Jagilla ja silläkin se otsatukan raja löytyy takapuolelta. Mitä vittua se Kuuvan Kari tähän liittyy? Kasvaako siellä Puistolassa muutakin ruohoa, kuin mitä löytyy kentän pinnasta?  Ja nää on aina hauskoja nää POIKA jutut. Hip hei ja känni päälle.
|
|
|
|
|
|
|
|